Єрмакова А.І., Богдашова К.В. бібліотекарі гімназії ім. Т. Шевченка(Friday, 24 January 2020 15:23)
Формування інформаційної культури здобувачів освіти не здійснюється миттєво, це складний і багатогранний процес. Із статті зрозуміло, що Галина Федорівна приділяє цьому питанню велику увагу. Дякуємо
за корисну інформацію
#14
Куженко Таміла,зав.бібліотекою Ліцей "Сокіл"(Friday, 24 January 2020 11:25)
Автор статті переконливо аргументує про перевагу книги над іншими засобами інформації та дає практичні поради щодо залучення дітей до читання.Дякую за змістовну та корисну інформацію.
#13
Алла Мальцева, НВО №1(Friday, 24 January 2020 09:47)
Нині в світі має силу той, хто володіє інформацією. Розуміючи це завдання зацікавити читачів книгою Галина Федорівна, вкотре довела нам, що Книга- це формування інформаційної культури, художнього
смаку, літературної освіти. Дякую Вам !
#12
Наталія Мотузова, СЗШ №14(Friday, 24 January 2020 09:46)
Бібліотека - це інформаційний центр, який сприяє розвитку особистості- читача, культури спілкування його інформаційно- освітньої пізнавальної діяльності. Тому дана стаття є актуальною на сьогодні.
#11
Світлана Цеба, бібліотекар ЦМСПС(Friday, 24 January 2020 09:29)
Важливим завданням шкільної бібліотеки є виховання в учнів інформаційної культури - сталого прагнення до пошуку інформації, свідомого добору джерел. Висока якість освіти сьогодні вимагає високого
рівня інформаційної культури учнів і педагогів. Саме бібліотека допомагає читачам навчитися самостійно працювати з книгою. Галина Федорівна в своїй статті ознайомила нас з системою формування основ
інформаційної культури яка впроваджена бібліотекарями в роботі бібліотеки з користувачами. Роль бібліотекаря в школі освіченого компетентного, завжди готового допомагати залишиться назавжди. Дякую.
#10
Фівко Е.В .Бібліотекар НВК 34(Thursday, 23 January 2020 11:58)
Згодна з кожним словом бібліотекаря, Галиною Козленко. Дякую Вам за гарну статтю.Бажаю Вам успіхів у роботі.
#9
Петрова Л.О., бібліотекар ГНТН(Wednesday, 22 January 2020 11:16)
Автор статті Галина Козленко акцентує увагу на провідній ролі у вихованні майбутніх освічених членів інформаційного суспільства шкілних бібліотек. Хто як не шкільна бібліотека є чи не єдиним
осередком, що забезпечує юним читачам безкоштовний та оперативний доступ до інформаційних ресурсів? У сучасній бібліотеці дитина починає своє перше знайомство з інформаційною культурою, і завданням
бібліотек є не тільки створення та забезпечення можливостей доступу читачів до інформаційних ресурсів, але й пошук нових підходів до підготовки користувачів, які б володіли сучасними методами
багатоаспектної інформаційної діяльності. Виходячи з цього, у бібліотеках необхідно створити систему безперервного навчання дітей сучасним інформаційним технологіям, яка б допомогла підготувати юних
читачів до роботи з новими видами інформації, змінювала б та розвивала їхній інформаційний світогляд. Бібліотека освітнього закладу №16 дійсно є тим осередком, де діти навчаються інформаційній
культурі, бо в ній працюють бібліотекарі - професіонали своєї справи.
#8
Чебана Л., Кудря С. бібліотекарі НВО І-ІІІ ст. "Науковий ліцей"(Wednesday, 22 January 2020 10:06)
Читання - це складний процес, який потребує постійної уваги, напруги усіх розумових сил, а головне - бажання. Суспільство, яке читає, є суспільством мислячим, бо читання залишається базовим
інструментом культури у світі інформації.
Галина Федорівна в своїй статті показує необхідність виховання у користувачів бібліотечно-бібліографічної грамотністі та культури читання. Дякуємо за корисну інформацію та досвід роботи.
