Згодна з Вами, що учні - насамперед особистості. Кожна дитина має бажання проявити себе, показати, що вона є найкраща, але не всі діти мають на це сміливість. Тому саме створення ситуації успіху дає
можливість учневі "розкріпоститися", позбавитись певної стислості, набути сміливості і, таким чином, досягти бажаного результату у навчанні.
#7
Надія Мироненко, НВО № 16(Wednesday, 22 January 2020 16:34)
Під час інтенсивних соціальних змін, успіх у навчанні важко уявити без використання інноваційних технологій, а створення ситуації успіху для розвитку особистості дитини дає можливість кожному учневі
відчути радість пізнання. Тому наведені у статті прийоми створення "ситуації успіху", такі як "Радість класу", "Лінія горизонту", "Авансування" є "родзинками" у практиці роботи Галини
Борисівни.
Щира вдячність за актуальну дієву статтю. Бажаю творчих успіхів та злетів.
#6
Оксана Небога(Tuesday, 21 January 2020 20:07)
Дякуємо автору статті за інноваційні підходи в роботі з дітьми. Успіхів та наснаги!
Дійсно, використання методів критичного мислення в освітньому процесі стимулють загальну активність учнів, сприяють створенню плідного освітнього середовища, й утвердження системного характеру
навчання та самонавчання. За своєю сутністю технологія формування критичного мислення має інноваційний характер: вимагає від учнів застосовувати нові знання, спираючись на засвоєний раніше матеріал;
виробляє вміння діяти і приймати рішення самостійно чи в складі команди та розв’язувати конфлікти; шукати, компонувати і застосовувати нову інформацію з різноманітних джерел, використовуючи сучасні
технології для виконання конкретних завдань; розвиває критичне мислення і прагнення до творчості та саморозвитку; формує бажання і здатність самостійно вчитися. Дякую автору за цікаву і актуальну
статтю і бажаю творчих успіхів і натхнення у подальшій роботі.
#4
Устенко Наталія(Tuesday, 14 January 2020 20:51)
Стаття є цікавою й актуальною. Викладений матеріал, прийоми роботи та наведені зразки передбачають наявність певного життєвого досвіду, словникового запасу, соціальної активності учнів, а отже ми
маємо справу з учнями 3-4 класів. цікаво було б прослідкувати етапи формування критичного мислення на початкових етепах навчання. Дякую автору за статтю.
#3
Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС(Tuesday, 14 January 2020 20:27)
Сучасний школяр не може бути успішним, затребуваним у суспільстві, якщо йому не властиві такі риси критичного мислення, як усвідомленість, відповідальність, цілеспрямованість, обґрунтованість,
контрольованість, самостійність, самоаналіз, самоорганізованість, дисципліна тощо. Тому досвід, представлений у статті, є надзвичайно актуальний. Матеріал заслуговує на увагу колег.
#2
Філіппова Наталія, НВО ЗОШ №17(Tuesday, 14 January 2020 13:32)
Дякую за дослідження та роботу, Галино Борисівно. Технологія критичного мислення чи не найефективніша мотивація навчання.
#1
Кріпака Світлана, НВО "Мрія"(Saturday, 11 January 2020 16:11)
Пані Галино, погоджуюсь із вами, що освітній прoцeс слід oргaнізувaти тaк, щoб він відпoвідaв вимoгaм сучaснoсті. Дякую за перелічені прийоми критичного мислення, які осучаснюють процес навчання.
Успіхів та наснаги.
Світлана Бойчук (Wednesday, 22 January 2020 21:47)
Згодна з Вами, що учні - насамперед особистості. Кожна дитина має бажання проявити себе, показати, що вона є найкраща, але не всі діти мають на це сміливість. Тому саме створення ситуації успіху дає можливість учневі "розкріпоститися", позбавитись певної стислості, набути сміливості і, таким чином, досягти бажаного результату у навчанні.
Надія Мироненко, НВО № 16 (Wednesday, 22 January 2020 16:34)
Під час інтенсивних соціальних змін, успіх у навчанні важко уявити без використання інноваційних технологій, а створення ситуації успіху для розвитку особистості дитини дає можливість кожному учневі відчути радість пізнання. Тому наведені у статті прийоми створення "ситуації успіху", такі як "Радість класу", "Лінія горизонту", "Авансування" є "родзинками" у практиці роботи Галини Борисівни.
Щира вдячність за актуальну дієву статтю. Бажаю творчих успіхів та злетів.
Оксана Небога (Tuesday, 21 January 2020 20:07)
Дякуємо автору статті за інноваційні підходи в роботі з дітьми. Успіхів та наснаги!
Наталія Бєдіна, вчитель початкових класів, НВО №32 (Saturday, 18 January 2020 16:47)
Дійсно, використання методів критичного мислення в освітньому процесі стимулють загальну активність учнів, сприяють створенню плідного освітнього середовища, й утвердження системного характеру навчання та самонавчання. За своєю сутністю технологія формування критичного мислення має інноваційний характер: вимагає від учнів застосовувати нові знання, спираючись на засвоєний раніше матеріал; виробляє вміння діяти і приймати рішення самостійно чи в складі команди та розв’язувати конфлікти; шукати, компонувати і застосовувати нову інформацію з різноманітних джерел, використовуючи сучасні технології для виконання конкретних завдань; розвиває критичне мислення і прагнення до творчості та саморозвитку; формує бажання і здатність самостійно вчитися. Дякую автору за цікаву і актуальну статтю і бажаю творчих успіхів і натхнення у подальшій роботі.
Устенко Наталія (Tuesday, 14 January 2020 20:51)
Стаття є цікавою й актуальною. Викладений матеріал, прийоми роботи та наведені зразки передбачають наявність певного життєвого досвіду, словникового запасу, соціальної активності учнів, а отже ми маємо справу з учнями 3-4 класів. цікаво було б прослідкувати етапи формування критичного мислення на початкових етепах навчання. Дякую автору за статтю.
Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Tuesday, 14 January 2020 20:27)
Сучасний школяр не може бути успішним, затребуваним у суспільстві, якщо йому не властиві такі риси критичного мислення, як усвідомленість, відповідальність, цілеспрямованість, обґрунтованість, контрольованість, самостійність, самоаналіз, самоорганізованість, дисципліна тощо. Тому досвід, представлений у статті, є надзвичайно актуальний. Матеріал заслуговує на увагу колег.
Філіппова Наталія, НВО ЗОШ №17 (Tuesday, 14 January 2020 13:32)
Дякую за дослідження та роботу, Галино Борисівно. Технологія критичного мислення чи не найефективніша мотивація навчання.
Кріпака Світлана, НВО "Мрія" (Saturday, 11 January 2020 16:11)
Пані Галино, погоджуюсь із вами, що освітній прoцeс слід oргaнізувaти тaк, щoб він відпoвідaв вимoгaм сучaснoсті. Дякую за перелічені прийоми критичного мислення, які осучаснюють процес навчання. Успіхів та наснаги.