2. Використання інноваційних методів та форм роботи в освітньому процесі

Початкова школа

1. Формування ключових та предметних компетентностей молодших школярів за допомогою сучасних медіатехнологій 

Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС

2. Сторітеллінг - ефективна технологія розвитку  мовленнєвої  компетентності сучасних учнів 

Лариса Нестеряк, вчитель початкових класів НВО№ 32 

3. Музикотерапія як здоров’язбережна технологія в  освітньому процесі початкової школи 

Калайда Ольга, вчитель початкових класів НВК "Кіровоградський колегіум"

4. Інноваційні технології формування професійної компетентності педагога Нової Української школи  

Надія Олексієнко, вчитель початкових класів СЗШ  № 14

5Інтегрований підхід у 1-х класах НУШ: сучасний інструментарій вчителя початкових класів 

Надія Сірікова, вчитель початкових класів, СЗШ № 14 

6. Використання інноваційних методів та форм роботи на уроках літературного читання в процесі формування читацьких навичок учнів 

Варданян Аеліта, вчитель початкових класів НВО № 25

7. Використання інноваційних методів та форм роботи при впровадженні здоров’язбережувальних технологій в початковій школі 

Отряжа Ніна, вчитель початкових класів НВО № 25 

8. Використання сучасних педагогічних  технологій  на уроках в початкових класах 

Прокопенко Галина, вчитель початкових класів НВО № 25

9. Розвиток пізнавального інтересу молодших школярів шляхом впровадження інноваційних технологій навчання 

Ганна Сердюк, вчитель початкових класів Новомиколаївської гімназії

10. Сучасні інноваційні освітні технології у професійно-педагогічній діяльності вчителя початкових класів 

Паніотова Юлія, вчитель початкових класів НВО № 32 

11. Використання інноваційних технологій у початковій школі 

Сургент Руслана, вчитель початкових класів НВК № 34

12. Розвиток пізнавальної активності, творчих здібностей молодших школярів засобами театральної педагогіки в умовах функціонування Нової української школи 

Світлана Біндіч, вчитeль початкових класів НВО № 17

13. Викoристaння eлeмeнтів стрaтeгії рoзвитку критичнoгo мислeння у нaвчaнні мoлoдших шкoлярів 

Шeвчук Гaлинa, вчитeль початкових класів НВО № 17 

14. Нестандартні форми роботи на уроках як засіб формування комунікативної компетентності учнів початкової школи 

Шепетуха Людмила, вчитель початкових класів НВО №17

15. Використання інноваційних методів та форм роботи, що сприяють розвитку комунікативних компетентностей молодших школярів 

Світлана Стеба, вчитель початкових класів ЗОШ № 4

16. Використання інноваційних методів та форм роботи в освітньому процесі 

Ірина Рожнова, Ольга Мороз,  Аліна Тарапака, вчителі початкових класів НВО "Науковий ліцей"

17. Розвиток життєвих компетентностей учнів Нової української школи 

Алла Платон, вчитель початкових класів НВО № 25 

18. Використання інноваційних методів та форм роботи в освітньому процесі 

Людмила Гончаренко, вчитель початкових класів комунального закладу НВО № 35

19. Використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літературного читання в початкових класах 

Зоя Журавльова, вчитель початкових класів НВО «Вікторія-П»

20. Використання сучасних методів активізації навчальної  діяльності, спрямованих на формування ключових компетентностей 

Тетяна Матійко, вчитель початкових класів НВО «Вікторія-П»

21. Використання інноваційних технологій у початковій школі 

Олена Романушко, вчитель початкових класів НВО «Мрія»

22. Використання інноваційних методів та прийомів на уроках в початковій школі 

Лариса Руденко, вчитель початкових класів НВО «Мрія»

23. Використання інноваційних методів та форм роботи в освітньому процесі 

Тетяна Ткаченко, вчитель початкових класів НВО «Мрія» 

