Comments: 64 (Discussion closed)
  • #64

    Марцеліна Пахолівецька, директор ЦМСПС (Friday, 24 January 2020 11:55)

    Стаття актуальна, адже з 1 вересня 2018 року в Україні застосовується новий Державний стандарт початкової освіти, що вперше містить змістову лінію медіаграмотності, тобто школяр Нової української школи має засвоїти навички зі сприйняття, аналізу, інтерпретації, критичного оцінювання інформації у текстах різних видів та медіатекстах. Автор проаналізувала корисну інформацію з даного питання, яка міститься в Інтернеті. Найцікавішою медіатехнологією, на мою думку, є QR-код (квадратна картинка, у якій закодована якась інформація). Їх спеціальний вигляд полегшує читання закодованих даних за допомогою сучасних мобільних телефонів, оснащених камерами. Дійсно досить навести камеру телефона на код і тут же отримаєте доступ до його вмісту. Тому на практичній частині семінарів -практикумів я залюбки буду використовувати QR-код. Стаття сприяє удосконаленню педагогічної майстерності вчителя, бо дає можливість творчо працювати та відмовитися від шаблонних форм і методів навчання. Цього вимагає «Професійний стандарт вчителя початкових класів(2018), розроблений Міністерством освіти і науки України спільно з представниками освітянської спільноти та педагогічних вишів і затверджений на національному рівні Міністерством соціальної політики України.
    Завдяки загостреного почуття нового та постійного прагнення і здатності до активної творчої діяльності Ви, Оксано Олексіївно, забезпечуєте максимальний результат системи методичної роботи з вчителями початкових класів.
    Дякую за співпрацю.

  • #63

    Юлія гімназія імені Олександра Пушкіна (Thursday, 23 January 2020 20:39)

    Це питання є актуальним у наш час. Оксана Олексіївна розкрила у статті значення ключових та предметних компетентностей молодших школярів за допомогою сучасних медіатехнологій. У наш час життя без сучасних технологій неможливе, а дітям медіа- технології для розвитку просто необхідні. Дякуємо, за корисну інформацію.

  • #62

    Людмила Гончаренко НВО №35 (Thursday, 23 January 2020)

    Оксано Олексіївно, дякую вам за цікаву статтю. У світі, яким керує інформація, дитина мусить вміти її критично оцінювати, знати, яким джерелам можна довіряти, що таке фейкові новини та як захиститися від маніпуляцій. Сучасні діти мають справу з інформаційним простором з найменшого віку . Тому вони повинні знати, що таке медіаграмотність уже в початковій школі. Дякую, Оксано Олексіївно, за Вашу працю. Успіхів Вам і творчого натхнення!

  • #61

    Росчислав Т.В. НВО 20 (Thursday, 23 January 2020 18:02)

    Стаття має велике практичне значення для роботи кожному творчому вчителів. Цілком погоджусь, що використання сучасних медіа технологій у початковій школі збільшить швидкість сприйняття розуміння засвоєння великого обсягу інформації. Уроки з використанням сучасних медіатехнологій розвивають у дітей креативне мислення, навчають по- іншому сприймати матеріал, проявляти свої індивідуальні можливості. В статті Оксани Олексіївни запропоновано систему роботи з формування медіакомпетентності молодших школярів, що варто використати у своїй роботі. Захоплююсь Вами, беру з Вас приклад! Щиро дякую за змістовне представлення різноманітних онлайн-сервісів.

  • #60

    Марина Кравченко (Thursday, 23 January 2020 17:51)

    Медіаосвіта має величезний вплив на всі сфери життя і діяльності молодшого школяра – його психіку, світогляд, здоров’я. Вона відкриває великі можливості для розвитку інтелектуального та творчого потенціалу молодшого школяра, здібностей, самостійного критичного мислення, формує вміння орієнтуватися в сучасних інформаційних потоках, виховує компетентного медіаспоживача, підвищує рівень медіаграмотності. Тому, стаття Оксани Олексіївни є дуже корисною для нас, вчителів. Дякую за представлені сервіси для створення медіапродуктів.

