Comments: 67 (Discussion closed)
  • #67

    Наталія, вчитель м.Кропивницький (Friday, 24 January 2020)

    Шановна Марцеліно Володимирівно! Ви - як "Вчитель-вчителів"- забезпечуєте результат, а саме задоволення професійного інтересу кожного педагога, підвищуєте рівень його професійного розвитку, що і виявляється в удосконаленні педагогічної діяльності. Ваша праця неоціненна!

  • #66

    Олександр Вікторович, м.Знам'янка (Friday, 24 January 2020 10:59)

    Цінність статті полягає у тому, що розглянуто систему роботи Центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти міста Кропивницького. Побудована Вами, шановна пані Марцеліно, модель методичної роботи з методистами, керівниками закладів та педагогами міста, сприяє розширенню освітнього інформаційного простору.
    Дякую за ґрунтовну статтю. Бажаю успіхів у подальшій професійній діяльності.

  • #65

    Людмила Віталіївна, вчитель (Friday, 24 January 2020 10:44)

    Шановна Мацеліно Володимирівно, представлена Вами система роботи ЦМСПС допомагає методистам центру ефективно співпрацювати з педагогами міста, забезпечує розвиток інноваційної діяльності педагогічних кадрів, підвищення якості освіти. Запропоновані Вами підходи до організації методичної роботи дозволяють вибудувати систему роботи з педагогами в закладах освіти.
    Дякую Вам за досвід, яким Ви щедро ділитеся з нами, педагогами міста та Кіровоградщини.

  • #64

    Наталія Солом'янська, вчитель (Friday, 24 January 2020 09:53)

    Дякую! Цікава стаття навіть пересічному вчителю. Дякую налагодженій командній роботі працівників центру на чолі з її директором!

  • #63

    Ірина Борцова, методист (Friday, 24 January 2020 08:58)

    Досвід, що описаний в статті, надає нам, методистам інших відділів освіти, працювати інтенсивніше, щоб створити таку ж потужну методичну службу, як у м. Кропивницькому. Дякую! Ви приклад для наслідування!

  • #62

    Віка Грдієнко, учитель (Friday, 24 January 2020 08:51)

    За останні роки освітнє поле в Кропивницькому проростає новими потужними освітніми ініціативами, завдяки вмілому керівництву начальника управління Костенко Л.Д. та директора ЦМСПС Пахолівецькій М.В. От і стаття Марцеліни Володимирівни розповідає нам про "кухню" роботи методистів. Ми вдячні нашим методистам за те, що вміло ведуть нас у те незвідане, що пропонує міністерство освіти. Завдяки роботі методичного центру ми завжди йдемо на крок попереду своїх колег із районів. Тільки спільна праця методистів і педагогічних працівників закладів освіти дає такі гарні результати: перемоги у фахових конкурсах, проєктах тощо. А результатом нашої, як вчителя, роботи є перемоги учнів закладів освіти міста. Дякуємо за співпрацю та бажаємо плідної праці в майбутньому!

  • #61

    Марченко І. В., ЗОШ № 4 (Friday, 24 January 2020 05:12)

    Реалії сьогодення показують, наскільки сучасному керівнику необхідні знання з теорії та практики управління. У своїй статті Марцеліна Володимирівна провела детальний аналіз системи методичної роботи ЦМСПС , яка спрямована на ефективне керування процесом змін в освіті, інформаційну та методичну підтримку для спеціалістів, які відповідають за професійний розвиток вчителів, формування навичок співпраці в команді, обміну досвідом. Напрацьоване нею система методичної роботи допомагає спеціалістам ЦМСПС ефективно управляти навчанням керівних та педагогічних кадрів, забезпечує розвиток інноваційної діяльності педагогічних кадрів, підвищення якості освіти. Протоновані підходи до організації роботи дозволяють вибудувати чітку систему роботи з педагогічними кадрами в освітніх закладах. Дякую за змістовну статтю.

  • #60

    Колосова С.О.,Крупченко М.В., НВО №20 (Thursday, 23 January 2020 19:45)

    У статті продемонстровано приклад управлінської діяльності сучасного керівника методичного осередку міста Кропивницького, який згуртував навколо себе коло однодумців з чіткою організацією діяльності та пріоритетими цілями. Чітко розкрито механізм планування і впровадження у практичну діяльність різноманітних форм роботи з метоистами. Детальний аналіз особливостей методичної роботи та механізм підвищення кваліфікації методистів ЦМСПС дозволяє зробити висновок про високий професіоналізм очільниці даного методичного осередку. Дякуємо за змістовну статтю та бажаємо творчого горіння, наснаги й успіхів.

