Comments: 18 (Discussion closed)
  • #18

    Вікторія Чернецька, вчитель зарубіжної літератури КЗ "НВО № 33 (Monday, 20 January 2020 12:58)

    Дякую, Світлано Олегівно, за змістовні матеріали. Погоджуюся, що навчальний діалог на уроках зарубіжної літератури дозволяє вчителю організувати глибоке аналітико-інтерпретаційне дослідження художнього тексту. Я особисто була присутня на Вашому уроці в 11 класі за оповіданням М.Павича "Скляний равлик" та бачила роботу учнів на практиці. Дійсно, ця методика сприяє розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів.

  • #17

    Оксана Нетребенко, вчитель зарубіжної літератури (Sunday, 19 January 2020 13:55)

    Діалогічний підхід є актуальною методикою не лише вивчення літератури, а й базовою, засадничою, моделлю співпраці учасників освітнього процесу. Крім того, у поєднанні з герменевтичним підходом та спрямуванням на читацьку інтерпретацію тексту є ефективним засобом формування як базових, так і предметних компетентностей.
    Поєднавши теорії та практикиу у статті, Світлана Олегівна створила якісний продукт, яким можуть скористатися колеги.
    Дякую за кваліфікований методичний супровід.

  • #16

    Яна Сіренко (Saturday, 18 January 2020 18:43)

    Щиро дякую Світлана Олегівні за цікаву і змістовну статтю! Адже цікавий урок - запорука успішного навчання !

  • #15

    Шевченко Наталя (Friday, 17 January 2020 12:44)

    Автор статті майстерно поєднує теорію з практичним її застосуванням. Настільки складний текст зробити зрозумілим для читача- це майстерність. Успіхів автору!

  • #14

    Наталія Тарасенко, вчитель історії, гімназія #9 (Friday, 17 January 2020 09:48)

    Цікаво, пізнавально, практично для вчителів різних навчальних предметів!

  • #13

    Людмила Піхуля (Friday, 17 January 2020 05:00)

    Побільше б таких уроків! Глибокий аналіз тексту, методика навчального діалогу на практиці, грамотно сформульовані питання, доречне домашнє завдання. Дякую Світлані Олегівні, що вірна обраному шляху.

  • #12

    Олена Аброскіна, вчитель зарубіжної літератури НВО №25 м.Кропивницький (Thursday, 16 January 2020 20:32)

    Технологія навчального діалогу на уроках літератури - проблемно-діалогічне спілкування під час аналізу художнього твору - перетворює двох антиподів - учителя й учня, - один з яких є повноправним господарем на уроці, а другий - об'єктом навчання, на партнерів, друзів на шляху пізнання.Це дозволяє учителю подолати бар'єр у спілкуванні учнями та компетентно організувати на уроці спільне обговорення навчальної проблеми. У статті пані Світлана розглянула діалог на уроці літератури не тільки як інструмент пізнання, а ще її як „полігон " для вправляння мовленнєвої здібності учнів і умову засвоєння ними законів людського спілкування.Отже, діалог у навчанні - своєрідна форма пізнання й спілкування, творча взаємодія вчителя й учнів. І саме результатом такої взаємодії вчителя та учнів є уроки Світлани Олегівни! Бажаю Вам творчих злетів та красномовних учнів!

  • #11

    Шпаченко Тетяна Володимирівна (Thursday, 16 January 2020 18:52)

    Дякую автору за змістовну статтю.Добре,коли теорію майстерно поєднано з практикою.Сподобалося,що в статті подано не фрагмент уроку,а повний конспект.Це дає змогу простежити за тим,як працює навчальний діалог більш детально.

  • #10

    Вікторія Цьома (Thursday, 16 January 2020 00:14)

    Я погоджуюсь , що навчальний діалог сприяє розкриттю творчого та інтелектуального потенціалу учня, вмінню слухати та сприймати іншу думку. Така форма роботи сучасна і актуальна.Вдячна Світлані Олегівні за цікавий і змістовний матеріал.Творчих злетів і процвітання!

  • #9

    Олена Гетман (Wednesday, 15 January 2020 17:25)

    Дякую Світлані Олегівні за дуже змістовну статтю та неймовірно цікавий урок, який спрямований на розвиток вміня висловлювати та аргументовувати свою думку, вміння вислухати думну іншого. Натхнення та успіхів у вашій праці.

  • #8

    Наталія Смирнова (Tuesday, 14 January 2020 19:59)

    Дякую Світлані Олегівні за змістовну статтю та грунтовний аналіз тексту оповідання М. Павича, в якому продемонстровано вплив художнього хронотопу на розкриття авторської позиції та майстерно використано навчальний діалог як засіб вдосконалення навичок інтерпретації художнього тексту. На мою думку, використання віртуальної інтерактивної дошки Padlet є актуальним та результативним інструментом. Бажаю автору й надалі творчого натхнення!

  • #7

    Шевченко Ніна (Tuesday, 14 January 2020 19:29)

    Вдячна Світлані Олегівні за представлений в статті глибокий аналіз уроку в 11-му класі за твором М. Павича «Скляний равлик» , що демонструє втілення навчального діалогу в смисловому полі уроку зарубіжної літератури. Мала нагоду бачити цю роботу в практичній діяльності вчителя. Урок був просто професійний та майстерний. Успіхів та нових звершень !

  • #6

    Кравченко Альона (Tuesday, 14 January 2020 16:36)

    Урок підготовлений на високому рівні. Матеріал надзвичайно цікавий. Форми роботи актуальні і сучасні. Можна почерпнути багато для себе. Дуже креативно. Дякую Світлані Олегівні.

  • #5

    Оксана Єрьоміна (Tuesday, 14 January 2020 15:27)

    Процес діалогічного вивчення, розгляду художніх творів у школі, залучення учнів до пошуку істини, набуття ними літературних та життєвих компетенцій, пошук взагалі в навчальному процесі - найважливіші завдання філологічної шкільної освіти, реалізація яких вдало продемонстрована авторкою статті.
    Дякую за чудову методичну підтримку!

  • #4

    Олена Шевченко (Tuesday, 14 January 2020 14:19)

    Чудовий матеріал для розуміння ролі навчального діалогу у формуванні комунікативних навичок учнів, розвитку їх творчих та інтелектуальних здібностей.

  • #3

    Людмила Хаврюта (Monday, 13 January 2020 20:05)

    Перед сучасною школою постає надважливе завдання – формування духовного та інтелектуального обличчя сучасного українця. Саме ,Світлана Олегівна, викристовуючи навчальний діалог на своїх уроках досягає цього результату. Дякую за статтю та успіхів автору.

  • #2

    Наталія Дуняшенко (Monday, 13 January 2020 15:31)

    Дякую Світлані Олегівні за цікавий матеріал щодо методики використання навчального діалогу на уроках зарубіжної літератури. На прикладі оповідання М. Павича «Скляний равлик» вчителем доведено, що навчальний діалог - це шлях до глибокого розуміння художнього тексту.

  • #1

    Наталія Патріман (Sunday, 12 January 2020 15:45)

    У статті розглянуто навчальний діалог як засіб формування комунікативних універсальних навчальних дій, методику навчального діалогу на уроках зарубіжної літератури як шлях до глибокого розуміння художнього тексту. Методика сприяє розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів, вмінню висловлювати свої думки та сприймати чужі. Дякую автору за цікаву та змістовну статтю.