Comments: 8 (Discussion closed)
  • #8

    Світлана Бойчук (Wednesday, 22 January 2020 21:47)

    Згодна з Вами, що учні - насамперед особистості. Кожна дитина має бажання проявити себе, показати, що вона є найкраща, але не всі діти мають на це сміливість. Тому саме створення ситуації успіху дає можливість учневі "розкріпоститися", позбавитись певної стислості, набути сміливості і, таким чином, досягти бажаного результату у навчанні.

  • #7

    Надія Мироненко, НВО № 16 (Wednesday, 22 January 2020 16:34)

    Під час інтенсивних соціальних змін, успіх у навчанні важко уявити без використання інноваційних технологій, а створення ситуації успіху для розвитку особистості дитини дає можливість кожному учневі відчути радість пізнання. Тому наведені у статті прийоми створення "ситуації успіху", такі як "Радість класу", "Лінія горизонту", "Авансування" є "родзинками" у практиці роботи Галини Борисівни.
    Щира вдячність за актуальну дієву статтю. Бажаю творчих успіхів та злетів.

  • #6

    Оксана Небога (Tuesday, 21 January 2020 20:07)

    Дякуємо автору статті за інноваційні підходи в роботі з дітьми. Успіхів та наснаги!

  • #5

    Наталія Бєдіна, вчитель початкових класів, НВО №32 (Saturday, 18 January 2020 16:47)

    Дійсно, використання методів критичного мислення в освітньому процесі стимулють загальну активність учнів, сприяють створенню плідного освітнього середовища, й утвердження системного характеру навчання та самонавчання. За своєю сутністю технологія формування критичного мислення має інноваційний характер: вимагає від учнів застосовувати нові знання, спираючись на засвоєний раніше матеріал; виробляє вміння діяти і приймати рішення самостійно чи в складі команди та розв’язувати конфлікти; шукати, компонувати і застосовувати нову інформацію з різноманітних джерел, використовуючи сучасні технології для виконання конкретних завдань; розвиває критичне мислення і прагнення до творчості та саморозвитку; формує бажання і здатність самостійно вчитися. Дякую автору за цікаву і актуальну статтю і бажаю творчих успіхів і натхнення у подальшій роботі.

  • #4

    Устенко Наталія (Tuesday, 14 January 2020 20:51)

    Стаття є цікавою й актуальною. Викладений матеріал, прийоми роботи та наведені зразки передбачають наявність певного життєвого досвіду, словникового запасу, соціальної активності учнів, а отже ми маємо справу з учнями 3-4 класів. цікаво було б прослідкувати етапи формування критичного мислення на початкових етепах навчання. Дякую автору за статтю.

  • #3

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 14 January 2020 20:27)

    Сучасний школяр не може бути успішним, затребуваним у суспільстві, якщо йому не властиві такі риси критичного мислення, як усвідомленість, відповідальність, цілеспрямованість, обґрунтованість, контрольованість, самостійність, самоаналіз, самоорганізованість, дисципліна тощо. Тому досвід, представлений у статті, є надзвичайно актуальний. Матеріал заслуговує на увагу колег.

  • #2

    Філіппова Наталія, НВО ЗОШ №17 (Tuesday, 14 January 2020 13:32)

    Дякую за дослідження та роботу, Галино Борисівно. Технологія критичного мислення чи не найефективніша мотивація навчання.

  • #1

    Кріпака Світлана, НВО "Мрія" (Saturday, 11 January 2020 16:11)

    Пані Галино, погоджуюсь із вами, що освітній прoцeс слід oргaнізувaти тaк, щoб він відпoвідaв вимoгaм сучaснoсті. Дякую за перелічені прийоми критичного мислення, які осучаснюють процес навчання. Успіхів та наснаги.