Comments: 5 (Discussion closed)
  • #5

    Трішкіна Л. Ю., вихователь ДНЗ №3 "Незабудка" (Wednesday, 22 January 2020 21:30)

    Дуже корисна та змістовна стаття, яка ще раз доводить актуальність проблеми розвитку творчих здібностей та комунікативних навичок дітей дошкільного віку. Прослідковуючи весь процес становлення та шляхів її вирішення, автор не тільки наводить приклади використання допоміжних методик, але й ділиться власним досвідом їх застосування. Ваш доробок стане в нагоді для молодих спеціалістів та всіх, хто цікавиться цією темою.

  • #4

    Даценко Оксана Василівна, вчитель вищої категорії, Старший учитель КЗ "Козацька гімназія" (Monday, 20 January 2020 19:28)

    Стаття ґрунтовна за змістом. Технологія розвитку творчих здібностей актуальна для дітей у будь-якому віці. Дошкільникам же необхідне коментоване малювання і мультиплікація, адже дитина розвивається і пізнає світ, вдосконалює власне мислення, мовлення, світогляд.

  • #3

    Козацька гімназія, вчитель математики Ауліна Г.О. (Friday, 17 January 2020 18:15)

    Стаття є актуальною та змістовною,адже в ній висвітлюються питання впровадження технології розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з малювання Автор розкрила особливості впровадження технології через використання різних форм, методів і прийомів розвитку емоційно-чуттєвого сприймання світу, розвитку здатності виражати особисте ставлення до світу словом, дією, кольором, малюнком

  • #2

    Козацька гімназія, вчитель початкових класів Каліч Н.В. (Friday, 17 January 2020 12:55)

    В статті розкрита завжди актуальна тема. Адже використання новітніх технологій художньо-естетичному розвитку дітей допомагає не лише розвивати мовлення дошкільників, але й закріплювати знання, набуті під час роботи над іншими розділами програми, збільшує активність, допитливість, ініціативність та самостійність. Дякую за цікаву і змістовну статтю. Успіхів у роботі!

  • #1

    Козацька гімназія, вчитель початкових класів Левицька В.А. (Friday, 17 January 2020 12:52)

    Автор статті висвітлила питання використання новітніх технологій у художньо-естетичному розвитку дітей старшого дошкільного віку. Розглянула основні підходи до розвитку творчих здібностей дітей засобами образотворчого мистецтва. Ці методики автор вважає інноваційними та механізмом для розвитку творчих здібностей дитини, їх виховання.