Єрмакова А.І., Богдашова К.В. бібліотекарі гімназії ім. Т. Шевченка(Friday, 24 January 2020 14:48)
Співпраця бібліотекаря з педагогічним колективом завжди дає хороший і дієвий результат. Дякуємо автору за статтю , що розкриває увесь діапазон сучасних методів і прийомів співпраці з педагогічним
колективом, а це дає змогу створити сприятливе середовище для формування ключових компетентностей в учнів.
#16
Куженко Таміла,зав.бібліотекою Ліцей "Сокіл"(Friday, 24 January 2020 11:21)
Матеріал даної статті допоможе у співпраці "Бібліотека-вчитель-учень".Викладені гарні поради,які будуть корисними у роботі для кожного спеціаліста.Дякую!
#15
Світлана Цеба, бібліотекар ЦМСПС(Friday, 24 January 2020 09:52)
Співпраця бібліотекаря і вчителів сприяє підвищенню рівня грамотності учнів, розвитку навичок читання, виробленню вміння користуватися інформаційно-комунікаційними технологіями та вмінням самим
здобувати знання. Татьяна Василівна в своїй статті ділиться досвідом співпраці бібліотеки з педагогами, розкриває форми і методи роботи з педагогічним колективом і учнями. Так спільними зусиллями
створюється сприятливе середовище для формування ключових компетентностей здобувача освіти. Дякую.
#14
Олена Радіонова, бібліотекар гімназії № 9(Wednesday, 22 January 2020 10:38)
Дякую за змістовну і цікаву статтю. Ваші поради щодо використання засобів співпраці бібліотеки з педколективом - як керівництво до дій! Візьму на озброєння.
#13
Чебана Л., Кудря С. бібліотекарі НВО І-ІІІ ст. "Науковий ліцей"(Wednesday, 22 January 2020 09:50)
Шкільна бібліотека - це не тільки зібрання книг, але і місце соціальних комунікацій, там зустрічаються діти різного віку, їх батьки і вчителі. В своїй роботі Тетяна Василівна розкрила основні методи
і форми роботи у співпраці шкільної бібліотеки з педагогічним колективом та учнями закладу освіти. Багато корисного колеги можуть запозичити для використання у своїй роботі. Дякуємо за змістовну
статтю і поділеним досвідом.
#12
Віра Шутурмінська, методист ЦМСПС(Monday, 20 January 2020 15:19)
Сьогодні важливо не стільки володіти певним обсягом інформації, скільки вміти самостійно набувати нові знання, використовуючи всю різноманітність інформаційних ресурсів, зокрема друковане слово,
аудіо- та відеоматеріали, інтернет-ресурси.
Тому, одним із головних завдань закладу освіти є підготовка учнів до швидкого сприйняття й опрацювання великих обсягів інформації, озброєння їх сучасними засобами та технологіями роботи, формування в
них інформаційної культури. А це можливо досягти тільки у сприятливому інформаційному освітньому середовищі, де є співпраця бібліотекара й учителя, котрі самі володіють такою культурою, розуміють ту
роль, яку вони можуть відігравати у формуванні особистості учня, особистості інформаційної цивілізації.
Питання, що поставила автор статті дуже актуальні. Вона знайомить нас як формується інформаційна культура в учнів НВО №16, наводить приклади, дає поради. Тільки тісною, кропіткою співпрацею
бібліотекарів та педагогічних працівників учні розуміють роль інформації в повсякденному житті, знають інформаційні ресурси і готові до їх сприйняття, вміють ефективно здійснювати пошук та вибирати
інформацію з різних джерел, здатні до аналітичної обробки, використання та створення нової інформації.
Досвід, яким ділиться авторка статті стане у нагоді не тільки бібліотекарям і педагогічним працівникам, а й учням та їх батькам, та сприятиме успішній діяльності молодої людини в майбутньому.
Дякую за кропітку роботу вцілому та за цікавий і актуальний досвід, яким ділиться Тетяна Василівна. Успіхів та щедрот Вам, шановний бібліотекарю!
