Comments: 90 (Discussion closed)
  • #90

    Наталія ГАГАРІНА Ст.викл.,Кф. (Friday, 24 January 2020 16:02)


    У поданій до розгляду статті автор досліджує інтерактивні форми та методи проведення педагогічної ради в закладі дошкільної освіти.
    Реалізація нових підходів до освітнього процесу в закладі дошкільної освіти та визначення в ньому місця особистості починається із внесення відповідних змін до управлінської діяльності, яка забезпечує безперервне професійне та особистісне зростання працівників, стабільність і комфорт у закладі, адаптацію та визначення його місця в умовах, що постійно змінюються. Актуальність даного питання визначається тим, що педагогічна рада — чи не найбільш затребуваний орган управління освітнім закладом. Її важливість — у колегіальному прийнятті рішень. Саме на педраді відбувається колективна рефлексія освітнього життя, виявлення резервів для його вдосконалення, вироблення стратегій розвитку закладу дошкільної освіти.
    Автор зазначає, що головною метою педагогічної ради – є об'єднання зусиль колективу закладу дошкільної освіти для підвищення рівня освітнього процесу, використання в практику досягнень педагогічної науки і передового досвіду.
    У розглянутому матеріалі, автором здійснені уточнення таких понять як: колегіальний орган управління, постійнодіючий орган управління, порядок створення, склад педагогічної ради, повноваження, головуючий, секретар.
    Автор акцентовано розмежовує педагогічну раду та інформаційні (оперативні) наради та окреслює переваги нетрадиційних форм проведення.
    Плюси наукової статті у тому, що автором поєднані теоретичне та практичне обгрунтування даного питання.
    Підсумовуючи вищевикладене зазначимо, що текст статті засвідчує рівень підготовки автора, знання та практичну спрямованість діяльності керівника закладу дошкільної освіти. Назва статті виправдовує зміст та виклад даного матеріалу є самостійним і довершеним дослідженням. Загалом стаття характеризується чіткою, продуманою структурою, обгрунтованістю положень і висновків, що засвідчує значний практичний досвід автора.

  • #89

    Солонцова К.С,директор ДНЗ/19 (Friday, 24 January 2020 15:23)

    Педагогічна рада, це рада яка вирішує інформації, узагальнюючі, аналітичні, розвивальні, навчальні і методичні функції.
    Розуміючі такі функції ми часто замислюємося, як зробити педагогічну раду,щоб педагогам було цікаво, щоб кожен із них почував себе комфортно,міг вільно висловити свою думку , а саме головне,щоб педрада була колегіальним органом управління закладом,а також виявом громадської думки педагогічного колективу/ Якщо ж педраду готує адміністрація, вона не виконує свої функції. Саме на педраді має відбуватися рефлексія дитячого садка,виявлення резервів для удосконалення освітнього процесу, вироблення стратегій розвитку закладу.Сьогодні ми отримали достатньо самостійності у виборі своїх ориєнтирів і цільових установок. Завдання та зміст педагогічної ради змінені, ми почали впроваджувати інноваційні форми організації діяльності педради, які грунтуються на використані інтерактивних технологій. І використання таких технологій, як висвітлила колега, забезпечують реалізацію особистісно орієнтованого підходу в управлінській діяльності закладу, сприяє активізації процесу взаємодії між членами педколективу та реалізації ідеї співпраці. Такий підхід , можна сказати, досить ефективний та результативний. Стаття дуже сподобалась, я особисто зацікавлена деякими формами та алгоритмом підготовки. Дякую.

