Н. Бабіч, методист ЦМСПС(Thursday, 23 January 2020 09:14)
Базовий компонент дошкільної освіти в Україні поставив перед педагогами основне завдання — виховати особистість, яка успішно діє в різних життєвих ситуаціях. А здатність швидко адаптуватися до нових
соціальних умов безпосередньо залежить від комунікативних умінь та навичок, достатній рівень яких дає дитині змогу самореалізуватися й адекватно діяти у соціальному оточенні. Практика сьогодення
свідчить, що мовлення дітей різко погіршується. Багато дітей мають низькі та середні досягнення з усіх показників та характеристик мовленнєвих та комунікативних навичок. Особливо помітні відхилення
від вікових норм у тих випадках, коли йдеться про розгорнутість, логічність, зв'язність мовлення — і все це стає масовим явищем. Погоджуюсь з автором, що в результаті організації мовленнєвої
освітньої діяльності за інтерактивними технологіями в групі створюється атмосфера взаємодії, співробітництва, що дає змогу вихователю стати справжнім лідером дитячого колективу.
Наталя Миколаївна пропонує використовувати інтерактивні технології шляхом організації корпоративного навчання, коли індивідуальні завдання переростають у групові, кожен член групи вносить унікальний
вклад у спільні зусилля, зусилля кожного члена групи потрібні та незамінні для успіху всієї групи. Таким чином, інтерактивні форми роботи сприяють розвитку мовлення, ініціативи, уяви, співпраці з
однолітками. Вони стимулюють розвиток інтелектуальних процесів, залучають до активної участі в освітній роботі, заохочують висловлювати дітей свої думки, розвивати вміння навчатися. Дякую Вам,
Наталіє Миколаївно, за співпрацю.
#7
Даценко Оксана Василівна, вчитель вищої категорії, Старший учитель КЗ "Козацька гімназія"(Monday, 20 January 2020 19:51)
Ігрова діяльність важлива для дитини, адже формує її мислетворчі та мовленнєві знання, уміння й навички. Сучасний світ годі уявити без інтерактивного навчання, комп'ютерних технологій. Однак потрібно
пам'ятати, що людське життя- це не гра, тільки людяність, доброта і милосердя є головними вихователями справжньої особистостями.
#6
Козацька гімназія, вихователь-методист, Світлана Ткаченко,(Saturday, 18 January 2020 09:06)
В статті вихователь звертає увагу на ефективний вплив ігрової діяльності, на формування їх мовленнєвої компетентності. Гра для дітей - це їхнє життя, це засіб самовираження дітей. Розвиток мовлення є
однією з головних проблем сучасності. Ружин Н.М. в статті розкриває важливі завдання та методи інтерактивного навчання , які стоять на першому плані перед вихователем, для розвитку мовленнєвої
компетентності сучасних дітей. Мовні ігри та впровадження інтерактивних методів відіграють важливу роль у навчально- виховному процесі.
#5
Козацька гімназія, вихователь , Данілова Т.А.(Friday, 17 January 2020 21:45)
Неможливо уявити належний рівень життєвої компетенції людини без оволодіння мовленням. В опануванні мовленням дитина йде від частини до цілого: від слова до з'єднання двох-трьох слів , далі простої
фрази, а потім-до складних речень. Гра постійно ускладнюється, висуває високі вимоги до мовлення. Наталья у статті виклала корисний практичний матеріал для роботи з дітьми: інтерактивні ігри, їх
назви, місце проведення, матеріал. Використання матеріалу із статті допоможе колегам у розвитку уваги, пам'яті, мислення, соціалізації дітей.
#4
Козацька гімназія, вихователь групи подовженого дня Шовкопляс Н.А.(Friday, 17 January 2020 18:03)
Я погоджуюсь з автором статті , що мовні ігри та впровадження інтерактивних методів відіграють важливу роль у формуванні та розвитку мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку і посідають важливе
місце у навчально – виховному процесі ,а також дозволяють залучити до роботи всіх дітей групи і поглиблюється мотивація. Дякую за статтю.
#3
Козацька гімназія, вчитель математики Ауліна Г.О.(Friday, 17 January 2020 16:59)
Погоджуюсь з автором статті ,що мовлення відіграє важливу роль у житті дошкільника, є засобом пізнання, спілкування, навчання, здобуття і відтворення знань, а використовуючи малювання з
коментуванням, стимулює розвиток зорового сприймання, дрібної моторики, мислення та безпосередньо мовлення. Саме тому стаття є надзвичайно актуальною Дякую за інноваційні підходи та практичну
спрямованість роботи.
#2
Козацька гімназія, вчитель початкових класів Каліч Н.В.(Friday, 17 January 2020 13:14)
Якщо дошкільний навчальний заклад ставить перед собою завдання: виховати грамотного, здатного до навчання, до вирішення життєво-важливих завдань дитини, то інноваційні методи, форми, засоби сьогодні
повинні бути більш інтенсивними і активними, ніж традиційні.Автор статті зазначила, що мовні ігри та впровадження інтерактивних методів відіграють важливу роль у формуванні та розвитку мовленнєвої
компетенції дітей дошкільного віку і посідають важливе місце у навчально – виховному процесі.
#1
Козацька гімназія, вчитель початкових класів Левицька В.А.(Friday, 17 January 2020 13:12)
Необхідність впровадження в освітній процес інтерактивних методів очевидна, оскільки: сьогодні, як ніколи раніше, підвищуються вимоги до оновлення дошкільної освіти вихованців; відбувається
диференціація і індивідуалізація освіти дошкільнят; змінюються вимоги до якості дошкільної освіти, її оцінка не тільки за рівнем психолого підготовленості, але й елементарної життєвої компетенції
випускників ДВ, їх здатності застосовувати знання у власному житті, постійно їх оновлювати і збагачувати.