  • #59

    Олена Каташова (Thursday, 23 January 2020 17:43)

    Зараз вже досить широко визнано, що початкова школа повинна навчити дітей критично ставитись до будь-якої інформації. Сучасні молодші школярі є активними споживачами медіаінформації, мають навички володіння комп’ютерною технікою. Однак медіаосвіта, як відомо, передбачає не тільки наявність чисто технічних знань та умінь володіння медіатехнікою, а й уміння повноцінного сприйняття творів медіакультури, аналізу, самостійного осмислення та інтерпретації медіатворів. У своїй роботі Оксана Олексіївна розкрила доцільність практичного використання можливостей сучасних медіатехнологій у педагогічній практиці на основі аналізу медійних ресурсів. Матеріал цікавий, має практичне спрямування.

  • #58

    Надія Москаленко (Thursday, 23 January 2020 17:23)

    Ми живемо у потужному інформаційному потоці. Щодня, щогодини та щохвилини ми опрацьовуємо безліч різноманітної інформації. Кількість повідомлень зростає щодня. Рух інформаційного потоку не спинити. Наше завдання – не потонути у щоденному вирі. Ми маємо усвідомити та підкорити цей потік. Для освітян ці процеси важливі ще й тим, що наші учні подекуди знають про сучасні інформаційні технології більше за своїх вчителів. Саме тому медіаосвіта освітянської спільноти надзвичайно важлива. Ми маємо не тільки знати, які небезпеки несуть із собою цифрові технології та як на нас впливає інформаційний тиск. Надзвичайно важливо вміти захищатися від цих небезпек і користуватися можливостями, які надають медіа. І не тільки самим вміти, але й вчити цьому наших дітей. Тому, стаття Оксани Олексіївни стане в нагоді нам. За це велика вдячність!

  • #57

    Вікторія Воронова (Thursday, 23 January 2020 15:59)

    Сучасний світ розвивається надзвичайно швидко. З'являється нова інформація, яку треба переосмислити та синтезувати. Задача вчителя - навчити дитину правильно та виважено обирати ту інформацію, яка для неї потрібна, бути умілим її споживачем. Ваша стаття, Оксано Олексіївно, демонструє нам, вчителям, шляхи реалізації цієї задачі. Запропонована Вами система роботи з формування медіакомпетентності молодших школярів цікава та дієва. Дякуємо за роботу!

  • #56

    Павленко О.М. ЗОШ №4 (Thursday, 23 January 2020 15:35)

    Оксано Олексіївно, дякую вам за цікаву статтю. Тема є актуальною як ніколи. Адже сучасний світ просто заполонили гаджети, різні інноваційні технології. Важливо формувати медіаграмотність учнів у процесі формування особистості. Критично мислити та вміти відокремлювати чорне від білого - це ті знання, яких дуже невистачає сучасним дітям.

  • #55

    Марченко І. В., ЗОШ № 4 (Thursday, 23 January 2020 05:34)

    Дякую, Оксано Олексіївно, за актуальну та змістовну статтю. Формування ключових компетентностей учнів відбувається через удосконалення змісту початкової освіти, варіативність освітніх програм. Стосовно ж ефективних засобів, методів і форм організації освітнього процесу,то їх систематизація, удосконалення і осучаснення сприятиме реалізації завдань Нової української школи. Використання медіа-ресурсів відкриває для вчителя нові можливості у цьому напрямку. Завдяки детальному аналізу медіа-ресурсів, наведених в даній статті, не тільки молодий, а й досвідчений вчитель має змогу розшитити та осучаснити свої знання, використати рекомендації для вдосконалення своїх уроків. Творчих успіхів, Оксано Олексіївно, та щира дяка Вам за працю.

  • #54

    Світлана Блошенко НВО № 32 (Wednesday, 22 January 2020 20:40)

    Медійний простір, у якому живе дитина
    інформаційного сьогодення, – неймовірне поле для діяльності вчителя. Учні повинні орієнтуватися в сучасному медіапросторі та вміти розрізняти достовірну та фейкову інформацію. Дякую за змістовну статтю!

  • #53

    Віра Купріянова, Гімназія імені Олександра Пушкіна (Tuesday, 21 January 2020 21:57)

    Оксано Олексіївно, дякую! Стаття корисна тим, що розкриває доцільність практичного використання можливостей сучасних медіатехнологій у педагогічній практиці, з опорою на медійні ресурси, що використовуються в початковій школі. А ще беззаперечно цінна запропонована система роботи з формування медіакомпетентності молодших школярів. Це чудовий методичний порадник для вчителів! Натхнення Вам і міцного здоров'я!