  • #88

    Валентина Смуглій,вихователь ЗДО/52 (Friday, 24 January 2020 06:01)

    Організація освітнього процесу в ДНЗ залежить від педагогічних кадрів і адміністрації, яка спрямовує їхню діяльність. Щоденно кожен з педагогів несе свою частку відповідальністі за те, яку надає дошкільну освіту, і ці стратегічні пріоритети розвязують дійсно на педагогічних радах. Педагогічна рада-це колегіальний орган управління педагогічним процесом закладу на яких розвязують всі основні напрямки діяльності закладу, головною метою якої є обєднання зусилля всього колективу для підвищення рівня освітнього процесу і найкращі результати розгляду таких питань відбувається на інтерактивних радах. Це сучасні ,ефективні і результативні форми проведення, вони потребують серйозної підготовки. Людмила Іванівна саме ці форми роботи розкрила і на власному прикладі довела, що доцільно їх проводити в закладах, бо від них високий результат роботи педагогічного колективу, на таких педрадах байдужих не має, всі працюють колективом, відзначають нові ідеї та починання для досягнення успіху,працюють,радяться, висловлюють свою думку, підтримують думку інших, підвищують свій професійний рівень, і основне, надають дітям якісну дошкільну освіту.

  • #87

    Ірина Оношенко, вихователь-методист ДНЗ №3 смт Олександрівка (Thursday, 23 January 2020 18:48)

    Проблема підвищення якості підготовки і проведення педагогічної ради є актуальною. В статті змістовно і конкретно розкрито питання використання інтерактивних форм і методів організації педагогічних рад, які спонукають кожного педагога і педагогічний колектив загалом досягати більш високого результату в професійній діяльності. Дякую Вам, Людмило Іванівно,за можливість ознайомитись з досвідом роботи вашого закладу. Бажаю Вам і всім педагогам-дошкільникам успіхів і наснаги!

  • #86

    Вака Ю.В. Вихователь ДНЗ 17 "Орлятко". (Thursday, 23 January 2020 18:04)

    Шановна Людмила Iванiвна! Мене зац i кавив змiст вашоi статтi про використання iнтерактивних форм та методiв проведення педагогiчноi ради. Ви професiйно розкрили ii значення для колективу вихователiв. Я вважаю, що саме пiд час педагог iчних народ вихователi дiзнаються багато нового , цiкавого та повчального для себе та своеi роботи. Завдяки нетрадицiйним педагогiчним радам ми маемо можливiсть обмiнюватися знаннями та досвiдом з iншими педагогами. З цiеi статтi я для себе взяла багато чого повчального. Я вдячна вам за вашу працю,а також бажаю вам успiхiв та натхнення у вашiй професiйнiй дiяльностi.

  • #85

    Ливадна Олександра, ДНЗ 52, вихователь (Thursday, 23 January 2020 16:11)

    Дуже цікава та змістовна стаття. На сьогодні педагонічна рада залишається однією з важливих форм управління та методичної роботи. На ній розглядаються актуальні питання дошкільного виховання , розробляються та приймаються колективні управлінські рішення, які відіграють важливу роль в удосконаленні роботи закладу, у підвищенні якості роботи пед.колективу та кожного його члена. В статті Людмили Іванівни розкриті цікаві інтерактиані форми роботи, які стимулюють колектив на високу результативність в педагогічній діяльності. Такі форми проведення педагогічних рад дійсно доцільно використовувати в роботі ДНЗ.

  • #84

    Марія Тищенко, методист Олександрівського РМК (Thursday, 23 January 2020 14:50)

    Цікавий,змістовний і,головне, доступний виклад матеріалу. Чітко розкритий алгоритм підготовки, проведення засідання педагогічної ради. Використання сучасних форм дає можливість кожному учаснику поділитись своїми думками, висловити свої пропозиції, виробити спільні рішення, направлені на результативну організацію освітнього процесу у закладах дошкільної освіти. Дякую. Бажаю успіху Вам і колективу.

  • #83

    Колюка Олена Вікторівна, Директор ДНЗ 62 "Супутник" м. Кропивницький (Thursday, 23 January 2020 13:52)

    Цікава та змістовна стаття. Питання, які розглядаються в статті, на сьогодні є актуальними. Автор розкрила покроковий алгоритм підготовки та проведення педагогічної ради. Крім того, у статті висвітлено шляхи підвищення ролі та ефективності педагогічної ради, зокрема через використання нетрадиційних форм її проведення.
    Бажаю Вам творчого натхнення!
    І, як сказав Ш. О. Амонашвілі: " Зіткнення крупиць педагогічного досвіду з іскорки критичної думки може народити цікаву ідею, а зіткнення ж педагогічної практики з цікавою ідеєю може народити творчу педагогічну діяльність".

