Естетико-екологічне виховання засобами театралізованої діяльності тема сучасна та корисна для дітей у повсякденні. Дуже цікавий і змістовний матеріал. Взяла собі в скарбничку досвіду для використання
в роботі з дітьми.
#10
Колос О. М.(Monday, 20 January 2020 21:04)
Екологічний театр - новий напрям в роботі з дошкільниками і цікавий, викликає інтерес, як у дітей, так і у педагогів. Поєднання творчості і екологічного виховання допомагає дітям бачити красу
природного довкілля і водночас відтворювати красу за допомогою театральної діяльності. Дякую. Бажаю успіхів!
#9
Нижник І.В.(Monday, 20 January 2020 18:55)
Дякую за цікаву статтю.
Дошкільний вік характеризується підвищеною допитливістю в різних сферах, але особливий інтерес діти проявляють до природи. Тому екологічне виховання в дитячому садку займає важливе місце в розвитку
пізнання навколишнього світу, виробленні гуманного ставлення до всього живого і формуванні усвідомленого поведінки у природному середовищі.
#8
Бажанова І.І.(Monday, 20 January 2020 18:47)
Цікава,змістовна стаття. Саме тема екологічного виховання у дошкільників є важливою частиною у розвитку і формуванні особистості дитини. Дякую автору за статтю.
#7
Лукіна Г. І(Monday, 20 January 2020 18:08)
Стаття цікава , змістовна. В використаних Тетяною Володимирівною театралізовано-екологічних казках поєднуються пізнавальна інформація й цікава емоційно позитивно забарвлена форма діяльності. Це дає
дітям змогу оперувати закладеними в змісті театралізовано-екологічних казках знаннями, сприяючи в такий спосіб уточненню, закріпленню і узагальненню раніше сформованих уявлень, розширюючи
світогляд.
#6
Малишевська Надія музкерівник ДНЗ №67(Monday, 20 January 2020 14:29)
У продовж кількох тисячоліть люди не перестають розігрувати казкові сценарії, засвоєні у дитинстві. Театр -- це свято, несподіванки, вишуканість, краса, гармонія мовлення і рухів. Театр -- це
мистецтво, яке розвиває дитину в багатьох аспектах, це мистецтво перевтілення, мистецтво здивування і співчуття. А коли театралізована діяльність пов'язана з екологічними казками, то дошкільники
вчаться любити рідну природу, берегти її. Дякую за вашу працю.
#5
Харченко Наталія(Monday, 20 January 2020 13:54)
Змістовна,актуальна стаття!Адже без наближення дітей до природи та збереження її не можна вирішити завдання всебічного розвитку дошкільнят.Дякую автору!
#4
Петрук Людмила(Monday, 20 January 2020 13:47)
Цікава та змістовна стаття!Саме театралізована діяльність про живе довкілля збагачує знання дітей,стимулює дитячу допитливість до пізнання світу природи та виховує ніжне й трепетне ставлення до
нього.Бажаю успіхів та наснаги в роботі!
#3
Оксана Тетяніченко(Monday, 20 January 2020 13:15)
Сьогодні головна вимога до природознавчої освіти в дитсадку, визначена Базовим компонентом дошкільної освіти, - формування природничо-екологічної компетенції дошкільнят, емоційно-ціннісного та
відповідального екологічного ставлення до природного довкілля.
Цікава стаття, гарний матеріал.
#2
Козацька гімназія, вихователь-методист, С,В. Ткаченко,(Saturday, 18 January 2020 09:50)
Орієнтація сучасної освіти на особистість дитини, визнання пріоритету її розвитку і саморозвитку зумовлює пошук нових підходів до організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. Еко театр
– це дійсно новий напрям у роботі з дітьми дошкільного віку. Театралізовані форми екологічного виховання дають малюкам можливість відчути себе в природі й природу в собі. Як показує практика,
вихователі не завжди приділяють належну увагу еколого-середовищному фактору як потужному джерелу навчання, виховання і розвитку дитини, тому стаття дає змогу більш детально ознайомитися з цим
важливим напрямком роботи з дошкільниками.
#1
Ольга Жигун. ДНЗ №67(Thursday, 16 January 2020 20:26)
Тема екологічного виховання стоїть на часі. В статті розкрито: поєднання театральної діяльності та екологічного виховання; складові елементи діяльності; організаційно-методичні умови створення театру
природи. Театральна діяльність впливає не тільки на емоційно-психологічний розвиток дитини, а й вчить дитину бережно ставитись до навколишнього світу. Поеднання естетично-екологічного виховання з
театралізованою діяльністю дає дитині змогу більш простіше зрозуміти, уявити, ожити картину навколишнього середовища. Стаття актуальна, сучасна, корисна.