24. Використання інтерактивних методів та форм навчання в освітньому процесі 

Олександра Соколова, вчитель початкових класів НВО № 16

25. Використання інноваційних методів та форм роботи в освітньому процесі 

Уляна Солопова, вчитель початкових НВО № 16

 

Група продовженого дня

1. Використання  проєктної  технології  як  засобу  розвитку  творчих  здібностей  учнів в  умовах  ГПД  

Ніна Гага, вихователь групи  продовженого дня НВО  № 32

2. Формування ключових компетентностей школярів  в умовах впровадження Державного стандарту початкової загальної середньої освіти та використання інноваційних методів роботи на групі продовженого дня

Оксана Жданович, вихователь групи подовженого дня НВО «Вікторія-П»

 

Мова, література

1. Використання інноваційних методів та форм роботи в освітньому процесі

Наталія Рябовол, учитель української мови та літератури НВО № 24

2. Сучасні освітні інструменти вчителя-словесника 

Сащенко С.А., вчитель зарубіжної літератури, НВО  № 20

3. ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ СТОРІТЕЛІНГУ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 

Вікторія Чернецька, вчитель зарубіжної літератури НВО  33

4. Використання  інноваційних  технологій в освітньому процесі 

С.А. Тарасенко, Н.В. Чеботарьова, В.П. Капустіна, вчителі української мови та літератури НВО «Науковий ліцей»

5. ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ТА ФОРМ РОБОТИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ 

Тетяна Нікуліна, вчитель української мови та літератури НВО № 24

6. Формування творчих здібностей учнів шляхом створення ситуації успіху на уроках словесності в умовах сучасних викликів 

Оксана Олексенко, вчитель української мови та літератури НВО  № 35

7. Використання інноваційних методів та форм роботи в освітньому процесі

Галина Колот,  учитель української мови та літератури  НВО №25

8. НАВЧАЛЬНИЙ ДІАЛОГ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 

Світлана Тіхоненко, вчитель зарубіжної літератури гімназії № 9 

9. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української словесності шляхом впровадження інноваційних методів та форм роботи 

Ольга Хоменко, вчитель української мови та літератури НВО №16

10. Формування  медіаграмотності  здобувачів освіти на уроках української мови та літератури – шлях до розвитку критичного мислення

Людмила Калкіна, вчитель української мови та літератури  НВО № 1 

11. Використання інноваційних методів та форм роботи при формуванні громадянської компетентності на уроках історії

Ганна Гаркуша, учитель історії НВО № 6

 

Іноземні мови

1. Технології фахової майстерності вчителя німецької мови 

Олена Самохвалова,  вчитель німецької мови СЗШ № 14

2. Використання сучасних ІКТ інструментів та сервісів на уроках англійської мови для формування іншомовної компетентності молодших школярів 

Альона Голубовська, вчитель англійської мови НВО № 35

3. Використання інноваційних методів навчання на уроці німецької мови 

Оксана Бережко, вчитель німецької мови НВО № 8

4. Інформаційно-комунікаційні технології у процесі викладання іноземних мов 

Валентина Стьопул, учитель англійської мови НВО № 20 

5. Метод проєктів  як один  з інноваційних технологій формування комунікативної компетентності учня 

Наталія Леоновець, учитель англійської мови гімназії № 9 

6. РОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 

Лілія Бродецька, вчитель англійської мови ЗОШ № 2 

7. Використання методики предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) для  підвищення пізнавальної активності учнів під час навчання читанню на середньому етапі навчання англійської мови 

Людмила Чернобривець, учитель англійської мови НВК «Кіровоградський колегіум»

8. Розвиток усної мовленнєвої компетенції в межах особистісно орієнтованого навчання англійської мови

Надія Гулєва, вчитель англійської мови НВО «Вікторія-П»

 

Історія, правознавство

1. ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ТА  ФОРМ РОБОТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НА УРОКАХ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН 

Світлана Журавльова, вчитель історії НВО  № 31

2. Інтеграція навчального процесу як провідна технологія фахової майстерності вчителя історії 

