Comments: 10 (Discussion closed)
  • #10

    Наталія ДНЗ №73 (Thursday, 23 January 2020 12:01)

    Організація освітнього процесу з дітьми, які мають мовленнєві порушення вимагає більш фікавих і ефективних новітніх форм роботи і автор їх змістовно розкрив.Дякую за цікаву статтю.

  • #9

    Н. Бабіч, методист ЦМСПС (Wednesday, 22 January 2020 15:57)

    Наталіє Вікторівно, дякую, що не байдужі та долучились до участі. Ваша робота є цінною тому, що практично зорієнтована на педагога. Це дієвий вектор допомоги в організації освітнього процесу з дошкільнятами, які мають мовленнєві порушення через активні форми роботи, які мотивують, стимулюють, організовують, активізують та є носіями нового й цікавого.

  • #8

    Наталія, ДНЗ № 72 (Wednesday, 22 January 2020 13:36)

    Стаття актуальна, оскільки в ній розкриті методи і прийоми, які сприяють збагаченню словникового запасу, закріплення правильної звуковимови та слів згідно літературних норм, формуванню граматичного ладу мовлення, розвитку зв’язного мовлення у дітей логопедичної групи. Використання цього досвіду сприяє ефективній та результативній роботі багатьох педагогів. Дякуємо педагогу за цікаву статтю!

  • #7

    Н.К Моклюк, ДНЗ 24 (Sunday, 19 January 2020)

    Ми знаємо, що мовлення відіграє важливу роль у розвитку дитини. Спочатку мовлення носить констатуючий характер, а потім додається фантазія, креативне мислення. Наталя Перепічай добре розрила тему, буду викристовувати її у своїй роботі.

  • #6

    Майсак Надія ДНЗ № 24 (Sunday, 19 January 2020 12:04)

    Дуже актуальна тема. За допомогою коментування малюнка дитина привертає до себе увагу однолітків, стає сміливішою, намагається висловлювати свої думки.

  • #5

    Руслана ДНЗ №24 (Sunday, 19 January 2020 09:43)

    Стаття особливо цікава, оскільки вирішується питання необхідності оновлення форм та методів освітньої та корекційно-розвиваючої роботи з дітьми дошкільного віку з порушенням мовлення. Як педагог cпеціальної групи, потребую впровадження у власній діяльності новітніх форм, методів і технологій виховання, розвитку і навчання дітей. На жаль, наукова література та Всесвітня мережа Інтернет не завжди допомагає. Особливо вдячна автору за використання в практиці інтерактивних методів навчання дошкільників, оскільки у власній практиці знаю їхню ефективність. Стаття дуже корисна!

  • #4

    Наталія днз 24 (Saturday, 18 January 2020 10:36)

    Дякую за цікаву та змістовну статтю. Фаховий підхід та практичний досвід автора спонукає до впровадження цих методів та прийомів роботи в своїй діяльності. Вважаю, що саме колективне складання казок,розповідей має значний корекційно-виховний вплив на дітей з порушеннями мовлення. Бажаю успіхів в роботі.

  • #3

    Олена (Friday, 17 January 2020 10:40)

    Стаття Натаії Перепічай ,дуже змістовна та актуальна на сьогоднішній чяс . В ній розкрито дуже багато цікавих та ефективних методів роботи , а саме коментоване малювання та колекктивне складання розповідей. Бажаю Наталї Вікторівні натхнення та успіху в роботі.

  • #2

    Ольга Пидорич, вихователь-методист СДНЗ №65 (Thursday, 16 January 2020 11:06)

    Дуже цікава стаття Наталії Перепічай. Педагог ділиться своїм досвідом роботи з дітьми дошкільного віку з порушенням мовлення. Використовуючи інтерактивні методи навчання та виховання дошкільників, вихователь розкриває потенціал можливостей кожної дитини.

  • #1

    Валентина, ЗДО №24 (Thursday, 16 January 2020 07:48)

    Робота з дітьми, які мають мовленнєві порушення, потребує від вихователя логопедичної групи постійної кропіткої роботи над вдосконаленням професійної майстерності, пошуку нових сучасних методів, які допоможуть знайти "ключик" до кожної дитини, допомогти їй рокритися і заговорити. Запропоновані автором методи і прийоми цікаві і , на мій погляд, дуже ефективні. Бажаю Наталії Вікторівні творчих успіхів!