#11
Задорожний Олександр Володимирович, заступник директора НВО №16(Monday, 20 January 2020 14:57)
Тетяно Василівно, дякую Вам за актуальну та змістовну статтю. Стаття є безперечно ефективною, розкрито наукову новизну та практичне значення. Вдало визначені та спроектувані компоненти роботи
шкільної бібліотеки, як компонента педагогічного середовища. Щиро вдячний Вам за працю!
#10
Алла Мальцева., НВО №1(Monday, 20 January 2020 10:41)
Шановна Тетяна Василівна з зацікавленістю познайомилася з Вашою статтею, дякую Вам за поради щодо використання засобів співпраці бібліотеки з педагогічним колективом.
#9
Швець С.А., бібліотекар НВК "Кіровоградський колегіум""(Sunday, 19 January 2020 19:23)
Бібліотека і в XXI столітті залишається важливим осередком розповсюдження знань. Тетяна Василівна у своїй статті перелічили великий спектр сучасних видів співпраці шкільної бібліотеки з учнями та
вчителями. У вас є чому навчатися. Бажаю вам творчих успіхів у нелегкій, але цікавій і необхідній праці шкільного бібліотекаря.
#8
Вікторія Герасимова НВО 16(Saturday, 18 January 2020 20:59)
Співпраця учителя і бібліотекаря завжди дають хороші результати - творчість і розвиток школярів, зацікавленість; проведення бібліотечних уроків, уроків позакласного читання розвивають у учнів повагу
до книги, бажання читати. Дякую автору за статтю.
#7
Бабенко Алла, бібліотекар НВО №32(Thursday, 16 January 2020 22:09)
Тетяна Василівна - спеціаліст вищого класу, дуже ерудована, мудра, чесна, принципова людина. В своїй роботі завжди використовує цікаві новітні технології, з якими знайомить нас потім на семінарах.
Уміє працювати з дітьми, проводить цікаві бібліотечні уроки, зустрічі з видатними людьми краю, літературні мандрівки, різноманітні конкурсні програми, розважальні ігри, вікторини, олімпіади, турніри
та інші заходи. В своїй роботі тісно співпрацює не тільки з учнями, але і з вчителями, батьками, бібліотекарями, представниками міських спільнот. Надає консультації молодим бібліотекарям, допомагає
всім, хто звертається до неї за допомогою. Дуже професійна людина, яка знає, що бібліотека - це важливий інформаційний центр закладу, тому бібліотекар повинен в любий час вміти надавати потрібну
інформацію читачам, навчати їх, як користуватися цією інформацією. А у Тетяни Василівни це виходить дуже гарно. Дякуємо Вам за Вашу сумлінну працю! Дякуємо за цікавий досвід, за цікаву статтю!
#6
Ірина Дорогань, заступник директора НВО №16(Thursday, 16 January 2020 20:37)
Тетяна Василівна- досвідчений та творчий бібліотекар-практик. Під її керівництвом шкільна бібліотека є центром інформаційної культури у закладі. Тісна співпраця шкільного бібліотекаря та педагогів
створюють умови для гармонійного розвитку учнів закладу, розкриття їх творчих здібностей. Дякую за Вашу працю і бажаю творчих успіхів.
#5
Марченко Костянтин(Thursday, 16 January 2020 11:41)
Шановна Тетяно Василівно, дякую за цікаву змістовну статтю!
#4
Петрова Л.О., ГНТН(Thursday, 16 January 2020 08:29)
Стрімкі темпи інформатизації українського суспільства і розвитку Інтернет-технологій актуалізують проблему формування інформаційної культури підростаючого покоління У формуванні
інформаційно-комунікаційної компетенції учнів, особлива роль належить шкільній бібліотеці. Звичайно, що процес формування інформаційної культури учнів потрібно розглядати не як альтернативу, а як
складову частину програми розвитку умінь загальнонавчального характеру.