  • #82

    Волкова Н.І музкерівникЗДО/ 52"Казковий" (Thursday, 23 January 2020 13:14)

    Педагогічна рада, це рада педагогів, які радяться, а 'не засідають" і такі ради дійсно приносять задоволення,впевненість, дозволяють обгрунтовувати думку кожного педагога. Створюють умови для самореалізації педагогів, підвищення мотивації педагогічної зрілості, стимуляція педагогічної творчості, допомагають відстоювати свої позиції, власну думку , толерантність, атмосферу командного духу, високу мотивацію. І ці завдання,вирішуються коли використовуються цікаві інтерактивні форми роботи проведення педагогічної ради, це сучасно, креативно, ПРОФЕСІЙНО і результативно. Я згодна зі статтею Людмили Іванівни, що такі форми проведення цікаві для нас,ми всі працюємо в атмосфері довіри, в сприятливім мікрокліматі в колективі однодумців, висловлюємо свої бачення , і результат нашої роботи -це вихованці:радісні та щасливі. На мою думку, успіх таких педрад залежить від її підготовки.

  • #81

    Бабак Ірина, директор ДНЗ № 61 (Thursday, 23 January 2020 12:41)

    Стаття змістовна та актуальна для усіх категорій педагогів-дошкільників, де Ви, Людмило Іванівно, вдало поєднали теоретичні досягнення психолого-педагогічної науки та Ваш практичний досвід. Інтерактивні форми проведення педради хоч і займають більше часу для підготовки та проведення педради, проте сприяють підвищенню ефективності роботи педколективу; формують діяльнісне ставлення педагогів до своєї діяльності; розвивають творчість учасників освітнього процесу, ініціативу, винахідливість, самостійність; сприяють створенню дружного, працездатного педагогічного колективу, в якому кожен зможе відчути себе відповідальним не тільки за доручену йому роботу (наприклад підготовку допоповіді), а й за всю діяльність колективу. Успіхів, творчої наснаги, Вам Людмило Іванівно і всьому вашому колективу!!!

  • #80

    Баленко Н.Г. методист РМК (Thursday, 23 January 2020 10:54)

    Хочу висловити подяку Людмилі Іванівні за цікаву та змістовну статтю. У цій роботі автор доступно та вдало виклала алгоритм підготовки та проведення засідання педагогічної ради, аби під час засідання педагогічної ради кожен педагог відчув упевненість у своїх силах, отримав конкретні рекомендації щодо підвищення професійної майстерності та натхнення для подальшої праці. Бажаю Вам, Людмило Іванівно, успіхів у подальшій роботі.

  • #79

    Дученко Н.М. вихователь групи # 11, ДНЗ 54 (Thursday, 23 January 2020 10:48)

    Стаття є досить пізнавальною. Новий підхід до проведення педагогічної ради є актуальним питанням сьогодення, а нові осучаснені форми подання дадуть змогу досягти кращих результатів у роботі колективу.

  • #78

    Іванова С.М. вихователь-методист ДНЗ # 54 (Thursday, 23 January 2020 10:39)

    Осучаснення педагогічної ради є досить актуальним питанням сьогодення. Дана стаття дає можливість розширити кругозір, сприйняття та вдосконалити роботу в колективі. Нетрадиційні форми проведення педагогічної ради дадуть змогу в процесі впровадження вагомі результати.

  • #77

    Злигостєва А.А., директор ЗДО#54 (Thursday, 23 January 2020 10:34)

    Змістом статті розкрито новітні, найсучасніші форми проведення педагогічної ради, впроваджуючи які в практику роботи закладу, можливе: досягнення відмінних результатів, розширення кола однодумців та забезпечення активізації колективу.

