Наталія ГАГАРІНА Ст.викл.,Кф.(Friday, 24 January 2020 16:02)
У поданій до розгляду статті автор досліджує інтерактивні форми та методи проведення педагогічної ради в закладі дошкільної освіти.
Реалізація нових підходів до освітнього процесу в закладі дошкільної освіти та визначення в ньому місця особистості починається із внесення відповідних змін до управлінської діяльності, яка
забезпечує безперервне професійне та особистісне зростання працівників, стабільність і комфорт у закладі, адаптацію та визначення його місця в умовах, що постійно змінюються. Актуальність даного
питання визначається тим, що педагогічна рада — чи не найбільш затребуваний орган управління освітнім закладом. Її важливість — у колегіальному прийнятті рішень. Саме на педраді відбувається
колективна рефлексія освітнього життя, виявлення резервів для його вдосконалення, вироблення стратегій розвитку закладу дошкільної освіти.
Автор зазначає, що головною метою педагогічної ради – є об'єднання зусиль колективу закладу дошкільної освіти для підвищення рівня освітнього процесу, використання в практику досягнень педагогічної
науки і передового досвіду.
У розглянутому матеріалі, автором здійснені уточнення таких понять як: колегіальний орган управління, постійнодіючий орган управління, порядок створення, склад педагогічної ради, повноваження,
головуючий, секретар.
Автор акцентовано розмежовує педагогічну раду та інформаційні (оперативні) наради та окреслює переваги нетрадиційних форм проведення.
Плюси наукової статті у тому, що автором поєднані теоретичне та практичне обгрунтування даного питання.
Підсумовуючи вищевикладене зазначимо, що текст статті засвідчує рівень підготовки автора, знання та практичну спрямованість діяльності керівника закладу дошкільної освіти. Назва статті виправдовує
зміст та виклад даного матеріалу є самостійним і довершеним дослідженням. Загалом стаття характеризується чіткою, продуманою структурою, обгрунтованістю положень і висновків, що засвідчує значний
практичний досвід автора.
#89
Солонцова К.С,директор ДНЗ/19(Friday, 24 January 2020 15:23)
Педагогічна рада, це рада яка вирішує інформації, узагальнюючі, аналітичні, розвивальні, навчальні і методичні функції.
Розуміючі такі функції ми часто замислюємося, як зробити педагогічну раду,щоб педагогам було цікаво, щоб кожен із них почував себе комфортно,міг вільно висловити свою думку , а саме головне,щоб
педрада була колегіальним органом управління закладом,а також виявом громадської думки педагогічного колективу/ Якщо ж педраду готує адміністрація, вона не виконує свої функції. Саме на педраді має
відбуватися рефлексія дитячого садка,виявлення резервів для удосконалення освітнього процесу, вироблення стратегій розвитку закладу.Сьогодні ми отримали достатньо самостійності у виборі своїх
ориєнтирів і цільових установок. Завдання та зміст педагогічної ради змінені, ми почали впроваджувати інноваційні форми організації діяльності педради, які грунтуються на використані інтерактивних
технологій. І використання таких технологій, як висвітлила колега, забезпечують реалізацію особистісно орієнтованого підходу в управлінській діяльності закладу, сприяє активізації процесу взаємодії
між членами педколективу та реалізації ідеї співпраці. Такий підхід , можна сказати, досить ефективний та результативний. Стаття дуже сподобалась, я особисто зацікавлена деякими формами та алгоритмом
підготовки. Дякую.
#88
Валентина Смуглій,вихователь ЗДО/52(Friday, 24 January 2020 06:01)
Організація освітнього процесу в ДНЗ залежить від педагогічних кадрів і адміністрації, яка спрямовує їхню діяльність. Щоденно кожен з педагогів несе свою частку відповідальністі за те, яку надає
дошкільну освіту, і ці стратегічні пріоритети розвязують дійсно на педагогічних радах. Педагогічна рада-це колегіальний орган управління педагогічним процесом закладу на яких розвязують всі основні
напрямки діяльності закладу, головною метою якої є обєднання зусилля всього колективу для підвищення рівня освітнього процесу і найкращі результати розгляду таких питань відбувається на інтерактивних
радах. Це сучасні ,ефективні і результативні форми проведення, вони потребують серйозної підготовки. Людмила Іванівна саме ці форми роботи розкрила і на власному прикладі довела, що доцільно їх
проводити в закладах, бо від них високий результат роботи педагогічного колективу, на таких педрадах байдужих не має, всі працюють колективом, відзначають нові ідеї та починання для досягнення
успіху,працюють,радяться, висловлюють свою думку, підтримують думку інших, підвищують свій професійний рівень, і основне, надають дітям якісну дошкільну освіту.
#87
Ірина Оношенко, вихователь-методист ДНЗ №3 смт Олександрівка(Thursday, 23 January 2020 18:48)
Проблема підвищення якості підготовки і проведення педагогічної ради є актуальною. В статті змістовно і конкретно розкрито питання використання інтерактивних форм і методів організації педагогічних
рад, які спонукають кожного педагога і педагогічний колектив загалом досягати більш високого результату в професійній діяльності. Дякую Вам, Людмило Іванівно,за можливість ознайомитись з досвідом
роботи вашого закладу. Бажаю Вам і всім педагогам-дошкільникам успіхів і наснаги!
#86
Вака Ю.В. Вихователь ДНЗ 17 "Орлятко".(Thursday, 23 January 2020 18:04)
Шановна Людмила Iванiвна! Мене зац i кавив змiст вашоi статтi про використання iнтерактивних форм та методiв проведення педагогiчноi ради. Ви професiйно розкрили ii значення для колективу
вихователiв. Я вважаю, що саме пiд час педагог iчних народ вихователi дiзнаються багато нового , цiкавого та повчального для себе та своеi роботи. Завдяки нетрадицiйним педагогiчним радам ми маемо
можливiсть обмiнюватися знаннями та досвiдом з iншими педагогами. З цiеi статтi я для себе взяла багато чого повчального. Я вдячна вам за вашу працю,а також бажаю вам успiхiв та натхнення у вашiй
професiйнiй дiяльностi.
#85
Ливадна Олександра, ДНЗ 52, вихователь(Thursday, 23 January 2020 16:11)
Дуже цікава та змістовна стаття. На сьогодні педагонічна рада залишається однією з важливих форм управління та методичної роботи. На ній розглядаються актуальні питання дошкільного виховання ,
розробляються та приймаються колективні управлінські рішення, які відіграють важливу роль в удосконаленні роботи закладу, у підвищенні якості роботи пед.колективу та кожного його члена. В статті
Людмили Іванівни розкриті цікаві інтерактиані форми роботи, які стимулюють колектив на високу результативність в педагогічній діяльності. Такі форми проведення педагогічних рад дійсно доцільно
використовувати в роботі ДНЗ.
#84
Марія Тищенко, методист Олександрівського РМК(Thursday, 23 January 2020 14:50)
Цікавий,змістовний і,головне, доступний виклад матеріалу. Чітко розкритий алгоритм підготовки, проведення засідання педагогічної ради. Використання сучасних форм дає можливість кожному учаснику
поділитись своїми думками, висловити свої пропозиції, виробити спільні рішення, направлені на результативну організацію освітнього процесу у закладах дошкільної освіти. Дякую. Бажаю успіху Вам і
колективу.
#83
Колюка Олена Вікторівна, Директор ДНЗ 62 "Супутник" м. Кропивницький(Thursday, 23 January 2020 13:52)
Цікава та змістовна стаття. Питання, які розглядаються в статті, на сьогодні є актуальними. Автор розкрила покроковий алгоритм підготовки та проведення педагогічної ради. Крім того, у статті
висвітлено шляхи підвищення ролі та ефективності педагогічної ради, зокрема через використання нетрадиційних форм її проведення.
Бажаю Вам творчого натхнення!
І, як сказав Ш. О. Амонашвілі: " Зіткнення крупиць педагогічного досвіду з іскорки критичної думки може народити цікаву ідею, а зіткнення ж педагогічної практики з цікавою ідеєю може народити творчу
педагогічну діяльність".
#82
Волкова Н.І музкерівникЗДО/ 52"Казковий"(Thursday, 23 January 2020 13:14)
Педагогічна рада, це рада педагогів, які радяться, а 'не засідають" і такі ради дійсно приносять задоволення,впевненість, дозволяють обгрунтовувати думку кожного педагога. Створюють умови для
самореалізації педагогів, підвищення мотивації педагогічної зрілості, стимуляція педагогічної творчості, допомагають відстоювати свої позиції, власну думку , толерантність, атмосферу командного духу,
високу мотивацію. І ці завдання,вирішуються коли використовуються цікаві інтерактивні форми роботи проведення педагогічної ради, це сучасно, креативно, ПРОФЕСІЙНО і результативно. Я згодна зі статтею
Людмили Іванівни, що такі форми проведення цікаві для нас,ми всі працюємо в атмосфері довіри, в сприятливім мікрокліматі в колективі однодумців, висловлюємо свої бачення , і результат нашої роботи
-це вихованці:радісні та щасливі. На мою думку, успіх таких педрад залежить від її підготовки.