  • #52

    Людмила Перепелиця (Tuesday, 21 January 2020 20:49)

    Сучасно, чітко викладено практичний матеріал. В статті розкрито нові необмежені можливості насамперед для творчо працюючого вчителя. Вона є помічником молодому вчителю в його творчій роботі, підказкою та підтримкою досвідченому вчителю в його пошуковій діяльності викладання. Вчитель, що використовує інтернет-простір у своїй роботі, зазвичай, відзначає позитивну динаміку зростання якості знань учнів. Доступно висвітлено деякі теоретичні аспекти. Так тримати і чекаємо нових цікавинок! Дякую, Оксано Олексіївно, за Вашу працю, нових знахідок, високих результатів та міцного здоров'я!

  • #51

    Колос І. М. ЗОШ №4 (Tuesday, 21 January 2020 19:54)

    Сьогодні відбувається переорієнтація навчання з засвоєння величезної суми знань, на
    освоєння компетентностей. Це передбачає формування вмінь молодшого школяра працювати з
    інформацією: шукати, аналізувати, критично переосмислювати, відбирати необхідну, використовувати для вирішення певних задач. У статті Оксани Олексіївни ми бачимо велику кількість сучасних медіатехнологій та представлення ряду онлайн-сервісів для створення медіапродукції, які можна використовувати у своїй роботі. Дякую за величезний практичний досвід, який Ви передаєте нам.

  • #50

    Хомко Олена, НВО № 32, заступник директора (Tuesday, 21 January 2020 17:28)

    Цінний та корисний матеріал, представлений у цій статті, може використовувати вчитель будь-якого фаху, тому що медіа стрімко увійшло в сучасну освіту, і кожен педагог на своїх уроках не може зараз обійтися без цих інструментів, які допомагають провести урок цікаво, незвичайно, яскраво і той же час по-науковому. Медіаосвіта - це зараз дуже актуально та важливо для всіх. Дякую за змістовну та цікаву статтю!

  • #49

    Тетяна Павлова (Tuesday, 21 January 2020 14:26)

    Шановна Оксано Олексіївно, дякую за актуальну статтю. В ній дійсно розкривається необхідність упровадження медіаосвіти в освітній процес початкової школи. Спонукає до удосконалення роботи педага з дітьми щодо забезпечення розвитку уміння повноцінного сприйняття творів медіакультури, аналізу, самостійного осмислення та інтерпретації медіатворів.

  • #48

    Олександра Зінченко (Monday, 20 January 2020 20:01)

    Сучасний учень має орієнтуватися в сучасному медіапросторі, розуміти основні принципи функціонування різних медіа, виявляти вплив інформації на особистість, аналізувати й оцінювати медіаповідомлення, знати правила культури спілкування в інформаційному суспільстві та методи захисту від можливих негативних впливів; збирати, обробляти, зберігати та передавати інформацію з навчальною метою. В своїй роботі, Оксано Олексіївно, Ви чітко сформулюювали мету навчання медіаграмотності учнів початкових класів - це формування практичних навичок із розуміння, аналізу й оцінювання змісту медіа, здатності створити власний медіапродукт і оцінити власну медіаактивність. Цінність статті полягає ще й в тому, що Вами запропоновано іноваційні практики для створення медіапродуктів. Представлений матеріал надзвичайно цікавий і, як завжди, креативний. Дякую за прекрасну роботу і можливість поповнити свою власну методичну скарбничку новими знаннями.

  • #47

    Оксана Можна,вчитель початкових класів НВК №34 (Monday, 20 January 2020 19:55)

    Дякую. Стаття актуальна, цікава, змістовна. Впровадження у практику роботи сучасної початкової школи медіатехнологій сприяє тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всих, хто навчається, спонукає до постійної праці.Творчої наснаги Вам, Оксано Олексіївно!

  • #46

    Сургент Р.О. НВК № 34 (Monday, 20 January 2020 19:41)

    Одним із важливих аспектів розвитку інформатизації освіти є впровадження в навчальний процес сучасних технологій. Стаття Оксани Олексіївни наразі є актуальною, присвячена питанням підбору ефективних інформаційно-комунікаційних технологій для формування особистого освітнього простору як вчителя,так і учня. Автор статті доводить актуальність обраної тематики та її практичну значущість. Дякую Вам за змістовний матеріал!

