Comments: 15 (Discussion closed)
  • #15

    Єрмакова А.І., Богдашова К.В. бібліотекарі гімназії ім. Т. Шевченка (Friday, 24 January 2020 15:23)

    Формування інформаційної культури здобувачів освіти не здійснюється миттєво, це складний і багатогранний процес. Із статті зрозуміло, що Галина Федорівна приділяє цьому питанню велику увагу. Дякуємо за корисну інформацію

  • #14

    Куженко Таміла,зав.бібліотекою Ліцей "Сокіл" (Friday, 24 January 2020 11:25)

    Автор статті переконливо аргументує про перевагу книги над іншими засобами інформації та дає практичні поради щодо залучення дітей до читання.Дякую за змістовну та корисну інформацію.

  • #13

    Алла Мальцева, НВО №1 (Friday, 24 January 2020 09:47)

    Нині в світі має силу той, хто володіє інформацією. Розуміючи це завдання зацікавити читачів книгою Галина Федорівна, вкотре довела нам, що Книга- це формування інформаційної культури, художнього смаку, літературної освіти. Дякую Вам !

  • #12

    Наталія Мотузова, СЗШ №14 (Friday, 24 January 2020 09:46)

    Бібліотека - це інформаційний центр, який сприяє розвитку особистості- читача, культури спілкування його інформаційно- освітньої пізнавальної діяльності. Тому дана стаття є актуальною на сьогодні.

  • #11

    Світлана Цеба, бібліотекар ЦМСПС (Friday, 24 January 2020 09:29)

    Важливим завданням шкільної бібліотеки є виховання в учнів інформаційної культури - сталого прагнення до пошуку інформації, свідомого добору джерел. Висока якість освіти сьогодні вимагає високого рівня інформаційної культури учнів і педагогів. Саме бібліотека допомагає читачам навчитися самостійно працювати з книгою. Галина Федорівна в своїй статті ознайомила нас з системою формування основ інформаційної культури яка впроваджена бібліотекарями в роботі бібліотеки з користувачами. Роль бібліотекаря в школі освіченого компетентного, завжди готового допомагати залишиться назавжди. Дякую.

  • #10

    Фівко Е.В .Бібліотекар НВК 34 (Thursday, 23 January 2020 11:58)

    Згодна з кожним словом бібліотекаря, Галиною Козленко. Дякую Вам за гарну статтю.Бажаю Вам успіхів у роботі.

  • #9

    Петрова Л.О., бібліотекар ГНТН (Wednesday, 22 January 2020 11:16)

    Автор статті Галина Козленко акцентує увагу на провідній ролі у вихованні майбутніх освічених членів інформаційного суспільства шкілних бібліотек. Хто як не шкільна бібліотека є чи не єдиним осередком, що забезпечує юним читачам безкоштовний та оперативний доступ до інформаційних ресурсів? У сучасній бібліотеці дитина починає своє перше знайомство з інформаційною культурою, і завданням бібліотек є не тільки створення та забезпечення можливостей доступу читачів до інформаційних ресурсів, але й пошук нових підходів до підготовки користувачів, які б володіли сучасними методами багатоаспектної інформаційної діяльності. Виходячи з цього, у бібліотеках необхідно створити систему безперервного навчання дітей сучасним інформаційним технологіям, яка б допомогла підготувати юних читачів до роботи з новими видами інформації, змінювала б та розвивала їхній інформаційний світогляд. Бібліотека освітнього закладу №16 дійсно є тим осередком, де діти навчаються інформаційній культурі, бо в ній працюють бібліотекарі - професіонали своєї справи.

  • #8

    Чебана Л., Кудря С. бібліотекарі НВО І-ІІІ ст. "Науковий ліцей" (Wednesday, 22 January 2020 10:06)

    Читання - це складний процес, який потребує постійної уваги, напруги усіх розумових сил, а головне - бажання. Суспільство, яке читає, є суспільством мислячим, бо читання залишається базовим інструментом культури у світі інформації.
    Галина Федорівна в своїй статті показує необхідність виховання у користувачів бібліотечно-бібліографічної грамотністі та культури читання. Дякуємо за корисну інформацію та досвід роботи.

