Андрій ТКАЧЕНКО, заступник директора ЦМСПС(Friday, 24 January 2020 07:27)
Дійсно, міжпредметні зв’язки є важливим ресурсом, що доповнює сучасні методики й створює сприятливі умови для формування ключових і предметних компетентностей. Їх реалізація дає змогу економно і
водночас інтенсивно використовувати час. STEАM – це вдале поєднання креативності та технічних знань при якому учні вчаться вирішувати практичне завданн, а не вивчають "суху" теорію.
Погоджуюсь з Вами, що вчителеві необхідно постійно вчитися й самоудосконалюватися, щоб бути не просто носієм інформації, а бути наставником, який вміє організувати процес пізнання учнів. Сучасний
вчитель повинен не примушувати учнів вчити уроки, а повинен розкривати їх потенціал.
Стаття ґрунтовна й корисна. Дякую Вам, Наталіє Василівно, бажаю успіхів у професійній діяльності.
#28
Марцеліна Пахолівецька, директор ЦМСПС(Thursday, 23 January 2020 14:45)
Приєднуюсь до відгуку Хомко Олени. Дійсно актуальний, корисний матеріал викладено у статті. Підтримую думку, що нові ідеї надихають учнів, вчителів, спонукають до співпраці, розвитку креативності.
Цінне те, що автор розкриває шляхи реалізації міжпредметних зв’язків, демонструє на прикладі роботи колективу гімназії реалізацію міжпредметної декади.
Успіхів Вам, Наталіє Василівно, та творчих злетів на методичній ниві.
#27
Хомко Олена, НВО № 32(Tuesday, 21 January 2020 16:43)
Дуже сподобалася стаття! Актуально, цікаво, корисно для сучасної школи. Це нові ідеї, які надихають і учнів, і вчителів, які спонукають до співпраці, розвитку креативності, дають можливість
розкривати різнобічно щось цікаве для учнів. Наведений приклад застосування такої технології ілюструє роботу педагогів гімназії та дітей, які справді із задоволенням беруть участь у подібних
проектах. Дякую за цінний досвід!
#26
Марія Михайлова,директор КЗ "Балашівська гімназія Міської ради міста Кропивницького"(Monday, 20 January 2020 12:23)
Корисна та змістовна стаття.Сучасна освіта висуває нові вимоги до забезпечення якості освіти та потребує від учителя володіння сучасними технологіями навчання.Автор статті яскраво показала реалізацію
міжпредметних зв'язків на прикладі свого закладу. Це створює сприятливі умови для формування загальнонавчальних умінь і навичок учнів.Дякую за статтю.
#25
Севрук Н. П., Лелеківська гімназія(Monday, 20 January 2020 12:10)
Дякую за цікаву і корисну статтю. Вона переконливо аргументує доцільність використання принципу міжпредметних зв’язків в освітньому процесі . Підвищується ефективність навчання й виховання,
забезпечується можливість наскрізного застосування знань, умінь, навичок, отриманих як на уроках так і в позаурочний час.
#24
Баранчук Оксана, гімназія імені Олександра Пушкіна(Sunday, 19 January 2020 21:41)
Із цікавістю прочитала статтю, ознайомилась із досвідом роботи гімназії. Як бачимо, виконання STEM-проектів передбачає інтегровану дослідницьку, творчу діяльність учнів, спрямовану на отримання
самостійних результатів під керівництвом учителя. Дякую, Наталіє Василівно, що ділитесь здобутками, пропагуєте нові ідеї в освіті. Хай щастить Вам і колективу на цьому шляху!
#23
Наталія Тарасенко, вчитель історії, гімназія #9(Friday, 17 January 2020 09:03)
Практична, змістовна стаття-путівник для всіх, хто бажає розпочати втілення принципів STEAM-освіти в життя. Дуже цікава альтернатива предметним тижням і для учнів, і для вчителів!
#22
Ірина Дорогань, заступник директора НВО №16(Thursday, 16 January 2020 19:39)
Дякую за надзвичайно цікавий практичний матеріал для проведення міжпредметної декади. Сучасно та креативно, а головне - унікально та маштабно. Такий вид методичної роботи акумулює різнопланові
напрямки, мотивує учнів та вчителів і підвищує їх загальну ерудицію.
