Comments: 9 (Discussion closed)
  • #9

    Марцеліна Пахолівецька, директор ЦМСПС (Friday, 24 January 2020 13:12)

    Стаття на часі, її зміст корисний не тільки педагогам, які працюють з дітьми, які вимагають особливих освітніх потреб, а й усій педагогічній громаді. Мета інклюзивної освіти полягає в ліквідації соціальної ізольованості, створенні умов для присутності, участі й досягнень учнів. Однак, на мою думку, інклюзія потребує посиленої уваги до учнів «групи ризику», для яких є ймовірність виключення чи низького рівня навчальних досягнень. Я вважаю, що моральний обов’язок педагогів ретельно спостерігати за групами учнів, які найчастіше потрапляють у «групи ризику», і в разі необхідності вживати заходи для забезпечення їхньої присутності, участі й досягнень у системі загальної освіти. Для забезпечення рівного доступу до якісної освіти автор спонукає педагогів адаптувати програми і плани, методи й форми навчання, використовувати наявні ресурси.
    Дякую, Тетяно Іванівно, за багаторічну співпрацю.

  • #8

    Олена .ДНЗ№73 (Tuesday, 21 January 2020 07:58)

    Дякую за статтю.Дуже цікава і актуальна в наш час тема.

  • #7

    Басиста Тетяна, вчитель початкових класів КЗ «Спеціальна школа № 1» (Monday, 20 January 2020 18:51)

    Цікава стаття. Наше суспільство лише вчиться бути толерантними та дійсно корисним для дітей з особливими освітніми потребами. Оскільки в роки навчання дитяча психіка найбільш відкрита до змін, нового то цей період найсприятливіший для плавної адаптації дітей з особливими освітніми потребами до дитячого колективу, так і колективу, до таких дітей, без отримання психологічних прав. Всі мають право на освіту та рівні права і в розумінні цього дітими є основна місія педагога

  • #6

    Ада Левшун, НВО №25 (Saturday, 18 January 2020 09:16)

    Підтримую думку пані Тетяни, що дітей з особливими освітніми потребами необхідно долучати до широкого суспільного життя. Але, вважаю, що на даному етапі, ми не готові морально та фізично. Дану форму освіти слід вважати інтегративною лише при розгляді виховання та навчання дітей з важким патологіями розумового і фізичного розвитку, тобто дітей, яких, нажаль, суспільство ще неготове прийняти як рівних в усіх сферах життя. Пройде не один десяток років, коли ми зможемо бачити в молодіжних тусовках дітей на візочках, які не соромитимуться того, що вони "не такі".

  • #5

    Ольга Лавріненко, вихователь ГПД НВО №32 (Friday, 17 January 2020 05:50)

    Питання про включення в освітній простір дітей з обмеженими можливостями набуває особливої важливості. В своїй статті автор висвітлила сутність триєдиного підходу до навчання дітей з особливими освітніми потребами. Дякую, Тетяно Іванівно, за цікаву, змістовну статтю і бажаю натхнення, творчості і оптимізму.

  • #4

    Валентина ДНЗ №62 (Thursday, 16 January 2020 21:47)

    Дуже корисна та актуальна стаття! Бажаю успіхів та наснаги у Вашій праці!

  • #3

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Thursday, 16 January 2020 18:09)

    Одним із ключових принципів Концепції "Нова українська школа" є - неповторність кожної особистості. Тому, особлива увага на сучасному етапі реформування освіти надається саме навчанню дітей з особливими освітніми потребами. Цінність статті полягає в тому, що Тетяна Іванівна представила загальну характеристику понять інтеграції та інклюзії як найбільш сучасних форм навчання дітей з особливими потребами в умовах масових навчальних закладів, розкрила сутність процесів інклюзії та інтеграції в освіті. Також, описано систему корекційно-розвиткової роботи вчителів – логопедів міста. Запропонований матеріал сучасний, цікавий, актуальний, заслуговує на увагу колег.

  • #2

    Лілія Іванченко, заступник директора СЗШ №14 (Wednesday, 15 January 2020 10:29)

    У статті актуальний та корисний матеріал. На сьогодні мейнстримінг, інклюзія та інтеграція - це
    важливі питання в освіті. Дякую за змістовне розкриття тематики

  • #1

    Алла (Tuesday, 14 January 2020 23:04)

    Читала вашу статтю із великим задоволенням, дуже актуальна тема сьогодення. Дякую, бажаю вам творчої креативності та успіхів у роботі.