  • #59

    ЗОШ №4 Бакликова Н.М. (Thursday, 23 January 2020 16:56)

    Надзвичайно важливо на сучасному етапі розвитку ситеми освіти організувати управлінський процес, який забезпечує системний і безперервний розвиток професійної майстерності педагога. У статті описано саме цей процес, даються практичні поради та опис досвіду Марцеліни Володимирівни з даного питання . Даний досвід важливий для практичного використання не лише методистів, але й директорів та їх заступників.
    Дякую за статтю та бажаю подальших успіхів.

  • #58

    Світлана Цеба, бібліотекар ЦМСПС (Thursday, 23 January 2020 15:31)

    Уміння вчитись упродовж життя передається нам, працівникам центру методичної та соціально-психологічної служби від керівника, директора, наставника, Пахолівецької М.В.
    Налагоджена робота методичного центру на чолі Пахолівецької М.В. сприяє формування системного бачення проблемних питань, цілей нових перетворень; здійснюється науковий і творчий пошук шляхів, форм та засобів реформування освіти міста.
    Задля забезпечення інформаційних потреб педагогічних працівників ЦМСПС та закладів освіти, створена бібліотека, що стала не тільки місцем зберігання інформації, а, насамперед, інформаційним центром, що здійснює повноцінне інформаційне та методичне забезпечення підвищення рівня готовності методистів до організації методичної роботи з педагогічними працівниками.
    Наявність цілісної системи управління Марцеліни Володимирівни, обумовлює модернізацію моделі не тільки методичної роботи, а й сприяння подоланню світоглядного протиріччя між книжковою культурою методиста та учителів; зміцнення партнерства методиста й педагогічного працівника закладу освіти. Такий підхід відповідає потребам найближчого майбутнього, дозволяє створити інформаційний резерв для вирішення завдань завтрашнього дня. Дякую!

  • #57

    Н. Бабіч, методист ЦМСПС (Thursday, 23 January 2020 13:52)

    У статті Марцеліни Володимирівни Пахолівецької, директора центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти Міської ради міста Кропивницького висвітлено сучасний підхід до організації науково-методичної роботи з методистами. Розкрито специфіку, зміст і форми інноваційної діяльності, значення зростання фахової майстерності методиста, удосконалення його професійної майстерності, пошуки нового, оригінального, нестандартного в системі становлення методиста, удосконаленні його управлінської та методичної діяльності, розвитку творчого потенціалу.
    Досвід роботи Марцеліни Володимирівни Пахолівецької має на меті допомогти методистам, керівникам закладів освіти, педагогічним працівникам в оволодінні теорією, методикою і практикою організації науково-методичної роботи на рівні міста й закладу освіти. На прикладах із досвіду роботи розглядаються проблеми та вимоги щодо змісту науково-методичної діяльності в цілому.
    Бажаю успіху!

  • #56

    Віра Шутурмінська, методист ЦМСПС (Thursday, 23 January 2020 10:46)

    «Часи змінюються, і ми також змінюємося разом з ними». Ці слова Луцій Анней Сенека промовив дуже давно, але вони пронизують наскрізно дану статтю.
    Актуальні проблеми, що стоять сьогодні перед сучасною школою, не можна вирішити без змін всієї системи післядипломної освіти вчителя. Отже, на часі формування ефективної, мобільної системи методичної служби, пріоритетним напрямом діяльності якої стає формування педагога Нової української школи.
    Центр методичної та соціально-психологічної служби управління освіти Міської ради міста Кропивницького сприяє створенню умов для професійного зростання педагогів, середовища для їхнього саморозвитку, забезпечує реалізацію міських освітніх програм, інноваційних проектів, педагогічних експериментів тощо.
    Методисти, на чолі з досвідченим, творчим і талановитим директором створили команду однодумців, тримають руку на пульсі освітніх змін, миттєво реагують на виклики сьогодення, працюють мобільно, здебільшого - на випередження, створюючи потужне інноваційне поле, готують освітянську спільноту міста до реалізації завдань Нової української школи.
    Марцеліна Володимирівна, раціонально використавши творчий ресурс наявних педагогічних працівників центру, виплекала сучасного, конкурентоспроможного, вмотивованого та успішного методиста нового формату, готового до здійснення інноваційної діяльності та безперервної самоосвіти в умовах життя у світі, що постійно оновлюється.
    Досвід управлінської діяльності такого керівника як Пахолівецька М.В. стане в нагоді не тільки нам, методистам і керівникам методичних служб, а і адміністрації та педагогічним працівникам закладів освіти.
    Дякую!