Якісний результат у формуванні інформаційної культури учнів бібліотекар може отримати тільки тоді, буде співпрацювати у своїй роботі з вчителями та батьками. Успіх бібліотекаря в цій царині багато в
чому залежить від його фахового рівня та професіоналізму. Я знаю автора даної статті як професіонала високого ґатунку, тому робота в комунальному закладі «НВО «ЗНЗ І-ІІІ ступенів №16- ДЮЦ «Лідер» по
вихованню інформаційної культури в учнів є на високому рівні.
#3
Ніна Чернега НВО 16(Wednesday, 15 January 2020 21:37)
Шановна Тетяна Василівна, дякую за змістовну і цікаву статтю! В ній відображена кропітка праця бібліотекаря, ваше розуміння визначеної тематики . Успіхів!
#2
Ленів О.В., Чорнобай Л.О., бібліотекарі НВО31(Wednesday, 15 January 2020 09:25)
Стаття Тетяни Васілівни нас дуже зацікавила, насамперед, професійним підходом до визначеної тематики. Автор докладно розповіла, яку колосальну роботу проводять бібліотекарі в напрямку формування
інформаційної культури здобувачів освіти (виставки, рекомендаційні списки літератури, виховні заходи та багато іншого).
Досвід роботи Тетяни Василівни приваблює різноманітними формами роботи з читачами. Розкривається багатоаспектна співпраця бібліотекаря з педагогічним колективом; фактичне розуміння вчителем і
бібліотекарем роботи один одного, їх взаємодія, взаємоповага, намагання точно і чітко виконувати свої функції.
Працюючи в тісному контакті з учителями, бібліотекар використовує всі можливості співробітництва: надає цілеспрямовану допомогу учням в опануванні знаннями з навчальних предметів, знайомить із
різноманітними джерелами інформації, виховує творчого читача.
Дякуємо Вам за Вашу роботу та зичимо творчих здобутків!
#1
Олексієнко Валентина Вікторівна,учитель математики НВО № 16(Tuesday, 14 January 2020 20:54)
Вдячна Вам,шановна Тетяно Василівно,що не байдужі до своєї справи,що протягом багатьох років зацікавлюєте школярів відвідувати бібліотеки й нашого закладу й міські, збагачуючи їхній інтелектуальний
простір. Успіхів Вам у Вашій просвітницькій роботі.
Єрмакова А.І., Богдашова К.В. бібліотекарі гімназії ім. Т. Шевченка (Friday, 24 January 2020 14:48)
Співпраця бібліотекаря з педагогічним колективом завжди дає хороший і дієвий результат. Дякуємо автору за статтю , що розкриває увесь діапазон сучасних методів і прийомів співпраці з педагогічним колективом, а це дає змогу створити сприятливе середовище для формування ключових компетентностей в учнів.
Куженко Таміла,зав.бібліотекою Ліцей "Сокіл" (Friday, 24 January 2020 11:21)
Матеріал даної статті допоможе у співпраці "Бібліотека-вчитель-учень".Викладені гарні поради,які будуть корисними у роботі для кожного спеціаліста.Дякую!
Світлана Цеба, бібліотекар ЦМСПС (Friday, 24 January 2020 09:52)
Співпраця бібліотекаря і вчителів сприяє підвищенню рівня грамотності учнів, розвитку навичок читання, виробленню вміння користуватися інформаційно-комунікаційними технологіями та вмінням самим здобувати знання. Татьяна Василівна в своїй статті ділиться досвідом співпраці бібліотеки з педагогами, розкриває форми і методи роботи з педагогічним колективом і учнями. Так спільними зусиллями створюється сприятливе середовище для формування ключових компетентностей здобувача освіти. Дякую.
Олена Радіонова, бібліотекар гімназії № 9 (Wednesday, 22 January 2020 10:38)
Дякую за змістовну і цікаву статтю. Ваші поради щодо використання засобів співпраці бібліотеки з педколективом - як керівництво до дій! Візьму на озброєння.
Чебана Л., Кудря С. бібліотекарі НВО І-ІІІ ст. "Науковий ліцей" (Wednesday, 22 January 2020 09:50)
Шкільна бібліотека - це не тільки зібрання книг, але і місце соціальних комунікацій, там зустрічаються діти різного віку, їх батьки і вчителі. В своїй роботі Тетяна Василівна розкрила основні методи і форми роботи у співпраці шкільної бібліотеки з педагогічним колективом та учнями закладу освіти. Багато корисного колеги можуть запозичити для використання у своїй роботі. Дякуємо за змістовну статтю і поділеним досвідом.