Н. Бабіч, методист ЦМСПС (Thursday, 23 January 2020 09:14)
Базовий компонент дошкільної освіти в Україні поставив перед педагогами основне завдання — виховати особистість, яка успішно діє в різних життєвих ситуаціях. А здатність швидко адаптуватися до нових соціальних умов безпосередньо залежить від комунікативних умінь та навичок, достатній рівень яких дає дитині змогу самореалізуватися й адекватно діяти у соціальному оточенні. Практика сьогодення свідчить, що мовлення дітей різко погіршується. Багато дітей мають низькі та середні досягнення з усіх показників та характеристик мовленнєвих та комунікативних навичок. Особливо помітні відхилення від вікових норм у тих випадках, коли йдеться про розгорнутість, логічність, зв'язність мовлення — і все це стає масовим явищем. Погоджуюсь з автором, що в результаті організації мовленнєвої освітньої діяльності за інтерактивними технологіями в групі створюється атмосфера взаємодії, співробітництва, що дає змогу вихователю стати справжнім лідером дитячого колективу.
Наталя Миколаївна пропонує використовувати інтерактивні технології шляхом організації корпоративного навчання, коли індивідуальні завдання переростають у групові, кожен член групи вносить унікальний вклад у спільні зусилля, зусилля кожного члена групи потрібні та незамінні для успіху всієї групи. Таким чином, інтерактивні форми роботи сприяють розвитку мовлення, ініціативи, уяви, співпраці з однолітками. Вони стимулюють розвиток інтелектуальних процесів, залучають до активної участі в освітній роботі, заохочують висловлювати дітей свої думки, розвивати вміння навчатися. Дякую Вам, Наталіє Миколаївно, за співпрацю.
Даценко Оксана Василівна, вчитель вищої категорії, Старший учитель КЗ "Козацька гімназія" (Monday, 20 January 2020 19:51)
Ігрова діяльність важлива для дитини, адже формує її мислетворчі та мовленнєві знання, уміння й навички. Сучасний світ годі уявити без інтерактивного навчання, комп'ютерних технологій. Однак потрібно пам'ятати, що людське життя- це не гра, тільки людяність, доброта і милосердя є головними вихователями справжньої особистостями.
Козацька гімназія, вихователь-методист, Світлана Ткаченко, (Saturday, 18 January 2020 09:06)
В статті вихователь звертає увагу на ефективний вплив ігрової діяльності, на формування їх мовленнєвої компетентності. Гра для дітей - це їхнє життя, це засіб самовираження дітей. Розвиток мовлення є однією з головних проблем сучасності. Ружин Н.М. в статті розкриває важливі завдання та методи інтерактивного навчання , які стоять на першому плані перед вихователем, для розвитку мовленнєвої компетентності сучасних дітей. Мовні ігри та впровадження інтерактивних методів відіграють важливу роль у навчально- виховному процесі.
Козацька гімназія, вихователь , Данілова Т.А. (Friday, 17 January 2020 21:45)
Неможливо уявити належний рівень життєвої компетенції людини без оволодіння мовленням. В опануванні мовленням дитина йде від частини до цілого: від слова до з'єднання двох-трьох слів , далі простої фрази, а потім-до складних речень. Гра постійно ускладнюється, висуває високі вимоги до мовлення. Наталья у статті виклала корисний практичний матеріал для роботи з дітьми: інтерактивні ігри, їх назви, місце проведення, матеріал. Використання матеріалу із статті допоможе колегам у розвитку уваги, пам'яті, мислення, соціалізації дітей.
Козацька гімназія, вихователь групи подовженого дня Шовкопляс Н.А. (Friday, 17 January 2020 18:03)
Я погоджуюсь з автором статті , що мовні ігри та впровадження інтерактивних методів відіграють важливу роль у формуванні та розвитку мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку і посідають важливе місце у навчально – виховному процесі ,а також дозволяють залучити до роботи всіх дітей групи і поглиблюється мотивація. Дякую за статтю.
Козацька гімназія, вчитель математики Ауліна Г.О. (Friday, 17 January 2020 16:59)
Погоджуюсь з автором статті ,що мовлення відіграє важливу роль у житті дошкільника, є засобом пізнання, спілкування, навчання, здобуття і відтворення знань, а використовуючи малювання з коментуванням, стимулює розвиток зорового сприймання, дрібної моторики, мислення та безпосередньо мовлення. Саме тому стаття є надзвичайно актуальною Дякую за інноваційні підходи та практичну спрямованість роботи.
Козацька гімназія, вчитель початкових класів Каліч Н.В. (Friday, 17 January 2020 13:14)
Якщо дошкільний навчальний заклад ставить перед собою завдання: виховати грамотного, здатного до навчання, до вирішення життєво-важливих завдань дитини, то інноваційні методи, форми, засоби сьогодні повинні бути більш інтенсивними і активними, ніж традиційні.Автор статті зазначила, що мовні ігри та впровадження інтерактивних методів відіграють важливу роль у формуванні та розвитку мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку і посідають важливе місце у навчально – виховному процесі.
Козацька гімназія, вчитель початкових класів Левицька В.А. (Friday, 17 January 2020 13:12)
Необхідність впровадження в освітній процес інтерактивних методів очевидна, оскільки: сьогодні, як ніколи раніше, підвищуються вимоги до оновлення дошкільної освіти вихованців; відбувається диференціація і індивідуалізація освіти дошкільнят; змінюються вимоги до якості дошкільної освіти, її оцінка не тільки за рівнем психолого підготовленості, але й елементарної життєвої компетенції випускників ДВ, їх здатності застосовувати знання у власному житті, постійно їх оновлювати і збагачувати.