Comments: 13 (Discussion closed)
  • #13

    Шелест Людмила Петрівна, НВО№1 (Friday, 24 January 2020 16:06)

    Дякую Людмилі Іванівні за цікаву статтю. Розкрита тема є актуальною в сучасному суспільстві, адже медіаграмотність є однією з найважливіших ключових компетентностей, що дає нам можливість брати активну участь у житті суспільства.

  • #12

    Майфат Ірина Яківна, НВО №1 (Friday, 24 January 2020 15:31)

    Стаття Людмили Іванівні розкриває значення медіаграмотності та місію медіаосвіти , що є актуальним у сучасному суспільстві та є одною з ключових компетентностей. Дякую, що поділилися своїми наробками, адже різні форми роботи, які Ви проводите на уроках із здобувачами освіти дають змогу розвинути комунікативні здібності, критичне та творче мислення, формувати медіакультуру школяра. Бажаю вам творчих успіхів!

  • #11

    Лариса Жигульовцева, НВО №1 (Friday, 24 January 2020 08:27)

    Зацікавити здобувачів освіти на уроках української мови та літератури вивченим матеріалом через засвоєння основ медіаграмотності - дуже правильний шлях обрала колега. Саме вчитель повинен навчити дітей орієнтуватися в сучасному медіапросторі. Творчих успіхів Вам, Людмило Іванівно!

  • #10

    Ірина Майстрова, директор НВО№1 (Wednesday, 22 January 2020 10:30)

    Дякую Людмилі Іванівні за цікаву статтю. В умовах становлення і розвитку НУШ самореалізація особистості не можлива без отримання інформації з різноманітних джерел: телебачення, інтернет та ін. Людмила Іванівна з власного досвіду роботи по впровадженню медіаграмотності на уроках української мови та літератури пропонує методи, прийоми по реалізації даної проблеми.
    Урок, де здобувачі освіти на основі технології критичного мислення, застосовують різні види аналізу медіатекстів, розвивають і аналітичне мислення. Ця стаття надихає багатьох учителів-мовників впроваджувати медіаграмотність на своїх уроках.

  • #9

    Наталія Смирнова, НВО №1 (Tuesday, 21 January 2020 20:12)

    Дякую Людмилі Іванівні за цікаву статтю та практичні поради щодо формування медіаграмотності здобувачів освіти на уроках. Згодна з автором статті, що навички виокремлення корисної інформації з того потоку, який існує зараз у сучасному просторі, є надзвичайно важливими і допомагають розвитку критичного мислення особистості.

  • #8

    Світлана Ракул, НВО №1 (Tuesday, 21 January 2020 12:34)

    Дійсно, тема актуальна. Медіа конструюють реальність. Саме вони формують більше уявлень про навколишнє середовище та особисте ставлення до того, що відбувається. Медіа певною мірою формують наше відчуття реальності.

  • #7

    Тетяна Євтєєва, НВО №1 (Tuesday, 21 January 2020 11:39)

    Дякую Людмилі Іванівні за актуальну тему, яку вона розкриває у статті. Адже медіаграмотність є однією з найважливіших ключових компетентностей, що дає можливість людині брати активну участь у житті громадянського суспільства.

  • #6

    Світлана Попова (Monday, 20 January 2020 21:27)

    Стаття змістовна і актуальна для використання в освітньому просторі. Медіаграмотність сприяє формуванню мовної, комунікативної, мовленнєвої та соціокультурної компетенції здовувачів освіти , задовольняє вимоги сучасного інформаційного суспільства. Дякую за цікавий матеріал.

  • #5

    Ольга Юхименко (Monday, 20 January 2020 11:49)

    Змістовна і корисна стаття. У сучасному світі бути медіаграмотними - не розкіш, а необхідність. Тому здобувачі освіти мають бути обізнаними і компетентними з цієї теми. Адже слово - потужна зброя у будь-якому протистоянні. Уміти грамотно ним володіти - велике мистецтво.

  • #4

    Анастасія Володіна, заступник директора з навчально- виховної роботи НВО № 1 (Monday, 20 January 2020 11:44)

    Дякую Людмилі Іванівні за статтю.Вважаю, що повсякденне життя все більше зазнає впливу засобів масової інформації. Цей процес, у ході якого широкий спектр засобів масової інформації проникає в наш світ усе глибше, і є все більшим упливом ЗМІ на суспільство. Бути медіаграмотним означає усвідомити свою власну мету, базовану на усвідомленій оцінці можливостей медіа, ефективно використовувати медіа для своїх власних цілей. Бажаю Вам творчих злетів та натхнення !

  • #3

    Евгенія Сандул (Monday, 20 January 2020 10:41)

    Дякую Людмила Іванівно за актуальну статтю. Повністю згодна , що медіаосвіта потрібна не лише для того,щоб протистояти інформаційній агресії з боку телебачення та інтернету. Вона також покликана формувати медіаграмотність та сприяти розвитку громадянського суспільства.

  • #2

    Алла Мальцева, НВО №1 (Monday, 20 January 2020 09:35)

    Роль медіаграмотності на уроках української мови та літератури в сучасних умовах неоціненна. Адже сучасний здобувач освіти повинен бути компетентною людиною в умовах інформаційної завантаженості. Відрізняти правду від фейку, критично аналізувати прочитане - найголовніше завдання вчителя - словесника на уроках української мови та літератури. Ця стаття дає нам зрозуміти актуальність даної проблеми.
    Дякую за розкриття даної проблеми.

  • #1

    Валентина Легка, директор КЗ"Завадівська гімназія Міської ради міста Кропивницького" (Tuesday, 14 January 2020 11:06)

    Дякую Людмилі Іванівні за статтю, яка є актуальною і змістовною. На сучасному етапі медіаграмотність є однією з найважливіших ключових компетентностей, що дає можливість людині брати активну участь у житті громадянського суспільства. Дійсно, на уроках української мови та літератури вчителі мають якнайбільш сприятливі умови для формування медіакультури школярів і забезпечення їх підготовки до ефективної взаємодії із сучасним інформаційним середовищем. Бажаю успіхів!