  • #76

    Ірина Петрівна, вчитель-логопед, ДНЗ # 54 (Thursday, 23 January 2020 10:33)

    Дуже цікава і корисна стаття. Повністю розкриті нетрадиційні методи роботи та доцільність їх використання. Дійсно, така форма роботи в колективі - Це перш за все об'єднання педагогічних працівників у дружній колектив, а приємним бонусом до цього є підвищення педагогічної майстерності. Цікаво і дуже пізнавально. Дякую

  • #75

    БОБКОВА О.С.вихователь ЗДО/52 (Wednesday, 22 January 2020 20:45)

    Зміст статті розкриває значення інтерактивних педагогічних рад у роботі дошкільного закладу. Завдяки такому підходу до вибору форм проведення, робить педагогічну раду цікавою, дієвою, спонукає до її участі всіх членів ради. Людмила Іванівна розкрила ланцюжок послідовності підготовчої роботи до проведення рад, І тахий підхід забезпечить ефективність її роботи, активність участі всіх педагогів. Реалізація таких підходів до пед ради дає змогу вирішувати важливі завдання роботи закладу,покращити освітній процес навчання дітей, професійну майстерність кожного педагога,особисте їх зростання .Педагогічна рада залишається однією із важливих форм управлінської діяльності та методичної роботи в закладі .Ми такі педради дуже любимо,готуємось з задоволенням,і відчуваємо результати від її проведення,отримуємо великий багаж знань для своєї роботи.

  • #74

    Злигостева В.В вихователь ДНЗ №3 (Wednesday, 22 January 2020 20:41)

    І своїй статті автор розкрила важливість педагогічної ради. Педагогічна рада найважливіша і найбільш демократична форма роботи педагогічного колективу, тому що головною метою її є розв'язання освітніх завдань, підвищення професійної майстерності колективу, і тому автор надає більш перевагу інтерактивним формам проведення педагогічної ради. На мою думку такі педради допомагають краще педагогам розкритися в професійному плані ,удосконалити свій теоретичний рівень знань. Цікаво розкрито алгоритми підготовки до педради, це дуже кропітка і відповідальна робота. Мені дана стаття дуже сподобалась.

  • #73

    Дорчинець О. Ю. ЗДО №52 (Wednesday, 22 January 2020 15:07)

    Для того щоб педагогічна рада була ефективною, я зрозуміла, що повинен бути відповідальний алгоритм, який забезпечить якісну роботу проведення будь якої педагогічної ради. Автор розкрила великий арсенал підготовки, від якої результат буде на висоті, стаття показує,що лише завдяки правильному підходу до вибору форм проведення залежить успіх розгляду різних питань на педраді.

  • #72

    Завялова А.В ЗДО № 52 (Wednesday, 22 January 2020 13:20)

    Нетрадиційні форми проведення педагогічної ради досягають своєї мети, якщо в закладі панує дійсно доброзичлива атмосфера, вихователь йде на роботу з радістю, адміністрація розуміє проблеми кожного педагога, бачить у ньому творчу особистість, створює оптимальні умови для плідної праці. На таких педрадах ми отримуємо нові знання, розвиваємо пізнавальну діяльність, працюємо у команді, прислухаємося до думки кожного. Такі педради допомагають встановлювати емоційні контакти між учасниками процесу, що забезпечує виконання завдань, реалізацію різних проектів, узагальнення передового педагогічного досвіду

  • #71

    Аліса Лехан (Wednesday, 22 January 2020 12:05)

    Проблема підвищення якості підготовки і проведення педагогіч­ної ради є актуальною і для початківців, і для досвідчених керівників ДНЗ. Адже навіть молодий, недосвідчений педагог у єдиному, згур­тованому колективі, очолюваному справжнім професіоналом, зможе зробити й досягти більшого, ніж будь-який талановитий педагог, якщо його педагогічна діяльність не йде в ногу з педагогічним колективом.
    У наш час потреба суспільства у високій якості освіти залиша­ється нерозв’язаним протиріччям із неможливістю розв’язати цю проблему за допомогою традиційних засобів. Тому і потрвбні нетрадиційні підходи в вирішенні питань, які демонструє данна стаття.

  • #70

    Наталия (Wednesday, 22 January 2020 09:26)

    Даже цікава форма роботи. Для педагогів закладу можно використовувати в роботі.

