Comments: 5 (Discussion closed)
  • #5

    Давидова М. І. ЗОШ № 37 (Sunday, 19 January 2020 17:50)

    Дійсно, створення позитивного емоційно-психологічного мікроклімату засобами музикотерапії в освітньому процесі є важливою умовою як збереження здоров’я, так і стимуляції навчання. Дякую за цікавий матеріал!

  • #4

    Наталя Зеленяк НВК"Кіровоградський колегіум" (Sunday, 19 January 2020 16:05)

    Музикотерапія- дієвий засіб духовного розвитку молодшого школяра. Крім цього, як зазначено у статті, це сприяє подоланню агресії, страхів. А гра на музичних інструментах розвиває важливі життєві навички. Чудово, що ця тема залишається актуальною і Ольга Юріївна привернула увагу до неї.

  • #3

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 14 January 2020 19:38)

    Музикотерапія у молодших школярів підвищує концентрацію уваги, поліпшує комунікативні та соціальні навички, прискорює адаптацію до шкільного режиму і нових обов'язків, покращує загальний психологічний фон. Тому, тема розкрита пані Ольгою, є надзвичайно цікавою. Педагог вдало довела доцільність застосування музикотерапії як здоров’язбережної технології у роботі з учнями початкової школи. Дякую за представлений досвід.

  • #2

    Наталя Савенко НВК "Кіровоградський колегіум" (Monday, 13 January 2020 20:02)

    Умови сьогодення спонукають викладачів шукати інноваційні форми, нові методи роботи з дітьми. Музика, завдяки своїй властивості впливати на внутрішній світ дитини, будить душевні сили, радість, усмішки, потяг до прекрасного, створюючи необхідні умови для ефективного навчання і виховання учнів.
    Мета даної статті полягає у розкритті змісту та основ застосування музикотерапії як складової здоров'язбережувальної технології.

  • #1

    Світлана Матвєєва НВК "Кіровоградський колегіум" (Monday, 13 January 2020 18:38)

    Як важливо, коли в дитячому колективі вчитель може створити позитивні умови для навчання. І не останню роль в цьому відіграє музикотерапія.
    У статті здійснено спробу узагальнення сучасного практичного досвіду застосування музикотерапії у роботі з учнями початкової школи, систематизовано основні теоретичні положення використання музикотерапії як здоров’язбережної технології.