Comments: 6 (Discussion closed)
  • #6

    Аліна Яблонська, НВО №25 (Wednesday, 22 January 2020 19:41)

    Дякую, пані Наталя за змістовну статтю. Цілком погоджуюсь з Вами. Ми живемо в період бурхливого розвитку інформаційних технологій. І навіть якщо не бажаємо, цей нестримний потік втягує нас у вир подій. Неможливо викладати сучасним дітям і залишатися у викладацький майстерні минулого століття, якщо зміни відбуваються в усіх сферах діяльності людини.

  • #5

    Оксана Стрюкова, методист ЦМСПС (Wednesday, 22 January 2020 14:55)

    Дякую, Наталіє Анатоліївно, за сучасний підхід до викладання актуального матеріалу в статті. Безперечно, викристання інформаційно-комунікаційних технологій розширює можливості освітнього процесу, забезпечує ефективність освіти, готуює молоде покоління до життя в інформаційному просторі, дає можливість для розвитку творчого потенціалу учнів.

  • #4

    Зінзура Г.М., НВО №8 (Saturday, 18 January 2020 08:22)

    Дійсно, головним в роботі педагога є результат. В організації освітнього процесу доцільно надавати пріоритет засобам активного навчання й сучасним технологіям. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій забезпечує вміння працювати з інформацією, розвиває комунікативні здібності. Тож стаття, в якій систематизована ефективність впровадження ІКТ в систему роботи вчителя трудового навчання є актуальною. Актуальність використання технологій, описаних в статті, обумовлена тим, що в них закладені великі можливості для навчання на якісно новому рівні. Погоджуюсь також з думкою автора, що комп'ютер не може повністю замінити вчителя. Вчитель має можливість зацікавити учнів, викликати допитливість, спрямувати їх увагу на ті або інші важливі аспекти предмета.
    Отже, дійсно саме вчитель повинен визначити місце та роль інформаційно-комунікаційних технологій у своїй професійній діяльності. Дякую за статтю.

  • #3

    Анна Швець (Saturday, 18 January 2020 06:56)

    Дякую автору за справді цікаву статтю. Здавалося б, предмет "трудове навчання" вимагає від учнів переважно практичних умінь та навичок, проте у статті, досить цікаво та доступно описано, що використання ІКТ є дуже важливим. Справді, кожен може переглянути відео на YouTube, але не кожен може правильно відтворити побачене, проте, виконуючи дії під контролем вчителя, можна досягти кращих результатів та зацікавити до подальшої роботи. Також, я вдячна за те, що автор згадала програми Office:Word,Excel та ін., адже коли вони вивчаються на уроках інформатики-учні помилково вважають, що більше вони їх ніде використати не зможуть, але такі міжпредметні зв'язки,на мою думку, дадуть можливість краще реалізувати компетентнісний підхід до навчання.

  • #2

    Дубівка Олена Олександрівна (Wednesday, 15 January 2020 21:35)

    Предмет трудове навчання ставить особливі вимоги до мислення учнів, яке формує їх психологічну готовність до праці в умовах сучасного виробництва. Використання ІКТ на уроках трудового навчання дає змогу опрацьовувати значно більше навчальної інформації, зробити її доступнішою для сприйняття за допомогою відео супроводу. Комп’ютерна інформатизація навчального процесу значно покращує підготовку учнів до самостійного життя та професійного самовизначення. На своїх уроках Наталія Анатоліївна не тільки дає учням програмовий матеріал, а й розширює можливості та навички за рахунок використання ІКТ. Учні добре вміють працювати, а не лише розважатися за допомогою комп’ютерної техніки. Навчання з використанням засобів ІКТ дозволяє створювати умови для формування активності, самостійності, креативності, здатності учнів до адаптації в умовах інформаційного суспільства. Педагог методично грамотно застосовує нові інформаційні технології в навчальному процесі, що підвищує пізнавальну активність учнів, та приводить до підвищення ефективності навчання.

  • #1

    Людмила Семез, заступник директора з НВР НВО ліцею-школи №8 (Wednesday, 15 January 2020 11:15)

    «Трудове виховання – це гармонія трьох понять: треба, важко, прекрасно», – говорив видатний педагог В.О. Сухомлинський.
    На уроках трудового навчання за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій є розкрити i показати учням взаємовідношення між виробництвом, технікою i мистецтвом. I це цілком закономірно, адже сприйняття i розуміння індивідуумом прекрасного виникло, головним чином, у процесі трудової діяльності. Працюючи, людина діставала задоволення від успішних творчих, фізичних i розумових зусиль, від корисності вдосконалення особисто виготовлених предметів, перетворення довкілля. У статті авторка показує шляхи оптимізації освітнього процесу відповідно до сучасних концепцій освіти й виховання через можливості ІКТ , аналізує нові форми навчальної комунікації, новітні методи розв’язання освітніх завдань. Дякую за відданість педагогічній праці!