  • #45

    Басиста Тетяна, вчитель початкових класів КЗ «Спеціальна школа № 1» (Monday, 20 January 2020 18:40)

    Дякую автору за цікаву статтю. Дійсно сучасні медіатехнології незмінні помічники вчителя. Вони допомогають зробити урок: змістовним, яскравим, емоційним. А наше завдання, як педагогів не лише навчити учнів сприймати інформацію, а й критично та логічно оцінювати її правдивість, доцільність і небезпеку.

  • #44

    Дадонова Тетяна, директор ЗОШ І ст. № 37 (Monday, 20 January 2020 14:19)

    Шановна Оксано Олексіївно, дуже вдячні за статтю. Адже тут дійсно розкривається необхідність та скеровує педагога щодо упровадження медіаосвіти в освітній процес початкової школи. Спонукає до удосконалення роботи педага з дітьми щодо забезпечення розвитку уміння повноцінного сприйняття творів медіакультури, аналізу, самостійного осмислення та інтерпретації медіатворів.

  • #43

    Галина Андріяшевська, заступник директора НВК № 34 (Monday, 20 January 2020 13:53)

    Уроки з використанням сучасних медіатехнологій зацікавлюють та стимулюють учнів. Дякую за чудову статтю та цікаві посилання.

  • #42

    Клюшніченко Оксана, вчитель початкових класів ЗОШ №2 (Monday, 20 January 2020 11:55)

    Сьогодення - час глобалізації суспільства, коли значення має проінформованість людини. Роль вчителя у такому суспільстві полягає у формування учнівських навичок аналізу отриманих знань. Особливо це стосується вчителя початкових класів. Матеріали статті допоможуть зорієнтуватися педагогу у великій кількості вагомої, потрібної інформації. Особливо цікавими видалися такі види технік, як креолізований текст та комікси, які допоможуть урізноманітнити урок та візуалізувати інформацію.

  • #41

    Прокопчук О.С.,заступник директора "Лелеківська гімназія",вчитель початкових класів (Monday, 20 January 2020 11:44)

    Дякую за цікаву,змістовну статтю!У вас,як завжди,є чому повчитися.Матеріали вашої публікації стануть в нагоді кожному вчителю.Подальших успіхів Вам і наснаги!

  • #40

    Лунгул Яна, вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. №2 (Monday, 20 January 2020 11:44)

    Дуже змістовна стаття. Ми живемо у час, коли інформація посідає важливе місце у житті: повсякденному і професійному. Саме вчителям потрібно навчити дітей орієнтуватися у цьому океані інформації, грамотно нею користуватися. Матеріали, викладені у статті, допоможуть вчителю орієнтуватися у медіа - просторі. Особливо цікавими є такі види робіт, як скрайбінг та ментальні карти, які урізноманітнюють освітній процес та формують навички аналізувати отриману інформацію.

  • #39

    Журавльова Людмила, НВО №25 (Sunday, 19 January 2020 22:23)

    Вдячна Вам за цікаву статтю. Підтримую, що медіаосвіта має величезний вплив на всі сфери життя і діяльності молодшого школяра - його психіку, світогляд, здоров’я. А нам, вчителям, треба вчитися повноцінно і грамотно користуватися медіа продуктом. Думаю, що буду ще не один раз звертатися до вашої статті, де ви дуже влучно представили ряд онлайн-сервісів для створення медіа продукції. Дякую за корисну інформацію.

  • #38

    Горчинська Н.П., вчитель початкових класів, ЗОШ І ст. № 37 (Sunday, 19 January 2020 18:44)

    Дякую Оксані Олексіївні за актуальний та змістовний матеріал . Стаття стане у нагоді. Дійсно медіаосвіта відкриває великі можливості для розвитку інтелектуального та творчого потенціалу молодшого школяра, формує вміння орієнтуватися в сучасних інформаційних потоках, виховує компетентного медіаспоживача, підвищує рівень медіаграмотності.
    Творчих Вам успіхів!

  • #37

    Говорова Н.В., Турлюн О.В., заступники директора з НВР ЗОШ І СТ. №37 (Sunday, 19 January 2020 18:42)

    Враховуючи інтерес сучасних школярів до різноманітних масмедіа, упровадження медіаосвіти в освітній процес початкової школи є дійсно необхідним. Тому ваша стаття є досить актуальною і змістовною. Вдячні за розкриття доцільності практичного використання можливостей сучасних медіатехнологій у педагогічній практиці та за представлення ряду онлайн-сервісів для створення медіапродукції, які можна використовувати у своїй роботі. Успіхів вам та творчих здобутків!