#81
Бабак Ірина, директор ДНЗ № 61(Thursday, 23 January 2020 12:41)
Стаття змістовна та актуальна для усіх категорій педагогів-дошкільників, де Ви, Людмило Іванівно, вдало поєднали теоретичні досягнення психолого-педагогічної науки та Ваш практичний досвід.
Інтерактивні форми проведення педради хоч і займають більше часу для підготовки та проведення педради, проте сприяють підвищенню ефективності роботи педколективу; формують діяльнісне ставлення
педагогів до своєї діяльності; розвивають творчість учасників освітнього процесу, ініціативу, винахідливість, самостійність; сприяють створенню дружного, працездатного педагогічного колективу, в
якому кожен зможе відчути себе відповідальним не тільки за доручену йому роботу (наприклад підготовку допоповіді), а й за всю діяльність колективу. Успіхів, творчої наснаги, Вам Людмило Іванівно і
всьому вашому колективу!!!
#80
Баленко Н.Г. методист РМК(Thursday, 23 January 2020 10:54)
Хочу висловити подяку Людмилі Іванівні за цікаву та змістовну статтю. У цій роботі автор доступно та вдало виклала алгоритм підготовки та проведення засідання педагогічної ради, аби під час засідання
педагогічної ради кожен педагог відчув упевненість у своїх силах, отримав конкретні рекомендації щодо підвищення професійної майстерності та натхнення для подальшої праці. Бажаю Вам, Людмило
Іванівно, успіхів у подальшій роботі.
#79
Дученко Н.М. вихователь групи # 11, ДНЗ 54(Thursday, 23 January 2020 10:48)
Стаття є досить пізнавальною. Новий підхід до проведення педагогічної ради є актуальним питанням сьогодення, а нові осучаснені форми подання дадуть змогу досягти кращих результатів у роботі
колективу.
#78
Іванова С.М. вихователь-методист ДНЗ # 54(Thursday, 23 January 2020 10:39)
Осучаснення педагогічної ради є досить актуальним питанням сьогодення. Дана стаття дає можливість розширити кругозір, сприйняття та вдосконалити роботу в колективі. Нетрадиційні форми проведення
педагогічної ради дадуть змогу в процесі впровадження вагомі результати.
#77
Злигостєва А.А., директор ЗДО#54(Thursday, 23 January 2020 10:34)
Змістом статті розкрито новітні, найсучасніші форми проведення педагогічної ради, впроваджуючи які в практику роботи закладу, можливе: досягнення відмінних результатів, розширення кола однодумців та
забезпечення активізації колективу.
#76
Ірина Петрівна, вчитель-логопед, ДНЗ # 54(Thursday, 23 January 2020 10:33)
Дуже цікава і корисна стаття. Повністю розкриті нетрадиційні методи роботи та доцільність їх використання. Дійсно, така форма роботи в колективі - Це перш за все об'єднання педагогічних працівників у
дружній колектив, а приємним бонусом до цього є підвищення педагогічної майстерності. Цікаво і дуже пізнавально. Дякую
#75
БОБКОВА О.С.вихователь ЗДО/52(Wednesday, 22 January 2020 20:45)
Зміст статті розкриває значення інтерактивних педагогічних рад у роботі дошкільного закладу. Завдяки такому підходу до вибору форм проведення, робить педагогічну раду цікавою, дієвою, спонукає до її
участі всіх членів ради. Людмила Іванівна розкрила ланцюжок послідовності підготовчої роботи до проведення рад, І тахий підхід забезпечить ефективність її роботи, активність участі всіх педагогів.
Реалізація таких підходів до пед ради дає змогу вирішувати важливі завдання роботи закладу,покращити освітній процес навчання дітей, професійну майстерність кожного педагога,особисте їх зростання
.Педагогічна рада залишається однією із важливих форм управлінської діяльності та методичної роботи в закладі .Ми такі педради дуже любимо,готуємось з задоволенням,і відчуваємо результати від її
проведення,отримуємо великий багаж знань для своєї роботи.
#74
Злигостева В.В вихователь ДНЗ №3(Wednesday, 22 January 2020 20:41)
І своїй статті автор розкрила важливість педагогічної ради. Педагогічна рада найважливіша і найбільш демократична форма роботи педагогічного колективу, тому що головною метою її є розв'язання
освітніх завдань, підвищення професійної майстерності колективу, і тому автор надає більш перевагу інтерактивним формам проведення педагогічної ради. На мою думку такі педради допомагають краще
педагогам розкритися в професійному плані ,удосконалити свій теоретичний рівень знань. Цікаво розкрито алгоритми підготовки до педради, це дуже кропітка і відповідальна робота. Мені дана стаття дуже
сподобалась.
#73
Дорчинець О. Ю. ЗДО №52(Wednesday, 22 January 2020 15:07)
Для того щоб педагогічна рада була ефективною, я зрозуміла, що повинен бути відповідальний алгоритм, який забезпечить якісну роботу проведення будь якої педагогічної ради. Автор розкрила великий
арсенал підготовки, від якої результат буде на висоті, стаття показує,що лише завдяки правильному підходу до вибору форм проведення залежить успіх розгляду різних питань на педраді.
#72
Завялова А.В ЗДО № 52(Wednesday, 22 January 2020 13:20)
Нетрадиційні форми проведення педагогічної ради досягають своєї мети, якщо в закладі панує дійсно доброзичлива атмосфера, вихователь йде на роботу з радістю, адміністрація розуміє проблеми кожного
педагога, бачить у ньому творчу особистість, створює оптимальні умови для плідної праці. На таких педрадах ми отримуємо нові знання, розвиваємо пізнавальну діяльність, працюємо у команді,
прислухаємося до думки кожного. Такі педради допомагають встановлювати емоційні контакти між учасниками процесу, що забезпечує виконання завдань, реалізацію різних проектів, узагальнення передового
педагогічного досвіду
#71
Аліса Лехан(Wednesday, 22 January 2020 12:05)
Проблема підвищення якості підготовки і проведення педагогічної ради є актуальною і для початківців, і для досвідчених керівників ДНЗ. Адже навіть молодий, недосвідчений педагог у єдиному,
згуртованому колективі, очолюваному справжнім професіоналом, зможе зробити й досягти більшого, ніж будь-який талановитий педагог, якщо його педагогічна діяльність не йде в ногу з педагогічним
колективом.
У наш час потреба суспільства у високій якості освіти залишається нерозв’язаним протиріччям із неможливістю розв’язати цю проблему за допомогою традиційних засобів. Тому і потрвбні нетрадиційні
підходи в вирішенні питань, які демонструє данна стаття.
#70
Наталия(Wednesday, 22 January 2020 09:26)
Даже цікава форма роботи. Для педагогів закладу можно використовувати в роботі.
#69
Валентина Снісар директор ЗДО № 63(Wednesday, 22 January 2020 08:48)
Людмило Іванівно, Ваша стаття розкриває новітні форми організації управлінської діяльності з педагогами, які сприяють професійному зростанню педагогів-дошкільників, надихають їх на творчу співпрацю в
колективі та допомагають організації змістовної продуктивної роботи з дітьми . В статті детально розкрито кожен метод організації педагогічної ради , як певний комплекс педагогічних новацій в
освітній взаємодії керівника та вихователів, як спільна взаємодія членів колективу в процесі бесіди й діалогу. Подані зразки найбільш раціональних форм проведення педради відповідно до заданої
тематики та згідно завдань діяльності ЗДО.
#68
Вікторія Іванівна, завідувач ЗДО, м.Помічна(Tuesday, 21 January 2020 21:42)
Дякую, шановна Людмила Іванівна за ваші поради, ви ділитеся своїм досвідом, який на практиці показує дуже позитивні результати. Також використовуємо багато методів, які описано вами у підготовці до
пед.рад. Ви, як ніхто, знаєте, що сучасні технології мають значний вплив на розуміння важливої інформації. Візьмемо до уваги ваші поради, щиро вдячна.
#67
Олена Іванченко,муз.кер. ЗДО №52(Tuesday, 21 January 2020 21:28)
Людмила Іванівна розкрила найсучасніші форми проведення педагогічної ради. Такі педради сприяють поліпшенню роботи з дітьми, розвязують різні важливі проблеми, сворюють творчий, працездатний колектив
однодумців, формують у кожного члена педради відчуття причетності до спільної діяльності, забезпечують активізацію участі у її роботі.