  • #7

    Віра Шутурмінська, методист ЦМСПС (Wednesday, 22 January 2020 09:35)

    Володіння певним рівнем інформаційної культури, притаманної нинішньому суспільству, є необхідною умовою формування активної громадянської позиції, подальшої успішної діяльності молодої людини в суспільстві нового століття. Освічена людина повинна знаходити необхідну інформацію для професійної та повсякденної діяльності, користуватися цією інформацією, аналізувати, синтезувати, оцінювати як її, так і її джерела, використовуючи при цьому новітні інформаційні та комунікаційні технології. Якщо в учня не буде сформовано необхідний рівень його особистісної інформаційної культури, він, в майбутньому, не зможе ні повноцінно навчатися, ні повноцінно працювати.
    Найпочесніше місце серед джерел інформації надається книзі. Читання – це засіб контакту дитини з широким світом. Книгу називають вчителем життя, другом і порадником.
    Стаття є актуальною, оскільки спрямована на висвітлення проблем виховання учня закладу освіти. В статті автор розкриває практичні аспекти виховування всебічно розвиненої особистості шляхом розширення інформаційного простору та яка роль відводиться книзі у розв’язанні поставлених проблем. В статті прослідковується велика праця і мудрість багатьох педагогічних працівників закладу освіти щодо підготовки всебічно розвиненої, інформованої особистості.
    Дякую!

  • #6

    Швець С.А., бібліотекар НВК "Кіровоградський колегіум" (Sunday, 19 January 2020 19:40)

    В XXI столітті КНИГА залишаться джерелом знань, духовності, вчителем у складних життєвих ситуаціях. Саме робота з книгою є основою роботи шкільного бібліотекаря від оформлення різних видів картотек до розповсюдження навчальної, художньої та методичної літератури серед учнів та вчителів за допомогою цікавих заходів. Галина Федорівна є професіоналом в цьому питанні і розуміє важливість книги, яка "...захищає душу дитини, живить розум і серце, сприяє творчій самореалізації особистості, її життєстійкості". Дякую за "живу" статтю про роботу шкільної бібліотеки в цьому напрямку.

  • #5

    Вікторія Герасимова НВО 16 (Saturday, 18 January 2020 21:07)

    Сучасні технології, ґаджети у школярів забирають більшість часу, витісняючи роботу з книгою. Та ніщо неможливо порівняти з книгою - з її запахом, з перегортуванням і шуршінням сторінок. Книга - це неймовірний зв'язок з твором, з автором книги. Дуже хочеться, щоб і сучасні школярі це розуміли. Дякую автору!

  • #4

    Ірина Дорогань, заступник директора НВО №16 (Thursday, 16 January 2020 20:30)

    Падіння рівня читацької активності в останні роки негативно впливає на рівень загальної культури сучасної молоді. Шкільний бібліотекар виступає не тільки в ролі інформатора, а й вихователя і організатора освітніх позакласних заходів у школі. Практичний досвід Галини Федорівни доводить, що досконалості немає меж. Інструментарій бібліотекаря досить великий - від організації бібліотечних уроків, позакласних заходів до показу вистав аматорського шкільного театру. Дякую за вашу працю і бажаю нових успіхів.

  • #3

    Ніна Чернега НВО 16 (Wednesday, 15 January 2020 21:49)

    Цю статтю має прочитати кожен учень та його батьки,щоб розуміти важливість співпраці з бібліотекою! Дякую!

  • #2

    Ленів О.В., Чорнобай Л.О., бібліотекарі НВО №31 (Wednesday, 15 January 2020 09:33)

    Стаття Галини Федорівни розкриває роботу бібліотеки, спрямовану на формування системи бібліотечно-бібліографічних знань та інформаційної культури учнів.
    З оновленням освіти, введенням нових програм та технологій навчання головним залишається вміння дітей учитися, самостійно знаходити інформацію, обробляти її, аналізувати.
    В публікації докладно аналізується індивідуальний та диференційований підходи в роботі з дітьми, адже виховати всебічно розвинену особистість можливо тільки на основі індивідуального підходу до кожного читача.
    Погоджуємось з автором, що необхідними умовами інформаційної роботи є систематичність та впровадження конкретної роботи для кожної вікової групи читачів.
    Дякуємо за цікаву статтю, бажаємо успіхів у роботі!

  • #1

    Олексієнко Валентина Вікторівна,учитель математики НВО № 16 (Tuesday, 14 January 2020 20:42)

    Погоджуюсь з кожним словом цієї публікації. Книга - це скарб. З задоволенням читаю різноманітні книги. Суспільство ,як пише автор статті, повинно читати книги.Дякую,шановна Галино Федорівно.