Comments: 16 (Discussion closed)
  • #16

    Світлана Войцеховська, Гімназія імені Олександра Пушкіна (Wednesday, 22 January 2020 13:22)

    Серед ключових компетентностей для Нової української школи визначена, зокрема, інформаційно-цифрова
    компетентність, яка передбачає застосування інформаційно-комунікаційних технологій для створення, пошуку, обробки інформації. Якість освітніх послуг та досягнення учнями освітніх результатів можуть бути досягнуті, якщо педагог буде реагувати і трансформувати свою діяльність відповідно до змін, що відбуваються у вітчизняному і глобальному освітньому та інформаційному просторі. Для цього засоби і ресурси електронних мережних комунікацій повинні знайти своє місце в професійній діяльності педагога.

  • #15

    Балдич Н.П. ЗОШ №37 (Monday, 20 January 2020 07:35)

    Дійсно, інформаційно-комп’ютерні технології дозволяють не тільки наситити учнів великою кількістю готових, відібраних, відповідним чином організованих знань, але і розвивати інтелектуальні, творчі здібності учнів, їх уміння самостійно здобувати нові знання, працювати з різними джерелами інформації. Дякую Вам за змістовну статтю!

  • #14

    Книжник В.М., ЗОШ № 37 (Sunday, 19 January 2020 21:28)

    Підтримую автора статті, що на данному етапі розвитку суспільства впровадження інформаційних технологій в освіту - це необхідність. Нові технології роблять процес навчання більш ефективним, захоплюючим, підвищують мотивацію та пізнавальну активність учнів за рахунок різних форм роботи. Дякую за цікаві ідеї!

  • #13

    Денисенко С.О.,вчитель початкових класів,ЗОШ №37 (Sunday, 19 January 2020 20:07)

    Використання інформаційних технологій відкривають доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, надають абсолютно нові можливості для творчості, дозволяють реалізовувати принципово нові форми і методи навчання.
    Інформаційно-комп’ютерні технології здійснюють вплив на емоційну сферу молодшого школяра, сприяючи підвищенню пізнавальної активності, підвищенню інтересу до предмета та навчання взагалі, активізації навчальної діяльності учнів.Вікторія Олександрівна наголосила на тому,що використання інформаційно - комунікаційних технологій в початковій школі - це не просто нове віяння часу, а необхідність і пошук нового сенсу уроку.Дякую за змістовну статтю.Бажаю успіхів у роботі!

  • #12

    Горчинська Н.П., вчитель початкових класів, ЗОШ І ст. № 37 (Sunday, 19 January 2020 18:40)

    Так, використання інформаційних технологій відкривають доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, надають абсолютно нові можливості для творчості, дозволяють реалізовувати принципово нові форми і методи навчання.
    Дякую, Вікторія Олександрівна, за актуальний матеріал.

  • #11

    Давидова М. І. ЗОШ № 37 (Sunday, 19 January 2020 17:42)

    Дякую за цікаву та корисну статтю! Матеріал дуже цікавий та актуальний. Успіхів у роботі!

  • #10

    Валентина Дерев'янко. КЗ "Гімназія імені Олександра Пушкіна Міської ради міста Кропивницького" (Sunday, 19 January 2020 17:30)

    Дякую за змістовну та актуальну статтю. Даний матеріал дуже цікавий та корисний. Бажаю Вам успіхів.

  • #9

    Галущенко В.А. ЗОШ №37 (Thursday, 16 January 2020 20:59)

    Цікаво, змістовно, актуально!
    Оживити урок, зв’язати його з дійсністю, забарвити різними фарбами почуттів, озвучити урок музикою, звуками природи, зіставити власні спостереження, надихнути на бажання побачити це в дійсності, збагатити власний досвід - це дійсно по - сучасному!
    Творчих Вам успіхів, Вікторіє!

  • #8

    Ольга Ніора (Wednesday, 15 January 2020 21:29)

    Так, дійсно, на початковому етапі навчання важливо розвинути активність, самостійність, зберегти пізнавальну активність і створити умови для гармонійного входження дитини в освітній світ, підтримати його здоров'я та емоційне благополуччя і використання ІКТ саме в тій частині навчального процесу.ю де вона справді необхідна.

  • #7

    Олена Федоренко (Wednesday, 15 January 2020 20:12)

    Так, інформаційні технології це не просто нове віяння часу, а необхідність пошуку нового сенсу уроку.
    Дякую, колего, за корисну інформацію.

  • #6

    Ланецька Валентина (Wednesday, 15 January 2020 19:28)

    Дійсно, інформаційні технології стають потужним багатофункціональним засобом навчання. Їх використання сприяє залученню школярів до інформаційної культури. Дякую, Вікторія Олександрівна, за актуальний матеріал.

  • #5

    Ірина Мащенко (Monday, 13 January 2020 21:28)

    Дякую, за таку чудову статтю. Мені, як молодому спеціалісту було дуже цікаво дізнатися про досвід колег, вивчити спеціальні програми та їх спрямованість. Дійсно, сучасний процес навчання вже неможливо уявити без широкого застосування в ньому комп'ютерних технологій.

  • #4

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Monday, 13 January 2020 20:03)

    Не можу не погодитися з Вами, пані Вікторіє, що використання комп’ютерних технологій вносить істотні зміни у діяльність педагога та розвиток учня як особистості. Використання інформаційних технологій відкривають доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, надають абсолютно нові можливості для творчості, дозволяють реалізовувати принципово нові форми і методи навчання. Матеріал, представлений Вами, актуальний, цікавий, стане у нагоді вчителю Нової української школи.

  • #3

    Ірина Лихошерстова (Monday, 13 January 2020 19:47)

    Дійсно, можливості ІКТ в освітньому процесі досить широкі. Ці технології полегшують роботу вчителя, допомагають швидко перевірити матеріал, створити спільний продукт, навчати дистанційно. Але така робота потребує безперебійного доступу до мережі, наявності комп'ютерів чи планшетів, програмного забезпечення.

  • #2

    Жук Оксана Анатоліївна (Monday, 13 January 2020 19:39)

    Повністю згідна! Сьогодення вимагає вивчати і освоювати сучасні новітні технології. Це в свою чергу відкриває шлях до покращення педмайстерності вчителя . Дякую за цікаву статтю!

  • #1

    Чумак Анастасія, заступник директора з навчально-виховної роботи НВО №33 (Monday, 13 January 2020 18:01)

    Дякуємо, Вікторія Олександрівно, за статтю. Сучасна дитина живе в світі електронної культури. Змінюється і роль вчителя в інформаційній культурі – він повинен стати координатором інформаційного потоку. Отже, вчителеві необхідно володіти не тільки сучасними методиками, але і новими освітніми технологіями, щоб спілкуватися з дитиною.