  • #55

    Ірина Рипаленко, методист ЦМСПС (Thursday, 23 January 2020 08:56)

    Марцеліна Володимирівна- мудрий та досвідчений керівник, наставник, яка навчає визначати цілі, планувати процеси методичної роботи методиста для досягнення результатів. Дякую за змістовну, корисну інформацію, що допоможе мені, як молодому методисту, організовувати свою діяльність на високому професійному рівні. Бажаю успіхів у Вашій роботі!

  • #54

    Андрій ТКАЧЕНКО, заступник директора ЦМСПС (Thursday, 23 January 2020 08:03)

    На сьогодні актуальним залишається питання загальнопедагогічної підготовки вчителя. Однією з умов підвищення якості освіти є створення умов, які активізують професійно-пізнавальний пошук педагогів, що сприяє розвитку їхніх творчих сил, самостійності, нового, наукового стилю мислення.
    Система роботи Центру методичної та соціально-психологічної служби передбачає розвиток професійної компетентності, стимулювання самоосвіти та творчих пошуків кожного педагога, дає можливість самореалізуватися кожному методисту та вчителю на тому рівні професійної компетентності, на якому вони знаходяться.
    Марцеліно Володимирівно, Ваш досвід роботи з питань управління процесом професійного розвитку методиста, керівника закладу освіти, вчителя є актуальним, створена система науково-методичної роботи є ефективною та дієвою. Дякую за ґрунтовну статтю. Бажаю успіхів у подальшій професійній діяльності.

  • #53

    Сємідєтна А.О., Комунальний заклад "Завадівська гімназія Міської ради міста Кропивницького" (Thursday, 23 January 2020 07:54)

    Стаття Пахолівецької М.В. демонструє системну практичну діяльність керівника методичної служби щодо модернізації системи управління методичною роботою в місті з урахуванням вимог сучасного інформаційного середовища та перспектив професійної самореалізації педагогічних працівників.

  • #52

    Тетяна Кондратенко, методист ЦМСПС (Wednesday, 22 January 2020 21:25)

    Стаття актуальна. Автор детально ознайомив читача з роботою центру та розкрив можливості методичної служби у розвитку професійної компетентності педагога на сучасному ринку праці. Адже успіх - це шлях, а не мета і впевнено ним крокувати можливо, дякуючи творчому підходу керівника.

  • #51

    Костянтин Скляніченко, методист ЦМСПС (Wednesday, 22 January 2020 21:16)

    Дякую Марцеліні Володимирівні за ґрунтовну та надзвичайно актуальну статтю!
    Адже креативне та фахове управління такою важливою інституцією, як методичний центр, є запорукою відповідей на виклики реформування сучасної освіти

  • #50

    Сащенко Світлана, НВО №20 (Wednesday, 22 January 2020 20:41)

    Організація методичної роботи з педагогічними працівниками міста, яку здійснює ЦМСПС під керівництвом автора даної статті - Пахолівецької М.В., - це постійний творчий пошук нових форм і методів роботи з педагогами різних фахів і рівнів кваліфікації, цілеспрямовані кроки до розв'язання найскладніших завдань, які стоять перед сучасною школою. Системний підхід щодо підвищення фахового рівня, педагогічної майстерності та компетентностей педагогів сприяє ефективності й високому рівню результативності в роботі вчителів міста. Досвід роботи, описаний автором статті, є актуальним і практично значимим. Стане корисним для тих, хто здійснює безпосереднє керівництво діяльністю методичних структур. Бажаю творчих успіхів усій команді однодумців ЦМСПС.

  • #49

    Оксана Стрюкова, методист ЦМСПС (Wednesday, 22 January 2020 20:32)

    Шановна Марцеліно Володимирівно! Вдало спланована Вами модель діяльності ЦМСПС сприяє фаховому зростанню методиста, розвиває ініціативу і творчість колективу, дає можливість результативно застосовувати продуктивні форми і методи інноваційного зростання педагогів міста. Дякую Вам за наставництво і досвід.

  • #48

    Ольга Наумець, к.п.н., доцент (Wednesday, 22 January 2020 12:43)

    Основоположник педагогіки як науки Я.А.Коменський зазначав: "Школу можна удосконалювати, удосконалюючи кваліфікацію вчителя. Який вчитель - така й школа". Втілюючи слова видатного педагога у життя, автор статті Пахолівецька М.В. обгрунтовано виклала систему управління методичною роботою , яка проводиться командою методистів ЦМСПС міста Кропивницького з вчителями різних категорійось уже впродовж чверті століття. В умовах сьогодення, в час оновлення української вітчизняної школи, її реформування, цілеспрямована, вдумлива методична робота з освітянськими кадрами набуває особливої значущості , стає вагомим важелем на шляху до професійного зростання педагогів.
    Стаття має виняткове значення для усіх тих, хто наполегливо, плідно , систематично веде учительство до нових висот, до світлого і щасливого майбуття. Накопичений автором досвід має збагатити сучасну педагогічну науку. Нових Вам ,Марцеліно Володимирівно, творчих злетів і здобутків. Щасти Вам на нелегкій методичній ниві!