  • #69

    Валентина Снісар директор ЗДО № 63 (Wednesday, 22 January 2020 08:48)

    Людмило Іванівно, Ваша стаття розкриває новітні форми організації управлінської діяльності з педагогами, які сприяють професійному зростанню педагогів-дошкільників, надихають їх на творчу співпрацю в колективі та допомагають організації змістовної продуктивної роботи з дітьми . В статті детально розкрито кожен метод організації педагогічної ради , як певний комплекс педагогічних новацій в освітній взаємодії керівника та вихователів, як спільна взаємодія членів колективу в процесі бесіди й діалогу. Подані зразки найбільш раціональних форм проведення педради відповідно до заданої тематики та згідно завдань діяльності ЗДО.

  • #68

    Вікторія Іванівна, завідувач ЗДО, м.Помічна (Tuesday, 21 January 2020 21:42)

    Дякую, шановна Людмила Іванівна за ваші поради, ви ділитеся своїм досвідом, який на практиці показує дуже позитивні результати. Також використовуємо багато методів, які описано вами у підготовці до пед.рад. Ви, як ніхто, знаєте, що сучасні технології мають значний вплив на розуміння важливої інформації. Візьмемо до уваги ваші поради, щиро вдячна.

  • #67

    Олена Іванченко,муз.кер. ЗДО №52 (Tuesday, 21 January 2020 21:28)


    Людмила Іванівна розкрила найсучасніші форми проведення педагогічної ради. Такі педради сприяють поліпшенню роботи з дітьми, розвязують різні важливі проблеми, сворюють творчий, працездатний колектив однодумців, формують у кожного члена педради відчуття причетності до спільної діяльності, забезпечують активізацію участі у її роботі.

  • #66

    Гадомська Людмила, вихователь ДНЗ №52 (Tuesday, 21 January 2020 21:07)

    В наш час потреба суспільства у високій якості дошкільної освіти і цю проблему неможливо розв'язати за допомогою традиційних педрад. І тому, як пише Людмила Іванівна, треба грамотно планувати систему методичної роботи використовуючі інноваційні методи, які удосконалюють навчально-виховний процес, розв'язують освітні проблеми. І ці завдання вирішує лише інтерактивна педагогічна рада: на якій розкривається думка кожного педагога, вирішуються шляхи реалізації намічених завдань, перспективи розвитку закладу.

  • #65

    Богданова Інна, директор ЗДО №14 м.Кропивницький (Tuesday, 21 January 2020 20:26)

    Педагогічна рада - це орган управління закладом, головним завданням якого є створення дружного, працездатного педагогічного колективу. Використання таких інтерактивних технологій у діяльності педради забезпечує реалізацію особистісно орієнтованого підходу в професійно-управлінській взаємодії, сприяє активізації процесу взаємодії між членами педколективу та реалізації ідеї співпраці.В статті висвітлено цікаві ідеї, дякую автору за змістовну інформацію.

  • #64

    Оксана Небога (Tuesday, 21 January 2020 19:38)

    Дякуємо автору статті за розкриття інноваційних форм в роботі з педагогами. Дуже актуальна та сучасна тема. Успіхів та наснаги!

  • #63

    Пивоварова Світлана Віталіївна ,директор (Tuesday, 21 January 2020 18:47)

    Цікава,фахова стаття. Сучасний підхід до роботи педагогічної ради ЗДО. Це дуже корисний досвід, який вартує вивчення. Дякую !

  • #62

    Наталія Брояковська (Tuesday, 21 January 2020 16:51)

    Корисна та змістовна стаття, яка надихає на створення нового, більш сучасного в закладах дошкільної освіти, на впровадження інноваційних форм проведення педагогічних рад у педагогічних колективах закладів освіти. Дякуємо щиро за цікаві інноваційні форми проведення педагогічних рад, обовязково використаю у своїй подальшій роботі. Думаю колегам буде цікаво.