#7
Віра Шутурмінська, методист ЦМСПС(Wednesday, 22 January 2020 09:35)
Володіння певним рівнем інформаційної культури, притаманної нинішньому суспільству, є необхідною умовою формування активної громадянської позиції, подальшої успішної діяльності молодої людини в
суспільстві нового століття. Освічена людина повинна знаходити необхідну інформацію для професійної та повсякденної діяльності, користуватися цією інформацією, аналізувати, синтезувати, оцінювати як
її, так і її джерела, використовуючи при цьому новітні інформаційні та комунікаційні технології. Якщо в учня не буде сформовано необхідний рівень його особистісної інформаційної культури, він, в
майбутньому, не зможе ні повноцінно навчатися, ні повноцінно працювати.
Найпочесніше місце серед джерел інформації надається книзі. Читання – це засіб контакту дитини з широким світом. Книгу називають вчителем життя, другом і порадником.
Стаття є актуальною, оскільки спрямована на висвітлення проблем виховання учня закладу освіти. В статті автор розкриває практичні аспекти виховування всебічно розвиненої особистості шляхом розширення
інформаційного простору та яка роль відводиться книзі у розв’язанні поставлених проблем. В статті прослідковується велика праця і мудрість багатьох педагогічних працівників закладу освіти щодо
підготовки всебічно розвиненої, інформованої особистості.
Дякую!
#6
Швець С.А., бібліотекар НВК "Кіровоградський колегіум"(Sunday, 19 January 2020 19:40)
В XXI столітті КНИГА залишаться джерелом знань, духовності, вчителем у складних життєвих ситуаціях. Саме робота з книгою є основою роботи шкільного бібліотекаря від оформлення різних видів картотек
до розповсюдження навчальної, художньої та методичної літератури серед учнів та вчителів за допомогою цікавих заходів. Галина Федорівна є професіоналом в цьому питанні і розуміє важливість книги, яка
"...захищає душу дитини, живить розум і серце, сприяє творчій самореалізації особистості, її життєстійкості". Дякую за "живу" статтю про роботу шкільної бібліотеки в цьому напрямку.
#5
Вікторія Герасимова НВО 16(Saturday, 18 January 2020 21:07)
Сучасні технології, ґаджети у школярів забирають більшість часу, витісняючи роботу з книгою. Та ніщо неможливо порівняти з книгою - з її запахом, з перегортуванням і шуршінням сторінок. Книга - це
неймовірний зв'язок з твором, з автором книги. Дуже хочеться, щоб і сучасні школярі це розуміли. Дякую автору!
#4
Ірина Дорогань, заступник директора НВО №16(Thursday, 16 January 2020 20:30)
Падіння рівня читацької активності в останні роки негативно впливає на рівень загальної культури сучасної молоді. Шкільний бібліотекар виступає не тільки в ролі інформатора, а й вихователя і
організатора освітніх позакласних заходів у школі. Практичний досвід Галини Федорівни доводить, що досконалості немає меж. Інструментарій бібліотекаря досить великий - від організації бібліотечних
уроків, позакласних заходів до показу вистав аматорського шкільного театру. Дякую за вашу працю і бажаю нових успіхів.
#3
Ніна Чернега НВО 16(Wednesday, 15 January 2020 21:49)
Цю статтю має прочитати кожен учень та його батьки,щоб розуміти важливість співпраці з бібліотекою! Дякую!
Стаття Галини Федорівни розкриває роботу бібліотеки, спрямовану на формування системи бібліотечно-бібліографічних знань та інформаційної культури учнів.
З оновленням освіти, введенням нових програм та технологій навчання головним залишається вміння дітей учитися, самостійно знаходити інформацію, обробляти її, аналізувати.
В публікації докладно аналізується індивідуальний та диференційований підходи в роботі з дітьми, адже виховати всебічно розвинену особистість можливо тільки на основі індивідуального підходу до
кожного читача.
Погоджуємось з автором, що необхідними умовами інформаційної роботи є систематичність та впровадження конкретної роботи для кожної вікової групи читачів.
Дякуємо за цікаву статтю, бажаємо успіхів у роботі!
#1
Олексієнко Валентина Вікторівна,учитель математики НВО № 16(Tuesday, 14 January 2020 20:42)
Погоджуюсь з кожним словом цієї публікації. Книга - це скарб. З задоволенням читаю різноманітні книги. Суспільство ,як пише автор статті, повинно читати книги.Дякую,шановна Галино Федорівно.
