Наталя Романівна використовує на практиці сучасні інноваційни форми і методи в освітньому процесі, які дійсно робить процес навчання і викладання більш цікавим.якісним,результативним для наших
учнів.
Дякую за цікавий матеріал
#14
Баранчук Оксана, гімназія імені Олександра Пушкіна(Wednesday, 22 January 2020 22:12)
Дякую колезі, що поділилася професійними здобутками, відкрила завісу своїх методичних пріоритетів. Погоджуюся, що сучасний учитель у щоденній діяльності повинен, просто зобов'язаний використовувати
інноваційні форми та методи роботи з учнями. Згодна, що така діяльність педагога сприяє не тільки розвитку його професійних навичок, а й виховує конкурентноспроможного учня, здатного до саморозвитку
та реалізації у соціумі.
Наталіє Романівно, бажаю Вам міцного здоров'я, творчого неспокою, натхнення, талановитих та вдячних учнів!
#13
Iгнатенко Iрина(Wednesday, 22 January 2020 20:24)
Дякую Наталiï Романiвнi за ьаке змiстовне висвітлення питання використання сучасних інноваційних форм і методів в освітньому процесі, якi можна використовувати не тiльки вчителям-словесникам.Дякую за
творчість.
#12
Тетяна Снідевич, НВО №24(Wednesday, 22 January 2020 18:05)
Сучасний освітній процес вимагає від учителя-словесника ефективних підходів до викладання. Стаття колеги актуальна, спрямована на розвиток творчих здібностей школярів , формування в них основних
життєвих компетентностей. Дякую за цінший досвід!
#11
Вендюк Олександра Валеріївна,Козацька гімназія(Wednesday, 22 January 2020 13:01)
Педагог у статті розкриває дійсно дуже важливу тему у рамках сьогодення .Уроки української мови та літератури, організовані за інтерактивними технологіями, сприяють розвитку мислення учнів уміння
вислухати товариша і зробити свої висновки, вчитися вислухати думку іншого і вміти аргументувати свою думку.А саме завдяки ефекту новизни та оригінальності інтерактивних методів при правильній їх
організації зростає цікавість до процесу навчання.
Для себе як для вчителя української мови та літератури зрозуміла, що впровадження інтерактивних технологій повинно широко застосовуватись у сучасному навчальному процесі. Завдяки цим технологіям,
крім здобуття знань, в учнів формується власне світобачення. Вони вчаться пояснювати і вмотивовувати, а де потрібно – обгрунтовувати свою точку зору. А це дуже важлива риса, потрібна в сучасному
інтенсивному світі.
#10
Черняк Надія Борисівна, НВК №34(Tuesday, 21 January 2020 21:53)
Дякую за цікаву та змістовну статтю. Використання інноваційних методів та форм роботи актуальне для вчителя ХХІ століття.
#9
Євгенія Бєжан НВО ЗШ 24(Tuesday, 21 January 2020 20:29)
Дякую за актуальну статтю. Інноваційні методи та хмарні сервіси дуже цікаві учням та спонукають їх до вивчення мови. Натхнення у Вашій роботі.
#8
Гаврилець Віта Василівна, Козацька гімназія(Monday, 20 January 2020 21:31)
Авторка статті професійно розкрила використання інноваційних методів та форм роботи в освітньому процесі.Саме інноваційна діяльність створює атмосферу взаємодії та співробітництва. Спілкуватись з
учнем чи ученицею як із партнерами, не опускатись, а піднятися до рівня дитини – мета інтерактивних технологій навчання. Виходячи з усього згаданого вище, слід зазначити важливість використання
інтерактивної моделі навчально-виховного процесу, яка передбачає використання інтерактивних технологій для різних форм організації навчання.
Інтерактивна взаємодія потребує певної зміни всього життя класу, а також значної кількості часу для підготування. Використання інтерактивного навчання не самоціль. Це лише засіб для досягнення тієї
атмосфери в класі, яка найкраще сприяє співробітництву, порозумінню і доброзичливості, надає можливості дійсно реалізувати навчання.
Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається тільки шляхом постійної, активної взаємодії усіх учнів. Головними в процесі навчання є зв’язки між учнями, їхня
взаємодія та співпраця. Результати досягаються взаємними зусиллями учасників процесу навчання, учні беруть на себе відповідальність за результати навчання.
#7
Полудень Ольга(Monday, 20 January 2020 13:49)
Про результативність використання педагогом інноваційних форм та методів роботи говорять зацікавлені очі учнів та їх бажання до пізнання нового! Дякую за цікаву статтю!
#6
Курлюк Тетяна(Wednesday, 15 January 2020 18:23)
Із статті видно, що автор професійно володіє сучасними технологіями, має творчий підхід до реалізації своїх цікавих та креативних ідей! Особисто зацікавили форми використання такої ефективної
технології як сторітеллінг. Щиро бажаю енергії, терпіння, втілення задумів та починань, а також душевної гармонії та здоров'я!