#21
Сімеонова Валентина, гімназія № 9(Thursday, 16 January 2020 10:07)
Глибокий зміст, широка палітра інформації, різнобарв'я форм роботи, представлені у статті, - є не лише навчальним та інноваційним матеріалом для вчителів-предметників, а й говорить про систему в
роботі Наталії Василівни Дуняшенко, як заступника директора гімнізії, по втіленню в практичне життя науково-дослідницької та проєктної діяльності учнів гімназії. Адже школа майбутнього - це
нерозривний зв'язок життя і практики. Велика подяка Наталії Василівні за творчий внесок у розвиток нової української школи!
#20
Вікторія Цьома(Wednesday, 15 January 2020 23:51)
Міжпредметна декада як альтернатива предметним тижням.Це цікаво, сучасно, креативно, актуально на даний час. В учнів підвищується інтерес до навчальних предметів, поглиблюються знання, а педагоги
вдосконалюють свій методичний рівень та рівень професійної майстерності. Дякую Наталії Василівні за слушну та змістовну статтю.Творчого процвітання й успіхів в усіх починаннях!
Дякую авторці за розмаїту палітру цікавих ідей. Саме такі заходи допомагають учням створити цілісну картину про цікаві матерії буття. Усе продумано до дрібниць. Усе по-сучасному, дуже цікаво. Хай Бог
поможе усі проекти втілити в життя.
#18
Пришляк Олена, НВО "Мрія"(Wednesday, 15 January 2020 19:59)
Дякую за прекрасний матеріал статті. STREAM - освіта - перспективна форма інноваційної освіти в Україні. Формування навичок дослідницької діяльності здійснюється у доступній формі відповідно до
вікової категорії та зацікавленості учнів щодо вивчення запропонованої теми. А це можливо за умови згуртованості педагогічного колективу. Бажаю творчих злетів, а головне - не зупинятися на
досягнутому .
#17
Cамонова Валентина, ЗОШ № 10(Wednesday, 15 January 2020 19:54)
В умовах розширення роботи з використанням міжпредметних зв'язків cтаття актуальна. Як завжди: грунтовне дослідження, якісний матеріал, який можна використовувати як зразок проведення проєктної
роботи. Дякую за творчість!
#16
Владімірова Вікторія, НВК "Кіровоградський колегіум"(Wednesday, 15 January 2020 13:03)
На сучасному етапі розвитку освіти форми, методи, прийоми і засоби організації методичної роботи мають постійно творчо доповнюватися та збагачуватися, враховуючи вимоги держави і суспільства. Важливо
побудувати та організувати методичну роботу таким чином, щоб кожний учитель мав змогу повніше розкрити власні здібності та обдарування, раціонально організувати педагогічний процес на виконання
окремих проблем навчання та виховання учнів, вирішення яких здійснюється усім педагогічним колективом. Стаття Дуняшенко Наталії висвітлює сучасний науковий підхід щодо сучасної організації роботи
вчителя-предметника під час планування навчального матеріалу та роботи в цілому. Щиро вдячна Наталії Василівні за представлені матеріали.
#15
Філіппова Наталія, НВО ЗОШ №17(Wednesday, 15 January 2020 06:54)
Гарний досвід використання міжпредметних зв'язків: УСЕ пов'язано з УСІМ! Особливо з погляду інтеграції предеметів, що активно реалізується в НУШ. Успіхів, Наталю, і Вашим коллегам й колежанкам)
#14
Шевченко Ніна(Tuesday, 14 January 2020 19:07)
Дякую авторові за творчу ідею та реалізовану спільну роботу, щодо впровадження Міжпредметної декади в освітньому процесі гімназії. Такий сучасний підхід дійсно сприяє інтересу та зацікавленості учнів
до вивчення навчальних предметів.
#13
Аліна Шитель_вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури Олексіївської ЗШ(Tuesday, 14 January 2020 18:16)
Проведення міжпредметної декади ефективніше ніж проведення звичайних предметних тижнів. Ідея проєкту також надзвичайно цікава та оригінальна, а головне - мотивує дітей співпрацювати з вчителем, а не
просто відбути якісь інформаційні хвилинки чи заходи, а також вчить співпрацювати в команді, аналізувати та опрацювати інформацію, сворювати щось нове власними руками. Успіхів вам, Наталіє, та
натхнення у створенні нових, не менш цікавих міжпредметних проєктів!
#12
Оксана Єрьоміна_вчитель-методист НВК "Кіровоградський колегіум"(Tuesday, 14 January 2020 15:55)
Креативна та сучасна ідея міжпредметної декади як альтернативи предметних тижнів.