Єрмакова А.І., Богдашова К.В. бібліотекарі гімназії ім. Т. Шевченка (Friday, 24 January 2020 15:23)
Формування інформаційної культури здобувачів освіти не здійснюється миттєво, це складний і багатогранний процес. Із статті зрозуміло, що Галина Федорівна приділяє цьому питанню велику увагу. Дякуємо за корисну інформацію
Куженко Таміла,зав.бібліотекою Ліцей "Сокіл" (Friday, 24 January 2020 11:25)
Автор статті переконливо аргументує про перевагу книги над іншими засобами інформації та дає практичні поради щодо залучення дітей до читання.Дякую за змістовну та корисну інформацію.
Алла Мальцева, НВО №1 (Friday, 24 January 2020 09:47)
Нині в світі має силу той, хто володіє інформацією. Розуміючи це завдання зацікавити читачів книгою Галина Федорівна, вкотре довела нам, що Книга- це формування інформаційної культури, художнього смаку, літературної освіти. Дякую Вам !
Наталія Мотузова, СЗШ №14 (Friday, 24 January 2020 09:46)
Бібліотека - це інформаційний центр, який сприяє розвитку особистості- читача, культури спілкування його інформаційно- освітньої пізнавальної діяльності. Тому дана стаття є актуальною на сьогодні.
Світлана Цеба, бібліотекар ЦМСПС (Friday, 24 January 2020 09:29)
Важливим завданням шкільної бібліотеки є виховання в учнів інформаційної культури - сталого прагнення до пошуку інформації, свідомого добору джерел. Висока якість освіти сьогодні вимагає високого рівня інформаційної культури учнів і педагогів. Саме бібліотека допомагає читачам навчитися самостійно працювати з книгою. Галина Федорівна в своїй статті ознайомила нас з системою формування основ інформаційної культури яка впроваджена бібліотекарями в роботі бібліотеки з користувачами. Роль бібліотекаря в школі освіченого компетентного, завжди готового допомагати залишиться назавжди. Дякую.
Фівко Е.В .Бібліотекар НВК 34 (Thursday, 23 January 2020 11:58)
Згодна з кожним словом бібліотекаря, Галиною Козленко. Дякую Вам за гарну статтю.Бажаю Вам успіхів у роботі.
Петрова Л.О., бібліотекар ГНТН (Wednesday, 22 January 2020 11:16)
Автор статті Галина Козленко акцентує увагу на провідній ролі у вихованні майбутніх освічених членів інформаційного суспільства шкілних бібліотек. Хто як не шкільна бібліотека є чи не єдиним осередком, що забезпечує юним читачам безкоштовний та оперативний доступ до інформаційних ресурсів? У сучасній бібліотеці дитина починає своє перше знайомство з інформаційною культурою, і завданням бібліотек є не тільки створення та забезпечення можливостей доступу читачів до інформаційних ресурсів, але й пошук нових підходів до підготовки користувачів, які б володіли сучасними методами багатоаспектної інформаційної діяльності. Виходячи з цього, у бібліотеках необхідно створити систему безперервного навчання дітей сучасним інформаційним технологіям, яка б допомогла підготувати юних читачів до роботи з новими видами інформації, змінювала б та розвивала їхній інформаційний світогляд. Бібліотека освітнього закладу №16 дійсно є тим осередком, де діти навчаються інформаційній культурі, бо в ній працюють бібліотекарі - професіонали своєї справи.
Чебана Л., Кудря С. бібліотекарі НВО І-ІІІ ст. "Науковий ліцей" (Wednesday, 22 January 2020 10:06)
Читання - це складний процес, який потребує постійної уваги, напруги усіх розумових сил, а головне - бажання. Суспільство, яке читає, є суспільством мислячим, бо читання залишається базовим інструментом культури у світі інформації.
Галина Федорівна в своїй статті показує необхідність виховання у користувачів бібліотечно-бібліографічної грамотністі та культури читання. Дякуємо за корисну інформацію та досвід роботи.