#66
Гадомська Людмила, вихователь ДНЗ №52(Tuesday, 21 January 2020 21:07)
В наш час потреба суспільства у високій якості дошкільної освіти і цю проблему неможливо розв'язати за допомогою традиційних педрад. І тому, як пише Людмила Іванівна, треба грамотно планувати систему
методичної роботи використовуючі інноваційні методи, які удосконалюють навчально-виховний процес, розв'язують освітні проблеми. І ці завдання вирішує лише інтерактивна педагогічна рада: на якій
розкривається думка кожного педагога, вирішуються шляхи реалізації намічених завдань, перспективи розвитку закладу.
#65
Богданова Інна, директор ЗДО №14 м.Кропивницький(Tuesday, 21 January 2020 20:26)
Педагогічна рада - це орган управління закладом, головним завданням якого є створення дружного, працездатного педагогічного колективу. Використання таких інтерактивних технологій у діяльності педради
забезпечує реалізацію особистісно орієнтованого підходу в професійно-управлінській взаємодії, сприяє активізації процесу взаємодії між членами педколективу та реалізації ідеї співпраці.В статті
висвітлено цікаві ідеї, дякую автору за змістовну інформацію.
#64
Оксана Небога(Tuesday, 21 January 2020 19:38)
Дякуємо автору статті за розкриття інноваційних форм в роботі з педагогами. Дуже актуальна та сучасна тема. Успіхів та наснаги!
#63
Пивоварова Світлана Віталіївна ,директор(Tuesday, 21 January 2020 18:47)
Цікава,фахова стаття. Сучасний підхід до роботи педагогічної ради ЗДО. Це дуже корисний досвід, який вартує вивчення. Дякую !
#62
Наталія Брояковська(Tuesday, 21 January 2020 16:51)
Корисна та змістовна стаття, яка надихає на створення нового, більш сучасного в закладах дошкільної освіти, на впровадження інноваційних форм проведення педагогічних рад у педагогічних колективах
закладів освіти. Дякуємо щиро за цікаві інноваційні форми проведення педагогічних рад, обовязково використаю у своїй подальшій роботі. Думаю колегам буде цікаво.
#61
Валентина Макарова, ЗДО 52(Tuesday, 21 January 2020 15:21)
Стаття надихає на творчий пошук та в втілення своїх творчий ідей у педагогічні ради свого закладу
Актуальна тема, цікаві форми роботи, інноваційні форми та прийоми - все це свідчить про високий кваліфікаційний рівень керівника закладу.
Дякую за цікаві ідеї та ваш професіоналізм
#60
Вікторія Мельничук, психолог, соціальний педагог(Tuesday, 21 January 2020 13:36)
Цікаво викладено необхідний зміст, багато нового візьму для використання у своїй роботі. Наприклад педагогічна рада-гра, рада-суд. Остання дуже ємоційно впливає на оточуючих, що інколи необхідно для
підкреслення важливості проблемного питання.
#59
Анна Чміль(Tuesday, 21 January 2020 13:33)
Дякую за гарну статтю, вона зрозуміло пояснює методи, як не лише озвучити проблемне питання, а й максимально эффективно знайти спільне рішення. Завдяки такому підходу до свого педагогічного колективу
ви, як керівник завжди матимете гарну коллективну співпрацю між педагогами та керівництвом.
#58
Кулик О.О Днз 52(Tuesday, 21 January 2020 13:28)
Змістовно викладено суть педагогічної ради та її різновиди. В статті гарно розкрито кожен метод нетрадиційного підходу до колективного обговорення важливих педагогічних питань. Ваші поради завжди
доречні, після кожного тематичного обговорення завжди є те, що кожен може використати у вдосконаленні своєї педагогічної майстерності.
#57
Олена Лисенко(Tuesday, 21 January 2020 12:52)
Дуже змістовний та цікавий матеріал статті. Дякую за таку тематику. Проводячи нетрадиційні педагогічні ради, керівництво спонукає своїх педагогів привносити в роботу творчі, інноваційні, цікаві,
форми і методи Для себе взяла алгоритм підготовки і окремі форми проведення ,які мене дуже зацікавили. Дякую!
#56
Вознюк Людмила директор ДНЗ 16 м.Кропивницький(Tuesday, 21 January 2020 09:09)
Дякуємо Людмила Іванівна за гарно розкриту актуальну тему з власного досвіду . Я вважаю, що доцільно використовувати данн й матеріал у роботі з педагогічних колективом.
#55
Масляна Олена Леонідівна, методист ІРМЦ відділу освіти, молоді та спорту Новомиргородської РДА(Monday, 20 January 2020 20:35)
Людмило Іванівно, Ви ділитеся досвідом роботи по проведенню педрад нетрадиційними формами, які розвивають ініціативу, творчість, винахідливість у педагогів. Такі педради об'єднують зусилля колективу
ЗДО для підвищення рівня освітнього процесу. Дякую за цікавий матеріал.
#54
Галина Островська(Sunday, 19 January 2020 19:04)
В статті розкрито самі найраціональні форми проведення сучасної педагогічної ради, які роблять її цікавою'спонукає педагогів до пошуку,обговорення, створює атмосферу довіри, толерантності,
взаєморозуміння, підвищення професійної майстерності, покращує навчальний процес в закладі.
#53
Осипенко Ірина(Saturday, 18 January 2020 11:03)
Дійсно, педагогічні ради мають важливе місце в педколективі. Дуже влучно Людмила Іванівна підкреслила у своїй статті, що саме нетрадиційні методи проведення педрад вирішують важливі питання шляхом
обговорення, пошукових методів та об'єднання колег для отримання результату.
#52
Антоніна Федорівна(Friday, 17 January 2020 18:48)
Автор статті зуміла показати, що завдяки нетрадиційним формам роботи можна значно підвищити єфективність навчально-виховного процессу та творчо вирішувати всі питання з усіх напрямків роботи.
#51
Виталіна Володимирівна(Friday, 17 January 2020 18:45)
Читаючи дану статтю, можна зробити висновок, що коллектив педагогів надає якісну дошкільну нашим дітям. Відчувається результатівність використання інноваційних технологій в навчальному процессі
дітей, особливо в старших группах.
#50
Світлана Вікторовна Степаненко(Friday, 17 January 2020 18:38)
Стаття Людмилі Іванівни розкриває найсучасніші форми управлінської діяльності які підвищують професійну майстерність педагогів, надихають їх на нові здоботкі, ідеї, які покращують якість освіти
дітей. Вчать диломатичному спілкуванню, знаходити вихід із критичних ситуацій.
#49
Ірина Володимирівна(Friday, 17 January 2020 18:31)
Як новий педагог у вашому садочку, була дуже вражена цікавими технологіями, пропозиціями. Керівник має дуже гарний вплив на колектив, уміло згуртовує, не лише вчить на педрадах, але і дає влучні
поради.
#48
Пшеданова Олена, вихователь ДНЗ 52(Friday, 17 January 2020 18:25)
Дуже влучно викладено матеріал. Педради Людмили Іванівни надихають на нові творчі пошукові ідеї, які максимально ефективно можна використовувати у своїй педагогічній праці.
#47
Ірина Буланенко(Friday, 17 January 2020 16:42)
Актуальна стаття. В ній розкриваються форми роботи, які сприяють обміну досвідом. Стаття сподобалась.
#46
Вікторія Краснощок,к.філол.н.Завідувач кафедри української та російської мови,ДНМУ(Friday, 17 January 2020 14:44)
Людмила Іванівно, Ви як завжди на висоті! Талановита людина -талановита у всьому. Гарний керівник та науковець.Читати Ваші статті завжди одне задоволення. Дякую
#45
Сімбаба Людмила ДНЗ 52(Friday, 17 January 2020 13:42)
В статті розкрито, що сьогоднішній керівник дошкільного закладу глибоко усвідомлює всю складність своєї роботи в нинішніх умовах. І саме від його особистості найбільше залежить, як проваджуватимуться
у практику принципи демократизації і гуманізації, втілюватиметься в життя такий животворний зв'язок в організації правління кадрами, як поєднання єдиноначальства з колегіальністю . Всі ці функції, як
я зрозуміла виконує педагогічна рада. Посилюючи аналітичну діяльність педради гарно розкрито сучасні форми її проведення.
#44
Ирина Валериевна(Friday, 17 January 2020 13:23)
Статья актуальная, содержательная, как для молодых руководителей так и для опытных. Очень последовательно раскрыты все алгоритмы проведения педсовета, интересные формы его проведения.