  • #36

    Наталя Зеленяк НВК"Кіровоградський колегіум" (Sunday, 19 January 2020 15:29)

    Медіапростір наразі є частиною життя кожної людини. Дуже важливо навчитися безпечно і практично користуватися ним. Тому Ваша стаття, Оксано Олексіївно, є актуальною, а розкриті в ній форми роботи стають у нагоді як молодому вчителю, так і викладачу з досвідом. Буду неодноразово звертатися до вашої публікації. Дуже вдячна Вам за системну роботу в соцмережах з метою інформування, співпраці. Це неймовірно допомагає орієнтуватися швидко у стосах наказів, рекомендацій і інструкцій.

  • #35

    Волощенко І.І., НВО № 6 (Sunday, 19 January 2020 14:48)

    Безперечно використання медіатехнологій у практичній діяльності початківців відкриває великі можливості для розвитку інтелектуального та творчого потенціалу молодшого школяра, здібностей, самостійного критичного мислення, формує вміння орієнтуватися в сучасних інформаційних потоках. Матеріал статті актуальний, цікавий, практичний. Дякую, Оксано Олексіївно! Бажаю подальших успіхів і творчої наснаги.

  • #34

    Вакуленко В.М. Козацька гімназія (Sunday, 19 January 2020 09:41)

    В статті комплексно розглянуті основні аспекти застосування медіаресурсів на уроках, зокрема на уроках літературного читання. Ми спостерігаємо, як учні не відриваються від мобільних телефонів, планшетів. А ось інтерес до читання падає. І тут на допомогу можуть прийти медіатексти. Оксана Олексіївна пропонує і детально описує цілу низку медіатехнік, які, безперечно, поглиблять роботу над текстом, зацікавлять учнів. Дякую.Творчої наснаги Вам, Оксано Олексіївно!

  • #33

    Дехтяренко В.Д. НВО №35 (Sunday, 19 January 2020 07:25)

    Стаття має велике практичне значення для реалізації положень Державного стандарту початкової освіти, що вперше містить змістову лінію медіаграмотності. Особливо актуальна вона сьогодні, коли на дітей ллється потік різної інформації, в якій важко розібратись навіть дорослому.
    Автором уміло розкрито вплив медіаграмотності: формування навичок зі сприйняття, аналізу, інтерпретації, критичного оцінювання інформації на формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів.
    Оксано Олексіївно, дякую за статтю, бажаю успіхів у роботі.

  • #32

    Отряжа Ніна НВО № 25 (Saturday, 18 January 2020 20:28)

    Погоджуюсь з автором статті, що "використання мультимедійних засобів навчання робить уроки динамічними, яскравими, набагато результативнішими, різноманітними за жанрами." Навчання з залученням медіа допомагає розширити світогляд дитини, вчить аналізувати, порівнювати , знаходити шляхи вирішення різноманітних проблем. Матеріали статті стануть в нагоді кожному творчому вчителеві. Дякую за корисний і актуальний матеріал.

  • #31

    Анна Царенко, вчитель початкових класів КЗ «Спеціальна школа № 1» (Saturday, 18 January 2020 20:10)

    Молодший шкільник вік дитини стає ключовим у формуванні його психологічного портрета і становленні особистості. Тут медіа технології відкривають величезну ниву для розвитку логічного, критичного, творчого мислення школярів. На сьогоднішній день діти покоління z мають доступ до ІКТ, та не завжди контрольований потік інформації. Тому основним завдання педагога стає навчити учня грамотно оцінювати матеріал та використовувати його з користю для себе та суспільства. Дякую за змістовну та наукову статтю.

  • #30

    Наталія Бєдіна, вчитель початкових класів, НВО№32 НВО №32 (Saturday, 18 January 2020 14:51)

    Дякую автору за цікаву і актуальну статтю, з якої можна взяти багато корисного вчителю і використовувати у процесі навчання. Цілком погоджуюсь, що використання сучасних медіатехнологій у початковій школі дозволяють інтенсифікувати освітній процес, збільшити швидкість сприйняття, розуміння та глибину засвоєння величезних масивів інформації.
    Застосування сучасних інформаційних технологій у навчанні – це
    одна із найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку освітнього процесу.