Такий підхід, на мою думку, підсилює зв’язок школи і суспільства, наближуючи навчання до реального життя.
Дякую за корисний методичний лайфхак!
#11
Світлана Тіхоненко(Tuesday, 14 January 2020 14:48)
Дякую пані Наталії за прекрасний матеріал, що розкриває сутність та значення міжпредметних проєктів. Проєкти, запропоновані Наталією Василівною, формують в учнів цілісний погляд на світ, пробуджують
прагнення досліджувати життя та занурюватись у науку.
#10
Олена Шевченко(Tuesday, 14 January 2020 13:06)
Дякую за статтю. Дуже цікава форма роботи, мотивує учителя і учнів. Креативно і творчо.
#9
Тетяна Моклюк(Tuesday, 14 January 2020 11:43)
Стаття висвітлює науковий підхід щодо сучасної організації роботи вчителя-предметника під час планування навчального матеріалу та роботи в цілому. Творчість, креативність, прагнення до
результативності - основні пріоритети діяльності педагога. Щиро вдячні Наталії Василівні за новаторство та високий науково - методичний матеріал статті.
#8
Голик Олена, НВО №20(Monday, 13 January 2020 20:55)
Дякую пані Наталі за цікавий, змістовний матеріал! Завжди дивуюся її креативності, невтомності, творчості! Так тримати!
#7
Олена Гетман(Monday, 13 January 2020 20:53)
Дякую Наталії Василівні за цікаву статтю! Впровадження в школах міжпредметної декади замість предметних тижнів надихає на новаторство та творчість як для вчителів так і для учнів. Бажаю натхнення для
нових цікавих проектів.
#6
Яна Сіренко(Monday, 13 January 2020 20:20)
Дякую Наталії Василівні за дійсно цікаву, змістовну, інформаційну статтю, адже даний проект є не лише інноваційним , творчим, креативним, науковим , а і виховним, розвиваючим , корисним .
#5
Людмила Хаврюта(Monday, 13 January 2020 20:14)
Стаття цiкава та змiстовна, надихає тільки на діяльність. Лише творчий та цiлеспрямований вчитель зможе зробити успiшним свого учня та заклад в якому працює. Успiхiв Вам та творчих злетів!
#4
Лідія Осаулець, учитель української мови і літератури НВО № 20(Monday, 13 January 2020 19:43)
Дякую Наталії Василівні за цікаву та статтю про змістовну Міжпредметну декаду в гімназії. Ці заходи, які відбулися, є доказом спільної праці учительського й учнівського колективвів, групування знань
із різних предметів навколо одного об'єкта пізнання. А їхній ентузіазм, творчий підхід до проєкту, яскраві, різноманітні індивідуальні роботи лише підтверджують, що людській творчості та креативності
немає меж.
#3
Наталія Івлєва(Monday, 13 January 2020 18:00)
Дійсно, реалізація міжпредметних зв’язків в ході проведення декади сприяє систематизації, а отже, поглибленню знань, допомагає представити учням цілісну картину світу. Дякую автору за цікаву статтю!
#2
Олена Аброскіна, вчитель зарубіжної літератури НВО №25 м.Кропивницький(Monday, 13 January 2020 17:29)
Стаття пані Наталі і змістовна, і актуальна для сьогодення. Реалізація міжпредметних зв’язків сприяє систематизації, а, отже, глибині й міцності знань, допомагає дати учням цілісну картину світу.
Водночас підвищується ефективність навчання і виховання, забезпечується можливість наскрізного застосування знань, умінь, навичок, набутих на уроках з різних предметів. Навчальні предмети у відомому
сенсі починають допомагати один одному. У послідовному принципі міжпредметних зв’язків містяться важливі резерви дальшого вдосконалення освітнього процесу. Посилюючи реалізацію міжпредметних
зв’язків, ми можемо більш точно визначити роль наших предметів у майбутньому житті учнів. Бажаю творчих злетів!
#1
Наталія Патріман(Sunday, 12 January 2020 15:57)
У статті розкрито основні етапи організації та впровадження Міжпредметної декади в освітній процес гімназії. Актуальність міжпредметних зв’язків у шкільному навчанні зумовлена сучасним рівнем
розвитку науки, на якому яскраво виражена інтеграція суспільних, природничих і технічних знань. Реалізація міжпредметних зв'язків полегшує вивчення матеріалу, заощаджує час і створює сприятливі умови
для формування загальнонавчальних умінь і навичок учнів. Дякую, Наталії Василівні ,за цікаву та змістовну статтю.
