Ірина Карабут. КЗ "Гімназія імені Олександра Пушкіна Міської ради міста Кропивницького"(Wednesday, 22 January 2020 21:05)
Сторітелінг - цікаво, сучасно, дієво. Дітям дійсно подобається слухати цікаві, захоплюючі історії, а ще більше – складати їх самостійно, тому вони залюбки готують невеликі виступи-розповіді,
включаючи туди цікаві факти про героя, його пригоди і ту епоху, про яку дізналися з твору. Вдало побудована історія має великий шанс прижитися серед учнівської аудиторії і запам’ятатися надовго, адже
в уяві закріпиться стійка асоціація: літературний твір + цікавий виступ когось з однокласників. Дякую, Вікторіє Володимирівно, за цікавий матеріал.
#6
Баранчук Оксана, гімназія імені Олександра Пушкіна(Sunday, 19 January 2020 23:59)
Кожен із нас любить слухати цікаві історії. А спробуйте самі придумати нову історію, навчіть цьому учнів, перетворіть навчання в інтерактивний і захоплюючий процес! Допоможе вам у цьому одна із
найцікавіших та найпродуктивніших сучасних технологій - сторітелінг.
Стаття викликала інтерес. Дякую, Вікторіє Володимирівно, за актуальний та змістовний матеріал публікації!
Бажаю Вам сил, натхнення та вдалих сторітелінгів на уроках!
#5
Олена Федоренко(Wednesday, 15 January 2020 20:06)
Дякую, колего, за цікаву статтю.
Сторітелінг дійсно є цікавою та актуальною технологією для сучасного школяра. Інформаційна діяльність розвиває в учня творчі здібності
#4
Ланецька Валентина(Wednesday, 15 January 2020 19:10)
Погоджуюсь з автором статті, що технологія сторітелінгу допомагає учневі засвоїти матеріал, поданий у вигляді цікавої, захоплюючої історії, сприяє розвитку його особистісних якостей та дозволяє
проявити активність та творчість. Дякую, Вікторія Володимирівна, за цікавий матеріал.
#3
Світлана Тіхоненко(Tuesday, 14 January 2020 14:37)
Дякую автору за прекрасну змістовну статтю, що розкриває сутність технології сторітелінгу як одну із провідних в сучасній українській школі
#2
Мащенко Ірина(Monday, 13 January 2020 21:40)
Погоджуюсь з вищесказаним у статті, метод сторітелінгу є дуже популярним і не менш ефективним. Вдало побудована історія має великий шанс прижитися серед учнівської аудиторії. Адже такі історії
передбачають поєднання власного або чужого досвіду, комунікацію та емоційне співпереживання.
#1
Чумак Анастасія, заступник директора з навчально-виховної роботи НВО №33(Monday, 13 January 2020 17:53)
Вікторія Володимирівна, дякуємо за статтю. Сторітелінг є відносно новою формою навчання, але швидко завойовує популярність, однаково подобаючись і вчителям, і учням. Цікаві та правильно побудовані
історії – сильний інструмент оптимізації навчання, спробуйте!
Про Storytelling можна говорити багато, адже цей метод – невичерпне джерело натхнення. І розказути історії можна по-різному.
Ірина Карабут. КЗ "Гімназія імені Олександра Пушкіна Міської ради міста Кропивницького" (Wednesday, 22 January 2020 21:05)
Сторітелінг - цікаво, сучасно, дієво. Дітям дійсно подобається слухати цікаві, захоплюючі історії, а ще більше – складати їх самостійно, тому вони залюбки готують невеликі виступи-розповіді, включаючи туди цікаві факти про героя, його пригоди і ту епоху, про яку дізналися з твору. Вдало побудована історія має великий шанс прижитися серед учнівської аудиторії і запам’ятатися надовго, адже в уяві закріпиться стійка асоціація: літературний твір + цікавий виступ когось з однокласників. Дякую, Вікторіє Володимирівно, за цікавий матеріал.
Баранчук Оксана, гімназія імені Олександра Пушкіна (Sunday, 19 January 2020 23:59)
Кожен із нас любить слухати цікаві історії. А спробуйте самі придумати нову історію, навчіть цьому учнів, перетворіть навчання в інтерактивний і захоплюючий процес! Допоможе вам у цьому одна із найцікавіших та найпродуктивніших сучасних технологій - сторітелінг.
Стаття викликала інтерес. Дякую, Вікторіє Володимирівно, за актуальний та змістовний матеріал публікації!
Бажаю Вам сил, натхнення та вдалих сторітелінгів на уроках!
Олена Федоренко (Wednesday, 15 January 2020 20:06)
Дякую, колего, за цікаву статтю.
Сторітелінг дійсно є цікавою та актуальною технологією для сучасного школяра. Інформаційна діяльність розвиває в учня творчі здібності
Ланецька Валентина (Wednesday, 15 January 2020 19:10)
Погоджуюсь з автором статті, що технологія сторітелінгу допомагає учневі засвоїти матеріал, поданий у вигляді цікавої, захоплюючої історії, сприяє розвитку його особистісних якостей та дозволяє проявити активність та творчість. Дякую, Вікторія Володимирівна, за цікавий матеріал.
Світлана Тіхоненко (Tuesday, 14 January 2020 14:37)
Дякую автору за прекрасну змістовну статтю, що розкриває сутність технології сторітелінгу як одну із провідних в сучасній українській школі
Мащенко Ірина (Monday, 13 January 2020 21:40)
Погоджуюсь з вищесказаним у статті, метод сторітелінгу є дуже популярним і не менш ефективним. Вдало побудована історія має великий шанс прижитися серед учнівської аудиторії. Адже такі історії передбачають поєднання власного або чужого досвіду, комунікацію та емоційне співпереживання.
Чумак Анастасія, заступник директора з навчально-виховної роботи НВО №33 (Monday, 13 January 2020 17:53)
Вікторія Володимирівна, дякуємо за статтю. Сторітелінг є відносно новою формою навчання, але швидко завойовує популярність, однаково подобаючись і вчителям, і учням. Цікаві та правильно побудовані історії – сильний інструмент оптимізації навчання, спробуйте!
Про Storytelling можна говорити багато, адже цей метод – невичерпне джерело натхнення. І розказути історії можна по-різному.