Віра Шутурмінська, методист ЦМСПС (Monday, 20 January 2020 15:19)
Сьогодні важливо не стільки володіти певним обсягом інформації, скільки вміти самостійно набувати нові знання, використовуючи всю різноманітність інформаційних ресурсів, зокрема друковане слово, аудіо- та відеоматеріали, інтернет-ресурси.
Тому, одним із головних завдань закладу освіти є підготовка учнів до швидкого сприйняття й опрацювання великих обсягів інформації, озброєння їх сучасними засобами та технологіями роботи, формування в них інформаційної культури. А це можливо досягти тільки у сприятливому інформаційному освітньому середовищі, де є співпраця бібліотекара й учителя, котрі самі володіють такою культурою, розуміють ту роль, яку вони можуть відігравати у формуванні особистості учня, особистості інформаційної цивілізації.
Питання, що поставила автор статті дуже актуальні. Вона знайомить нас як формується інформаційна культура в учнів НВО №16, наводить приклади, дає поради. Тільки тісною, кропіткою співпрацею бібліотекарів та педагогічних працівників учні розуміють роль інформації в повсякденному житті, знають інформаційні ресурси і готові до їх сприйняття, вміють ефективно здійснювати пошук та вибирати інформацію з різних джерел, здатні до аналітичної обробки, використання та створення нової інформації.
Досвід, яким ділиться авторка статті стане у нагоді не тільки бібліотекарям і педагогічним працівникам, а й учням та їх батькам, та сприятиме успішній діяльності молодої людини в майбутньому.
Дякую за кропітку роботу вцілому та за цікавий і актуальний досвід, яким ділиться Тетяна Василівна. Успіхів та щедрот Вам, шановний бібліотекарю!
Задорожний Олександр Володимирович, заступник директора НВО №16 (Monday, 20 January 2020 14:57)
Тетяно Василівно, дякую Вам за актуальну та змістовну статтю. Стаття є безперечно ефективною, розкрито наукову новизну та практичне значення. Вдало визначені та спроектувані компоненти роботи шкільної бібліотеки, як компонента педагогічного середовища. Щиро вдячний Вам за працю!
Алла Мальцева., НВО №1 (Monday, 20 January 2020 10:41)
Шановна Тетяна Василівна з зацікавленістю познайомилася з Вашою статтею, дякую Вам за поради щодо використання засобів співпраці бібліотеки з педагогічним колективом.
Швець С.А., бібліотекар НВК "Кіровоградський колегіум"" (Sunday, 19 January 2020 19:23)
Бібліотека і в XXI столітті залишається важливим осередком розповсюдження знань. Тетяна Василівна у своїй статті перелічили великий спектр сучасних видів співпраці шкільної бібліотеки з учнями та вчителями. У вас є чому навчатися. Бажаю вам творчих успіхів у нелегкій, але цікавій і необхідній праці шкільного бібліотекаря.
Вікторія Герасимова НВО 16 (Saturday, 18 January 2020 20:59)
Співпраця учителя і бібліотекаря завжди дають хороші результати - творчість і розвиток школярів, зацікавленість; проведення бібліотечних уроків, уроків позакласного читання розвивають у учнів повагу до книги, бажання читати. Дякую автору за статтю.