  • #61

    Валентина Макарова, ЗДО 52 (Tuesday, 21 January 2020 15:21)

    Стаття надихає на творчий пошук та в втілення своїх творчий ідей у педагогічні ради свого закладу
    Актуальна тема, цікаві форми роботи, інноваційні форми та прийоми - все це свідчить про високий кваліфікаційний рівень керівника закладу.
    Дякую за цікаві ідеї та ваш професіоналізм

  • #60

    Вікторія Мельничук, психолог, соціальний педагог (Tuesday, 21 January 2020 13:36)

    Цікаво викладено необхідний зміст, багато нового візьму для використання у своїй роботі. Наприклад педагогічна рада-гра, рада-суд. Остання дуже ємоційно впливає на оточуючих, що інколи необхідно для підкреслення важливості проблемного питання.

  • #59

    Анна Чміль (Tuesday, 21 January 2020 13:33)

    Дякую за гарну статтю, вона зрозуміло пояснює методи, як не лише озвучити проблемне питання, а й максимально эффективно знайти спільне рішення. Завдяки такому підходу до свого педагогічного колективу ви, як керівник завжди матимете гарну коллективну співпрацю між педагогами та керівництвом.

  • #58

    Кулик О.О Днз 52 (Tuesday, 21 January 2020 13:28)

    Змістовно викладено суть педагогічної ради та її різновиди. В статті гарно розкрито кожен метод нетрадиційного підходу до колективного обговорення важливих педагогічних питань. Ваші поради завжди доречні, після кожного тематичного обговорення завжди є те, що кожен може використати у вдосконаленні своєї педагогічної майстерності.

  • #57

    Олена Лисенко (Tuesday, 21 January 2020 12:52)

    Дуже змістовний та цікавий матеріал статті. Дякую за таку тематику. Проводячи нетрадиційні педагогічні ради, керівництво спонукає своїх педагогів привносити в роботу творчі, інноваційні, цікаві, форми і методи Для себе взяла алгоритм підготовки і окремі форми проведення ,які мене дуже зацікавили. Дякую!

  • #56

    Вознюк Людмила директор ДНЗ 16 м.Кропивницький (Tuesday, 21 January 2020 09:09)

    Дякуємо Людмила Іванівна за гарно розкриту актуальну тему з власного досвіду . Я вважаю, що доцільно використовувати данн й матеріал у роботі з педагогічних колективом.

  • #55

    Масляна Олена Леонідівна, методист ІРМЦ відділу освіти, молоді та спорту Новомиргородської РДА (Monday, 20 January 2020 20:35)

    Людмило Іванівно, Ви ділитеся досвідом роботи по проведенню педрад нетрадиційними формами, які розвивають ініціативу, творчість, винахідливість у педагогів. Такі педради об'єднують зусилля колективу ЗДО для підвищення рівня освітнього процесу. Дякую за цікавий матеріал.

  • #54

    Галина Островська (Sunday, 19 January 2020 19:04)

    В статті розкрито самі найраціональні форми проведення сучасної педагогічної ради, які роблять її цікавою'спонукає педагогів до пошуку,обговорення, створює атмосферу довіри, толерантності, взаєморозуміння, підвищення професійної майстерності, покращує навчальний процес в закладі.

  • #53

    Осипенко Ірина (Saturday, 18 January 2020 11:03)

    Дійсно, педагогічні ради мають важливе місце в педколективі. Дуже влучно Людмила Іванівна підкреслила у своїй статті, що саме нетрадиційні методи проведення педрад вирішують важливі питання шляхом обговорення, пошукових методів та об'єднання колег для отримання результату.

  • #52

    Антоніна Федорівна (Friday, 17 January 2020 18:48)

    Автор статті зуміла показати, що завдяки нетрадиційним формам роботи можна значно підвищити єфективність навчально-виховного процессу та творчо вирішувати всі питання з усіх напрямків роботи.

  • #51

    Виталіна Володимирівна (Friday, 17 January 2020 18:45)

    Читаючи дану статтю, можна зробити висновок, що коллектив педагогів надає якісну дошкільну нашим дітям. Відчувається результатівність використання інноваційних технологій в навчальному процессі дітей, особливо в старших группах.

