Comments: 17 (Discussion closed)
  • #17

    Коваль Людмила Олексіївна Вчитель української мови й літератури Аджамського ЗЗСО I-III ст. (Sunday, 19 January 2020 21:30)

    У статті глибоко розкрито питання розвитку творчих здібностей учнів шляхом впровадження інноваційних методів і форм на уроках української мови. Із змісту стає зрозуміло, що автор не тільки добре обізнана з теорією, але й успішно впроваджує у практичну діяльність.
    Робота цікава й потрібна не лише для вчителів української словесності,але й для всіх, хто працює з обдарованими дітьми.

  • #16

    Марія Дергачова НВО №16 (Saturday, 18 January 2020 18:54)

    Розвиток критичного мислення в учнів на сучасному етапі особливо актуальний, тому що він дає змогу дітям аналізувати отриману інформацію під час вивчення конкретної теми. Дякую за змістовну і цікаву статтю.

  • #15

    Лариса Середа, заступник директора Аджамського ЗЗСО (Saturday, 18 January 2020 11:00)

    Цікава та змістовна стаття. Дійсно, технологія інтерактивного навчання забезпечить розвиток креативності у обдарованих учнів. Ви на правильному шляху. Подальших Вам успіхів у розбудові Нової української школи.

  • #14

    Старосадча Наталія,директор Аджамського ЗЗСО (Friday, 17 January 2020 10:11)

    У статті органічно поєднуються теоретичні та практичні аспекти питання, яке досліджувалось.Подальших успіхів автору у розробці практичних завдань у сфері інтерактивного навчання

  • #13

    Ірина Дорогань, заступник директора НВО №16 (Thursday, 16 January 2020 20:04)

    Пані Ольга у своїй статті акцентувала увагу на необхідність розвитку критичного мислення та креативності не тільки у обдарованих учнів, а й продемонструвала зразки вправ, що допоможуть розвинути ці якості в учнів різного рівня підготовки. Цікавим є досвід роботи педагога у проекті «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність». А створення доброзичливої і комфортної атмосфери у класі є необхідною умовою розвитку особистості учнів.

  • #12

    Наталія Кашпуровська, НВО № 16 (Thursday, 16 January 2020 20:00)

    Згодна, що ефективним засобом навчання є інноваційні технології. Я переконана,що інноваційий підхід забезпечує позитивну мотивацію здобуття знань, активне функціонування інтелектуальних і вольових сфер, сприяє розвитку творчої особистості.

  • #11

    Альона Шевченко. НВК "Кіровоградський колегіум" (Thursday, 16 January 2020 19:48)

    Дуже змістовна стаття! Сподобались інтерактивні прийоми, які авторка використовує в малих групах. Погоджуюсь, що використання сучасних методів та прийомів навчання – це не самоціль, а лише засіб для досягнення тієї атмосфери в класі, яка найкраще сприяє співробітництву, порозумінню й доброзичливості. Дякую! Тепер ще кілька цікавих прийомів буду впроваджувати й на своїх уроках.

  • #10

    Савенко Ірина (Thursday, 16 January 2020)

    Цікавий, змістовний матеріал. Дякую, пані Ольго.

  • #9

    Марченко Олена (Thursday, 16 January 2020 11:38)

    Дуже сподобався поданий матеріал, дякую за цікаву інформацію.

  • #8

    Марченко Костянтин (Thursday, 16 January 2020 11:37)

    Із зацікавленністю познайомився з досвідом роботи, буду впроваджувати елементи у своїй роботі.

  • #7

    Ніна Чернега НВО 16 (Wednesday, 15 January 2020 21:12)

    Чудова змістовна стаття! Із задоволенням буду вивчати Ваш досвід. Мені імпонують Ваші підходи до викладання! Успіхів!

  • #6

    Тамара Васильєва (Wednesday, 15 January 2020 18:04)

    У своїй статті пані Ольга ще раз доводить, що школа покликана не тільки не тільки давати знання, але й допомагати учнями розвивати життєві уміння: розв'язувати проблемні завдання, критично мислити, працювати в команді, навчатися способам роботи з інформацією та бути креативними. Задля цього (згодна з авторкою) необхідно створювати сприятливі умови, віддаючи перевагу інноваційним технологіям.
    Дякую пані Ользі за інформативність.

  • #5

    Соколова О.С. (Wednesday, 15 January 2020 16:53)

    Цікава і змістовна стаття. Дуже приємно, коли колеги продовжують наступність в роботі (початкова школа - середня школа), а особливо в час, коли ми вже другий рік впроваджуєм іде їНової Української Школи. Методи та елементи новітніх технологій подані в практичному застосуванні, тому є корисними для використання будь-яким учителем. Успіхів Вам, Ольго Вікторівно!

  • #4

    Олексієнко Валентина Вікторівна,учитель математики НВО № 16 (Tuesday, 14 January 2020 19:37)

    Із зацікавленістю познайомилася з Вашою статтею, шановна Ольго Вікторівно Приємно, що молоді колеги впроваджують на уроках сучасні іноваційні технології для розвитку школярів, становлення творчих особистостей, для вивчення та популяризації рідної мови. Натхнення та успіхів у щоденній нелегкій праці педагога!

  • #3

    Каратаєва Інна Станіславівна, вчитель української мови та літератури НВО №16 (Tuesday, 14 January 2020 18:54)

    Сучасна школа не може стояти осторонь процесу глобалізації інформаційних технологій, адже діти першими підхоплюють усе нове, що з'являється в їхньому життєвому просторі. Важливо, щоб учні й на уроці не відчували відірваність від всесвітнього розвитку комунікаційних технологій. Саме цьому приділяє увагу автор статті. Методи та елементи новітніх технологій подані в практичному застосуванні, тому є корисними для використання будь-яким учителем. Дякую автору за поради та рекомендації щодо впровадження ефективних форм роботи на уроках словесності.

  • #2

    Бойко Ольга, КЗ "Завадівська гімназія Міської ради міста Кропивницького" (Tuesday, 14 January 2020 10:15)

    Дякую автору за статтю! Подані у статті можливості застосування елементів технології інтерактивного навчання у процесі формування креативності учнів під час вивчення української мови та літератури будуть корисними як для молодих педагогів, так і для учителів з досвідом роботи. Пані Ольго, успіхів Вам у роботі!

  • #1

    Короткова Світлана Леонідівна, вчитель української мови та літератури НВО 16 (Sunday, 12 January 2020 13:02)

    Змістовна і грунтовна стаття , у якій описано інноваційні технології, що можна використати на уроках словесності. Сьогодні школа знаходиться на шляху змін. Інновації - спосіб формування всебічно розвиненої особистості. У наш час спостерігається зростання інтересу до процесу творчості учнів. Представлені Ольгою Вікторівною технології ( метод проектів, інтерактивне навчання) та нетрадиційні форми ( урок-казка, урок-подорож, урок-змагання, урок-гра, урок-КВК), є запорукою підвищення ефективності уроків і розвитку творчості, інтенсифікації освітнього процесу. Дякую за плідну працю.