Comments: 5 (Discussion closed)
  • #5

    ТЕТЯНА (Thursday, 23 January 2020 20:26)

    Так , як гру називають "супутником дитинства"де граються не тільки діти ,а й дорослі.Вона є водночас могутнім виховним засобом ,у ній за словами К.Ушинського реалізується потреба людської природи, яка є важливою складовою дитячої субкультури.Пізнавально,доречно.

  • #4

    Олена Ткачук ,вихователь-методист ЗДО №63 "Посмішка" (Wednesday, 22 January 2020 09:03)

    Дякую за цікавий матеріал статті. Ви розкрили важливі функції ігрової діяльності, які сприяють розвитку мовлення . У процесі ігрових дій дитина користується як діалогічним так і монологічним мовленням, саме в грі яскраво виявляється образність і виразність дитячого мовленнєвого розвитку.

  • #3

    Ольга Пидорич, вихователь-методист СДНЗ №65 (Monday, 20 January 2020 14:40)

    Стаття Тамари Анатоліївни змістовна та цікава. В основу статті покладено досвід роботи педагога з проблеми сюжетно-рольових ігор. Дошкільники завжди переживають по справжньому, що відтворюють у грі. І граючись, діти дорослішають. Автору бажаю успіхів у досягненні мети.

  • #2

    Валентина Козуб, ЗДО №24 (Friday, 17 January 2020 08:46)

    Стаття Тамари Караваєвої - змістовна та повчальна, має практичне застосування і буде корисною для ознайомлення і викоростання в роботі вихователями ЗДО, адже, гра як провідний вид діяльності , дійсно має велике значення у формуванні мовленнєвої компетентності дошкільника. Бажаю колезі творчих успіхів!

  • #1

    Людмила Ткаченко.СДНЗ №65,вихователь (Wednesday, 15 January 2020)

    Дякую ,Тамара Караваєва за вашу статтю.В своїй статті ви розповіли про найважливішу проблему сучасної освіти - інноваційні методи та форми, що використовуються в освітній діяльності дошкільних закладів.
    Ваша стаття допоможе педагогам створити комфортні умови, в яких дитина буде отримувати досвід, знання і навички, які будуть повною мірою сприяли реалізації права дитини на всебічний розвиток, забезпечення виявлення здібностей .
    Успіхів Вам на шляху до розвитку дитини.