Віра Шутурмінська, методист ЦМСПС (Wednesday, 22 January 2020 09:35)
Володіння певним рівнем інформаційної культури, притаманної нинішньому суспільству, є необхідною умовою формування активної громадянської позиції, подальшої успішної діяльності молодої людини в суспільстві нового століття. Освічена людина повинна знаходити необхідну інформацію для професійної та повсякденної діяльності, користуватися цією інформацією, аналізувати, синтезувати, оцінювати як її, так і її джерела, використовуючи при цьому новітні інформаційні та комунікаційні технології. Якщо в учня не буде сформовано необхідний рівень його особистісної інформаційної культури, він, в майбутньому, не зможе ні повноцінно навчатися, ні повноцінно працювати.
Найпочесніше місце серед джерел інформації надається книзі. Читання – це засіб контакту дитини з широким світом. Книгу називають вчителем життя, другом і порадником.
Стаття є актуальною, оскільки спрямована на висвітлення проблем виховання учня закладу освіти. В статті автор розкриває практичні аспекти виховування всебічно розвиненої особистості шляхом розширення інформаційного простору та яка роль відводиться книзі у розв’язанні поставлених проблем. В статті прослідковується велика праця і мудрість багатьох педагогічних працівників закладу освіти щодо підготовки всебічно розвиненої, інформованої особистості.
Дякую!
Швець С.А., бібліотекар НВК "Кіровоградський колегіум" (Sunday, 19 January 2020 19:40)
В XXI столітті КНИГА залишаться джерелом знань, духовності, вчителем у складних життєвих ситуаціях. Саме робота з книгою є основою роботи шкільного бібліотекаря від оформлення різних видів картотек до розповсюдження навчальної, художньої та методичної літератури серед учнів та вчителів за допомогою цікавих заходів. Галина Федорівна є професіоналом в цьому питанні і розуміє важливість книги, яка "...захищає душу дитини, живить розум і серце, сприяє творчій самореалізації особистості, її життєстійкості". Дякую за "живу" статтю про роботу шкільної бібліотеки в цьому напрямку.
Вікторія Герасимова НВО 16 (Saturday, 18 January 2020 21:07)
Сучасні технології, ґаджети у школярів забирають більшість часу, витісняючи роботу з книгою. Та ніщо неможливо порівняти з книгою - з її запахом, з перегортуванням і шуршінням сторінок. Книга - це неймовірний зв'язок з твором, з автором книги. Дуже хочеться, щоб і сучасні школярі це розуміли. Дякую автору!
Ірина Дорогань, заступник директора НВО №16 (Thursday, 16 January 2020 20:30)
Падіння рівня читацької активності в останні роки негативно впливає на рівень загальної культури сучасної молоді. Шкільний бібліотекар виступає не тільки в ролі інформатора, а й вихователя і організатора освітніх позакласних заходів у школі. Практичний досвід Галини Федорівни доводить, що досконалості немає меж. Інструментарій бібліотекаря досить великий - від організації бібліотечних уроків, позакласних заходів до показу вистав аматорського шкільного театру. Дякую за вашу працю і бажаю нових успіхів.
Ніна Чернега НВО 16 (Wednesday, 15 January 2020 21:49)
Цю статтю має прочитати кожен учень та його батьки,щоб розуміти важливість співпраці з бібліотекою! Дякую!
Ленів О.В., Чорнобай Л.О., бібліотекарі НВО №31 (Wednesday, 15 January 2020 09:33)
Стаття Галини Федорівни розкриває роботу бібліотеки, спрямовану на формування системи бібліотечно-бібліографічних знань та інформаційної культури учнів.
З оновленням освіти, введенням нових програм та технологій навчання головним залишається вміння дітей учитися, самостійно знаходити інформацію, обробляти її, аналізувати.
В публікації докладно аналізується індивідуальний та диференційований підходи в роботі з дітьми, адже виховати всебічно розвинену особистість можливо тільки на основі індивідуального підходу до кожного читача.
Погоджуємось з автором, що необхідними умовами інформаційної роботи є систематичність та впровадження конкретної роботи для кожної вікової групи читачів.
Дякуємо за цікаву статтю, бажаємо успіхів у роботі!
Олексієнко Валентина Вікторівна,учитель математики НВО № 16 (Tuesday, 14 January 2020 20:42)
Погоджуюсь з кожним словом цієї публікації. Книга - це скарб. З задоволенням читаю різноманітні книги. Суспільство ,як пише автор статті, повинно читати книги.Дякую,шановна Галино Федорівно.