#43
КАТЕРИНА ЮХИМІВНА,директор ЗДО/1"Світанок" Новгородка(Thursday, 16 January 2020 20:19)
Шановна колего!Стаття чудова, актуальна і цікава. Ви довели,що у підвищенні потенціалу сучасної педагогічної ради допомагає використання інформаційно-комунікативних технологій з метою подальшого
вдосконалення освітнього процесу й професійного росту.І на закінчення хочу сказати велике спасибі за таку тематику,для себе взяла алгоритм підготовки і окремі форми проведення які мене дуже
зацікавили.Вам надалі успіхів.
#42
Маргарита Данова/ДНЗ №52(Thursday, 16 January 2020 20:06)
Стаття змістовна, цікава та актуальна! В статті розкриті форми роботи, які сприяють залученню всіх педагогів для вирішення питань. Вихователі приймають активну участь та з цікавістю виконують
завдання, які перед ними ставлять! Дякую за статтю!
#41
Валентина Пириг, вихователь -методист ЗДО/1,Новгородка(Thursday, 16 January 2020 19:31)
В Вашій статті широко розкрито науково -методичне забезпечення та аспекти підготовки і проведення педагогічної ради. Відчувається демократичний підхід до вибору нетрадиційних форм ,які спрямовані на
поліпшення якості розвитку,виховання та навчання дітей.На мою думку, коефіціент продуктивності таких засідань буде високий.Для себе я взяла деякі форми і будемо теж впроваджувати їх у роботу свого
садочка!Подяка від усього нашого колективу.
#40
Юлія А.(Thursday, 16 January 2020 18:18)
Цікава стаття , яка висвітлює інтерактивні форми проведення педагогічної ради, яка є інструментарієм методичної роботи закладу дошкільної освіти.Багато цікавого матеріалу можна взяти для роботи
нашого колективу.
#39
Cвітлана Зайцева, директор ЗДО №70.(Thursday, 16 January 2020 15:45)
Я особисто люблю наші педради, люблю спостерігати, як мій згуртований колектив об'єднується спільним пошуком ідей, обговорює проблеми та шукає шляхи їх вирішення.Стаття моєї колеги спонукала мене до
думки про раціональність обраних нами форм педрад, а перепробували ми їх безліч...В лютому наступна. Подумаю,чи не запозичити щось у колег...
#38
Людмила Горбатова, вихователь, ДНЗ/52(Thursday, 16 January 2020 15:23)
Людмила Іванівна, ваша тема притаманна вашій позиції, як керівника, тому що Ви володієте мистецтвом керівництва педагогічною радою, володієте основними сучасними принципами організації ради,
володієте спектром інноваційних технологій ,.,розумієте завдання сьогодення, Головне, що наші педради, це компетентний ,творчий підхід і успіх методичної служби закладу,
#37
Зубалій А.О.(Thursday, 16 January 2020 14:40)
Людмило Іванівно, слід зазначити, що ваша стаття викликає інтерес не лише нас дошкільників, а буде пізнавальною і для закладів середньої освіти, так як питання проведення педагогічних рад у закладах
освіти завжди актуальне. А рекомендації щодо проведення "нетрадиційних" педрад є доречними та змістовними. Дякую.
#36
Ельвіна Ісмаілова(Thursday, 16 January 2020 13:20)
Шановна Людмила Іванівна ваша стаття дуже цікава та актуальна .Ви уміло розкрили сучасні інноваційні технології по проведенню педагогічних рад.на мою думку такий підхід забезпечить високу
результативність роботи вашого колективу .і зробить навчальний процес більш цікавим,пізнавальним та ефективним. Вам подальшої творчої роботи .
#35
Ткачук Олена ЗДО №63(Thursday, 16 January 2020 12:02)
Людмила Іванівна , стаття , написана Вами - цікава та грунтовна. В ній вказані раціональні та цікаві форми організації педагогічної ради , що надихає педагогів - дошкільників на оволодіння
інтерактивними методами роботи; передбачений комплекс заходів до підготовки педагогічної ради та різноманітні форми її організації . Дякую Вам за змістовний матеріал.
#34
Ольга Гречишкіна, директор ЗДО 1(Thursday, 16 January 2020 11:42)
Шановна Людмило Івонівно, дякую, що поділилися своїм неоціненним досвідом! Дуже цікаві демократичні форми проведення педради, які дійсно допоможуть згуртувати колектив та підвищити якість надання
освітніх послуг у садочку.
#33
Н. Бабіч, методист ЦМСПС(Thursday, 16 January 2020 10:58)
Людмило Іванівно, приємно, що Ваша праця цікавить спільноту освітян й колеги підтримують Ваш досвід. Педагогічна рада відіграє провідну роль у колективному управлінні освітньо-виховним процесом
закладу дошкільної освіти. Вона є ефективним засобом управління та мобілізує зусилля педагогічного колективу до реалізації освітньої місії дошкільного закладу, підвищення якості освітнього процесу й
професіоналізму педагогічних працівників, розвиток їх індивідуальності.
Особливістю педагогічних рад в ЗДО № 52 "Казковий" є: наукова обґрунтованість, конкретність, єдність вимог і особистісна орієнтація. Педагогічний колектив дошкільного закладу № 52 намагається відійти
від традиційних форм проведення педагогічних рад, а використання різноманітних форм і методів її проведення позитивно впливає на педагогічний колектив, забезпечує високу активність педагогів,
вихованців і батьків. Ваша професійність , Людмило Іванівно, надихає. Так тримати!
#32
Лілія Сороеа(Thursday, 16 January 2020 09:47)
Дякую за актуальність проблеми, досить глибоке її розуміння та розкриття. Відчувається, що Ви практик і пишете з власного досвіду.
#31
Інна Карпенко(Wednesday, 15 January 2020 22:05)
Дякую Вам, Людмила Іванівна, за змістовну та пізнавальну інформацію. Ваша стаття надихає педагогів на творчу співпрацю в колективі.
#30
Олена Кадигроб(Wednesday, 15 January 2020 20:51)
Проблема підвищення якості підготовки і проведення педагогічної ради є актуальною і для початківців, і для досвідчених керівників ДНЗ.
Дякую Вам за таку змістовну та сучасну статтю.
#29
Чуракова Світлана(Wednesday, 15 January 2020 19:59)
Людмила, дана стаття цікава своїм змістовним підходом до розкриття поняття педагогічної ради. Педагогічній раді в дошкілля відведена особлива роль, чим далі, тим більше повноважень має педрада.
Цікаво було познайомитись з Вашою інтерпретацією цього поняття.
#28
Аліна Лужецька(Wednesday, 15 January 2020 19:11)
Стаття Людмили Іванівни, дає змогу надихнутися новими тенденціями в світі педагогіки. Скільки цікавих нетрадиційних форм проведення педагогічних рад пропонує автор!Готуючись та проводячи нетрадиційні
педагогічні ради, керівництво спонукає своїх педагогів привносити в свою роботу творчі, інноваційні, цікаві, нетрадиційні форми і методи роботи з дітьми. Дякую автору.
#27
Зінаїда Дмитрівна(Wednesday, 15 January 2020 17:47)
В статті просліджується виважений професійний підхід керівника до кваліфікаційного зростання педагогів. Саме інноваційні форми проведення педагогічної ради здатні зацікавити та спонукати педагогічний
колектив до творчого підходу в освітньо-виховному процесі.
#26
Зіна Стрижак(Wednesday, 15 January 2020 17:30)
Цікава та змістовна стаття. Повністю погоджуюсь із автором. Оскільки педагогічна рада є одним з найважливіших та найрезультативніших способів вирішення різних питань із залученням всього
педколективу, необхідно шукати нові, нетрадиційні форми її проведення з метою підвищення професіоналізму педагогів, розвитку їх творчості та ініціативності. Людмила Іванівна у своїй статті розкрила
дійсно цікаві та ефективні приклади нетрадиційних педагогічних рад, які використовує у своєму закладі.
#25
Анна Сергіївна(Wednesday, 15 January 2020 16:06)
Змістовна і насичена стаття, яка в повній мірі розкриває суть проведення педагогічних рад! Вдало зазначено, що жодна реформа не змінить нічого в освіті, якщо керівник та колектив не змінить підхід до
організації освіти. Професійний керівник, використовуючи інноваційні методи та форми, мотивує та надихає педагогічний колектив на плідну роботу у вирішенні актуальних проблемних питань.
#24
Ольга Володимирівна(Wednesday, 15 January 2020 15:45)
Шановна пані Людмило, дякую за змістовну, цікаву, доступну та корисну статтю!
Бажаю творчих та особистих успіхів !
#23
Татьяна Анатольевна(Wednesday, 15 January 2020 15:03)
Статья очень интересная, актуальная, в ней разкрыты очень современные формы роботы проведения педсоветов в детском саду, я хочу сказать,что такая робота проводиться благодаря компетентности
руководителя ,творчества коллектива педагогов.Вся робота по проведению интерактивных форм педсоветов заслуживает внимания для нас коллег .