  • #47

    Олена Гвардіонова, НВО СЗНЗ І ступеня «Гармонія» - гімназія імені Т. Шевченка – ЦПВ «Контакт» (Wednesday, 22 January 2020 12:43)

    У своїй статті Ліна Володимирівна дуже ґрунтовно описала виклики сьогодення, які стоять перед освітянською громадою, а відповідно і перед нею, як керівником ЦМСПС. Був проведений детальний аналіз системи методичної роботи ЦМСПС від вчителя-початківця до майстра керівника. Адже створена нею система методичної роботи зумовлює не тільки якість роботи методичних служб, а і ефективність системи управління навчанням керівних та педагогічних кадрів, ефективність управління їх роботою. Диференційований підхід до роботи з кадрами дає можливість самореалізуватися кожному методисту ЦМСПС, адміністратору чи вчителю на тому рівні професійної компентності, на якому вони знаходяться, постійно стимулює до розвитку та самовдосконалення. Побудована дієва модель методичної роботи з педагогами на міському рівні, яку описала Ліна Володимирівна, сприяє розширенню єдиного інформаційного освітнього простору, встановлює партнерські відносини методистів та педагогів у процесі роботи, забезпечує системний підхід методичного супроводу інноваційних процесів в освітніх закладах міста, розвиток інноваційної діяльності педагогічних кадрів, підвищення якості освіти.

  • #46

    Людмила Засінець, КЗ "Козацька Гімназія" (Wednesday, 22 January 2020 09:31)

    Методична робота є важливою складовою навчального процесу й спрямована на вирішення завдань щодо підвищення якості підготовки фахівців на основі комплексного підходу до вдосконалення змісту, організації й методів навчання. І саме ЦМСПС – флагман нашої методичної роботи в закладах освіти міста. Дійсно, діяльність ЦМСПС спрямована на зростання педагогічної та фахової майстерності кожного вчителя шляхом оновлення науково-теоретичних та психолого-педагогічних знань, впровадження в навчально-виховний процес новітніх освітніх технологій, творчого педагогічного досвіду. І як завжди, Марцеліна Володимирівна, вчасно надала методичні рекомендації керівникам щодо проблеми науково-методичного забезпечення підвищення рівня сучасного учителя! Дякую за методичний супровід з даного питання.

  • #45

    Віктор Ануфрієв, директор НВК № 34 (Wednesday, 22 January 2020 09:13)

    Дуже змістовна стаття. Маємо приклад творчого підходу до організації роботи керівника.Бажаємо успіхів.

  • #44

    Тетяна ШАПОВАЛОВА, КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" (Wednesday, 22 January 2020 08:09)

    У статті Ліни Володимирівни глибоко розкрито питання підвищення професійного рівня методиста. Глобальні зміни у системі загальної середньої освіти України на сучасному етапі вимагають нових підходів в організації методичної роботи. Зокрема, сучасні вимоги потребують високої професійної компетентності педагогів, а тому перед методичною службою стоїть чіткий, конкретний, з близькою, середньою та віддаленою перспективою план підвищення професійно підготовлених фахівців, які здатні ефективно працювати в сучасних умовах. Бажаю Вам успіхів у реалізації поставлених завдань!

  • #43

    Олена Безкоровайна, методист ЦМСПС управління освіти Міської ради м. Кропивницького (Wednesday, 22 January 2020 07:57)

    Шановна Марцеліно Володимирівно! Працюючи поруч з Вами вже кілька років, весь час отримую від Вас нові знання з питань організації методичної роботи. Дякую Вам за цю статтю, яка допомогла мені систематизувати вже отримані знання, а також звернути увагу на ті напрямки моєї роботи, що потребують переосмислення та додаткової уваги.

  • #42

    Надія Мироненко, НВО № 16 (Tuesday, 21 January 2020 20:02)

    Раціональне поєднання модернізованих та класичних функцій, форм та методів управлінської діяльності команди працівників МЦСПС міста Кропивницького на чолі з директором центру Пахолівецькою Марцеліною Володимирівною є передумовою розвитку творчих здібностей методистів, керівників шкіл та педагогів міста.
    Право керувати - високе право, і команда центру МЦСПС його заслужила високим професіоналізмом, належним рівнем володіння культурою управління, чесною і самовідданою працею. Щира вдячність за атуальну статтю та співпрацю!

