Єлизавета Михайлівна(Thursday, 23 January 2020 21:19)
Олена Бала у своїй статті дуже добре висвітлила тему використання інноваційних методів у навчанні дітей. Оскільки інноваційні технології зараз є великою складовою і невід'ємною частиною нашого життя.
Тому впровадження в освіту нових педагогічних технологій відкриває нові можливості у вихованні та навчанні дітей.
#11
Олена(Thursday, 23 January 2020 12:37)
Мене дуже зацiкавила Ваша стаття. Як для вихователя у цiй статтi можна багато взяти для повсякденного навчання дiтей. Дякую за доповнення знань!
#10
Ирина, вчитель - логопед(Thursday, 23 January 2020 09:40)
Дуже корисна та цiкава стаття.
#9
Повєткіна Л.Є., вихователь-методист ДНЗ № 15(Tuesday, 21 January 2020 13:02)
Пошук нових форм і прийомів організації заняття у наш час - явище не тільки закономірне, але і необхідне. Інноваційні форми і методи – один з важливих засобів навчання, оскільки вони формують в дітей
стійкий інтерес до навчання, знімають напругу, допомагають формувати навички освітньої діяльності , емоційно впливають на дошкільників, завдяки чому у них формуються більш міцні і глибокі знання.
Після використання інноваційних технологій на заняттях активність дітей значно посилюється.
Інноваційні технології змістовні й цікаві. Нам потрібно продовжувати працювати в новому режимі, не боячись експериментувати.
Успіхів Олені Юріївні в подальшій роботі з дітьми!
#8
Алла(Monday, 20 January 2020 12:56)
Ваша стаття дуже актуальна і корисна! Дякую за цікавий та змістовний матеріал.
Бажаю творчого натхнення в подальшій роботі!
#7
Yuliya(Monday, 20 January 2020 10:20)
З використанням iнновацiйних технологiй роль вихователя набула нової якості. Він розвиває пізнавальні якості дошкільника, його життєву компетентність у різних соціальних інституціях. Водночас
відбувається еволюція змісту, форм і методів навчання, яка спонукає до розробок і впровадження нових новітніх освітніх технологій. Досвід показує, що все нове із часом стає традицією і що традиції
утверджує соціум, а новаторами виступають яскраві особистості реформаторського типу. На сучасному етапі все очевиднішим стає те, що традиційна освіта, орієнтована на передавання знань, умінь і
навичок, не встигає за темпами їх нарощування. Специфічними особливостями інноваційного навчання є його відкритість майбутньому, здатність до передбачення на основі постійної переоцінки цінностей,
налаштованість на конструктивні дії в оновлюваних ситуаціях, основою яких є інноваційні педагогічні технології.Дякую за таку гарну статтю,в якiй тема розкрита на сто вiдсоткiв!
#6
Наталія Миколаївна, вихователь(Monday, 20 January 2020 07:41)
Стаття розкриває головне завдання освіти на сучасному етапі, що стоїть перед навчальними закладами - забезпечувати всебічний розвиток дитини, розкриття її потенціалу, формування цінностей та рис,
необхідних для самостійної взаємодії з іноваційним світом.
#5
Юлія, вихователь(Sunday, 19 January 2020 14:37)
В процесі вивчення інноваційних технологій можна переконатися, що учбовий процес усім своїм змістом, організацією, характером діяльності педагога спрямований не лише на озброєння дітей знаннями, але
і на їх різнобічне виховання. Тому дуже дякую автору за корисний і цікавий матеріал. Творчих успіхів!
#4
Олена, музичний керівник(Friday, 17 January 2020)
З цікавістю прочитала статтю Олени Бали "Використання інноваційних методів та форм роботи в освітньому процесі у закладах дошкільної освіти". Стаття корисна як для вихователів (особливо молодих
спеціалістів), так і для батьків. У своїй роботі я теж використовую ці методи та форми. Це допомагає викликати у дітей зацікавленість, бажання вчитися і пізнавати. Дякую за гарний матеріал.
#3
Оксана Пелеванюк, вихователь(Thursday, 16 January 2020 13:57)
Застосування здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу та формування здоров'язбережувальної компетентності в дошкільників є актуальною проблемою
сьогодення, на яку часто приділяється недостатньо уваги з боку як педагогів, так і сім'ї. На мою думку, автором глибоко розкрито обрану ним проблему. Повністю погоджуюся з переліком запропонованих
технологій і дякую за цікавий та змістовний виклад матеріалу.
#2
Анжела Петрівна, психолог початківець(Thursday, 16 January 2020 13:43)
Дякую авторові статті за сучасний матеріал. Навчити дитину відповідально ставитися до збереження свого здоровя, не тільки зрозуміти, а й засвоїти в різних видах діяльності значення свого життя, з
використанням елементів інноваційних технологій - зараз на часі.
#1
Ірина, вихователь ДНЗ(Thursday, 16 January 2020 13:28)
Базова програма приділяє особливу увагу впровадженню в освітній процес здоров ’язберігаючих технологій, що дають змогу проводити оздоровлення в цікавих різноманітних формах, забезпечують фізичне,
соціально – емоційне, духовне, інтелектуальне благополуччя малюків.
Поряд із традиційними технологіями фізкультурно – оздоровчої роботи педагог використовує інноваційні технології, і ця стаття дає змогу нам вивчати та впроваджувати у практику роботи найкращий досвід
педагогів України.