  • #29

    Ада Левшун, НВО №25 (Saturday, 18 January 2020 08:14)

    Цікавою є чітко визначена інформація, підмічена автором даної статті, у порівнянні підходів Р.Шияна та О.Савченко до визначення значення sms-повідомлень у розвитку медіа-грамотності молодших школярів. Р.Шиян відносить їх до змістової лінії «Взаємодіємо письмово», не визначаючи sms-повідомлення як окремий медіапродукт. У свою ж чергу О. Савченко виділяє повідомлення, відправлені з цифрового пристрою, як медіапродукт. Дякую за змістовність та насиченість інформації!

  • #28

    Шабанова С. П. Вчитель початкових класів ЗОШ №4 (Friday, 17 January 2020 21:27)

    Оксано Олексіївно! Дуже вдячна за цінний матеріал. Кожен вчитель знайде для себе свою родзинку в даній статті. Але кожен із нас усвідомлює, що медіаосвіта дає нам поштовх у майбутнє життя, відкриває великі можливості для розвитку інтелектуального та творчого потенціалу молодшого школяра.
    Успіхів Вам та творчої наснаги.

  • #27

    Наталія Дуняшенко, заступник директора з НВР гімназії № 9 (Friday, 17 January 2020 08:40)

    Пані Оксано! Дійсно, уроки з використанням сучасних медіатехнологій розвивають у дітей креативне мислення, навчають по-іншому сприймати матеріал, проявляти свої індивідуальні можливості, долати певні труднощі в навчальній діяльності, самостійно будувати творчий процес тощо. А це і є сходинки до формування життєвих компетентностей особистості. Дякую!

  • #26

    Олена Єрьоменко (Thursday, 16 January 2020 23:46)

    Дуже актуальна стаття. В сучасних умовах, коли важко відрізнити істину від фейку, напівправду від реальності, потрібно змалечку залучати учнів до медіаосвіти. Саме тому важливе значення набуває система роботи вчителя з медіаграмотності. У статті вдало розкрито і теоретичні питання, і вказано посилання для практичних вправ. Захоплююсь Вами, беру приклад. Щиро дякую за чудовий ресурс .

  • #25

    Галущенко В.А. ЗОШ №37 (Thursday, 16 January 2020 21:11)

    Стаття актуальна, змістовна, цікава!
    Новизна полягає в комплексному підході до вирішення проблеми впровадження медіаосвіти в початковій школі, запропоновано систему роботи з формування медіакомпетентності молодших школярів. А добірка сервісів - на допомогу вчителю початкових класів!
    Дякую! Творчих Вам успіхів!

  • #24

    Наталія Кашпуровська, НВО № 16 (Thursday, 16 January 2020 20:06)

    Дійсно, медіаосвіта впливає на всі сфери життя й діяльності молодшого школяра, сприяє розвитку інтелектуального та творчого потенціалу молодшого школяра, формує вміння орієнтуватися в сучасних інформаційних потоках, виховує компетентного медіаспоживача.

  • #23

    Лисиціна Г.О. вчитель НВК №34 (Thursday, 16 January 2020 19:54)

    Дякую Оксані Олексіївні за актуальний та змістовний матеріал . Стаття стане у нагоді вчителям , тому що застосування в процесі навчання сучасних медіатехнологій є досить важливими як для педагогів, так і здобувачів освіти. Медіоосвіта відкриває великі можливості для розвитку інтелектуального та творчого потенціалу учня, здібностей, самостійного критичного мислення. Бажаю успіхів і натхнення!

  • #22

    Анна Скирда, вчитель початкових класів НВК № 34 (Thursday, 16 January 2020 19:46)

    В статті розкрито необхідність упровадження медіаосвіти в освітній процес почат-
    кової школи. Зазначено, що медіаосвіта, впливаючи на всі сфери життя й
    діяльності молодшого школяра — його психіку, світогляд, здоров’я, умож-
    ливлює розвиток інтелектуального та творчого потенціалу, здібностей,
    самостійного критичного мислення, формує вміння орієнтуватися в сучас-
    них інформаційних потоках, виховує компетентного медіаспоживача, під-
    вищує рівень медіаграмотності. Дякую за цікавий і корисний матеріал для роботи.