Юлія Бреус, вчитель історії, заступник директора з навчально-виховної роботи СЗШ  № 14

 

Фізика, математика, інформатика

1. ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 

Наталія Патріман, вчитель математики та фізики гімназії № 9

2. Використання дидактичних ігор під час викладання фізико-математичних дисциплін для формування математичної компетентності учнів 

Наталія Костюченко, заступник директора з НВР, вчитель математики НВО «Вікторія-П»

3. Використання інноваційних методів та форм роботи в освітньому процесі 

Євгенія Новохатська, вчитель математики та фізики Гімназії імені Олександра Пушкіна

 

Хімія, біологія, географія

1. Використання інноваційних технологій, методів, форм та сервісівв процесі викладання природничих наук 

Людмила Хаврюта, вчитель географії та біології гімназії № 9

2. ВИКЛАДАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН В КОНТЕКСТІ НУШ, ВИКОРИСТОВУЮЧИ ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ТА ФОРМИ РОБОТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ 

Наталія Петух, вчитель хімії та біології Балашівської гімназії 

3. Технології фахової майстерності вчителя предметів природничого спрямування 

Галина Саукова, вчитель географії та біології, СЗОШ №14

4. Інноваційні методи і прийоми формування ключових компетентностей учнів на уроках біології

Тамара Сидоренко, вчитель біології та екології НВО «Мрія» 

 

Трудове навчання

1. Використання інноваційних методів та форм роботи в освітньому процесі шляхом запровадження проєктних технологій на уроках трудового навчання 

Бойчук Світлана, вчитель трудового навчання та технологій НВО № 17 

2. Використання інноваційних методів та форм роботи в трудовій підготовці школярів 

Олена Шевченко, учитель трудового навчання  гімназії № 9 

 

Основи здоров'я

1. МЕТОДИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НА УРОКАХ З ПРЕДМЕТУ «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я» 

Денис Жабковський, вчитель предмету «Основи здоров’я»  «Ліцей «Сокіл»

 

Фізична культура

1. Особливості організації та проведення у школі змагань з волейболу пляжного як форми сучасних спортивних змагань

Сергій Жадов, учитель фізичної культури НВО № 16

2. Використання інноваційних технологій  в освітньому процесі  на уроках фізичної культури

Андрій Зернов, вчитель фізичної культури НВО № 24

3. Використання інноваційних методів та форм роботи на уроках фізичної культури

Оксана Мунтян, вчитель фізичної культури НВО № 35

4. ВИКОРИСТАННЯ  ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ТА ФОРМ РОБОТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Євген Поркуян, учитель фізичної культури ЗОШ № 4

 

Мистецтво

1. ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ТА ФОРМ РОБОТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ 

Лариса Біла, вчитель музичного мистецтва НВО «Мрія»

2. Використання арт-терапевтичних методів на уроках музичного мистецтва Олена Калашнікова  вчитель музичного мистецтва, НВО «Мрія»

3. Формування загальнокультурної грамотності учнів у контексті ключових компетентностей НУШ 

Лілія Іванченко, вчитель музичного мистецтва та мистецтва, заступник директора НВР СЗШ  № 14

 

Дошкільна освіта

1. ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В РОБОТІ МУЗИЧНОГО КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 

Інна Коваленко, музичний керівник ЗДО (ясла – садок) №14 «Калинка»

2. ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 

Аліна Лужецька, вихователь ЗДО  (ясла-садок) №52 «Казковий»

3. ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ 

Анастасія Хворостовська, вихователь ЗДО (ясла-садок) № 69 "Кристалик" комбінованого типу

4. ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ТА ФОРМ РОБОТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 

Олена Бала, практичний психолог ДНЗ №15 «Зірочка» (ясла-садок) комбінованого типу

5. ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ ОСВІТНЬОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ 

Наталія Перепічай,  вихователь ЗДО  (ясла-садок)  №24 «Вогник» ім. В.О. Сухомлинського комбінованого типу

6. ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ТА ФОРМ РОБОТИ В ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОМУ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ 