Дякую за статтю та поширення досвіду!
Єлизавета Михайлівна (Thursday, 23 January 2020 21:19)
Олена Бала у своїй статті дуже добре висвітлила тему використання інноваційних методів у навчанні дітей. Оскільки інноваційні технології зараз є великою складовою і невід'ємною частиною нашого життя. Тому впровадження в освіту нових педагогічних технологій відкриває нові можливості у вихованні та навчанні дітей.
Олена (Thursday, 23 January 2020 12:37)
Мене дуже зацiкавила Ваша стаття. Як для вихователя у цiй статтi можна багато взяти для повсякденного навчання дiтей. Дякую за доповнення знань!
Ирина, вчитель - логопед (Thursday, 23 January 2020 09:40)
Дуже корисна та цiкава стаття.
Повєткіна Л.Є., вихователь-методист ДНЗ № 15 (Tuesday, 21 January 2020 13:02)
Пошук нових форм і прийомів організації заняття у наш час - явище не тільки закономірне, але і необхідне. Інноваційні форми і методи – один з важливих засобів навчання, оскільки вони формують в дітей стійкий інтерес до навчання, знімають напругу, допомагають формувати навички освітньої діяльності , емоційно впливають на дошкільників, завдяки чому у них формуються більш міцні і глибокі знання. Після використання інноваційних технологій на заняттях активність дітей значно посилюється.
Інноваційні технології змістовні й цікаві. Нам потрібно продовжувати працювати в новому режимі, не боячись експериментувати.
Успіхів Олені Юріївні в подальшій роботі з дітьми!
Алла (Monday, 20 January 2020 12:56)
Ваша стаття дуже актуальна і корисна! Дякую за цікавий та змістовний матеріал.
Бажаю творчого натхнення в подальшій роботі!
Yuliya (Monday, 20 January 2020 10:20)
З використанням iнновацiйних технологiй роль вихователя набула нової якості. Він розвиває пізнавальні якості дошкільника, його життєву компетентність у різних соціальних інституціях. Водночас відбувається еволюція змісту, форм і методів навчання, яка спонукає до розробок і впровадження нових новітніх освітніх технологій. Досвід показує, що все нове із часом стає традицією і що традиції утверджує соціум, а новаторами виступають яскраві особистості реформаторського типу. На сучасному етапі все очевиднішим стає те, що традиційна освіта, орієнтована на передавання знань, умінь і навичок, не встигає за темпами їх нарощування. Специфічними особливостями інноваційного навчання є його відкритість майбутньому, здатність до передбачення на основі постійної переоцінки цінностей, налаштованість на конструктивні дії в оновлюваних ситуаціях, основою яких є інноваційні педагогічні технології.Дякую за таку гарну статтю,в якiй тема розкрита на сто вiдсоткiв!
Наталія Миколаївна, вихователь (Monday, 20 January 2020 07:41)
Стаття розкриває головне завдання освіти на сучасному етапі, що стоїть перед навчальними закладами - забезпечувати всебічний розвиток дитини, розкриття її потенціалу, формування цінностей та рис, необхідних для самостійної взаємодії з іноваційним світом.
Юлія, вихователь (Sunday, 19 January 2020 14:37)
В процесі вивчення інноваційних технологій можна переконатися, що учбовий процес усім своїм змістом, організацією, характером діяльності педагога спрямований не лише на озброєння дітей знаннями, але і на їх різнобічне виховання. Тому дуже дякую автору за корисний і цікавий матеріал. Творчих успіхів!
Олена, музичний керівник (Friday, 17 January 2020)
З цікавістю прочитала статтю Олени Бали "Використання інноваційних методів та форм роботи в освітньому процесі у закладах дошкільної освіти". Стаття корисна як для вихователів (особливо молодих спеціалістів), так і для батьків. У своїй роботі я теж використовую ці методи та форми. Це допомагає викликати у дітей зацікавленість, бажання вчитися і пізнавати. Дякую за гарний матеріал.
Оксана Пелеванюк, вихователь (Thursday, 16 January 2020 13:57)
Застосування здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу та формування здоров'язбережувальної компетентності в дошкільників є актуальною проблемою сьогодення, на яку часто приділяється недостатньо уваги з боку як педагогів, так і сім'ї. На мою думку, автором глибоко розкрито обрану ним проблему. Повністю погоджуюся з переліком запропонованих технологій і дякую за цікавий та змістовний виклад матеріалу.
Анжела Петрівна, психолог початківець (Thursday, 16 January 2020 13:43)
Дякую авторові статті за сучасний матеріал. Навчити дитину відповідально ставитися до збереження свого здоровя, не тільки зрозуміти, а й засвоїти в різних видах діяльності значення свого життя, з використанням елементів інноваційних технологій - зараз на часі.
Ірина, вихователь ДНЗ (Thursday, 16 January 2020 13:28)
Базова програма приділяє особливу увагу впровадженню в освітній процес здоров ’язберігаючих технологій, що дають змогу проводити оздоровлення в цікавих різноманітних формах, забезпечують фізичне, соціально – емоційне, духовне, інтелектуальне благополуччя малюків.
Поряд із традиційними технологіями фізкультурно – оздоровчої роботи педагог використовує інноваційні технології, і ця стаття дає змогу нам вивчати та впроваджувати у практику роботи найкращий досвід педагогів України.
Дякую за статтю та поширення досвіду!