  • #41

    Шевчук Г.Б.,НВО ЗОШ №17 (Tuesday, 21 January 2020 19:36)

    Шановна Марцеліно Володимирівно!Дуже вдячна Вам за актуальну і змістовну статтю,адже сучасна школа дійсно вимагає обов'язкового супроводу педагогів у системі післядипломної освіти. Дуже вдалим є саме системний підхід у методичній роботі з педагогами в нашому місті. Бажаю Вам подальших успіхів і творчого натхнення! Велика подяка за самовіддану працю.

  • #40

    НВО №3 СЗОШ, Фундова Валентина Іванівна (Tuesday, 21 January 2020 10:04)

    Особливість управлінської діяльності керівника закладу на сучасному етапі визначається сукупністю традиційних та появою нових керівних функцій. Завдяки новим функціям оновлюється зміст навчання і виховання, відбувається впровадження нових освітніх технологій; удосконалюються форми й методи навчання та виховання ; трансформуються методи контролю знань і вмінь учнів; модернізуються зміст, форми й методи управління закладом освіти.
    Ваша стаття показує, що модернізований зміст діяльності керівника вимагає й оновлення форм управління методичною роботою. Пріоритетними стають дорадчо-адміністративні форми управління (колегіальні, колективні, індивідуальні), які формують керівника нового типу – відкритого, демократичного, компетентного, гуманістичного, творчо спрямованого. Водночас оновлення управлінської діяльності є передумовою розвитку творчих здібностей керівника, здатного виробити власний стиль управління, періодично оновлюючи зміст, форми і методи своєї діяльності.
    Раціональне поєднання модернізованих і класичних функцій, форм і методів в сучасних умовах є запорукою ефективного формування творчого колективу, демократизації та гуманізації освітнього процесу, відкритості як динамічно соціальної системи та впливає на підвищення професійного рівня методиста. Дякуємо за змістовну, корисну інформацію, що допоможе методистам організовувати свою діяльність на високопрофесійному рівні.

  • #39

    Наталія Вельгун, директорка Кущівської гімназії (Tuesday, 21 January 2020 08:27)

    Методична система міської освіти має чітку структуру, системність, злагодженість та логічну послідовність дій. Щороку отримуючи структурований план роботи ЦМСПС, маємо взірець та готовий орієнтир для визначення власної ділянки роботи, встановлення безпосереднього зв’язку з міською методичною службою. У статті Марцеліни Володимирівни йдеться про диференційований підхід у роботі з педагогічними кадрами міста, що спрямована на розвиток професійної компетентності педагогів – це саме той механізм діяльності, який супроводжує всю мою професійну діяльність від учителя до заступника та директора. Різнорівневий підхід індивідуалізує підходи до кожної з груп педагогів та робить навчання на порядок якіснішим. Вдячна за статтю та співпрацю!

  • #38

    Світлана Живіцька, учитель англійської мови НВК №4, м.Світловодськ (Monday, 20 January 2020 19:28)

    Шановна Марцеліно Володимирівно! Дякую Вам за ґрунтовну статтю. Розділяю Вашу думку про те , що у сучасних умовах модернізації національної освіти значну роль відіграє система методичної роботи, головною метою якої є не лише надання методичної допомоги педагогічним кадрам у розвитку їх професійної майстерності, але і активізація творчого потенціалу кожного педагога. Якщо вчитель хоче навчати краще, то він має бути в постійному пошуку цікавих та ефективних педагогічних технологій, прийомів і методів. І методична служба відіграє у цьому процесі значну роль.
    Щиро зичу всім натхнення, творчості та успіхів!

  • #37

    Даценко Оксана Василівна, вчитель вищої категорії, Старший учитель КЗ "Козацька гімназія" (Monday, 20 January 2020 19:08)

    Марцеліна Володимирівна - мудрий та досвідчений керівник, і в науковій статті аргументовно доводить, що наявність системної, діючої та злагодженої роботи директорів забезпечує розвиток сучасної освіти міста Кропивницького, модернізацію професійної майстерності та творчих здобутків педагогів. Вважаю, що директори повинні цінувати кваліфікованих і талановитих вчителів-предметників, підтримувати їх.

