Comments: 8 (Discussion closed)
  • #8

    Н. Бабіч, методист ЦМСПС (Thursday, 23 January 2020 09:14)

    Базовий компонент дошкільної освіти в Україні поставив перед педагогами основне завдання — виховати особистість, яка успішно діє в різних життєвих ситуаціях. А здатність швидко адаптуватися до нових соціальних умов безпосередньо залежить від комунікативних умінь та навичок, достатній рівень яких дає дитині змогу самореалізуватися й адекватно діяти у соціальному оточенні. Практика сьогодення свідчить, що мовлення дітей різко погіршується. Багато дітей мають низькі та середні досягнення з усіх показників та характеристик мовленнєвих та комунікативних навичок. Особливо помітні відхилення від вікових норм у тих випадках, коли йдеться про розгорнутість, логічність, зв'язність мовлення — і все це стає масовим явищем. Погоджуюсь з автором, що в результаті організації мовленнєвої освітньої діяльності за інтерактивними технологіями в групі створюється атмосфера взаємодії, співробітництва, що дає змогу вихователю стати справжнім лідером дитячого колективу.
    Наталя Миколаївна пропонує використовувати інтерактивні технології шляхом організації корпоративного навчання, коли індивідуальні завдання переростають у групові, кожен член групи вносить унікальний вклад у спільні зусилля, зусилля кожного члена групи потрібні та незамінні для успіху всієї групи. Таким чином, інтерактивні форми роботи сприяють розвитку мовлення, ініціативи, уяви, співпраці з однолітками. Вони стимулюють розвиток інтелектуальних процесів, залучають до активної участі в освітній роботі, заохочують висловлювати дітей свої думки, розвивати вміння навчатися. Дякую Вам, Наталіє Миколаївно, за співпрацю.

  • #7

    Даценко Оксана Василівна, вчитель вищої категорії, Старший учитель КЗ "Козацька гімназія" (Monday, 20 January 2020 19:51)

    Ігрова діяльність важлива для дитини, адже формує її мислетворчі та мовленнєві знання, уміння й навички. Сучасний світ годі уявити без інтерактивного навчання, комп'ютерних технологій. Однак потрібно пам'ятати, що людське життя- це не гра, тільки людяність, доброта і милосердя є головними вихователями справжньої особистостями.

  • #6

    Козацька гімназія, вихователь-методист, Світлана Ткаченко, (Saturday, 18 January 2020 09:06)

    В статті вихователь звертає увагу на ефективний вплив ігрової діяльності, на формування їх мовленнєвої компетентності. Гра для дітей - це їхнє життя, це засіб самовираження дітей. Розвиток мовлення є однією з головних проблем сучасності. Ружин Н.М. в статті розкриває важливі завдання та методи інтерактивного навчання , які стоять на першому плані перед вихователем, для розвитку мовленнєвої компетентності сучасних дітей. Мовні ігри та впровадження інтерактивних методів відіграють важливу роль у навчально- виховному процесі.

  • #5

    Козацька гімназія, вихователь , Данілова Т.А. (Friday, 17 January 2020 21:45)

    Неможливо уявити належний рівень життєвої компетенції людини без оволодіння мовленням. В опануванні мовленням дитина йде від частини до цілого: від слова до з'єднання двох-трьох слів , далі простої фрази, а потім-до складних речень. Гра постійно ускладнюється, висуває високі вимоги до мовлення. Наталья у статті виклала корисний практичний матеріал для роботи з дітьми: інтерактивні ігри, їх назви, місце проведення, матеріал. Використання матеріалу із статті допоможе колегам у розвитку уваги, пам'яті, мислення, соціалізації дітей.

  • #4

    Козацька гімназія, вихователь групи подовженого дня Шовкопляс Н.А. (Friday, 17 January 2020 18:03)

    Я погоджуюсь з автором статті , що мовні ігри та впровадження інтерактивних методів відіграють важливу роль у формуванні та розвитку мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку і посідають важливе місце у навчально – виховному процесі ,а також дозволяють залучити до роботи всіх дітей групи і поглиблюється мотивація. Дякую за статтю.

  • #3

    Козацька гімназія, вчитель математики Ауліна Г.О. (Friday, 17 January 2020 16:59)

    Погоджуюсь з автором статті ,що мовлення відіграє важливу роль у житті дошкільника, є засобом пізнання, спілкування, навчання, здобуття і відтворення знань, а використовуючи малювання з коментуванням, стимулює розвиток зорового сприймання, дрібної моторики, мислення та безпосередньо мовлення. Саме тому стаття є надзвичайно актуальною Дякую за інноваційні підходи та практичну спрямованість роботи.

  • #2

    Козацька гімназія, вчитель початкових класів Каліч Н.В. (Friday, 17 January 2020 13:14)

    Якщо дошкільний навчальний заклад ставить перед собою завдання: виховати грамотного, здатного до навчання, до вирішення життєво-важливих завдань дитини, то інноваційні методи, форми, засоби сьогодні повинні бути більш інтенсивними і активними, ніж традиційні.Автор статті зазначила, що мовні ігри та впровадження інтерактивних методів відіграють важливу роль у формуванні та розвитку мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку і посідають важливе місце у навчально – виховному процесі.

  • #1

    Козацька гімназія, вчитель початкових класів Левицька В.А. (Friday, 17 January 2020 13:12)

    Необхідність впровадження в освітній процес інтерактивних методів очевидна, оскільки: сьогодні, як ніколи раніше, підвищуються вимоги до оновлення дошкільної освіти вихованців; відбувається диференціація і індивідуалізація освіти дошкільнят; змінюються вимоги до якості дошкільної освіти, її оцінка не тільки за рівнем психолого підготовленості, але й елементарної життєвої компетенції випускників ДВ, їх здатності застосовувати знання у власному житті, постійно їх оновлювати і збагачувати.