Наталія Романюк, вихователь Козацької гімназії 

7. РОЗВИТОК МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ МОВЛЕННЄВИХ ВПРАВ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ 

Наталя Ружин, вихователь – методист Козацької гімназії

8. ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 

Світлана Ткаченко, вихователь – методист Козацької гімназії

9. УПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ МАЛЮВАННЯ 

Тетяна Павєл, вихователь ЗДО  (ясла – садок) № 24 «Вогник» ім. В.О. Сухомлинського комбінованого типу

10. ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ТА ФОРМ РОБОТИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ  ЗІ СТАРШИМИ ДОШКІЛЬНИКАМИ Юлія Мезенцова, вихователь ЗДО (ясла-садок) № 52 «Казковий»

11. ВИКОРИСТАННЯ  ІНОВАЦІЙНИХ   МЕТОДІВ ТА ФОРМ РОБОТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ  

Людмила Константінова, вихователь ЗДО  (ясла - садок) «Посмішка» №63

12. ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ТА ФОРМ РОБОТИ В ДОШКІЛЬНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ 

Тетяна Горбенко, вихователь ЗДО (ясла –садок) №14 «Калинка»

13. ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ ТА МЕТОДІВ РОБОТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 

Зоріна Кононенко, вихователь ЗДО (ясла-садок) №63 «Посмішка»

14. ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ТА ФОРМ РОБОТИ В ДОШКІЛЬНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ 

Тетяна Петросян, вихователь ЗДО (ясла –садок) №14 «Калинка»

15. ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ОЗДОРОВЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В САНАТОРНОМУ ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ Ганна Коваленко, вихователь санаторного ЗДО (ясла – садок) № 65 «Лукомор’я» 

16. КОНЦЕПЦІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ МИ - ЗА ЗДОРОВИЙ

СПОСІБ ЖИТТЯ 

Ольга Пидорич, вихователь-методист санаторного ЗДО (ясла-садок) № 65 «Лукомор'я»

17. КОНЦЕПЦІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ 

Людмила Ткаченко, вихователь, санаторного ЗДО (ясла-садок) № 65 "Лукомор'я"

18. КОНЦЕПЦІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ: «ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА – ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ» 

Світлана Огонесян, вихователь санаторного ЗДО (ясла-садок) № 65 «Лукомор'я»

19. ПРЕВЕНТИВНА АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ДО УМОВ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 

Марина Дейнекіна, практичний психолог ЗДО (ясла-садок ) № 73 «Червона квіточка» комбінованого типу

20. ПРОЄКТНА ТЕХНОЛОГІЯ – ЗАСІБ ВАЛЕОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 

Нижник Ірина, вихователь ЗДО (ясла – садок)  № 67 «Дельфін» комбінованого типу

21. РОЗВИВАЮЧІ ІГРИ ВЯЧЕСЛАВА ВОСКОБОВИЧА  

Людмила Руденко, вихователь ЗДО (ясла-садок) №27 «Вишенька»

22. РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ТЕОРІЇ РОЗВ’ЯЗАННЯ ВИНАХІДНИЦЬКИХ ЗАВДАНЬ 

Надія Бєлоконь вихователь ЗДО (ясла-садок)  № 43 «Горобинка» комбінованого типу

23. ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ 

Наталія Дромашко, інструктор з фізичного виховання ЗДО (ясла-садок) № 47 «Горобинка» комбінованого типу

24. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ІГРОВОЇ, МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Й СПІЛКУВАННЯ НА ЕТАПІ ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА 

Тамара Караваєва, вихователь, вихователь-методист ЗДО(ясла-садок) № 48 «Журавочка

24. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЙ В МУЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ 

Світлана Гончарова, музичний керівник, ЗДО (ясла-садок) № 43 «Горобинка» комбінованого типу

