Оксана Стрюкова, методист ЦМСПС(Wednesday, 22 January 2020)
Безперечно, діяльность вчителя в інформаційно-освітньому середовищі з використанням різноманітних сервісів є актуальною. Тому сучасний учитель має опанувати ці сервіси та використовувати в своїй
викладацькій діяльності. Дякую Ірині Олександрівні за змістовну статтю та демонстрацію досвіду своєї роботи.
#5
Ольга Ніора(Wednesday, 15 January 2020 21:34)
Так, дійсно, сучасний учитель повинен навчити дітей системного мислення, методів пізнання та самоорганізації, допомогти розкрити власний потенціал, стимулювати та активно використовувати творчі
можливості кожної особистості і використання ІКТ в цьому допомагає
#4
Олена Федоренко(Wednesday, 15 January 2020)
Дякую, колего, за змістовну статтю.
Погоджуюсь з Вами, що завдяки використанню ІКТ можна розкрити власний потенціал, стимулювати та використовувати творчі можливості учня.
#3
Ланецька Валентина(Wednesday, 15 January 2020 19:34)
Дякую, Ірина Олександрівна, за змістовну статтю. Дійсно, впровадження інформаційно-комунікативних технологій у навчально-пізнавальну діяльність учнів є надзвичайно актуальним і дає змогу зробити
процес навчання більш наочним і динамічним, посилити рівень сприймання та розуміння учнями матеріалу.
#2
Вікторія Ішова(Monday, 13 January 2020 19:59)
Розділяю думку своєї колеги. Знаю її як творчого вчителя, тому проблема використання ІКТ в навчальному процесі проходить в її практиці щоденно.Так, дійсно, сьогодні, з огляду на сучасні реалії,
вчитель повинен вносити в навчальний процес нові методи подачі інформації. Виникає питання, навіщо це потрібно. Мозок дитини, налаштований на отримання знань у формі розважальних програм по
телебаченню, набагато легше сприйме запропоновану на уроці інформацію за допомогою медіа засобів.
Вже давно доведено, що кожен учень по-різному освоює нові знання. Раніше викладачам важко було знайти індивідуальний підхід до кожного учня. Тепер же, з використанням комп'ютерних мереж і онлайнових
засобів, школи отримали можливість подавати нову інформацію таким чином, щоб задовольнити індивідуальних запитів кожного учня. І в пані Ірини це дійсно вдається!
Необхідно навчити кожну дитину за короткий проміжок часу освоювати, перетворювати і використовувати в практичній діяльності величезні масиви інформації. Погоджуюсь з думкою колеги, що потрібно
організувати процес навчання так, щоб дитина активно, з цікавістю і захопленням працював на уроці, бачив плоди своєї праці і міг їх оцінити. Дякую колезі за цікаву, змістовну статтю!
#1
Ірина Лихошерстова(Monday, 13 January 2020 19:56)
Погоджуюсь з автором статті, що можливості ІКТ для вдосконалення освітнього процесу досить широкі. Ви, Ірино Олександрівно, поділилися власним досвідом впровадження цих технологій і я переконана, що
скористаюсь вашими порадами. Дякую.
Оксана Стрюкова, методист ЦМСПС (Wednesday, 22 January 2020)
Безперечно, діяльность вчителя в інформаційно-освітньому середовищі з використанням різноманітних сервісів є актуальною. Тому сучасний учитель має опанувати ці сервіси та використовувати в своїй викладацькій діяльності. Дякую Ірині Олександрівні за змістовну статтю та демонстрацію досвіду своєї роботи.
Ольга Ніора (Wednesday, 15 January 2020 21:34)
Так, дійсно, сучасний учитель повинен навчити дітей системного мислення, методів пізнання та самоорганізації, допомогти розкрити власний потенціал, стимулювати та активно використовувати творчі можливості кожної особистості і використання ІКТ в цьому допомагає
Олена Федоренко (Wednesday, 15 January 2020)
Дякую, колего, за змістовну статтю.
Погоджуюсь з Вами, що завдяки використанню ІКТ можна розкрити власний потенціал, стимулювати та використовувати творчі можливості учня.
Ланецька Валентина (Wednesday, 15 January 2020 19:34)
Дякую, Ірина Олександрівна, за змістовну статтю. Дійсно, впровадження інформаційно-комунікативних технологій у навчально-пізнавальну діяльність учнів є надзвичайно актуальним і дає змогу зробити процес навчання більш наочним і динамічним, посилити рівень сприймання та розуміння учнями матеріалу.
Вікторія Ішова (Monday, 13 January 2020 19:59)
Розділяю думку своєї колеги. Знаю її як творчого вчителя, тому проблема використання ІКТ в навчальному процесі проходить в її практиці щоденно.Так, дійсно, сьогодні, з огляду на сучасні реалії, вчитель повинен вносити в навчальний процес нові методи подачі інформації. Виникає питання, навіщо це потрібно. Мозок дитини, налаштований на отримання знань у формі розважальних програм по телебаченню, набагато легше сприйме запропоновану на уроці інформацію за допомогою медіа засобів.
Вже давно доведено, що кожен учень по-різному освоює нові знання. Раніше викладачам важко було знайти індивідуальний підхід до кожного учня. Тепер же, з використанням комп'ютерних мереж і онлайнових засобів, школи отримали можливість подавати нову інформацію таким чином, щоб задовольнити індивідуальних запитів кожного учня. І в пані Ірини це дійсно вдається!
Необхідно навчити кожну дитину за короткий проміжок часу освоювати, перетворювати і використовувати в практичній діяльності величезні масиви інформації. Погоджуюсь з думкою колеги, що потрібно організувати процес навчання так, щоб дитина активно, з цікавістю і захопленням працював на уроці, бачив плоди своєї праці і міг їх оцінити. Дякую колезі за цікаву, змістовну статтю!
Ірина Лихошерстова (Monday, 13 January 2020 19:56)
Погоджуюсь з автором статті, що можливості ІКТ для вдосконалення освітнього процесу досить широкі. Ви, Ірино Олександрівно, поділилися власним досвідом впровадження цих технологій і я переконана, що скористаюсь вашими порадами. Дякую.