  • #36

    Світлана Павленко, директор ЗОШ №4 (Monday, 20 January 2020 16:18)

    Безумовно, функціонування сучасної методичної служби передбачає врахування управлінського та навчально-методичного аспектів у наданні допомоги в організації роботи освітніх закладів. Працівники ЦМСПС на чолі з Пахолівецькою М.В. ефекивно надають науково-методичну допомогу, яка сприяє розвитку і реформуванню сучасної освіти в школах міста. Приємно, що між методичною службою і педагогічними працівниками вибудувалися партнерські стосунки. У даній статті автор вдало розкриває основні напрями діяльності та особливості комплексу дій, що забезпечують високий рівень управлінської діяльності керівника та її впливу на підвищення професійного рівня методиста.

  • #35

    Людмила Бондаренко, директор НВО № 35 (Monday, 20 January 2020 15:34)

    Шановна Марцеліно Володимирівно! Дякую Вам за змістовну та актуальну статтю! Добре, що робота методичного центру спрямована на надання нам, молодим керівникам, загальних уявлень про основи управління в освіті, розуміння певних термінів, звернення уваги на різні підходи до управління, розуміння як основи ефективного керівництва.
    Сподіваємося, що методичний центр на чолі з Вами і надалі буде допомагати керівникам навчальних закладів у їхньому професійному розвитку.

  • #34

    Медведенко Надія Петрівна, заступник директора, НВК №34 (Monday, 20 January 2020 15:26)

    Марцеліно Володимирівно, дякую Вам за змістовну та актуальну статтю, в якій детально описано науково-методичне забезпечення рівня готовності методистів до організації роботи з педагогічними кадрами. У статті вдало визначені компоненти внутрішкільної управліської діяльності. Відчувається творча праця методистів центру і особливо керівника - Марцеліни Володимирівни. Бажаю успіхів.

  • #33

    Валентина Богачук, директор ЗОШ ІІ-ІІІ ст. № 10 (Monday, 20 January 2020 14:30)

    Можу з гордістю сказати, що моє фахове становлення керівника розпочалося в ЦМСПС. Творча і плідна праця колективу методистів і директора М.Пахолівецької займає важливе місце в системі освіти міста Кропивницького. Динамічні зміни в освіті вимагають швидкої адаптації педагогів до нових форм організації роботи, стимулюють до постійного пошуку, творчості, тому робота на випередження колективу ЦМСПС заслуговує на вивчення досвіду. Стаття автора узагальнює багаторічний досвід і накреслює шляхи до іновацій.

  • #32

    Ірина Дорогань, заступник директора НВО №16 (Monday, 20 January 2020 14:14)

    Шановна Марцеліна Володимирівна, повністю погоджуюся з думкою, що фаховість і компетентність, високий рівень знань і навики керівника є важливою умовою вдосконалення управлінських функцій на всіх рівнях. Керівник будь-якого рівня повинен відповідати цілому переліку концептуальних вимог, насамперед, володіти високим рівнем професіоналізму. Від особистості керівника значною мірою залежить психологічний клімат у колективі, який на мою думку є одним з найважливіших чинників, який визначає ефективність діяльності сучасного колективу в цілому. Дякую за Вашу працю!

  • #31

    Інна Базеко (Monday, 20 January 2020 13:31)

    Шановна Марцеліно Володимирівно! Стаття актуальна, цікава та підтверджую, що при правильному плануванні формується цілісність системи методичної роботи на основі принципів наступності, діагностичного підходу, практичної та адресної спрямованості. Завдяки злагодженій роботі професійної команди методистів здійснюється науково-методичний та психолого-соціальний супровід освітнього процессу. Дякую за змістовну статтю! Бажаю успіхів Вам і Вашій команді!

  • #30

    Міщенко Марія Григорівна, директор КЗ «НВО «ЗНЗ І-ІІІ ступенів №16 – ДЮЦ «Лідер» (Monday, 20 January 2020 13:15)

    Марцеліно Володимирівно, дякую Вам за актуальну та змістовну статтю. Стаття є безперечно ефективною, розкрито наукову новизну та практичне значення. Вдало визначені та спроектувані компоненти внутришкільної управлінської діяльністі. Щиро вдячна Вам за працю!