25. ВИКОРИСТАННЯ ЛЕГО-ТЕХНОЛОГІЙ В РОБОТІ З ДОШКІЛЬНИКАМИ З ВАДАМИ МОВЛЕННЯ

Ганна Лукіна, вихователь ЗДО ( ясла – садок) № 67 «Дельфін» комбінованого типу

26. ВСЕБІЧНИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ

Надія Малишевська, музичний керівник ЗДО  (ясла-садок) № 67 «Дельфін» комбінованого типу

27. ЕСТЕТИТКО-ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Тетяна Ларіонова, вихователь ДНЗ (ясла-садок) № 67 «Дельфін» комбінованого типу

28. ПРОГРАМА «ВПЕВНЕНИЙ СТАРТ»:  РОЗВИТОК УВАГИ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Юлія Буляндра, практичний психолог ЗДО (ясла-садок) № 67 «Дельфін» комбінованого типу

29. ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Ірина Бажанова, вихователь ЗДО (ясла-садок) № 67 «Дельфін» комбінованого типу

30. ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР

Олена Коденець, вихователь Дитячого будиноку «Барвінок» - ЗДО комбінованого типу № 1

31. РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ІГРОВИХ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ З ВИКОРИСТАННЯМ МНЕМОТЕХНІКИ

Алла Поліщук, вчитель – логопед Дитячого будиноку «Барвінок» - ЗДО комбінованого типу № 1

32. ФОРМУВАННЯ  ГЕНДЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Наталія Кошуцька, вихователь ЗДО № 71 «Катеринка» комбінованого типу

 

Позашкільна освіта

1. Стимулювання професійного розвитку молодих педагогів  закладів позашкільної освіти 

Інна Санжара, методист КЗ«Центр дитячої та юнацької творчості»

2. Застосування освітніх інновацій для формування критичного мислення і громадянської свідомості в учнівської молоді 

Ірина Завражна, методист, керівник гуртка «Лідер-клуб «Стимул» КЗ «Центр дитячої та юнацької творчості»

3. Гурткові заняття з пісочної анімації, як інноваційна форма роботи у закладах позашкільної освіти 

Оксана Качуровська, керівник гуртка пісочної анімації комунального закладу «Центр дитячої та юнацької творчості»

 

Освіта дітей з особливими освітніми потребами

1. МЕЙНСТРИМІНГ, ІНКЛЮЗІЯ ТА ІНТЕГРАЦІЯ

Тетяна Федорченко, методист ЦМСПС

2. Використання інноваційних методів та форм роботи в освітньому процесі 

Катерина Будник, вчитель-логопед ЗДО  (ясла-садок) № 69 «Кристалик» комбінованого типу

3. Інноваційні методи та форми роботи як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів початкових класів з інтелектуальними порушеннями на уроках літературного читання 

Світлана Ратушна, вчитель-дефектолог КЗ «Спеціальна школа № 1»

4. Використання інноваційних методів та форм роботи в освітньому процесі 

Наталія Одорожа вчитель початкових класів, КЗ «Спеціальна школа № 1»

5. МНЕМОТЕХНІКА ЯК МЕТОД ВПЛИВУ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК  ДІТЕЙ ЗІ ЗНИЖЕНИМ ЗОРОМ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 

Наталія  Сивиринчук, тифлопедагог комунального закладу «Ліцей «Сокіл»  

6. Використання інноваційних методів та форм роботи в корекційному процесі 

Ганна Запорожець, вчитель-логопед ЗДО (ясла-садок) №62 «Супутник» комбінованого типу

7. Використання інноваційних методів та форм роботи в корекційній роботі вчителя-логопеда 

Валентина Омельяненко, вчитель-логопед ДНЗ№62 "Супутник"

 

Шкільні бібліотеки

1. ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ: ПАРТНЕРСТВО БІБЛІОТЕКИ І ПЕДАГОГІВ

Тетяна Дорошенко, завідувач бібліотеки НВО №16

2. РОЛЬ БІБЛІОТЕКИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ У ВИХОВАННІ В УЧНІВ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ, ЛЮБОВИ ДО КНИГИ  

Галина Козленко, бібліотекар НВО № 16