#22
Анна(Wednesday, 15 January 2020 14:21)
В наш час кадри вирішують все, а вміння і готовність директора творчо працювати з колективом надихає. Деякі з нетрадиційних форм проведення педрад взяли собі на замітку.
#21
Ткаченко Людмила Ивановна(Wednesday, 15 January 2020 14:07)
0507075614
#20
Людмила(Wednesday, 15 January 2020 13:56)
Шановна пані Людмила! Стаття дуже сподобалась, гарно розкрили сучасні форми проведення педагогічної ради, як органа колегіального управління педагогічним процесом у своєму дошкґльному закладі,
показали свою майстерність як керівника у застосуванні інноваційних технологій. Дуже цікаво було читати вашу статтю. Бажаю вам і надалі творчих успіхів у вашій праці
#19
Світлана Довгалевська(Wednesday, 15 January 2020 13:56)
Матеріал присвячено важливій проблемі сучасного дошкілля. Текст статті засвідчує високий рівень та майстерність автора.
#18
Мазур Олена(Wednesday, 15 January 2020 13:29)
Большая благодарность за такую статью коллеге. Поражена научным подходом и одновременно доступным изложением всем нужной темы. Тем более , что все написано из личного опыта автора!
#17
Олександра(Wednesday, 15 January 2020 13:12)
Мені дуже сподобалася стаття. Де розкрито інтерактивні форми проведення сучасних педагогічних рад, і від умілої підготовки та керівництва з боку керівкерівника, такі рад. ради мають високу
ефективність, результативність та розкривають творчий потенціал кожного педагога. Це цікаво, пізнавально та підвищує професійну майстерність педагогів. Дуже вдячна, творчої наснаги у вашій роботі.
#16
Ирина Анатольевна(Wednesday, 15 January 2020 13:01)
Статья действительно актуальная,автор доказала,что повышение потенциалу современного педагогического совета помогает использовать в работе нетрадиционные формы, которые дают возможность добиться
высоких результатов и качества работы.
#15
Світлана(Wednesday, 15 January 2020 12:45)
В статті гарно розкриті чинники від яких залежить результат проведення педради. ,цікаві розкриті інтерактивні методи,які залучають до участі всіх педагогів.і такі педради мають високу продуктивність
праці,адже сила педагогічного колективу в колективній думці,в обговоренні,у втілені задумів. Дякую,візьмемо на озброєння цікаві форми і методи проведення
#14
Наталя(Wednesday, 15 January 2020 11:48)
Мені дуже сподобалася стаття як одна із форм методичної роботи ДНЗ. Це є педагогічна рада яка удосконалює освітню роботу з дітьми, упровадження інноваційних технологій, підвищення майстерності
педагогів. Розкриті цікаві форми проведення, і успіх їх залежить від якісної підготовки, творчої атмосфери в колективі
#13
Людмила(Wednesday, 15 January 2020 10:15)
Стаття змістовна,має актуальність.Тільки тоді буде гарний результат,якщо педагогічні ради добре підготовлені,з використанням іноваційних форм роботи,що забезпечують результативністьроботи.
#12
Людмила Василівна.(Wednesday, 15 January 2020 08:27)
Тема актуальна, сучасна, в системі розкрито весь алгоритм підготовки та проведення педагогічної ради в закладі. Познайомилась з цікавими формами, слушні поради, висвітлені родзинки управлінсько
діяльності, які допоможуть зробити педагогічну раду садка дієвою, неочікуваною, творчою, емоційною, нестандартною і такою, на якій нам педагогам буде цікаво і затишно.
#11
Ірина Василівна(Wednesday, 15 January 2020 07:50)
Ваша стаття мені дуже сподобалась, в ній Ви розкрили з власного досвіду управлінської діяльності інтерактивні форми і методи проведення педагогічної ради, які дають ефективні результати в роботі
закладу, надихають педагогів на великий творчий потенціал, розкрито також цікавий алгоритм підготовки до проведення педради. На мою думку, такі форми роботи, забезпечують велику результативність
всієї методичної роботи.
#10
Оксана(Wednesday, 15 January 2020 07:26)
Стаття Людмили Іванівни дуже актуальна у становленні педагогічної діяльності, тому що в ній описані нетрадиційні форми і методи проведення нетрадиційних педагогічних рад, під час яких педагоги мають
можливість поповнити свої знання, тому в закладі і відбувається гарна результативність у виконанні своєї професійної майстерності.
#9
ВАЛЕНТИНА(Wednesday, 15 January 2020 07:15)
Чудовий виклад інформації, змістовні форми роботи, інноваційний та сучасний підхід до організації. Дякую, візьму до уваги ваші рекомендації
#8
Марина Краснова(Wednesday, 15 January 2020 07:03)
Тема вашої статті розкриває яке значення мають інтерактивні форми роботи проведення педагогічної ради які спонукають ваших педагогів до пошуку самих найсучасніших в найефективніших форм роботи з
дітьми, які перетворюють педагогічну раду дійсно на колегіальний орган.
#7
Алла(Wednesday, 15 January 2020 06:47)
Ваша стаття дуже змістовна, в ній розкрито цікавий іноваційний матеріал проведення педагогґчних рад у вашому дошкільному закладі. На мою думку ваші педагоги отримують великий багаж знань та
розвязують основні стратегічні напрямки діяльності закладу.
#6
Лілія ДНЗ 52(Wednesday, 15 January 2020 06:33)
Стаття дуже цікава, в ній розкриті сучасні форми проведення педагогічної ради на яких розглядаються важливі форми управлінської та методичної роботи. Виділені три основні напрямки діяльності пед.
Ради.
#5
Галина Іванівна!(Wednesday, 15 January 2020 00:02)
Стаття дійсно розкриває цікаві нетрадиційні форми і методи проведення педагогічної ради.,показує основну роль керівника і мистецтво її проведення. Такі форми проведення спонукають до творчості,
пошуку єфективних форм роботи з дітьми,підвищенню педагогічної майстерності і робить педагогічну раду більш дієвою і надихає на творчу співпрацю педагогів та батьків.
#4
Юлія Мезенцова, вихователь ЗДО 52(Tuesday, 14 January 2020 19:16)
Дуже змістовний та цікавий матеріал статті. Дійсно, запропоновані форми роботи та інноваційний підхід у проведенні педагогічних рад забезпечують високу їх ефективність та підвищують продуктивність
праці педагогічного колективу. І справді, якщо закладом керують творчі наставники, то і результативність роботи колективу буде високою.
#3
Віра Грінченко- вихователь-методист ЗДО "Казковий"(Tuesday, 14 January 2020 18:47)
Шановна колего, погоджуюсь з Вашою думкою про те, що тільки там, де працює колектив педагогів - однодумців, яких очолює керівник-професіонал засідання педагогічних рад проходять у жвавому обговоренні
питань та визначенні форм і методів освітньої діяльності, удосконалені профмайстерності, залученню батьків до процесу навчання та виховання дошкільників. Дякую, бажаю успіхів.
#2
Катерина Моторна, ЗДО №41 "Золотий ключик"(Tuesday, 14 January 2020 13:33)
Шановна Людмило! Погоджуюсь з Вами у тому, що лише добре і вміло підготовлені, професійно проведені засідання педагогічних рад справді стануть акумулятором колективної педагогічної думки, дієвим
органом керівництва освітньо-виховною роботою, школою майстерності педагогів і трибуною педагогічного досвіду. Дякую за цікавий матеріал. Бажаю творчих успіхів.
#1
Лілія Титаренко, НВО "Мрія"(Sunday, 12 January 2020 19:55)
Пані Людмило, підтримую Вас у тому, що відповідальну місію бере на себе педагогічний колектив, покликаний забезпечити результативність надання якісних освітніх послуг, залучити батьків,
громадськість, засоби масової інформації до забезпечення демократизації та гуманізації освітнього процесу. Дякую. Успіхів.
Наталія ГАГАРІНА Ст.викл.,Кф. (Friday, 24 January 2020 16:02)
У поданій до розгляду статті автор досліджує інтерактивні форми та методи проведення педагогічної ради в закладі дошкільної освіти.
Реалізація нових підходів до освітнього процесу в закладі дошкільної освіти та визначення в ньому місця особистості починається із внесення відповідних змін до управлінської діяльності, яка забезпечує безперервне професійне та особистісне зростання працівників, стабільність і комфорт у закладі, адаптацію та визначення його місця в умовах, що постійно змінюються. Актуальність даного питання визначається тим, що педагогічна рада — чи не найбільш затребуваний орган управління освітнім закладом. Її важливість — у колегіальному прийнятті рішень. Саме на педраді відбувається колективна рефлексія освітнього життя, виявлення резервів для його вдосконалення, вироблення стратегій розвитку закладу дошкільної освіти.