  • #29

    Віра Соколова, заслужений вчитель України (Monday, 20 January 2020 13:10)

    Безперечно, не можна не погодитися із актуальністю запропонованої теми, оскільки у зв'язку із впровадженням Концепції "Нова українська школа" активізується роль директора в управлінні науково-методичною роботою, тому що якість методичної служби залежить не тільки від ефективності системи управління навчанням керівних та педагогічних кадрів, а й від ефективності упрвління їхньою роботою.
    Професійна команда ЦМСПС на чолі з директором центру Пахолівецькою М.В. розуміють, що сучасне суспільство потребує від освіти підготовки фахівців, здатних відповідати викликам часу. Завдяки злагодженій роботі команди методистів у ЦМСПС була реалізована інтегрована система науково-методичної роботи (розробленою директором ЦМСПС Пахолівецькою М.В.), яка забезпечила диференційований підхід у роботі з педкадрами міста, спрямований на розвиток їхньої професійної компетентності. Таким чином, стає зрозумілим, що саме управління науково-методичною роботою центру - це і є процес цілеспрямованої взаємодії директора центру з методистами та іншими працівниками. Автор статті через аргументацію доводить, що наявність цілісної, дієвої системи управління директора забезпечує виконання завдань розвитку освіти міста, обумовлюючи модернізацію моделі методичної роботи з метою профмайстерності, творчого зростання та формування компетентного педагога. Такий системний підхід забезпечує єдність перспективного прогнозування і поточного планування, спрямовує діяльність методистів на трансформування наукових ідей у педпрактику та науково-методичну підтримку інноваційної діяльності в оствітній галузі, веде до наукових пошуків та експериментальної роботи.
    Після ознайомлення із аналітикою вищезазначеного автора щодо актуальності та важливості обговорюваної теми, переконуємося в тому, що чітка організація роботи методистів на чолі з директором ЦМСПС забезпечує можливість реалізувати проблему "Системний підхід науково-методичного супроводу інноваційних процесів у всіх типах освтніх закладів міста в умовах впровадження Нової української школи" , що підтверджує важливість впливу управлінської діяльності керівника на підвищення професійного рівня методиста.

  • #28

    Галина Андріяшевська, заступник директора НВК № 34 (Monday, 20 January 2020 13:01)

    Шановна Марцеліно Володимирівно! Дякую Вам за змістовну статтю, адже сьогодення потребує від освіти підготовки педагогів, здатних відповідати сучасним вимогам. Робота ЦМСПС з педагогічними кадрами спрямована на творчий пошук педагога, що дає змогу забезпечити зростання компетентності працівників. Дякуємо за співпрацю.

  • #27

    Титаренко Лілія, директор НВО "Мрія" (Monday, 20 January 2020 12:42)

    Погоджуюсь із автором статті, Марцеліною Володимирівною, щодо того, що планування та прогнозування діяльності ЦМСПС спрямовані на оптимальний вибір реальних цілей і розробку конкретних проєктів їх реалізації. Цінним є саме системний підхід у побудові дієвої моделі методичної роботи з педагогами на міському рівні. Що і прослідковується в роботі методистів Центру. Дякую, пані Марцеліно, за змістовний виклад матеріалу!

  • #26

    Ірина Майстрова, директор НВО № 1 (Monday, 20 January 2020 12:07)

    Шановна Марцеліно Володимирівно! Стаття дуже актуальна та корисна, тому що ґрунтовно окреслює роботу Центру методичної та соціально – психологічної служби, звертає увагу на потенціал, який сприяє удосконаленню системи методичної роботи вцілому, дає можливість самореалізуватися кожному методисту та вчителю. Бажаю Вам творчих злетів та натхнення.

  • #25

    Наталія Коротенко, заступник директора НВО "Мрія" (Monday, 20 January 2020 12:07)

    Марцеліно Володимирівно, дякую за гарний виклад матеріалу. Ви разом зі своїм творчим колективом створили єдиний інформаційний освітній простор для вчителів та адміністрації освітніх закладів. Тому ми разом з методистами ЦМСПС активно навчаємося та використовуємо інформаційно-комунікаційні технології. Дистанційні форми робота економлять наш час. Дякуємо. Творчих успіхів, нових звершень, а саме головне - здоров'я.

  • #24

    Лілія Титаренко, директор НВО "Мрія" (Monday, 20 January 2020 11:50)

    Марцеліно Володимирівно, дякую за актуальну, змістовну статтю. Сучасна школа вимагає обов’язкового супроводу і підготовку педагогів у системі післядипломної освіти. Погоджуюсь, що лише взаємодія, чіткість визначення пріоритетів, завдань, критеріїв оцінювання результатів діяльності, врахування психологічних особливостей та рівня професійної підготовки виконавців, сприяють забезпеченню системного підходу , інноваційних процесів у закладах міста. Дякуємо за співпрацю. Успіхів.