  • #21

    Світлана Цуркан НВО №32 (Thursday, 16 January 2020 19:14)

    Перед сучасною освітою постає завдання навчити учнів аналізувати, обробляти та ефективно використовувати медіаінформацію. І вчителям початкової школи належить особлива роль, оскільки саме в початкових класах відбувається формування основ світогляду, особистості школяра, навчання сучасним формам спілкування, розвиток здатності до правильного сприйняття інформації та прийняття зважених рішень. Тому, згодна з Оксаною Олексіївною, що медіаосвіта відкриває великі можливості для розвитку інтелектуального та творчого потенціалу молодшого школяра, формує вміння орієнтуватися в сучасних інформаційних потоках та виховує компетентного медіаспоживача. Щиро вдячна Вам за цікавий та змістовний матеріал.

  • #20

    Зінзура Г.М., НВО №8 (Thursday, 16 January 2020 16:38)

    У статті Оксани Олексіївни чітко висвітлено впровадження медіаосвіти в освітній процес початкової школи. Медіаосвіта – особлива галузь. Дійсно, це предмет критичного дослідження і діалогу. Щоб сформувати в учнів уміння аналізувати, критично оцінювати інформацію в медіатекстах, створювати прості медіапродукти, потрібно вчителю добре вміти користуватися різними медіатехнологіями в педагогічній практиці. В статті Оксани Олексіївни розкрито комплексний підхід до вирішення цієї проблеми, запропоновано систему роботи з формування медіакомпетентності молодших школярів. Як завжди на всіх семінарах-практикумах, нарадах ЦМСПС ми отримуємо важливу й актуальну інформацію для організації освітнього процесу в НУШ, так і стаття є своєчасною, змістовною, необхідною для роботи, де зроблено порівняння типових освітніх програм Нової української школи О. Савченко та Р. Шияна з даної проблеми та представлено ряд онлайн-сервісів для створення медіапродукції. Дякую за статтю.

  • #19

    Лілія Майборода Побузький ліцей (Thursday, 16 January 2020 12:53)

    Дуже актуальна стаття, для сучасних учнів важлива візуалізація та геймифікація для успішного формування компетенцій. Дякую, за таку класну добірку сервісів!

  • #18

    Галина НВО №25 (Wednesday, 15 January 2020 19:05)

    Дякую за змістовну і корисну статтю.Дійсно медіаосвіта відкриває великі можливості для розвитку інтелектуального та творчого потенціалу молодшого школяра, здібностей, самостійного критичного мислення, формує вміння орієнтуватися в сучасних інформаційних потоках, виховує компетентного медіаспоживача, підвищує рівень медіаграмотності. Варто використати у своїй роботі.

  • #17

    Лариса Жосан, заступник директора з НВР, НВО №32 (Wednesday, 15 January 2020 14:06)

    Проблема використання медіаосвіти дійсно продиктована самим життям і є дуже актуальною. З огляду на це, важко не погодитись з тим, що важливим завданням НУШ є виховання свідомого, компетентного споживача медіа. В своїй статті Оксана Олексіївна доводить, що учитель повинен бути медіакомпетентним , щоб уміти використовувати можливості ЗМІ у своїх дидактичних цілях. Дякую Вам за змістовне представлення різноманітних онлайн-сервісів, які допоможуть педагогам створювати власний медіапродукт.

  • #16

    Наталія Нєпопалова, НВО №32 (Tuesday, 14 January 2020 21:10)

    Технології навчання, що орієнтовані на застосування засобів мультимедіа, можуть значно полегшити й якісно поліпшити роботу вчителя та підвищити рівень знань і вмінь учнів. Погоджуюся з Вами, Оксано Олексіївно, що саме задача вчителя - допомогти дітям стати свідомими споживачами новин, працюючи з реальними прикладами із засобів масової інформації. Дякую за змістовну статтю.

  • #15

    Тетяна Вдовиченко, НВОСЗНЗ 1 ступеня "Гармонія" - гімназія імені Т. Шевченка - ЦПВ "Контакт" (Tuesday, 14 January 2020 21:01)

    Оксано Олексіївна, у статті ви глибоко розкрили доцільність практичного використання можливостей сучасних медіатехнологій у педагогічній практиці. Все це вимагає сьогодення. Дякую, що запропонована систему роботи з формування медіакомпетентності молодших школярів. Добре розумію, що ви не тільки володіє теоретичним матеріалом, а є професіоналом у практичному використанні різних прийомів медіаосвіти. Дякую за цікаву та змістовну статтю.