Організація освітнього процесу з дітьми, які мають мовленнєві порушення вимагає більш фікавих і ефективних новітніх форм роботи і автор їх змістовно розкрив.Дякую за цікаву статтю.
#9
Н. Бабіч, методист ЦМСПС(Wednesday, 22 January 2020 15:57)
Наталіє Вікторівно, дякую, що не байдужі та долучились до участі. Ваша робота є цінною тому, що практично зорієнтована на педагога. Це дієвий вектор допомоги в організації освітнього процесу з
дошкільнятами, які мають мовленнєві порушення через активні форми роботи, які мотивують, стимулюють, організовують, активізують та є носіями нового й цікавого.
#8
Наталія, ДНЗ № 72(Wednesday, 22 January 2020 13:36)
Стаття актуальна, оскільки в ній розкриті методи і прийоми, які сприяють збагаченню словникового запасу, закріплення правильної звуковимови та слів згідно літературних норм, формуванню граматичного
ладу мовлення, розвитку зв’язного мовлення у дітей логопедичної групи. Використання цього досвіду сприяє ефективній та результативній роботі багатьох педагогів. Дякуємо педагогу за цікаву статтю!
#7
Н.К Моклюк, ДНЗ 24(Sunday, 19 January 2020)
Ми знаємо, що мовлення відіграє важливу роль у розвитку дитини. Спочатку мовлення носить констатуючий характер, а потім додається фантазія, креативне мислення. Наталя Перепічай добре розрила тему,
буду викристовувати її у своїй роботі.
#6
Майсак Надія ДНЗ № 24(Sunday, 19 January 2020 12:04)
Дуже актуальна тема. За допомогою коментування малюнка дитина привертає до себе увагу однолітків, стає сміливішою, намагається висловлювати свої думки.
#5
Руслана ДНЗ №24(Sunday, 19 January 2020 09:43)
Стаття особливо цікава, оскільки вирішується питання необхідності оновлення форм та методів освітньої та корекційно-розвиваючої роботи з дітьми дошкільного віку з порушенням мовлення. Як педагог
cпеціальної групи, потребую впровадження у власній діяльності новітніх форм, методів і технологій виховання, розвитку і навчання дітей. На жаль, наукова література та Всесвітня мережа Інтернет не
завжди допомагає. Особливо вдячна автору за використання в практиці інтерактивних методів навчання дошкільників, оскільки у власній практиці знаю їхню ефективність. Стаття дуже корисна!
#4
Наталія днз 24(Saturday, 18 January 2020 10:36)
Дякую за цікаву та змістовну статтю. Фаховий підхід та практичний досвід автора спонукає до впровадження цих методів та прийомів роботи в своїй діяльності. Вважаю, що саме колективне складання
казок,розповідей має значний корекційно-виховний вплив на дітей з порушеннями мовлення. Бажаю успіхів в роботі.
#3
Олена(Friday, 17 January 2020 10:40)
Стаття Натаії Перепічай ,дуже змістовна та актуальна на сьогоднішній чяс . В ній розкрито дуже багато цікавих та ефективних методів роботи , а саме коментоване малювання та колекктивне складання
розповідей. Бажаю Наталї Вікторівні натхнення та успіху в роботі.
#2
Ольга Пидорич, вихователь-методист СДНЗ №65(Thursday, 16 January 2020 11:06)
Дуже цікава стаття Наталії Перепічай. Педагог ділиться своїм досвідом роботи з дітьми дошкільного віку з порушенням мовлення. Використовуючи інтерактивні методи навчання та виховання дошкільників,
вихователь розкриває потенціал можливостей кожної дитини.
#1
Валентина, ЗДО №24(Thursday, 16 January 2020 07:48)
Робота з дітьми, які мають мовленнєві порушення, потребує від вихователя логопедичної групи постійної кропіткої роботи над вдосконаленням професійної майстерності, пошуку нових сучасних методів, які
допоможуть знайти "ключик" до кожної дитини, допомогти їй рокритися і заговорити. Запропоновані автором методи і прийоми цікаві і , на мій погляд, дуже ефективні. Бажаю Наталії Вікторівні творчих
успіхів!