  • #23

    Олександр Євміна, директор гімназії № 9 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області (Monday, 20 January 2020 11:37)

    Марцеліно Володимирівно! Реалізація цілісної інтегрованої системи науково-методичної роботи, яка виражається в диференційованому підході у роботі з педагогічними кадрами нашої гімназії і спрямована на розвиток їх професійної компетентності, стимулювання самоосвіти та творчих пошуків кожного педагога можлива завдяки співпраці. Лише партнерські відносини команди методистів та педагогів сприяють розширенню єдиного інформаційного освітнього простору, моделюванню освітнього процесу на основі досягнень сучасної педагогічної науки, постійному самовдосконаленню. Успіхів Вам та подальших звершень.

  • #22

    Анастасія Володіна, заступник директора з навчально- виховної роботи НВО № 1 (Monday, 20 January 2020 11:33)

    Шановна Марцеліно Володимирівно! Дякую Вам за цікаву та змістовну статтю. Хочу зазначити, що дуже важливим є процес зростання компетентності педагогів міста, якому Ви та команда ЦМСПС приділяють особливу увагу, яка виражається в диференційованому підході у роботі з педагогічними кадрами і має взаємозв’язані компоненти: діагностико-прогностичний, організаційний, програмно-проектувальний, контрольно-коригуючий та оцінювальний. Вдале поєднання саме цих компонентів забезпечує розвиток системи науково-методичної роботи . Щиро вдячна Вам за вашу працю! Бажаю натхнення та творчих здобутків !

  • #21

    Валентина Легка, директор КЗ"Завадівська гімназія Міської ради міста Кропивницького" (Monday, 20 January 2020 11:26)

    Дякую Марцеліні Володимирівні за змістовну і актуальну статтю, в якій розглядаються проблеми науково-методичного забезпечення підвищення рівня готовності методистів до організації методичної роботи в умовах міської методичної служби.На сьогодні питання загальнопедагогічної підготовки методистів і педагогів є досить актуальними. У статті Марцеліни Володимирівни узагальнено досвід її великої і плідної роботи по формуванню творчого колективу методистів.Бажаю успіхів!

  • #20

    Евгенія Сандул, заступник директора НВО №1 (Monday, 20 January 2020 11:18)

    Шановна Марцеліно Володимирівно! Дякую вам за змістовну статтю, адже сучасне суспільство потребує від освіти підготовки фахівців, здатних відповідати викликам часу, компетентних та мобільних на сучасному ринку праці, з громадянською позицією, налаштованих на саморозвиток і навчання впродовж усього життя.
    Бажаю Вам творчих успіхів в професійній діяльності.

  • #19

    Людмила Пелешанко, КЗ "Козацька Гімназія" (Monday, 20 January 2020 10:20)

    Стаття Марцеліни Володимирівни налаштовує нас, освітян, які знаходяться на керівних посадах , на необхідність оволодіння сучасними положеннями освітнього менеджменту . Ми отримуємо можливість інтегрувати в досвід навчального закладу створену інноваційну систему науково-методичної роботи ЦМСПС в умовах міста на основі технології науково-методичного супроводу інноваційних процесів. Знайомство з цілісною дієвою системою управління , різними формами у модулі визначає для керівника такі чинники, як рівень компетентності, обрану концепцію індивідуальної діяльності та рівень спрямованості організаційної культури закладу. Значимий є акцент щодо створення оптимальних умов роботи учасників освітнього процесу, застосування програмованого забезпечення , впровадження в освітній процес електронного супроводу занять. Дуже важливим у авторки є прогнозування позитивного майбутнього і формування духу позитивних змін, забезпечення високого рівня працездатності , розвитку майстерності , робота над залученням додаткових ресурсів для якісного досягнення цілей.

  • #18

    Тетяна Федорченко, методист ЦМСПС (Monday, 20 January 2020 09:43)

    Такий підхід, щодо організації методичної роботи центру методичної та соціально – психологічної служби, який представлений в статті, зумовлює необхідністю застосування наукових здобутків у методичному забезпеченні функціонування системи загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти, здійснення науково - методичного супроводу з педагогічними кадрами, підвищення їхньої професійної компетентності на основі науково-пошукових та експериментальних досліджень.
    Аналізуючи зміст статті, чітко визначається, що методист, супроводжуючи педагога у процесі його безперервної професійної освіти, за своєю суттю, є андрагогом, тобто фахівець, «який веде дорослого».
    Адже дійсно, андрагогічна складова пронизує всі напрями діяльності методичної роботи: педагогічний, технологічний, експертний, дослідницький, управлінський, що потребує сформованості спеціальної андрагогічної компетентності.
    Тому, завдяки організації системної методичної роботи ЦМСПС, ми будуємо науково-методичний фундамент, який забезпечує вектор розвитку освітянської галузі через створення умов для системного професійно-особистісного компетентнісного зростання педагогічних кадрів в сучасних умовах сучасної освіти.