Автор зазначає, що головною метою педагогічної ради – є об'єднання зусиль колективу закладу дошкільної освіти для підвищення рівня освітнього процесу, використання в практику досягнень педагогічної науки і передового досвіду.
У розглянутому матеріалі, автором здійснені уточнення таких понять як: колегіальний орган управління, постійнодіючий орган управління, порядок створення, склад педагогічної ради, повноваження, головуючий, секретар.
Автор акцентовано розмежовує педагогічну раду та інформаційні (оперативні) наради та окреслює переваги нетрадиційних форм проведення.
Плюси наукової статті у тому, що автором поєднані теоретичне та практичне обгрунтування даного питання.
Підсумовуючи вищевикладене зазначимо, що текст статті засвідчує рівень підготовки автора, знання та практичну спрямованість діяльності керівника закладу дошкільної освіти. Назва статті виправдовує зміст та виклад даного матеріалу є самостійним і довершеним дослідженням. Загалом стаття характеризується чіткою, продуманою структурою, обгрунтованістю положень і висновків, що засвідчує значний практичний досвід автора.
Солонцова К.С,директор ДНЗ/19 (Friday, 24 January 2020 15:23)
Педагогічна рада, це рада яка вирішує інформації, узагальнюючі, аналітичні, розвивальні, навчальні і методичні функції.
Розуміючі такі функції ми часто замислюємося, як зробити педагогічну раду,щоб педагогам було цікаво, щоб кожен із них почував себе комфортно,міг вільно висловити свою думку , а саме головне,щоб педрада була колегіальним органом управління закладом,а також виявом громадської думки педагогічного колективу/ Якщо ж педраду готує адміністрація, вона не виконує свої функції. Саме на педраді має відбуватися рефлексія дитячого садка,виявлення резервів для удосконалення освітнього процесу, вироблення стратегій розвитку закладу.Сьогодні ми отримали достатньо самостійності у виборі своїх ориєнтирів і цільових установок. Завдання та зміст педагогічної ради змінені, ми почали впроваджувати інноваційні форми організації діяльності педради, які грунтуються на використані інтерактивних технологій. І використання таких технологій, як висвітлила колега, забезпечують реалізацію особистісно орієнтованого підходу в управлінській діяльності закладу, сприяє активізації процесу взаємодії між членами педколективу та реалізації ідеї співпраці. Такий підхід , можна сказати, досить ефективний та результативний. Стаття дуже сподобалась, я особисто зацікавлена деякими формами та алгоритмом підготовки. Дякую.
Валентина Смуглій,вихователь ЗДО/52 (Friday, 24 January 2020 06:01)
Організація освітнього процесу в ДНЗ залежить від педагогічних кадрів і адміністрації, яка спрямовує їхню діяльність. Щоденно кожен з педагогів несе свою частку відповідальністі за те, яку надає дошкільну освіту, і ці стратегічні пріоритети розвязують дійсно на педагогічних радах. Педагогічна рада-це колегіальний орган управління педагогічним процесом закладу на яких розвязують всі основні напрямки діяльності закладу, головною метою якої є обєднання зусилля всього колективу для підвищення рівня освітнього процесу і найкращі результати розгляду таких питань відбувається на інтерактивних радах. Це сучасні ,ефективні і результативні форми проведення, вони потребують серйозної підготовки. Людмила Іванівна саме ці форми роботи розкрила і на власному прикладі довела, що доцільно їх проводити в закладах, бо від них високий результат роботи педагогічного колективу, на таких педрадах байдужих не має, всі працюють колективом, відзначають нові ідеї та починання для досягнення успіху,працюють,радяться, висловлюють свою думку, підтримують думку інших, підвищують свій професійний рівень, і основне, надають дітям якісну дошкільну освіту.
Ірина Оношенко, вихователь-методист ДНЗ №3 смт Олександрівка (Thursday, 23 January 2020 18:48)
Проблема підвищення якості підготовки і проведення педагогічної ради є актуальною. В статті змістовно і конкретно розкрито питання використання інтерактивних форм і методів організації педагогічних рад, які спонукають кожного педагога і педагогічний колектив загалом досягати більш високого результату в професійній діяльності. Дякую Вам, Людмило Іванівно,за можливість ознайомитись з досвідом роботи вашого закладу. Бажаю Вам і всім педагогам-дошкільникам успіхів і наснаги!
Вака Ю.В. Вихователь ДНЗ 17 "Орлятко". (Thursday, 23 January 2020 18:04)
Шановна Людмила Iванiвна! Мене зац i кавив змiст вашоi статтi про використання iнтерактивних форм та методiв проведення педагогiчноi ради. Ви професiйно розкрили ii значення для колективу вихователiв. Я вважаю, що саме пiд час педагог iчних народ вихователi дiзнаються багато нового , цiкавого та повчального для себе та своеi роботи. Завдяки нетрадицiйним педагогiчним радам ми маемо можливiсть обмiнюватися знаннями та досвiдом з iншими педагогами. З цiеi статтi я для себе взяла багато чого повчального. Я вдячна вам за вашу працю,а також бажаю вам успiхiв та натхнення у вашiй професiйнiй дiяльностi.
Ливадна Олександра, ДНЗ 52, вихователь (Thursday, 23 January 2020 16:11)
Дуже цікава та змістовна стаття. На сьогодні педагонічна рада залишається однією з важливих форм управління та методичної роботи. На ній розглядаються актуальні питання дошкільного виховання , розробляються та приймаються колективні управлінські рішення, які відіграють важливу роль в удосконаленні роботи закладу, у підвищенні якості роботи пед.колективу та кожного його члена. В статті Людмили Іванівни розкриті цікаві інтерактиані форми роботи, які стимулюють колектив на високу результативність в педагогічній діяльності. Такі форми проведення педагогічних рад дійсно доцільно використовувати в роботі ДНЗ.
Марія Тищенко, методист Олександрівського РМК (Thursday, 23 January 2020 14:50)
Цікавий,змістовний і,головне, доступний виклад матеріалу. Чітко розкритий алгоритм підготовки, проведення засідання педагогічної ради. Використання сучасних форм дає можливість кожному учаснику поділитись своїми думками, висловити свої пропозиції, виробити спільні рішення, направлені на результативну організацію освітнього процесу у закладах дошкільної освіти. Дякую. Бажаю успіху Вам і колективу.
Колюка Олена Вікторівна, Директор ДНЗ 62 "Супутник" м. Кропивницький (Thursday, 23 January 2020 13:52)
Цікава та змістовна стаття. Питання, які розглядаються в статті, на сьогодні є актуальними. Автор розкрила покроковий алгоритм підготовки та проведення педагогічної ради. Крім того, у статті висвітлено шляхи підвищення ролі та ефективності педагогічної ради, зокрема через використання нетрадиційних форм її проведення.
Бажаю Вам творчого натхнення!
І, як сказав Ш. О. Амонашвілі: " Зіткнення крупиць педагогічного досвіду з іскорки критичної думки може народити цікаву ідею, а зіткнення ж педагогічної практики з цікавою ідеєю може народити творчу педагогічну діяльність".
Волкова Н.І музкерівникЗДО/ 52"Казковий" (Thursday, 23 January 2020 13:14)
Педагогічна рада, це рада педагогів, які радяться, а 'не засідають" і такі ради дійсно приносять задоволення,впевненість, дозволяють обгрунтовувати думку кожного педагога. Створюють умови для самореалізації педагогів, підвищення мотивації педагогічної зрілості, стимуляція педагогічної творчості, допомагають відстоювати свої позиції, власну думку , толерантність, атмосферу командного духу, високу мотивацію. І ці завдання,вирішуються коли використовуються цікаві інтерактивні форми роботи проведення педагогічної ради, це сучасно, креативно, ПРОФЕСІЙНО і результативно. Я згодна зі статтею Людмили Іванівни, що такі форми проведення цікаві для нас,ми всі працюємо в атмосфері довіри, в сприятливім мікрокліматі в колективі однодумців, висловлюємо свої бачення , і результат нашої роботи -це вихованці:радісні та щасливі. На мою думку, успіх таких педрад залежить від її підготовки.
Бабак Ірина, директор ДНЗ № 61 (Thursday, 23 January 2020 12:41)
Стаття змістовна та актуальна для усіх категорій педагогів-дошкільників, де Ви, Людмило Іванівно, вдало поєднали теоретичні досягнення психолого-педагогічної науки та Ваш практичний досвід. Інтерактивні форми проведення педради хоч і займають більше часу для підготовки та проведення педради, проте сприяють підвищенню ефективності роботи педколективу; формують діяльнісне ставлення педагогів до своєї діяльності; розвивають творчість учасників освітнього процесу, ініціативу, винахідливість, самостійність; сприяють створенню дружного, працездатного педагогічного колективу, в якому кожен зможе відчути себе відповідальним не тільки за доручену йому роботу (наприклад підготовку допоповіді), а й за всю діяльність колективу. Успіхів, творчої наснаги, Вам Людмило Іванівно і всьому вашому колективу!!!