  • #50

    Світлана Вікторовна Степаненко (Friday, 17 January 2020 18:38)

    Стаття Людмилі Іванівни розкриває найсучасніші форми управлінської діяльності які підвищують професійну майстерність педагогів, надихають їх на нові здоботкі, ідеї, які покращують якість освіти дітей. Вчать диломатичному спілкуванню, знаходити вихід із критичних ситуацій.

  • #49

    Ірина Володимирівна (Friday, 17 January 2020 18:31)

    Як новий педагог у вашому садочку, була дуже вражена цікавими технологіями, пропозиціями. Керівник має дуже гарний вплив на колектив, уміло згуртовує, не лише вчить на педрадах, але і дає влучні поради.

  • #48

    Пшеданова Олена, вихователь ДНЗ 52 (Friday, 17 January 2020 18:25)

    Дуже влучно викладено матеріал. Педради Людмили Іванівни надихають на нові творчі пошукові ідеї, які максимально ефективно можна використовувати у своїй педагогічній праці.

  • #47

    Ірина Буланенко (Friday, 17 January 2020 16:42)

    Актуальна стаття. В ній розкриваються форми роботи, які сприяють обміну досвідом. Стаття сподобалась.

  • #46

    Вікторія Краснощок,к.філол.н.Завідувач кафедри української та російської мови,ДНМУ (Friday, 17 January 2020 14:44)

    Людмила Іванівно, Ви як завжди на висоті! Талановита людина -талановита у всьому. Гарний керівник та науковець.Читати Ваші статті завжди одне задоволення. Дякую

  • #45

    Сімбаба Людмила ДНЗ 52 (Friday, 17 January 2020 13:42)

    В статті розкрито, що сьогоднішній керівник дошкільного закладу глибоко усвідомлює всю складність своєї роботи в нинішніх умовах. І саме від його особистості найбільше залежить, як проваджуватимуться у практику принципи демократизації і гуманізації, втілюватиметься в життя такий животворний зв'язок в організації правління кадрами, як поєднання єдиноначальства з колегіальністю . Всі ці функції, як я зрозуміла виконує педагогічна рада. Посилюючи аналітичну діяльність педради гарно розкрито сучасні форми її проведення.

  • #44

    Ирина Валериевна (Friday, 17 January 2020 13:23)

    Статья актуальная, содержательная, как для молодых руководителей так и для опытных. Очень последовательно раскрыты все алгоритмы проведения педсовета, интересные формы его проведения.

  • #43

    КАТЕРИНА ЮХИМІВНА,директор ЗДО/1"Світанок" Новгородка (Thursday, 16 January 2020 20:19)

    Шановна колего!Стаття чудова, актуальна і цікава. Ви довели,що у підвищенні потенціалу сучасної педагогічної ради допомагає використання інформаційно-комунікативних технологій з метою подальшого вдосконалення освітнього процесу й професійного росту.І на закінчення хочу сказати велике спасибі за таку тематику,для себе взяла алгоритм підготовки і окремі форми проведення які мене дуже зацікавили.Вам надалі успіхів.

  • #42

    Маргарита Данова/ДНЗ №52 (Thursday, 16 January 2020 20:06)

    Стаття змістовна, цікава та актуальна! В статті розкриті форми роботи, які сприяють залученню всіх педагогів для вирішення питань. Вихователі приймають активну участь та з цікавістю виконують завдання, які перед ними ставлять! Дякую за статтю!

  • #41

    Валентина Пириг, вихователь -методист ЗДО/1,Новгородка (Thursday, 16 January 2020 19:31)

    В Вашій статті широко розкрито науково -методичне забезпечення та аспекти підготовки і проведення педагогічної ради. Відчувається демократичний підхід до вибору нетрадиційних форм ,які спрямовані на поліпшення якості розвитку,виховання та навчання дітей.На мою думку, коефіціент продуктивності таких засідань буде високий.Для себе я взяла деякі форми і будемо теж впроваджувати їх у роботу свого садочка!Подяка від усього нашого колективу.