Наталія ДНЗ №73 (Thursday, 23 January 2020 12:01)
Організація освітнього процесу з дітьми, які мають мовленнєві порушення вимагає більш фікавих і ефективних новітніх форм роботи і автор їх змістовно розкрив.Дякую за цікаву статтю.
Н. Бабіч, методист ЦМСПС (Wednesday, 22 January 2020 15:57)
Наталіє Вікторівно, дякую, що не байдужі та долучились до участі. Ваша робота є цінною тому, що практично зорієнтована на педагога. Це дієвий вектор допомоги в організації освітнього процесу з дошкільнятами, які мають мовленнєві порушення через активні форми роботи, які мотивують, стимулюють, організовують, активізують та є носіями нового й цікавого.
Наталія, ДНЗ № 72 (Wednesday, 22 January 2020 13:36)
Стаття актуальна, оскільки в ній розкриті методи і прийоми, які сприяють збагаченню словникового запасу, закріплення правильної звуковимови та слів згідно літературних норм, формуванню граматичного ладу мовлення, розвитку зв’язного мовлення у дітей логопедичної групи. Використання цього досвіду сприяє ефективній та результативній роботі багатьох педагогів. Дякуємо педагогу за цікаву статтю!
Н.К Моклюк, ДНЗ 24 (Sunday, 19 January 2020)
Ми знаємо, що мовлення відіграє важливу роль у розвитку дитини. Спочатку мовлення носить констатуючий характер, а потім додається фантазія, креативне мислення. Наталя Перепічай добре розрила тему, буду викристовувати її у своїй роботі.
Майсак Надія ДНЗ № 24 (Sunday, 19 January 2020 12:04)
Дуже актуальна тема. За допомогою коментування малюнка дитина привертає до себе увагу однолітків, стає сміливішою, намагається висловлювати свої думки.
Руслана ДНЗ №24 (Sunday, 19 January 2020 09:43)
Стаття особливо цікава, оскільки вирішується питання необхідності оновлення форм та методів освітньої та корекційно-розвиваючої роботи з дітьми дошкільного віку з порушенням мовлення. Як педагог cпеціальної групи, потребую впровадження у власній діяльності новітніх форм, методів і технологій виховання, розвитку і навчання дітей. На жаль, наукова література та Всесвітня мережа Інтернет не завжди допомагає. Особливо вдячна автору за використання в практиці інтерактивних методів навчання дошкільників, оскільки у власній практиці знаю їхню ефективність. Стаття дуже корисна!
Наталія днз 24 (Saturday, 18 January 2020 10:36)
Дякую за цікаву та змістовну статтю. Фаховий підхід та практичний досвід автора спонукає до впровадження цих методів та прийомів роботи в своїй діяльності. Вважаю, що саме колективне складання казок,розповідей має значний корекційно-виховний вплив на дітей з порушеннями мовлення. Бажаю успіхів в роботі.
Олена (Friday, 17 January 2020 10:40)
Стаття Натаії Перепічай ,дуже змістовна та актуальна на сьогоднішній чяс . В ній розкрито дуже багато цікавих та ефективних методів роботи , а саме коментоване малювання та колекктивне складання розповідей. Бажаю Наталї Вікторівні натхнення та успіху в роботі.
Ольга Пидорич, вихователь-методист СДНЗ №65 (Thursday, 16 January 2020 11:06)
Дуже цікава стаття Наталії Перепічай. Педагог ділиться своїм досвідом роботи з дітьми дошкільного віку з порушенням мовлення. Використовуючи інтерактивні методи навчання та виховання дошкільників, вихователь розкриває потенціал можливостей кожної дитини.
Валентина, ЗДО №24 (Thursday, 16 January 2020 07:48)
Робота з дітьми, які мають мовленнєві порушення, потребує від вихователя логопедичної групи постійної кропіткої роботи над вдосконаленням професійної майстерності, пошуку нових сучасних методів, які допоможуть знайти "ключик" до кожної дитини, допомогти їй рокритися і заговорити. Запропоновані автором методи і прийоми цікаві і , на мій погляд, дуже ефективні. Бажаю Наталії Вікторівні творчих успіхів!