1. Сучасні ІКТ інструменти та сервіси для вчителя

Початкова школа

1. Сучасні ІКТ інструменти та сервіси в роботі вчителя початкових класів 

Тетяна Вдовиченко, вчитель початкових класів гімназії імені Тараса Шевченка

2. Сучасні ІКТ інструменти та сервіси для вчителя  

Вікторія Ішова, вчитель початкових класів НВО № 33

 

Мова, література

1. Сучасні ІКТ інструменти та сервіси для вчителя

Ольга Бойко, вчитель української мови та літератури Завадівської гімназії  

 

Іноземні мови

1. Використання Інтернет платформ "Google My Maps" та  "Liveworksheets" на уроках англійської мови 

Тетяна Зуєва, вчитель англійської мови  НВО № 35 

2. Сучасні ІКТ інструменти та сервіси для вчителя, використання їх на уроках англійської мови  

Дар'я Іванейчик, вчитель англійської мови Завдівської гімназії

 

Фізика, математика, інформатика

1. Сучасні ІКТ інструменти взаємодії учасників освітнього процесу

Прядун В.О., вчитель інформатики Гірничої гімназії 

2. Сучасні ІКТ-інструменти та сервіси для вчителя

Ольга Дигас, учитель фізики НВО № 31

3. Сучасні ІКТ інструменти та сервіси для вчителя інформатики

Анатолій Високіх, учитель інформтики ЗОШ № 2

4. Використання ІКТ сервісів у навчальній та виховній роботі вчителя

Анна Швець, вчитель фізики та інформатики НВО № 8

5. СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ  ПРИ ВИКЛАДАННІ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН Любов Тимощук, вчитель фізики та математики ЗОШ  №10 

6. Python в шкільному курсі інформатики 

Ірина Непоп, вчитель інформатики НВО № 19

 

Трудове навчання

1. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках трудового навчання 

Наталія Говоровавчитель трудового навчання НВО № 8

2. Використання сучасних ІКТ інструментів та сервісів на уроках трудового навчання та основ здоров’я 

Ірина Єфіменко, вчитель трудового навчання НВО № 33 

 

Мистецтво

1. Використання інформаційно-комунікативних технологій в логопедичній роботі

Зоя Домаранська, вчитель-логопед НВО  № 20 

 

Дошкільна освіта

1. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТВНИХ ТЕХНОЛОГІІЙ НА ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Анна Смирнягіна, інструктор з фізичної культури, ЗДО (ясла-садок ) № 73 «Червона квіточка» комбінованого типу

  

Освіта дітей з особливими освітніми потребами

1. Використання сучасних ІКТ інструментів  вчителем-дефектологом під час проведення корекційно-розвиткових занять з предмету «Розвиток мовлення» з дітьми, які мають інтелектуальні порушення 

Наталія Малишко, вчитель дефектолог, КЗ «Спеціальна школа № 1»

 

Шкільні бібліотеки

1. ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРАКТИКУ РОБОТИ БІБЛІОТЕКИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Елла Фівко, завідувачка бібліотеки НВК № 34