Цікава, актуальна тема інтеграції начального процесу. Погоджуюсь з автором:" Форми та методи навчання, спрямованого на інтеграцію знань, мають відповідати сучасним вимогам часу та потребам учнів.
Вчитель необмежений у виборі сучасних форм та методів для проведення якісних, цікавих, результативних інтегрованих уроків. "
#8
Севрук Н. П., Лелеківська гімназія(Monday, 20 January 2020 12:41)
Дякую за цікаву і корисну статтю. Вона переконливо аргументує доцільність застосування міжпредметної інтеграції на уроках історії . Погоджуюсь з автором, що зацікавленість та результативність учнів
на цих уроках значно вища, ніж на звичайних уроках.
#7
Ада Левшун, НВО №25(Saturday, 18 January 2020 09:09)
Нині ідея інтеграції змісту навчання приваблює багатьох учених і вчителів у нашій країні та за кордоном. У своїй статті пані Юлія стверджує, що "все, що знаходиться у взаємозв'язку, повинно
викладатися у такому ж взаємозв'язку". Цілком підтримую думку автора.
#6
Наталія Мельникова, вчитель історії Козацької гімназії(Friday, 17 January 2020 11:08)
В Вашій статті мені дуже сподобалось поєднання теоррктичного підгрунтя на практичного інструментарію організації інтегрованого навчання. Історія навспрвді поєднує в собі і політичні, і економічні, і
соціо-культурні процеси, тому такий підхід до її вивчення, на мою думку, є абсолютно обгрунованим та перспективним напрямом в новій українській школі.
#5
Наталія Тарасенко, вчитель історії, гімназія #9(Friday, 17 January 2020 09:26)
Цікаво, пізнавально, практично!
#4
kasyanenko.valentine@gmail.com(Friday, 17 January 2020 04:16)
Запропонована до розгляду стаття має високу ступінь актуальності з огляду завдань, вирішуваних закладами освіти на сучасному етапі. Автор визначає принципову важливість системно - функціонального
зрізу до впровадження міжпредметної інтеграції в процесі викладання суспільних дисциплін, формування у учнів навичок критичного та аналітичного мислення, активної життєвої позиції. Матеріал статті
викладений науковим стилем, доступною мовою, послідовно. Велике практичне значення статті полягає у розкритті автором системи роботи з названої теми. Дякую.
#3
Наталія Щербакова(Thursday, 16 January 2020 20:33)
Надзвичайно цікава стаття. Автор вдало розкрила значення міжпредметної інтеграції, яка допомагає підвищити зацікавленість учнів у вивченні історії та формує цілісне сприйняття ними історичного
розвитку суспільства.
#2
Лілія Іванченко, заступник директора СЗШ №14(Wednesday, 15 January 2020 10:15)
Погоджуюся з автором статті. Інтегрований підхід до викладання позитивно впливає на сприймання матеріалу учнями
#1
Нікішаєва Алла(Tuesday, 14 January 2020 20:07)
Дуже цікава та корисна стаття. Інтегрований підхід до викладання предметів, насправді, - ідея не нова і потрібна. Наприклад, викладання української літератури неможливе без занурення в історію.
Виховання цілісної уяви учнів про певну епоху має бути пріоритетом сучасного вчителя. Дякую автору за статтю.
О. Інна (Tuesday, 21 January 2020 15:03)
Цікава, актуальна тема інтеграції начального процесу. Погоджуюсь з автором:" Форми та методи навчання, спрямованого на інтеграцію знань, мають відповідати сучасним вимогам часу та потребам учнів. Вчитель необмежений у виборі сучасних форм та методів для проведення якісних, цікавих, результативних інтегрованих уроків. "
Севрук Н. П., Лелеківська гімназія (Monday, 20 January 2020 12:41)
Дякую за цікаву і корисну статтю. Вона переконливо аргументує доцільність застосування міжпредметної інтеграції на уроках історії . Погоджуюсь з автором, що зацікавленість та результативність учнів на цих уроках значно вища, ніж на звичайних уроках.
Ада Левшун, НВО №25 (Saturday, 18 January 2020 09:09)
Нині ідея інтеграції змісту навчання приваблює багатьох учених і вчителів у нашій країні та за кордоном. У своїй статті пані Юлія стверджує, що "все, що знаходиться у взаємозв'язку, повинно викладатися у такому ж взаємозв'язку". Цілком підтримую думку автора.
Наталія Мельникова, вчитель історії Козацької гімназії (Friday, 17 January 2020 11:08)
В Вашій статті мені дуже сподобалось поєднання теоррктичного підгрунтя на практичного інструментарію організації інтегрованого навчання. Історія навспрвді поєднує в собі і політичні, і економічні, і соціо-культурні процеси, тому такий підхід до її вивчення, на мою думку, є абсолютно обгрунованим та перспективним напрямом в новій українській школі.
Наталія Тарасенко, вчитель історії, гімназія #9 (Friday, 17 January 2020 09:26)
Цікаво, пізнавально, практично!
kasyanenko.valentine@gmail.com (Friday, 17 January 2020 04:16)
Запропонована до розгляду стаття має високу ступінь актуальності з огляду завдань, вирішуваних закладами освіти на сучасному етапі. Автор визначає принципову важливість системно - функціонального зрізу до впровадження міжпредметної інтеграції в процесі викладання суспільних дисциплін, формування у учнів навичок критичного та аналітичного мислення, активної життєвої позиції. Матеріал статті викладений науковим стилем, доступною мовою, послідовно. Велике практичне значення статті полягає у розкритті автором системи роботи з названої теми. Дякую.
Наталія Щербакова (Thursday, 16 January 2020 20:33)
Надзвичайно цікава стаття. Автор вдало розкрила значення міжпредметної інтеграції, яка допомагає підвищити зацікавленість учнів у вивченні історії та формує цілісне сприйняття ними історичного розвитку суспільства.
Лілія Іванченко, заступник директора СЗШ №14 (Wednesday, 15 January 2020 10:15)
Погоджуюся з автором статті. Інтегрований підхід до викладання позитивно впливає на сприймання матеріалу учнями
Нікішаєва Алла (Tuesday, 14 January 2020 20:07)
Дуже цікава та корисна стаття. Інтегрований підхід до викладання предметів, насправді, - ідея не нова і потрібна. Наприклад, викладання української літератури неможливе без занурення в історію. Виховання цілісної уяви учнів про певну епоху має бути пріоритетом сучасного вчителя. Дякую автору за статтю.