Так , як гру називають "супутником дитинства"де граються не тільки діти ,а й дорослі.Вона є водночас могутнім виховним засобом ,у ній за словами К.Ушинського реалізується потреба людської природи,
яка є важливою складовою дитячої субкультури.Пізнавально,доречно.
#4
Олена Ткачук ,вихователь-методист ЗДО №63 "Посмішка"(Wednesday, 22 January 2020 09:03)
Дякую за цікавий матеріал статті. Ви розкрили важливі функції ігрової діяльності, які сприяють розвитку мовлення . У процесі ігрових дій дитина користується як діалогічним так і монологічним
мовленням, саме в грі яскраво виявляється образність і виразність дитячого мовленнєвого розвитку.
#3
Ольга Пидорич, вихователь-методист СДНЗ №65(Monday, 20 January 2020 14:40)
Стаття Тамари Анатоліївни змістовна та цікава. В основу статті покладено досвід роботи педагога з проблеми сюжетно-рольових ігор. Дошкільники завжди переживають по справжньому, що відтворюють у грі.
І граючись, діти дорослішають. Автору бажаю успіхів у досягненні мети.
#2
Валентина Козуб, ЗДО №24(Friday, 17 January 2020 08:46)
Стаття Тамари Караваєвої - змістовна та повчальна, має практичне застосування і буде корисною для ознайомлення і викоростання в роботі вихователями ЗДО, адже, гра як провідний вид діяльності , дійсно
має велике значення у формуванні мовленнєвої компетентності дошкільника. Бажаю колезі творчих успіхів!
#1
Людмила Ткаченко.СДНЗ №65,вихователь(Wednesday, 15 January 2020)
Дякую ,Тамара Караваєва за вашу статтю.В своїй статті ви розповіли про найважливішу проблему сучасної освіти - інноваційні методи та форми, що використовуються в освітній діяльності дошкільних
закладів.
Ваша стаття допоможе педагогам створити комфортні умови, в яких дитина буде отримувати досвід, знання і навички, які будуть повною мірою сприяли реалізації права дитини на всебічний розвиток,
забезпечення виявлення здібностей .
Успіхів Вам на шляху до розвитку дитини.
ТЕТЯНА (Thursday, 23 January 2020 20:26)
Так , як гру називають "супутником дитинства"де граються не тільки діти ,а й дорослі.Вона є водночас могутнім виховним засобом ,у ній за словами К.Ушинського реалізується потреба людської природи, яка є важливою складовою дитячої субкультури.Пізнавально,доречно.
Олена Ткачук ,вихователь-методист ЗДО №63 "Посмішка" (Wednesday, 22 January 2020 09:03)
Дякую за цікавий матеріал статті. Ви розкрили важливі функції ігрової діяльності, які сприяють розвитку мовлення . У процесі ігрових дій дитина користується як діалогічним так і монологічним мовленням, саме в грі яскраво виявляється образність і виразність дитячого мовленнєвого розвитку.
Ольга Пидорич, вихователь-методист СДНЗ №65 (Monday, 20 January 2020 14:40)
Стаття Тамари Анатоліївни змістовна та цікава. В основу статті покладено досвід роботи педагога з проблеми сюжетно-рольових ігор. Дошкільники завжди переживають по справжньому, що відтворюють у грі. І граючись, діти дорослішають. Автору бажаю успіхів у досягненні мети.
Валентина Козуб, ЗДО №24 (Friday, 17 January 2020 08:46)
Стаття Тамари Караваєвої - змістовна та повчальна, має практичне застосування і буде корисною для ознайомлення і викоростання в роботі вихователями ЗДО, адже, гра як провідний вид діяльності , дійсно має велике значення у формуванні мовленнєвої компетентності дошкільника. Бажаю колезі творчих успіхів!
Людмила Ткаченко.СДНЗ №65,вихователь (Wednesday, 15 January 2020)
Дякую ,Тамара Караваєва за вашу статтю.В своїй статті ви розповіли про найважливішу проблему сучасної освіти - інноваційні методи та форми, що використовуються в освітній діяльності дошкільних закладів.
Ваша стаття допоможе педагогам створити комфортні умови, в яких дитина буде отримувати досвід, знання і навички, які будуть повною мірою сприяли реалізації права дитини на всебічний розвиток, забезпечення виявлення здібностей .
Успіхів Вам на шляху до розвитку дитини.