#5
Катерина Заболотна(Wednesday, 15 January 2020 16:27)
Використання інноваційних форм і методів у роботі вчителем-словесником, безперечно, є вимогою часу, адже сприяє формуванню пізнавального інтересу учнів, підвищенню результативності навчання. Оcвітній
процес стає яскравим, цікавим і творчим. Дякую колезі за актуальну та змістовну статтю!
#4
Антоніна Островська(Wednesday, 15 January 2020 15:05)
Стаття дуже актуальна і цікава. Нові підходи до навчання мотивують дітей захоплюватися українською літературою, інновації із застосуванням віртуальних музеїв розширюють кругозір школярів. А навчання,
побудоване на співробітництві, всиляє довіру. Так тримати. Дякую за творчість.
#3
Згарська Людмила(Wednesday, 15 January 2020 07:46)
Колего,досить змістовна стаття!Сьогодення вимагає змін.А щоб змінилося щось,треба використовувати якусь новизну.Як найкраще в цій ситуації підійде залучення дітей і вчителів до інновацій в сучасному
освітньому процесі.Тож пробуємо разом!
#2
Вікторія Шевченко(Tuesday, 14 January 2020 18:57)
Дякую колезі за змістовну і цікаву статтю.Мабуть,зараз,як ніколи,педагогу потрібні сучасні інструментарії в освітньому процесі.Творити,реалізувати свій потенціал,отримувати визнання-це верхній рівень
в ієрархії проблем людини.Таким чином,гостро постає питання креативності особистості.Багато хто визнає,що креативність-головна якість людини 21 ст..Більшість досліджень,проведених педагогами і
науковцями,свідчать про те,що креативність є найважливішою навичкою,що допомагає підготувати молодих людей до труднощів та викликів сучасного світу.
На мою думку,саме використання інноваційних методів і форм роботи в освітньому процесі допоможе нам,педагогам,розвинути в кожній дитині важливу навичку-креативність,навчити бачити проблеми під іншим
кутом,вирішувати їх унікальним способом.
Україна має бути інноваційною креативною країною,в котрій все організовано для розкриття та розвитку творчого потенціалу людини!Колеги,і наша роль в цьому процесі чи не найголовніша!
#1
Валентина Самонова, ЗОШ № 10(Tuesday, 14 January 2020 18:04)
Дуже цікавий матеріал. Сьогодення, дійсно, вимагає від педагога володіння сучасними технологіями: інформації безліч, потрібно вміти вдало її використовувати. Сама полюбляю віртуальні екскурсії, які
дають можливість побачити щось (хай і на відстані), адже деякі місця реально відвідати просто немає змоги. Дякую за посилання на "хмари слів"
Олена Барбанова (Wednesday, 22 January 2020 22:32)
Наталя Романівна використовує на практиці сучасні інноваційни форми і методи в освітньому процесі, які дійсно робить процес навчання і викладання більш цікавим.якісним,результативним для наших учнів.
Дякую за цікавий матеріал
Баранчук Оксана, гімназія імені Олександра Пушкіна (Wednesday, 22 January 2020 22:12)
Дякую колезі, що поділилася професійними здобутками, відкрила завісу своїх методичних пріоритетів. Погоджуюся, що сучасний учитель у щоденній діяльності повинен, просто зобов'язаний використовувати інноваційні форми та методи роботи з учнями. Згодна, що така діяльність педагога сприяє не тільки розвитку його професійних навичок, а й виховує конкурентноспроможного учня, здатного до саморозвитку та реалізації у соціумі.
Наталіє Романівно, бажаю Вам міцного здоров'я, творчого неспокою, натхнення, талановитих та вдячних учнів!
Iгнатенко Iрина (Wednesday, 22 January 2020 20:24)
Дякую Наталiï Романiвнi за ьаке змiстовне висвітлення питання використання сучасних інноваційних форм і методів в освітньому процесі, якi можна використовувати не тiльки вчителям-словесникам.Дякую за творчість.
Тетяна Снідевич, НВО №24 (Wednesday, 22 January 2020 18:05)
Сучасний освітній процес вимагає від учителя-словесника ефективних підходів до викладання. Стаття колеги актуальна, спрямована на розвиток творчих здібностей школярів , формування в них основних життєвих компетентностей. Дякую за цінший досвід!
Вендюк Олександра Валеріївна,Козацька гімназія (Wednesday, 22 January 2020 13:01)
Педагог у статті розкриває дійсно дуже важливу тему у рамках сьогодення .Уроки української мови та літератури, організовані за інтерактивними технологіями, сприяють розвитку мислення учнів уміння вислухати товариша і зробити свої висновки, вчитися вислухати думку іншого і вміти аргументувати свою думку.А саме завдяки ефекту новизни та оригінальності інтерактивних методів при правильній їх організації зростає цікавість до процесу навчання.
Для себе як для вчителя української мови та літератури зрозуміла, що впровадження інтерактивних технологій повинно широко застосовуватись у сучасному навчальному процесі. Завдяки цим технологіям, крім здобуття знань, в учнів формується власне світобачення. Вони вчаться пояснювати і вмотивовувати, а де потрібно – обгрунтовувати свою точку зору. А це дуже важлива риса, потрібна в сучасному інтенсивному світі.