Андрій ТКАЧЕНКО, заступник директора ЦМСПС (Friday, 24 January 2020 07:27)
Дійсно, міжпредметні зв’язки є важливим ресурсом, що доповнює сучасні методики й створює сприятливі умови для формування ключових і предметних компетентностей. Їх реалізація дає змогу економно і водночас інтенсивно використовувати час. STEАM – це вдале поєднання креативності та технічних знань при якому учні вчаться вирішувати практичне завданн, а не вивчають "суху" теорію.
Погоджуюсь з Вами, що вчителеві необхідно постійно вчитися й самоудосконалюватися, щоб бути не просто носієм інформації, а бути наставником, який вміє організувати процес пізнання учнів. Сучасний вчитель повинен не примушувати учнів вчити уроки, а повинен розкривати їх потенціал.
Стаття ґрунтовна й корисна. Дякую Вам, Наталіє Василівно, бажаю успіхів у професійній діяльності.
Марцеліна Пахолівецька, директор ЦМСПС (Thursday, 23 January 2020 14:45)
Приєднуюсь до відгуку Хомко Олени. Дійсно актуальний, корисний матеріал викладено у статті. Підтримую думку, що нові ідеї надихають учнів, вчителів, спонукають до співпраці, розвитку креативності. Цінне те, що автор розкриває шляхи реалізації міжпредметних зв’язків, демонструє на прикладі роботи колективу гімназії реалізацію міжпредметної декади.
Успіхів Вам, Наталіє Василівно, та творчих злетів на методичній ниві.
Хомко Олена, НВО № 32 (Tuesday, 21 January 2020 16:43)
Дуже сподобалася стаття! Актуально, цікаво, корисно для сучасної школи. Це нові ідеї, які надихають і учнів, і вчителів, які спонукають до співпраці, розвитку креативності, дають можливість розкривати різнобічно щось цікаве для учнів. Наведений приклад застосування такої технології ілюструє роботу педагогів гімназії та дітей, які справді із задоволенням беруть участь у подібних проектах. Дякую за цінний досвід!
Марія Михайлова,директор КЗ "Балашівська гімназія Міської ради міста Кропивницького" (Monday, 20 January 2020 12:23)
Корисна та змістовна стаття.Сучасна освіта висуває нові вимоги до забезпечення якості освіти та потребує від учителя володіння сучасними технологіями навчання.Автор статті яскраво показала реалізацію міжпредметних зв'язків на прикладі свого закладу. Це створює сприятливі умови для формування загальнонавчальних умінь і навичок учнів.Дякую за статтю.
Севрук Н. П., Лелеківська гімназія (Monday, 20 January 2020 12:10)
Дякую за цікаву і корисну статтю. Вона переконливо аргументує доцільність використання принципу міжпредметних зв’язків в освітньому процесі . Підвищується ефективність навчання й виховання, забезпечується можливість наскрізного застосування знань, умінь, навичок, отриманих як на уроках так і в позаурочний час.
Баранчук Оксана, гімназія імені Олександра Пушкіна (Sunday, 19 January 2020 21:41)
Із цікавістю прочитала статтю, ознайомилась із досвідом роботи гімназії. Як бачимо, виконання STEM-проектів передбачає інтегровану дослідницьку, творчу діяльність учнів, спрямовану на отримання самостійних результатів під керівництвом учителя. Дякую, Наталіє Василівно, що ділитесь здобутками, пропагуєте нові ідеї в освіті. Хай щастить Вам і колективу на цьому шляху!
Наталія Тарасенко, вчитель історії, гімназія #9 (Friday, 17 January 2020 09:03)
Практична, змістовна стаття-путівник для всіх, хто бажає розпочати втілення принципів STEAM-освіти в життя. Дуже цікава альтернатива предметним тижням і для учнів, і для вчителів!
Ірина Дорогань, заступник директора НВО №16 (Thursday, 16 January 2020 19:39)
Дякую за надзвичайно цікавий практичний матеріал для проведення міжпредметної декади. Сучасно та креативно, а головне - унікально та маштабно. Такий вид методичної роботи акумулює різнопланові напрямки, мотивує учнів та вчителів і підвищує їх загальну ерудицію.
