Повшебна І.С., НВО № 25(Tuesday, 21 January 2020 20:38)
Стаття цікава та корисна. Автор пропонує різноманітні види вправ для формування навичок читання , що зацікавлять кожного учня.
#10
Даниленко Наталія НВО25(Tuesday, 21 January 2020 19:02)
Автор описує досвід своєї практичної роботи щодо використання інноваційних методів і технологій навчання на уроках літературного читання. Сучачні діти - це діти нового середовища, тому дуже важливо
впроваджувати і використовувати в навчальному процесі сучасні інноваційні методи і форми роботи, які дозволяють підготувати компетентних учнів. Дякую за цікавий і змістовний матеріал. Успіхів у
роботі!
#9
Журавльова Людмила, НВО №25(Sunday, 19 January 2020 22:40)
Запропонована робота цікава тим, що в ній пані Аеліта пропонує використання інноваційних методів та форм роботи на уроках літературного читання в процесі формування читацьких навичок дітей. Дякую за
дуже гарний перелік вправ, які сприяють формуванню читацьких компетентностей учнів. Натхнення та успіхів вам у роботі.
#8
Тетяна Ратушняк, НВО 25(Sunday, 19 January 2020 18:28)
Дякую за цікавий матеріал. Впровадження і використання інноваційних методів та форм роботи на уроках літературного читання в процесі формування читацьких навичок учнів є актуальним на сучасному етапі
розвитку освіти. Саме інноваційні методи дають змогу створювати навчальне середовище, в якому теорія і практика засвоюються одночасно, а це надає змогу учням формувати характер, розвивати світогляд,
логічне мислення, зв’язне мовлення; формувати критичне мислення; виявляти і реалізовувати індивідуальні можливості. Успіхів у роботі!
#7
Торжинська Сніжана Вікторівна НВО,25(Saturday, 18 January 2020 21:01)
Дякую автору за цікаву статтю! На сучасному етапі розвитку освіти діти дійсно навчаються завдяки тому, що можуть повністю себе реалізувати. Вони не бояться висловити свою думку, критику, не бояться
бути почутими.
#6
Марія Мельник, НВО №25(Saturday, 18 January 2020 20:11)
Цікава стаття. Основна увага зосереджується на технологіях швидкого і правильного читання. Розкривається сутність таких понять як читацька компетентність, динамічне читання. Актуальною є проблема
впровадження інноваційних методик навчання читання у практику сучасної початкової школи. Розкрито цікаві методи і прийоми читання. Дякую за цікавий мактеріал. Бажаю успіхів.
#5
Отряжа Ніна НВО № 25(Saturday, 18 January 2020)
Поділяю думку автора, що" формування вмінь і навичок динамічного читання в учнів 1–2 циклу навчання буде ефективним за умови правильного і раціонального застосування різноманітних методів та
прийомів". Такий підхід зацікавлює дітей, сприяє розумінню прочитаного, отже формує свідоме ставлення до навчання. Стаття актуальна, цікава. Бажаю успіхів в роботі.
#4
Ада Левшун, НВО №25(Saturday, 18 January 2020 08:35)
Пані Аеліта у своїй статті зазначає, що "одним із завдань навчання молодших школярів техніки динамічного читання є розвиток уміння читати тексти швидко та з повним їх розумінням". Приводить до
прикладу унікальні методики, що сприяють розвитку читацьких навичок. Ніхто не говорить, що НУШ - це НОВІ методики, бо відомі вже не працюють. Необхідно вносити нове бачення, нові підходи, але прийоми
та технології, які ми використовуємо в традиційній школі, що дають результати, мають мати місце і в НУШ. Дякую автору за статтю та творчу роботу!
#3
Анна Скирда, вчитель початкових класів НВК № 34(Thursday, 16 January 2020 19:50)
Цікава інформація, корисна стаття! Дякую автору і бажаю творчої наснаги, успіхів!!!
#2
Галина НВО №25(Wednesday, 15 January 2020 19:10)
В даній статті розкрито методи навчання читання С.І. Осіпова, І.Т. Федоренко, О. Декролі, М.О. Зайцева, Г. Домана; метод динамічного читання, його прийоми. Наведено перелік вправ, які слід
застосовувати для формування читацької компетентності молодших школярів. Дякую за цікаву і змістовну статтю. Успіхів у роботі.
#1
Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС(Tuesday, 14 January 2020 19:42)
Читання рідною мовою є потужним засобом виховного і розвивального впливу на особистість дитини. Воно прилучає молодших школярів до скарбниці духовності і культури, літературних надбань українського
народу і народів світу, сприяє моральному, етичному та естетичному розвитку. Саме під час інтерактивного навчання учні вчаться мислити творчо, критично, висловлювати власні думки, приймати
обґрунтовані рішення; формуються навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свої погляди, об’єктивно оцінювати власну роботу та роботу інших. Дякую автору за актуальність статті.