Гальчинська Н.В. (Tuesday, 21 January 2020 14:32)
Естетико-екологічне виховання засобами театралізованої діяльності тема сучасна та корисна для дітей у повсякденні. Дуже цікавий і змістовний матеріал. Взяла собі в скарбничку досвіду для використання в роботі з дітьми.
Колос О. М. (Monday, 20 January 2020 21:04)
Екологічний театр - новий напрям в роботі з дошкільниками і цікавий, викликає інтерес, як у дітей, так і у педагогів. Поєднання творчості і екологічного виховання допомагає дітям бачити красу природного довкілля і водночас відтворювати красу за допомогою театральної діяльності. Дякую. Бажаю успіхів!
Нижник І.В. (Monday, 20 January 2020 18:55)
Дякую за цікаву статтю.
Дошкільний вік характеризується підвищеною допитливістю в різних сферах, але особливий інтерес діти проявляють до природи. Тому екологічне виховання в дитячому садку займає важливе місце в розвитку пізнання навколишнього світу, виробленні гуманного ставлення до всього живого і формуванні усвідомленого поведінки у природному середовищі.
Бажанова І.І. (Monday, 20 January 2020 18:47)
Цікава,змістовна стаття. Саме тема екологічного виховання у дошкільників є важливою частиною у розвитку і формуванні особистості дитини. Дякую автору за статтю.
Лукіна Г. І (Monday, 20 January 2020 18:08)
Стаття цікава , змістовна. В використаних Тетяною Володимирівною театралізовано-екологічних казках поєднуються пізнавальна інформація й цікава емоційно позитивно забарвлена форма діяльності. Це дає дітям змогу оперувати закладеними в змісті театралізовано-екологічних казках знаннями, сприяючи в такий спосіб уточненню, закріпленню і узагальненню раніше сформованих уявлень, розширюючи світогляд.
Малишевська Надія музкерівник ДНЗ №67 (Monday, 20 January 2020 14:29)
У продовж кількох тисячоліть люди не перестають розігрувати казкові сценарії, засвоєні у дитинстві. Театр -- це свято, несподіванки, вишуканість, краса, гармонія мовлення і рухів. Театр -- це мистецтво, яке розвиває дитину в багатьох аспектах, це мистецтво перевтілення, мистецтво здивування і співчуття. А коли театралізована діяльність пов'язана з екологічними казками, то дошкільники вчаться любити рідну природу, берегти її. Дякую за вашу працю.
Харченко Наталія (Monday, 20 January 2020 13:54)
Змістовна,актуальна стаття!Адже без наближення дітей до природи та збереження її не можна вирішити завдання всебічного розвитку дошкільнят.Дякую автору!
Петрук Людмила (Monday, 20 January 2020 13:47)
Цікава та змістовна стаття!Саме театралізована діяльність про живе довкілля збагачує знання дітей,стимулює дитячу допитливість до пізнання світу природи та виховує ніжне й трепетне ставлення до нього.Бажаю успіхів та наснаги в роботі!
Оксана Тетяніченко (Monday, 20 January 2020 13:15)
Сьогодні головна вимога до природознавчої освіти в дитсадку, визначена Базовим компонентом дошкільної освіти, - формування природничо-екологічної компетенції дошкільнят, емоційно-ціннісного та відповідального екологічного ставлення до природного довкілля.
Цікава стаття, гарний матеріал.
Козацька гімназія, вихователь-методист, С,В. Ткаченко, (Saturday, 18 January 2020 09:50)
Орієнтація сучасної освіти на особистість дитини, визнання пріоритету її розвитку і саморозвитку зумовлює пошук нових підходів до організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. Еко театр – це дійсно новий напрям у роботі з дітьми дошкільного віку. Театралізовані форми екологічного виховання дають малюкам можливість відчути себе в природі й природу в собі. Як показує практика, вихователі не завжди приділяють належну увагу еколого-середовищному фактору як потужному джерелу навчання, виховання і розвитку дитини, тому стаття дає змогу більш детально ознайомитися з цим важливим напрямком роботи з дошкільниками.
Ольга Жигун. ДНЗ №67 (Thursday, 16 January 2020 20:26)
Тема екологічного виховання стоїть на часі. В статті розкрито: поєднання театральної діяльності та екологічного виховання; складові елементи діяльності; організаційно-методичні умови створення театру природи. Театральна діяльність впливає не тільки на емоційно-психологічний розвиток дитини, а й вчить дитину бережно ставитись до навколишнього світу. Поеднання естетично-екологічного виховання з театралізованою діяльністю дає дитині змогу більш простіше зрозуміти, уявити, ожити картину навколишнього середовища. Стаття актуальна, сучасна, корисна.