Баленко Н.Г. методист РМК (Thursday, 23 January 2020 10:54)
Хочу висловити подяку Людмилі Іванівні за цікаву та змістовну статтю. У цій роботі автор доступно та вдало виклала алгоритм підготовки та проведення засідання педагогічної ради, аби під час засідання педагогічної ради кожен педагог відчув упевненість у своїх силах, отримав конкретні рекомендації щодо підвищення професійної майстерності та натхнення для подальшої праці. Бажаю Вам, Людмило Іванівно, успіхів у подальшій роботі.
Дученко Н.М. вихователь групи # 11, ДНЗ 54 (Thursday, 23 January 2020 10:48)
Стаття є досить пізнавальною. Новий підхід до проведення педагогічної ради є актуальним питанням сьогодення, а нові осучаснені форми подання дадуть змогу досягти кращих результатів у роботі колективу.
Іванова С.М. вихователь-методист ДНЗ # 54 (Thursday, 23 January 2020 10:39)
Осучаснення педагогічної ради є досить актуальним питанням сьогодення. Дана стаття дає можливість розширити кругозір, сприйняття та вдосконалити роботу в колективі. Нетрадиційні форми проведення педагогічної ради дадуть змогу в процесі впровадження вагомі результати.
Злигостєва А.А., директор ЗДО#54 (Thursday, 23 January 2020 10:34)
Змістом статті розкрито новітні, найсучасніші форми проведення педагогічної ради, впроваджуючи які в практику роботи закладу, можливе: досягнення відмінних результатів, розширення кола однодумців та забезпечення активізації колективу.
Ірина Петрівна, вчитель-логопед, ДНЗ # 54 (Thursday, 23 January 2020 10:33)
Дуже цікава і корисна стаття. Повністю розкриті нетрадиційні методи роботи та доцільність їх використання. Дійсно, така форма роботи в колективі - Це перш за все об'єднання педагогічних працівників у дружній колектив, а приємним бонусом до цього є підвищення педагогічної майстерності. Цікаво і дуже пізнавально. Дякую
БОБКОВА О.С.вихователь ЗДО/52 (Wednesday, 22 January 2020 20:45)
Зміст статті розкриває значення інтерактивних педагогічних рад у роботі дошкільного закладу. Завдяки такому підходу до вибору форм проведення, робить педагогічну раду цікавою, дієвою, спонукає до її участі всіх членів ради. Людмила Іванівна розкрила ланцюжок послідовності підготовчої роботи до проведення рад, І тахий підхід забезпечить ефективність її роботи, активність участі всіх педагогів. Реалізація таких підходів до пед ради дає змогу вирішувати важливі завдання роботи закладу,покращити освітній процес навчання дітей, професійну майстерність кожного педагога,особисте їх зростання .Педагогічна рада залишається однією із важливих форм управлінської діяльності та методичної роботи в закладі .Ми такі педради дуже любимо,готуємось з задоволенням,і відчуваємо результати від її проведення,отримуємо великий багаж знань для своєї роботи.
Злигостева В.В вихователь ДНЗ №3 (Wednesday, 22 January 2020 20:41)
І своїй статті автор розкрила важливість педагогічної ради. Педагогічна рада найважливіша і найбільш демократична форма роботи педагогічного колективу, тому що головною метою її є розв'язання освітніх завдань, підвищення професійної майстерності колективу, і тому автор надає більш перевагу інтерактивним формам проведення педагогічної ради. На мою думку такі педради допомагають краще педагогам розкритися в професійному плані ,удосконалити свій теоретичний рівень знань. Цікаво розкрито алгоритми підготовки до педради, це дуже кропітка і відповідальна робота. Мені дана стаття дуже сподобалась.
Дорчинець О. Ю. ЗДО №52 (Wednesday, 22 January 2020 15:07)
Для того щоб педагогічна рада була ефективною, я зрозуміла, що повинен бути відповідальний алгоритм, який забезпечить якісну роботу проведення будь якої педагогічної ради. Автор розкрила великий арсенал підготовки, від якої результат буде на висоті, стаття показує,що лише завдяки правильному підходу до вибору форм проведення залежить успіх розгляду різних питань на педраді.
Завялова А.В ЗДО № 52 (Wednesday, 22 January 2020 13:20)
Нетрадиційні форми проведення педагогічної ради досягають своєї мети, якщо в закладі панує дійсно доброзичлива атмосфера, вихователь йде на роботу з радістю, адміністрація розуміє проблеми кожного педагога, бачить у ньому творчу особистість, створює оптимальні умови для плідної праці. На таких педрадах ми отримуємо нові знання, розвиваємо пізнавальну діяльність, працюємо у команді, прислухаємося до думки кожного. Такі педради допомагають встановлювати емоційні контакти між учасниками процесу, що забезпечує виконання завдань, реалізацію різних проектів, узагальнення передового педагогічного досвіду
Аліса Лехан (Wednesday, 22 January 2020 12:05)
Проблема підвищення якості підготовки і проведення педагогічної ради є актуальною і для початківців, і для досвідчених керівників ДНЗ. Адже навіть молодий, недосвідчений педагог у єдиному, згуртованому колективі, очолюваному справжнім професіоналом, зможе зробити й досягти більшого, ніж будь-який талановитий педагог, якщо його педагогічна діяльність не йде в ногу з педагогічним колективом.
У наш час потреба суспільства у високій якості освіти залишається нерозв’язаним протиріччям із неможливістю розв’язати цю проблему за допомогою традиційних засобів. Тому і потрвбні нетрадиційні підходи в вирішенні питань, які демонструє данна стаття.
Наталия (Wednesday, 22 January 2020 09:26)
Даже цікава форма роботи. Для педагогів закладу можно використовувати в роботі.
Валентина Снісар директор ЗДО № 63 (Wednesday, 22 January 2020 08:48)
Людмило Іванівно, Ваша стаття розкриває новітні форми організації управлінської діяльності з педагогами, які сприяють професійному зростанню педагогів-дошкільників, надихають їх на творчу співпрацю в колективі та допомагають організації змістовної продуктивної роботи з дітьми . В статті детально розкрито кожен метод організації педагогічної ради , як певний комплекс педагогічних новацій в освітній взаємодії керівника та вихователів, як спільна взаємодія членів колективу в процесі бесіди й діалогу. Подані зразки найбільш раціональних форм проведення педради відповідно до заданої тематики та згідно завдань діяльності ЗДО.
Вікторія Іванівна, завідувач ЗДО, м.Помічна (Tuesday, 21 January 2020 21:42)
Дякую, шановна Людмила Іванівна за ваші поради, ви ділитеся своїм досвідом, який на практиці показує дуже позитивні результати. Також використовуємо багато методів, які описано вами у підготовці до пед.рад. Ви, як ніхто, знаєте, що сучасні технології мають значний вплив на розуміння важливої інформації. Візьмемо до уваги ваші поради, щиро вдячна.
Олена Іванченко,муз.кер. ЗДО №52 (Tuesday, 21 January 2020 21:28)
Людмила Іванівна розкрила найсучасніші форми проведення педагогічної ради. Такі педради сприяють поліпшенню роботи з дітьми, розвязують різні важливі проблеми, сворюють творчий, працездатний колектив однодумців, формують у кожного члена педради відчуття причетності до спільної діяльності, забезпечують активізацію участі у її роботі.
Гадомська Людмила, вихователь ДНЗ №52 (Tuesday, 21 January 2020 21:07)
В наш час потреба суспільства у високій якості дошкільної освіти і цю проблему неможливо розв'язати за допомогою традиційних педрад. І тому, як пише Людмила Іванівна, треба грамотно планувати систему методичної роботи використовуючі інноваційні методи, які удосконалюють навчально-виховний процес, розв'язують освітні проблеми. І ці завдання вирішує лише інтерактивна педагогічна рада: на якій розкривається думка кожного педагога, вирішуються шляхи реалізації намічених завдань, перспективи розвитку закладу.
Богданова Інна, директор ЗДО №14 м.Кропивницький (Tuesday, 21 January 2020 20:26)
Педагогічна рада - це орган управління закладом, головним завданням якого є створення дружного, працездатного педагогічного колективу. Використання таких інтерактивних технологій у діяльності педради забезпечує реалізацію особистісно орієнтованого підходу в професійно-управлінській взаємодії, сприяє активізації процесу взаємодії між членами педколективу та реалізації ідеї співпраці.В статті висвітлено цікаві ідеї, дякую автору за змістовну інформацію.
