Автор дуже вдало проаналізував різні підходи до класифікації інноваційних методів в роботі з дітьми дошкільного віку. Цікавим є перелік форм роботи розроблених безпосередньо автором. Кожен педагог,
навіть досвідченний професіонал, зможе знайти в цій статті дещо корисне для себе.
#2
Олена Ткачук ,вихователь-методист ЗДО №63 "Посмішка"(Thursday, 16 January 2020 13:42)
В статті представлено широкий спектр, багатоваріантність педагогічних технологій які зумовлюють необхідність їх застосування. Згруповано педагогічні технології за різноманітними системними та
інструментально значущими ознаками.
#1
Оксана Магочкіна, керівник хореографічного гуртка, ДНЗ N63 "Посмішка"(Thursday, 16 January 2020 05:21)
Стаття презентує широку та багатогранну класифікацію інноваційних методів у сучасній освіті. Основний акцент зроблено на ті способи організації діяльності, що доречно вписуються в систему роботи з
дошкільнятами. Цікаво, що поруч з характеристикою та науковим обґрунтуванням всесвітньовідомих іноваційних методів автор статті подає вагомий перелік власних цікавих знахідок, що безперечно стануть у
пригоді кожному педагогові дошкільної освіти.
О.Рябоконь (Wednesday, 22 January 2020 14:26)
Автор дуже вдало проаналізував різні підходи до класифікації інноваційних методів в роботі з дітьми дошкільного віку. Цікавим є перелік форм роботи розроблених безпосередньо автором. Кожен педагог, навіть досвідченний професіонал, зможе знайти в цій статті дещо корисне для себе.
Олена Ткачук ,вихователь-методист ЗДО №63 "Посмішка" (Thursday, 16 January 2020 13:42)
В статті представлено широкий спектр, багатоваріантність педагогічних технологій які зумовлюють необхідність їх застосування. Згруповано педагогічні технології за різноманітними системними та інструментально значущими ознаками.
Оксана Магочкіна, керівник хореографічного гуртка, ДНЗ N63 "Посмішка" (Thursday, 16 January 2020 05:21)
Стаття презентує широку та багатогранну класифікацію інноваційних методів у сучасній освіті. Основний акцент зроблено на ті способи організації діяльності, що доречно вписуються в систему роботи з дошкільнятами. Цікаво, що поруч з характеристикою та науковим обґрунтуванням всесвітньовідомих іноваційних методів автор статті подає вагомий перелік власних цікавих знахідок, що безперечно стануть у пригоді кожному педагогові дошкільної освіти.