Черняк Надія Борисівна, НВК №34 (Tuesday, 21 January 2020 21:53)
Дякую за цікаву та змістовну статтю. Використання інноваційних методів та форм роботи актуальне для вчителя ХХІ століття.
Євгенія Бєжан НВО ЗШ 24 (Tuesday, 21 January 2020 20:29)
Дякую за актуальну статтю. Інноваційні методи та хмарні сервіси дуже цікаві учням та спонукають їх до вивчення мови. Натхнення у Вашій роботі.
Гаврилець Віта Василівна, Козацька гімназія (Monday, 20 January 2020 21:31)
Авторка статті професійно розкрила використання інноваційних методів та форм роботи в освітньому процесі.Саме інноваційна діяльність створює атмосферу взаємодії та співробітництва. Спілкуватись з учнем чи ученицею як із партнерами, не опускатись, а піднятися до рівня дитини – мета інтерактивних технологій навчання. Виходячи з усього згаданого вище, слід зазначити важливість використання інтерактивної моделі навчально-виховного процесу, яка передбачає використання інтерактивних технологій для різних форм організації навчання.
Інтерактивна взаємодія потребує певної зміни всього життя класу, а також значної кількості часу для підготування. Використання інтерактивного навчання не самоціль. Це лише засіб для досягнення тієї атмосфери в класі, яка найкраще сприяє співробітництву, порозумінню і доброзичливості, надає можливості дійсно реалізувати навчання.
Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається тільки шляхом постійної, активної взаємодії усіх учнів. Головними в процесі навчання є зв’язки між учнями, їхня взаємодія та співпраця. Результати досягаються взаємними зусиллями учасників процесу навчання, учні беруть на себе відповідальність за результати навчання.
Полудень Ольга (Monday, 20 January 2020 13:49)
Про результативність використання педагогом інноваційних форм та методів роботи говорять зацікавлені очі учнів та їх бажання до пізнання нового! Дякую за цікаву статтю!
Курлюк Тетяна (Wednesday, 15 January 2020 18:23)
Із статті видно, що автор професійно володіє сучасними технологіями, має творчий підхід до реалізації своїх цікавих та креативних ідей! Особисто зацікавили форми використання такої ефективної технології як сторітеллінг. Щиро бажаю енергії, терпіння, втілення задумів та починань, а також душевної гармонії та здоров'я!
Катерина Заболотна (Wednesday, 15 January 2020 16:27)
Використання інноваційних форм і методів у роботі вчителем-словесником, безперечно, є вимогою часу, адже сприяє формуванню пізнавального інтересу учнів, підвищенню результативності навчання. Оcвітній процес стає яскравим, цікавим і творчим. Дякую колезі за актуальну та змістовну статтю!
Антоніна Островська (Wednesday, 15 January 2020 15:05)
Стаття дуже актуальна і цікава. Нові підходи до навчання мотивують дітей захоплюватися українською літературою, інновації із застосуванням віртуальних музеїв розширюють кругозір школярів. А навчання, побудоване на співробітництві, всиляє довіру. Так тримати. Дякую за творчість.
Згарська Людмила (Wednesday, 15 January 2020 07:46)
Колего,досить змістовна стаття!Сьогодення вимагає змін.А щоб змінилося щось,треба використовувати якусь новизну.Як найкраще в цій ситуації підійде залучення дітей і вчителів до інновацій в сучасному освітньому процесі.Тож пробуємо разом!
Вікторія Шевченко (Tuesday, 14 January 2020 18:57)
Дякую колезі за змістовну і цікаву статтю.Мабуть,зараз,як ніколи,педагогу потрібні сучасні інструментарії в освітньому процесі.Творити,реалізувати свій потенціал,отримувати визнання-це верхній рівень в ієрархії проблем людини.Таким чином,гостро постає питання креативності особистості.Багато хто визнає,що креативність-головна якість людини 21 ст..Більшість досліджень,проведених педагогами і науковцями,свідчать про те,що креативність є найважливішою навичкою,що допомагає підготувати молодих людей до труднощів та викликів сучасного світу.
На мою думку,саме використання інноваційних методів і форм роботи в освітньому процесі допоможе нам,педагогам,розвинути в кожній дитині важливу навичку-креативність,навчити бачити проблеми під іншим кутом,вирішувати їх унікальним способом.
Україна має бути інноваційною креативною країною,в котрій все організовано для розкриття та розвитку творчого потенціалу людини!Колеги,і наша роль в цьому процесі чи не найголовніша!
Валентина Самонова, ЗОШ № 10 (Tuesday, 14 January 2020 18:04)
Дуже цікавий матеріал. Сьогодення, дійсно, вимагає від педагога володіння сучасними технологіями: інформації безліч, потрібно вміти вдало її використовувати. Сама полюбляю віртуальні екскурсії, які дають можливість побачити щось (хай і на відстані), адже деякі місця реально відвідати просто немає змоги. Дякую за посилання на "хмари слів"