Бабенко Алла, бібліотекар НВО №32 (Thursday, 16 January 2020 22:09)
Тетяна Василівна - спеціаліст вищого класу, дуже ерудована, мудра, чесна, принципова людина. В своїй роботі завжди використовує цікаві новітні технології, з якими знайомить нас потім на семінарах. Уміє працювати з дітьми, проводить цікаві бібліотечні уроки, зустрічі з видатними людьми краю, літературні мандрівки, різноманітні конкурсні програми, розважальні ігри, вікторини, олімпіади, турніри та інші заходи. В своїй роботі тісно співпрацює не тільки з учнями, але і з вчителями, батьками, бібліотекарями, представниками міських спільнот. Надає консультації молодим бібліотекарям, допомагає всім, хто звертається до неї за допомогою. Дуже професійна людина, яка знає, що бібліотека - це важливий інформаційний центр закладу, тому бібліотекар повинен в любий час вміти надавати потрібну інформацію читачам, навчати їх, як користуватися цією інформацією. А у Тетяни Василівни це виходить дуже гарно. Дякуємо Вам за Вашу сумлінну працю! Дякуємо за цікавий досвід, за цікаву статтю!
Ірина Дорогань, заступник директора НВО №16 (Thursday, 16 January 2020 20:37)
Тетяна Василівна- досвідчений та творчий бібліотекар-практик. Під її керівництвом шкільна бібліотека є центром інформаційної культури у закладі. Тісна співпраця шкільного бібліотекаря та педагогів створюють умови для гармонійного розвитку учнів закладу, розкриття їх творчих здібностей. Дякую за Вашу працю і бажаю творчих успіхів.
Марченко Костянтин (Thursday, 16 January 2020 11:41)
Шановна Тетяно Василівно, дякую за цікаву змістовну статтю!
Петрова Л.О., ГНТН (Thursday, 16 January 2020 08:29)
Стрімкі темпи інформатизації українського суспільства і розвитку Інтернет-технологій актуалізують проблему формування інформаційної культури підростаючого покоління У формуванні інформаційно-комунікаційної компетенції учнів, особлива роль належить шкільній бібліотеці. Звичайно, що процес формування інформаційної культури учнів потрібно розглядати не як альтернативу, а як складову частину програми розвитку умінь загальнонавчального характеру.
Якісний результат у формуванні інформаційної культури учнів бібліотекар може отримати тільки тоді, буде співпрацювати у своїй роботі з вчителями та батьками. Успіх бібліотекаря в цій царині багато в чому залежить від його фахового рівня та професіоналізму. Я знаю автора даної статті як професіонала високого ґатунку, тому робота в комунальному закладі «НВО «ЗНЗ І-ІІІ ступенів №16- ДЮЦ «Лідер» по вихованню інформаційної культури в учнів є на високому рівні.
Ніна Чернега НВО 16 (Wednesday, 15 January 2020 21:37)
Шановна Тетяна Василівна, дякую за змістовну і цікаву статтю! В ній відображена кропітка праця бібліотекаря, ваше розуміння визначеної тематики . Успіхів!
Ленів О.В., Чорнобай Л.О., бібліотекарі НВО31 (Wednesday, 15 January 2020 09:25)
Стаття Тетяни Васілівни нас дуже зацікавила, насамперед, професійним підходом до визначеної тематики. Автор докладно розповіла, яку колосальну роботу проводять бібліотекарі в напрямку формування інформаційної культури здобувачів освіти (виставки, рекомендаційні списки літератури, виховні заходи та багато іншого).
Досвід роботи Тетяни Василівни приваблює різноманітними формами роботи з читачами. Розкривається багатоаспектна співпраця бібліотекаря з педагогічним колективом; фактичне розуміння вчителем і бібліотекарем роботи один одного, їх взаємодія, взаємоповага, намагання точно і чітко виконувати свої функції.
Працюючи в тісному контакті з учителями, бібліотекар використовує всі можливості співробітництва: надає цілеспрямовану допомогу учням в опануванні знаннями з навчальних предметів, знайомить із різноманітними джерелами інформації, виховує творчого читача.
Дякуємо Вам за Вашу роботу та зичимо творчих здобутків!
Олексієнко Валентина Вікторівна,учитель математики НВО № 16 (Tuesday, 14 January 2020 20:54)
Вдячна Вам,шановна Тетяно Василівно,що не байдужі до своєї справи,що протягом багатьох років зацікавлюєте школярів відвідувати бібліотеки й нашого закладу й міські, збагачуючи їхній інтелектуальний простір. Успіхів Вам у Вашій просвітницькій роботі.