Сімеонова Валентина, гімназія № 9 (Thursday, 16 January 2020 10:07)
Глибокий зміст, широка палітра інформації, різнобарв'я форм роботи, представлені у статті, - є не лише навчальним та інноваційним матеріалом для вчителів-предметників, а й говорить про систему в роботі Наталії Василівни Дуняшенко, як заступника директора гімнізії, по втіленню в практичне життя науково-дослідницької та проєктної діяльності учнів гімназії. Адже школа майбутнього - це нерозривний зв'язок життя і практики. Велика подяка Наталії Василівні за творчий внесок у розвиток нової української школи!
Вікторія Цьома (Wednesday, 15 January 2020 23:51)
Міжпредметна декада як альтернатива предметним тижням.Це цікаво, сучасно, креативно, актуально на даний час. В учнів підвищується інтерес до навчальних предметів, поглиблюються знання, а педагоги вдосконалюють свій методичний рівень та рівень професійної майстерності. Дякую Наталії Василівні за слушну та змістовну статтю.Творчого процвітання й успіхів в усіх починаннях!
Наталія Немировська, адміністратор фейсбучної спільноти "Мовознавчі забавки" (Wednesday, 15 January 2020 21:19)
Дякую авторці за розмаїту палітру цікавих ідей. Саме такі заходи допомагають учням створити цілісну картину про цікаві матерії буття. Усе продумано до дрібниць. Усе по-сучасному, дуже цікаво. Хай Бог поможе усі проекти втілити в життя.
Пришляк Олена, НВО "Мрія" (Wednesday, 15 January 2020 19:59)
Дякую за прекрасний матеріал статті. STREAM - освіта - перспективна форма інноваційної освіти в Україні. Формування навичок дослідницької діяльності здійснюється у доступній формі відповідно до вікової категорії та зацікавленості учнів щодо вивчення запропонованої теми. А це можливо за умови згуртованості педагогічного колективу. Бажаю творчих злетів, а головне - не зупинятися на досягнутому .
Cамонова Валентина, ЗОШ № 10 (Wednesday, 15 January 2020 19:54)
В умовах розширення роботи з використанням міжпредметних зв'язків cтаття актуальна. Як завжди: грунтовне дослідження, якісний матеріал, який можна використовувати як зразок проведення проєктної роботи. Дякую за творчість!
Владімірова Вікторія, НВК "Кіровоградський колегіум" (Wednesday, 15 January 2020 13:03)
На сучасному етапі розвитку освіти форми, методи, прийоми і засоби організації методичної роботи мають постійно творчо доповнюватися та збагачуватися, враховуючи вимоги держави і суспільства. Важливо побудувати та організувати методичну роботу таким чином, щоб кожний учитель мав змогу повніше розкрити власні здібності та обдарування, раціонально організувати педагогічний процес на виконання окремих проблем навчання та виховання учнів, вирішення яких здійснюється усім педагогічним колективом. Стаття Дуняшенко Наталії висвітлює сучасний науковий підхід щодо сучасної організації роботи вчителя-предметника під час планування навчального матеріалу та роботи в цілому. Щиро вдячна Наталії Василівні за представлені матеріали.
Філіппова Наталія, НВО ЗОШ №17 (Wednesday, 15 January 2020 06:54)
Гарний досвід використання міжпредметних зв'язків: УСЕ пов'язано з УСІМ! Особливо з погляду інтеграції предеметів, що активно реалізується в НУШ. Успіхів, Наталю, і Вашим коллегам й колежанкам)
Шевченко Ніна (Tuesday, 14 January 2020 19:07)
Дякую авторові за творчу ідею та реалізовану спільну роботу, щодо впровадження Міжпредметної декади в освітньому процесі гімназії. Такий сучасний підхід дійсно сприяє інтересу та зацікавленості учнів до вивчення навчальних предметів.
Аліна Шитель_вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури Олексіївської ЗШ (Tuesday, 14 January 2020 18:16)
Проведення міжпредметної декади ефективніше ніж проведення звичайних предметних тижнів. Ідея проєкту також надзвичайно цікава та оригінальна, а головне - мотивує дітей співпрацювати з вчителем, а не просто відбути якісь інформаційні хвилинки чи заходи, а також вчить співпрацювати в команді, аналізувати та опрацювати інформацію, сворювати щось нове власними руками. Успіхів вам, Наталіє, та натхнення у створенні нових, не менш цікавих міжпредметних проєктів!
Оксана Єрьоміна_вчитель-методист НВК "Кіровоградський колегіум" (Tuesday, 14 January 2020 15:55)
Креативна та сучасна ідея міжпредметної декади як альтернативи предметних тижнів.