Оксана Небога (Tuesday, 21 January 2020 19:38)
Дякуємо автору статті за розкриття інноваційних форм в роботі з педагогами. Дуже актуальна та сучасна тема. Успіхів та наснаги!
Пивоварова Світлана Віталіївна ,директор (Tuesday, 21 January 2020 18:47)
Цікава,фахова стаття. Сучасний підхід до роботи педагогічної ради ЗДО. Це дуже корисний досвід, який вартує вивчення. Дякую !
Наталія Брояковська (Tuesday, 21 January 2020 16:51)
Корисна та змістовна стаття, яка надихає на створення нового, більш сучасного в закладах дошкільної освіти, на впровадження інноваційних форм проведення педагогічних рад у педагогічних колективах закладів освіти. Дякуємо щиро за цікаві інноваційні форми проведення педагогічних рад, обовязково використаю у своїй подальшій роботі. Думаю колегам буде цікаво.
Валентина Макарова, ЗДО 52 (Tuesday, 21 January 2020 15:21)
Стаття надихає на творчий пошук та в втілення своїх творчий ідей у педагогічні ради свого закладу
Актуальна тема, цікаві форми роботи, інноваційні форми та прийоми - все це свідчить про високий кваліфікаційний рівень керівника закладу.
Дякую за цікаві ідеї та ваш професіоналізм
Вікторія Мельничук, психолог, соціальний педагог (Tuesday, 21 January 2020 13:36)
Цікаво викладено необхідний зміст, багато нового візьму для використання у своїй роботі. Наприклад педагогічна рада-гра, рада-суд. Остання дуже ємоційно впливає на оточуючих, що інколи необхідно для підкреслення важливості проблемного питання.
Анна Чміль (Tuesday, 21 January 2020 13:33)
Дякую за гарну статтю, вона зрозуміло пояснює методи, як не лише озвучити проблемне питання, а й максимально эффективно знайти спільне рішення. Завдяки такому підходу до свого педагогічного колективу ви, як керівник завжди матимете гарну коллективну співпрацю між педагогами та керівництвом.
Кулик О.О Днз 52 (Tuesday, 21 January 2020 13:28)
Змістовно викладено суть педагогічної ради та її різновиди. В статті гарно розкрито кожен метод нетрадиційного підходу до колективного обговорення важливих педагогічних питань. Ваші поради завжди доречні, після кожного тематичного обговорення завжди є те, що кожен може використати у вдосконаленні своєї педагогічної майстерності.
Олена Лисенко (Tuesday, 21 January 2020 12:52)
Дуже змістовний та цікавий матеріал статті. Дякую за таку тематику. Проводячи нетрадиційні педагогічні ради, керівництво спонукає своїх педагогів привносити в роботу творчі, інноваційні, цікаві, форми і методи Для себе взяла алгоритм підготовки і окремі форми проведення ,які мене дуже зацікавили. Дякую!
Вознюк Людмила директор ДНЗ 16 м.Кропивницький (Tuesday, 21 January 2020 09:09)
Дякуємо Людмила Іванівна за гарно розкриту актуальну тему з власного досвіду . Я вважаю, що доцільно використовувати данн й матеріал у роботі з педагогічних колективом.
Масляна Олена Леонідівна, методист ІРМЦ відділу освіти, молоді та спорту Новомиргородської РДА (Monday, 20 January 2020 20:35)
Людмило Іванівно, Ви ділитеся досвідом роботи по проведенню педрад нетрадиційними формами, які розвивають ініціативу, творчість, винахідливість у педагогів. Такі педради об'єднують зусилля колективу ЗДО для підвищення рівня освітнього процесу. Дякую за цікавий матеріал.
Галина Островська (Sunday, 19 January 2020 19:04)
В статті розкрито самі найраціональні форми проведення сучасної педагогічної ради, які роблять її цікавою'спонукає педагогів до пошуку,обговорення, створює атмосферу довіри, толерантності, взаєморозуміння, підвищення професійної майстерності, покращує навчальний процес в закладі.
Осипенко Ірина (Saturday, 18 January 2020 11:03)
Дійсно, педагогічні ради мають важливе місце в педколективі. Дуже влучно Людмила Іванівна підкреслила у своїй статті, що саме нетрадиційні методи проведення педрад вирішують важливі питання шляхом обговорення, пошукових методів та об'єднання колег для отримання результату.
Антоніна Федорівна (Friday, 17 January 2020 18:48)
Автор статті зуміла показати, що завдяки нетрадиційним формам роботи можна значно підвищити єфективність навчально-виховного процессу та творчо вирішувати всі питання з усіх напрямків роботи.
Виталіна Володимирівна (Friday, 17 January 2020 18:45)
Читаючи дану статтю, можна зробити висновок, що коллектив педагогів надає якісну дошкільну нашим дітям. Відчувається результатівність використання інноваційних технологій в навчальному процессі дітей, особливо в старших группах.
Світлана Вікторовна Степаненко (Friday, 17 January 2020 18:38)
Стаття Людмилі Іванівни розкриває найсучасніші форми управлінської діяльності які підвищують професійну майстерність педагогів, надихають їх на нові здоботкі, ідеї, які покращують якість освіти дітей. Вчать диломатичному спілкуванню, знаходити вихід із критичних ситуацій.
Ірина Володимирівна (Friday, 17 January 2020 18:31)
Як новий педагог у вашому садочку, була дуже вражена цікавими технологіями, пропозиціями. Керівник має дуже гарний вплив на колектив, уміло згуртовує, не лише вчить на педрадах, але і дає влучні поради.
Пшеданова Олена, вихователь ДНЗ 52 (Friday, 17 January 2020 18:25)
Дуже влучно викладено матеріал. Педради Людмили Іванівни надихають на нові творчі пошукові ідеї, які максимально ефективно можна використовувати у своїй педагогічній праці.
Ірина Буланенко (Friday, 17 January 2020 16:42)
Актуальна стаття. В ній розкриваються форми роботи, які сприяють обміну досвідом. Стаття сподобалась.
Вікторія Краснощок,к.філол.н.Завідувач кафедри української та російської мови,ДНМУ (Friday, 17 January 2020 14:44)
Людмила Іванівно, Ви як завжди на висоті! Талановита людина -талановита у всьому. Гарний керівник та науковець.Читати Ваші статті завжди одне задоволення. Дякую
Сімбаба Людмила ДНЗ 52 (Friday, 17 January 2020 13:42)
В статті розкрито, що сьогоднішній керівник дошкільного закладу глибоко усвідомлює всю складність своєї роботи в нинішніх умовах. І саме від його особистості найбільше залежить, як проваджуватимуться у практику принципи демократизації і гуманізації, втілюватиметься в життя такий животворний зв'язок в організації правління кадрами, як поєднання єдиноначальства з колегіальністю . Всі ці функції, як я зрозуміла виконує педагогічна рада. Посилюючи аналітичну діяльність педради гарно розкрито сучасні форми її проведення.
Ирина Валериевна (Friday, 17 January 2020 13:23)
Статья актуальная, содержательная, как для молодых руководителей так и для опытных. Очень последовательно раскрыты все алгоритмы проведения педсовета, интересные формы его проведения.
КАТЕРИНА ЮХИМІВНА,директор ЗДО/1"Світанок" Новгородка (Thursday, 16 January 2020 20:19)
Шановна колего!Стаття чудова, актуальна і цікава. Ви довели,що у підвищенні потенціалу сучасної педагогічної ради допомагає використання інформаційно-комунікативних технологій з метою подальшого вдосконалення освітнього процесу й професійного росту.І на закінчення хочу сказати велике спасибі за таку тематику,для себе взяла алгоритм підготовки і окремі форми проведення які мене дуже зацікавили.Вам надалі успіхів.
Маргарита Данова/ДНЗ №52 (Thursday, 16 January 2020 20:06)
Стаття змістовна, цікава та актуальна! В статті розкриті форми роботи, які сприяють залученню всіх педагогів для вирішення питань. Вихователі приймають активну участь та з цікавістю виконують завдання, які перед ними ставлять! Дякую за статтю!
Валентина Пириг, вихователь -методист ЗДО/1,Новгородка (Thursday, 16 January 2020 19:31)
В Вашій статті широко розкрито науково -методичне забезпечення та аспекти підготовки і проведення педагогічної ради. Відчувається демократичний підхід до вибору нетрадиційних форм ,які спрямовані на поліпшення якості розвитку,виховання та навчання дітей.На мою думку, коефіціент продуктивності таких засідань буде високий.Для себе я взяла деякі форми і будемо теж впроваджувати їх у роботу свого садочка!Подяка від усього нашого колективу.