Повшебна І.С., НВО № 25 (Tuesday, 21 January 2020 20:38)
Стаття цікава та корисна. Автор пропонує різноманітні види вправ для формування навичок читання , що зацікавлять кожного учня.
Даниленко Наталія НВО25 (Tuesday, 21 January 2020 19:02)
Автор описує досвід своєї практичної роботи щодо використання інноваційних методів і технологій навчання на уроках літературного читання. Сучачні діти - це діти нового середовища, тому дуже важливо впроваджувати і використовувати в навчальному процесі сучасні інноваційні методи і форми роботи, які дозволяють підготувати компетентних учнів. Дякую за цікавий і змістовний матеріал. Успіхів у роботі!
Журавльова Людмила, НВО №25 (Sunday, 19 January 2020 22:40)
Запропонована робота цікава тим, що в ній пані Аеліта пропонує використання інноваційних методів та форм роботи на уроках літературного читання в процесі формування читацьких навичок дітей. Дякую за дуже гарний перелік вправ, які сприяють формуванню читацьких компетентностей учнів. Натхнення та успіхів вам у роботі.
Тетяна Ратушняк, НВО 25 (Sunday, 19 January 2020 18:28)
Дякую за цікавий матеріал. Впровадження і використання інноваційних методів та форм роботи на уроках літературного читання в процесі формування читацьких навичок учнів є актуальним на сучасному етапі розвитку освіти. Саме інноваційні методи дають змогу створювати навчальне середовище, в якому теорія і практика засвоюються одночасно, а це надає змогу учням формувати характер, розвивати світогляд, логічне мислення, зв’язне мовлення; формувати критичне мислення; виявляти і реалізовувати індивідуальні можливості. Успіхів у роботі!
Торжинська Сніжана Вікторівна НВО,25 (Saturday, 18 January 2020 21:01)
Дякую автору за цікаву статтю! На сучасному етапі розвитку освіти діти дійсно навчаються завдяки тому, що можуть повністю себе реалізувати. Вони не бояться висловити свою думку, критику, не бояться бути почутими.
Марія Мельник, НВО №25 (Saturday, 18 January 2020 20:11)
Цікава стаття. Основна увага зосереджується на технологіях швидкого і правильного читання. Розкривається сутність таких понять як читацька компетентність, динамічне читання. Актуальною є проблема впровадження інноваційних методик навчання читання у практику сучасної початкової школи. Розкрито цікаві методи і прийоми читання. Дякую за цікавий мактеріал. Бажаю успіхів.
Отряжа Ніна НВО № 25 (Saturday, 18 January 2020)
Поділяю думку автора, що" формування вмінь і навичок динамічного читання в учнів 1–2 циклу навчання буде ефективним за умови правильного і раціонального застосування різноманітних методів та прийомів". Такий підхід зацікавлює дітей, сприяє розумінню прочитаного, отже формує свідоме ставлення до навчання. Стаття актуальна, цікава. Бажаю успіхів в роботі.
Ада Левшун, НВО №25 (Saturday, 18 January 2020 08:35)
Пані Аеліта у своїй статті зазначає, що "одним із завдань навчання молодших школярів техніки динамічного читання є розвиток уміння читати тексти швидко та з повним їх розумінням". Приводить до прикладу унікальні методики, що сприяють розвитку читацьких навичок. Ніхто не говорить, що НУШ - це НОВІ методики, бо відомі вже не працюють. Необхідно вносити нове бачення, нові підходи, але прийоми та технології, які ми використовуємо в традиційній школі, що дають результати, мають мати місце і в НУШ. Дякую автору за статтю та творчу роботу!
Анна Скирда, вчитель початкових класів НВК № 34 (Thursday, 16 January 2020 19:50)
Цікава інформація, корисна стаття! Дякую автору і бажаю творчої наснаги, успіхів!!!
Галина НВО №25 (Wednesday, 15 January 2020 19:10)
В даній статті розкрито методи навчання читання С.І. Осіпова, І.Т. Федоренко, О. Декролі, М.О. Зайцева, Г. Домана; метод динамічного читання, його прийоми. Наведено перелік вправ, які слід застосовувати для формування читацької компетентності молодших школярів. Дякую за цікаву і змістовну статтю. Успіхів у роботі.
Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 14 January 2020 19:42)
Читання рідною мовою є потужним засобом виховного і розвивального впливу на особистість дитини. Воно прилучає молодших школярів до скарбниці духовності і культури, літературних надбань українського народу і народів світу, сприяє моральному, етичному та естетичному розвитку. Саме під час інтерактивного навчання учні вчаться мислити творчо, критично, висловлювати власні думки, приймати обґрунтовані рішення; формуються навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свої погляди, об’єктивно оцінювати власну роботу та роботу інших. Дякую автору за актуальність статті.