Кондратенко Т.П., ЦМСПС(Thursday, 23 January 2020 15:54)
Педагогічна професія - назавжди незавершена професія. адже педагогічна діяльність всеосяжна й потребує постійного розвитку та вдосконалення. Професійний розвиток є притаманним будь-яким педагогічним
фахівцям, зокрема і працівникам закладів позашкільної освіти. Педагогічне стимулювання має викликати зміни в мотиваційній сфері освітянина для підвищення результативності досягнення педагогічної
мети. Складність цього процесу полягає в тому, що в усталеній мотиваційній сфері особистості необхідно сформувати такі мотиви, які б стали для неї смислоутворюючими і діяли без додаткової допомоги
впливу зовнішніх чинників. Автору успіхів у професійній діяльності.
#3
Ірина(Wednesday, 22 January 2020 13:31)
Вимоги щодо підвищення рівня професійної кваліфікації педагогів змінюються. З'явилися таке поняття, як сертифікація. І це є позитивним для педагогів. Якщо педагог бажає зростати, то він в праві сам
обрати ті напрями освіти, які його цікавлять найбільше. Пропонується багато цікавих семінарів різними освітніми платформами. В той же час, залишається стара система курсів підвищення кваліфікації в
ІППО, які є монополістами в цій галузі. Вони пропонують не той матеріал, який цікавить педагогів, а певний усереднений матеріал. І ще одна проблема, яка штучно створена - он-лайн реєстрація на курси.
Щось з цим треба робити. Скоріше за все змінювати систему як організації курсів, так і систему реєстрації.
#2
Л. Коваленко(Friday, 17 January 2020 12:58)
Стаття цікава тим, що в ній визначається дієвий алгоритм роботи з молодими педагогами, які нещодавно прийшли в заклади освіти, зокрема в позашкільні. Молодому спеціалісту треба швидко адаптуватися в
сучасному освітньому просторі, тому велика відповідальність покладається на наставників: адміцністрацію закладу, досвідчених педагогів. Також в статті розкрито стимулювання та мотиваційний механізм
професійного розвитку молодих педагогічних працівників та вдало проаналізовано проблему з погляду науковців.
#1
О.Черненко(Friday, 17 January 2020 12:49)
Цікавий матеріал. Погоджуюсь з автором - наразі існує мало інформації щодо стимулювання професійного росту педагогів-позашкільників, як і можливостей самого дієвого вмотивування - матеріального
заохочення.
Кондратенко Т.П., ЦМСПС (Thursday, 23 January 2020 15:54)
Педагогічна професія - назавжди незавершена професія. адже педагогічна діяльність всеосяжна й потребує постійного розвитку та вдосконалення. Професійний розвиток є притаманним будь-яким педагогічним фахівцям, зокрема і працівникам закладів позашкільної освіти. Педагогічне стимулювання має викликати зміни в мотиваційній сфері освітянина для підвищення результативності досягнення педагогічної мети. Складність цього процесу полягає в тому, що в усталеній мотиваційній сфері особистості необхідно сформувати такі мотиви, які б стали для неї смислоутворюючими і діяли без додаткової допомоги впливу зовнішніх чинників. Автору успіхів у професійній діяльності.
Ірина (Wednesday, 22 January 2020 13:31)
Вимоги щодо підвищення рівня професійної кваліфікації педагогів змінюються. З'явилися таке поняття, як сертифікація. І це є позитивним для педагогів. Якщо педагог бажає зростати, то він в праві сам обрати ті напрями освіти, які його цікавлять найбільше. Пропонується багато цікавих семінарів різними освітніми платформами. В той же час, залишається стара система курсів підвищення кваліфікації в ІППО, які є монополістами в цій галузі. Вони пропонують не той матеріал, який цікавить педагогів, а певний усереднений матеріал. І ще одна проблема, яка штучно створена - он-лайн реєстрація на курси. Щось з цим треба робити. Скоріше за все змінювати систему як організації курсів, так і систему реєстрації.
Л. Коваленко (Friday, 17 January 2020 12:58)
Стаття цікава тим, що в ній визначається дієвий алгоритм роботи з молодими педагогами, які нещодавно прийшли в заклади освіти, зокрема в позашкільні. Молодому спеціалісту треба швидко адаптуватися в сучасному освітньому просторі, тому велика відповідальність покладається на наставників: адміцністрацію закладу, досвідчених педагогів. Також в статті розкрито стимулювання та мотиваційний механізм професійного розвитку молодих педагогічних працівників та вдало проаналізовано проблему з погляду науковців.
О.Черненко (Friday, 17 January 2020 12:49)
Цікавий матеріал. Погоджуюсь з автором - наразі існує мало інформації щодо стимулювання професійного росту педагогів-позашкільників, як і можливостей самого дієвого вмотивування - матеріального заохочення.