Такий підхід, на мою думку, підсилює зв’язок школи і суспільства, наближуючи навчання до реального життя.
Дякую за корисний методичний лайфхак!
Світлана Тіхоненко (Tuesday, 14 January 2020 14:48)
Дякую пані Наталії за прекрасний матеріал, що розкриває сутність та значення міжпредметних проєктів. Проєкти, запропоновані Наталією Василівною, формують в учнів цілісний погляд на світ, пробуджують прагнення досліджувати життя та занурюватись у науку.
Олена Шевченко (Tuesday, 14 January 2020 13:06)
Дякую за статтю. Дуже цікава форма роботи, мотивує учителя і учнів. Креативно і творчо.
Тетяна Моклюк (Tuesday, 14 January 2020 11:43)
Стаття висвітлює науковий підхід щодо сучасної організації роботи вчителя-предметника під час планування навчального матеріалу та роботи в цілому. Творчість, креативність, прагнення до результативності - основні пріоритети діяльності педагога. Щиро вдячні Наталії Василівні за новаторство та високий науково - методичний матеріал статті.
Голик Олена, НВО №20 (Monday, 13 January 2020 20:55)
Дякую пані Наталі за цікавий, змістовний матеріал! Завжди дивуюся її креативності, невтомності, творчості! Так тримати!
Олена Гетман (Monday, 13 January 2020 20:53)
Дякую Наталії Василівні за цікаву статтю! Впровадження в школах міжпредметної декади замість предметних тижнів надихає на новаторство та творчість як для вчителів так і для учнів. Бажаю натхнення для нових цікавих проектів.
Яна Сіренко (Monday, 13 January 2020 20:20)
Дякую Наталії Василівні за дійсно цікаву, змістовну, інформаційну статтю, адже даний проект є не лише інноваційним , творчим, креативним, науковим , а і виховним, розвиваючим , корисним .
Людмила Хаврюта (Monday, 13 January 2020 20:14)
Стаття цiкава та змiстовна, надихає тільки на діяльність. Лише творчий та цiлеспрямований вчитель зможе зробити успiшним свого учня та заклад в якому працює. Успiхiв Вам та творчих злетів!
Лідія Осаулець, учитель української мови і літератури НВО № 20 (Monday, 13 January 2020 19:43)
Дякую Наталії Василівні за цікаву та статтю про змістовну Міжпредметну декаду в гімназії. Ці заходи, які відбулися, є доказом спільної праці учительського й учнівського колективвів, групування знань із різних предметів навколо одного об'єкта пізнання. А їхній ентузіазм, творчий підхід до проєкту, яскраві, різноманітні індивідуальні роботи лише підтверджують, що людській творчості та креативності немає меж.
Наталія Івлєва (Monday, 13 January 2020 18:00)
Дійсно, реалізація міжпредметних зв’язків в ході проведення декади сприяє систематизації, а отже, поглибленню знань, допомагає представити учням цілісну картину світу. Дякую автору за цікаву статтю!
Олена Аброскіна, вчитель зарубіжної літератури НВО №25 м.Кропивницький (Monday, 13 January 2020 17:29)
Стаття пані Наталі і змістовна, і актуальна для сьогодення. Реалізація міжпредметних зв’язків сприяє систематизації, а, отже, глибині й міцності знань, допомагає дати учням цілісну картину світу. Водночас підвищується ефективність навчання і виховання, забезпечується можливість наскрізного застосування знань, умінь, навичок, набутих на уроках з різних предметів. Навчальні предмети у відомому сенсі починають допомагати один одному. У послідовному принципі міжпредметних зв’язків містяться важливі резерви дальшого вдосконалення освітнього процесу. Посилюючи реалізацію міжпредметних зв’язків, ми можемо більш точно визначити роль наших предметів у майбутньому житті учнів. Бажаю творчих злетів!
Наталія Патріман (Sunday, 12 January 2020 15:57)
У статті розкрито основні етапи організації та впровадження Міжпредметної декади в освітній процес гімназії. Актуальність міжпредметних зв’язків у шкільному навчанні зумовлена сучасним рівнем розвитку науки, на якому яскраво виражена інтеграція суспільних, природничих і технічних знань. Реалізація міжпредметних зв'язків полегшує вивчення матеріалу, заощаджує час і створює сприятливі умови для формування загальнонавчальних умінь і навичок учнів. Дякую, Наталії Василівні ,за цікаву та змістовну статтю.