Давидова М. І. ЗОШ № 37(Sunday, 19 January 2020 17:50)
Дійсно, створення позитивного емоційно-психологічного мікроклімату засобами музикотерапії в освітньому процесі є важливою умовою як збереження здоров’я, так і стимуляції навчання. Дякую за цікавий
матеріал!
#4
Наталя Зеленяк НВК"Кіровоградський колегіум"(Sunday, 19 January 2020 16:05)
Музикотерапія- дієвий засіб духовного розвитку молодшого школяра. Крім цього, як зазначено у статті, це сприяє подоланню агресії, страхів. А гра на музичних інструментах розвиває важливі життєві
навички. Чудово, що ця тема залишається актуальною і Ольга Юріївна привернула увагу до неї.
#3
Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС(Tuesday, 14 January 2020 19:38)
Музикотерапія у молодших школярів підвищує концентрацію уваги, поліпшує комунікативні та соціальні навички, прискорює адаптацію до шкільного режиму і нових обов'язків, покращує загальний
психологічний фон. Тому, тема розкрита пані Ольгою, є надзвичайно цікавою. Педагог вдало довела доцільність застосування музикотерапії як здоров’язбережної технології у роботі з учнями початкової
школи. Дякую за представлений досвід.
#2
Наталя Савенко НВК "Кіровоградський колегіум"(Monday, 13 January 2020 20:02)
Умови сьогодення спонукають викладачів шукати інноваційні форми, нові методи роботи з дітьми. Музика, завдяки своїй властивості впливати на внутрішній світ дитини, будить душевні сили, радість,
усмішки, потяг до прекрасного, створюючи необхідні умови для ефективного навчання і виховання учнів.
Мета даної статті полягає у розкритті змісту та основ застосування музикотерапії як складової здоров'язбережувальної технології.
#1
Світлана Матвєєва НВК "Кіровоградський колегіум"(Monday, 13 January 2020 18:38)
Як важливо, коли в дитячому колективі вчитель може створити позитивні умови для навчання. І не останню роль в цьому відіграє музикотерапія.
У статті здійснено спробу узагальнення сучасного практичного досвіду застосування музикотерапії у роботі з учнями початкової школи, систематизовано основні теоретичні положення використання
музикотерапії як здоров’язбережної технології.
Давидова М. І. ЗОШ № 37 (Sunday, 19 January 2020 17:50)
Дійсно, створення позитивного емоційно-психологічного мікроклімату засобами музикотерапії в освітньому процесі є важливою умовою як збереження здоров’я, так і стимуляції навчання. Дякую за цікавий матеріал!
Наталя Зеленяк НВК"Кіровоградський колегіум" (Sunday, 19 January 2020 16:05)
Музикотерапія- дієвий засіб духовного розвитку молодшого школяра. Крім цього, як зазначено у статті, це сприяє подоланню агресії, страхів. А гра на музичних інструментах розвиває важливі життєві навички. Чудово, що ця тема залишається актуальною і Ольга Юріївна привернула увагу до неї.
Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 14 January 2020 19:38)
Музикотерапія у молодших школярів підвищує концентрацію уваги, поліпшує комунікативні та соціальні навички, прискорює адаптацію до шкільного режиму і нових обов'язків, покращує загальний психологічний фон. Тому, тема розкрита пані Ольгою, є надзвичайно цікавою. Педагог вдало довела доцільність застосування музикотерапії як здоров’язбережної технології у роботі з учнями початкової школи. Дякую за представлений досвід.
Наталя Савенко НВК "Кіровоградський колегіум" (Monday, 13 January 2020 20:02)
Умови сьогодення спонукають викладачів шукати інноваційні форми, нові методи роботи з дітьми. Музика, завдяки своїй властивості впливати на внутрішній світ дитини, будить душевні сили, радість, усмішки, потяг до прекрасного, створюючи необхідні умови для ефективного навчання і виховання учнів.
Мета даної статті полягає у розкритті змісту та основ застосування музикотерапії як складової здоров'язбережувальної технології.
Світлана Матвєєва НВК "Кіровоградський колегіум" (Monday, 13 January 2020 18:38)
Як важливо, коли в дитячому колективі вчитель може створити позитивні умови для навчання. І не останню роль в цьому відіграє музикотерапія.
У статті здійснено спробу узагальнення сучасного практичного досвіду застосування музикотерапії у роботі з учнями початкової школи, систематизовано основні теоретичні положення використання музикотерапії як здоров’язбережної технології.