Comments: 10 (Discussion closed)
  • #10

    Алла Мальцева, Валентина Тимошенко НВО 1 (Friday, 24 January 2020 14:52)

    Дякую, Елло Вікторівна, за цікавий та змістовний матеріал відносно ІКТ. Успіхів Вам та натхнення у подальшій роботі!

  • #9

    Світлана Цеба, бібліотекар ЦМСПС (Friday, 24 January 2020 12:22)

    Бібліотека як центр користування друкованою інформацією, не витісняється електронними технологіями, а в поєднанні з ними забезпечує , єфективне використання інформаційних ресурсів, що сприяє зростанню суспільної уваги, особистому прфесйному зростанню. Елла Вікторівна в своїй статті розкриває провідні напрямки роботи шкільної бібліотеки, велику увагу приділяє інформаційній культурі, використанню ІКТ , автоматизації бібліотеки для повноцінного задоволення потреб користувачів. Дякую.

  • #8

    Куженко Таміла,зав.бібліотекою Ліцей "Сокіл" (Friday, 24 January 2020 11:32)

    Сьогодення диктує використання нових форм і методів у роботі шкільного бібліотекаря.В статті чітко підняті всі ці питання і поради для їх вирішення.Дякую за корисну інформацію.

  • #7

    Віра Шутурмінська, методист ЦМСПС (Thursday, 23 January 2020 08:47)

    Значущою ланкою інформаційного суспільства є бібліотеки, які акумулюють, обробляють та поширюють у часі й просторі знання.
    Нема сумнівів, що в століття цифрових технологій бібліотека повинна рухатися за читачем, швидко реагуючи на зміни попиту щодо її послуг. Бібліотека закладу освіти зберігає статус гаранта рівних прав учнів до доступу знань. Саме ця роль дозволяє бібліотеці закладу освіти зберігати свій авторитет в умовах інформаційного ринку, що нестримно формується. Тому бібліотекарі даного закладу освіти, переглянувши підходи до власної діяльності, усвідомили значення інформаційно-комунікативних технологій та почали активно впроваджувати в своїй роботі.
    Про позитивні й негативні сторони, поради й лайфаки описує авторка статті, Елла Фівко. З таким підходом до роботи, бібліотека закладу освіти розширить спектр бібліотечних послуг та надасть доступ до електронних ресурсів, розширить можливість накопичувати вже існуючі та створювати власні електронні ресурси, використовувати ІКТ для популяризації книги та читання, формувати інформаційну грамотність, шляхом навчання за допомогою технологій та інтегрувати бібліотечні надбання й послуги в інформаційно-освітній простір закладу освіти.
    Дякую!

  • #6

    Бабенко Алла Леонідівна, бібліотекар НВО №32 (Wednesday, 22 January 2020 23:06)

    Бібліотека навчального закладу, дійсно, вважається справжнім освітнім бібліотечно-інформаційним та культурним центром сучасної школи. Які завдання стоять перед бібліотекою? Які складові її роботи? Які функції виконує бібліотекар при розповсюдженні інформації серед читачів? Які основні напрями роботи бібліотеки? - На ці та інші питання дуже змістовно відповіла Елла Вікторівна в своїй статті. Бібліотекар використовує в роботі з учнями багато новітніх технологій, своєчасно надає читачам доступ до потрібної інформації, навчає читачів бібліотечно-бібліографічної грамотності, працює сумлінно, вміє проводити цікаві заходи для учнів, і в першу чергу - бібліотечні уроки. Бажаю бібліотекарю успіхів в роботі. Дякую за цікаву статтю.

  • #5

    Олена Радіонова, бібліотекар гімназії № 9 (Wednesday, 22 January 2020 10:52)

    В статті окреслено основні напрямки діяльності бібліотеки закладу освіти, що, шляхом впровадження інформаційно-комунікативних технологій, здатні перетворити її на сучасний інформатційний центр.
    Дякую авторці.

  • #4

    Чебана Л., Кудря С. бібліотекарі НВО І-ІІІ с. "Науковий ліцей" (Wednesday, 22 January 2020 09:36)

    Елла Вікторівна в своїй статті показала як правильно впроваджувати в роботу бібліотеки інформаційно-комунікаційні технології. Своїм досвідом доводить, що використання ІКТ є необхідним процесов в сучасній бібліотеці для виховання і навчання користувачів орієнтуватися в інформаційному суспільстві. Дякуємо за кропітливу працю.

  • #3

    Швець С.А., бібліотекар НВК "Кіровоградський колегіум" (Sunday, 19 January 2020 19:12)

    Стаття Еллі Вікторівни аналізує найголовніші напрями роботи сучасної шкільної бібліотеки та визначає головне завдання - створення інформаційного середовища для всіх учасників навчального процесу. Відповідно існує вимога щодо шкільного бібліотекаря - володіння сучасними технологіями бібліотечної роботи, необхідність постійної самоосвіти, вдосконалення методів розповсюдження знань та новітніх методів роботи в умовах Нової української школи. Повторю цитату зі статті, доповнюючи її: "Бібліотеки – це ”вікно в світ СУЧАСНИХ знань“".

  • #2

    Ленів О.В., Чорнобай Л.О., бібліотекарі НВО №31 (Friday, 17 January 2020 15:04)

    Стаття Елли Вікторівни розкриває роботу бібліотеки навчального закладу, спрямовану на впровадження інформаційно-комунікативних технологій. Автор підкреслює, що автоматизація бібліотечних процесів та підключення до Інтернету забезпечує доступ до інформаційних ресурсів та сприяє проведенню інтегрованих уроків. Погоджуємося з автором, що сучасна бібліотека повинна забезпечувати інформаційні потреби читачів і поступово реформуватися на інформаційний центр.
    Дякуємо за актуальну та своєчасну статтю. Бажаємо натхнення та творчих успіхів!

  • #1

    Дорошенко Т.В., Козленко Г.Ф., бібліотекарі НВО №16 (Friday, 17 January 2020 14:14)

    У своїй статті Елла Вікторівна надає значної уваги інформаційно-комунікативним технологіям та виділяє основні напрями та методи роботи у вихованні майбутніх освічених членів інформаційного суспільства. Усе це підвищує пізнавальний інтерес читачів та активізує їх комунікаційну діяльність. Зичимо творчої наснаги.