Олена Качіна, вихователь ДНЗ№62(Tuesday, 21 January 2020 17:46)
Дякую за змістовний матеріал. Стаття актуальна. Сьогодення, дійсно, вимагає використання інноваційних технологій, які доцільно використовувати в логопедичній роботі. Безпосередньо працюючи в тандемі
з логопедом Валентиною Михайлівною, хочу відмітити, що використовуючи Су-Джок масажери отримуємо дійсно унікальні результати не лише в розвитку і корекції мовлення дітей а й в розвитку підготовки
руки до письма та дрібної моторики рук. Бажаю натхнення і успіхів в подальшій діяльності!
#8
Мазур Антоніна, вихователь ДНЗ№62(Tuesday, 21 January 2020 11:44)
Цікава стаття. змістовна і корисна. Навчання дітей з особливими потребами не підлягає під основний принцип навчання, тому навчальний процес потребує постійно змін для зацікавлення і утримання
уваги.
Автор доцільно висвітлила використання різних інноваційних технологій у корекційно-логопедичній роботі з дітьми із ЗНМ.
Ваша стаття свідчить про високий педагогічний рівень знань, майстерність та професіоналізм. Дякую. що поділилися своїм досвідом, цікавим матеріалом з колегами. Стаття може стати у нагоді і батькам,
які мають дітей дошкільного віку.
Бажаю творчих успіхів і натхнення в подальшій роботі.
#7
Нога Тетяна, вихователь ДНЗ №62(Monday, 20 January 2020 15:11)
Велика подяка авторці статті за доступність та роз"яснення використання інноваційної технології "Су-Джок" терапії. Вчитель-логопед навела багато прикладів застосування прийомів Су-Джок терапії у
навчальному процесі, які допомагають у подоланні проблем у корекційно-логопедичній роботі з дітьми із ЗНМ. Стаття цікава і актуальна.
#6
Марія Вікторівна, сімейний лікар(Friday, 17 January 2020 13:55)
Дякую за статтю. Викладено зрозуміло та доступно. Зацікавилась темою в зв'язку з тим, що на прийом приходить дедалі більше маленьких пацієнтів з тим чи іншим порушенням мови. Особливо зацікавила
Су-Джок терапія, гадаю зможу її використовувати і в своїй лікарській практиці.
#5
Світлана Василівна(Friday, 17 January 2020 13:24)
Дякую за змістовну та докладну статтю. Бажаю Вам успіхів у подальшій роботі.
#4
Сергiй(Thursday, 16 January 2020 21:40)
Дуже цікава та корисна стаття! Бажаю успіхів у та наснаги у вашій праці!
#3
Марія(Thursday, 16 January 2020 21:34)
Хороша стаття, добре що автор поділилась власним досвідом використання описаних методів. Бажаю успіхів у роботі!
#2
Ганна ДНЗ #62(Thursday, 16 January 2020 18:45)
Су-Джок терапія дедалі все більше впроваджується вчителями-логопедами в практику, оскільки допомагає відволікти дитину від суто навчального процесу, зняти нервову напругу позитивно налаштувати на
взаємодію, адже хто з нас не любить масаж. Я також в своїй практиці застосовую в індивідуальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами Су-Джок масажери. Усім бажаю успіхів та наснаги в
такій нелегкій, але дуже потрібній педагогічній роботі.
#1
Алла(Tuesday, 14 January 2020 23:07)
Цікава стаття, гарно висвітлений матеріал, бажаю вам успіхів у роботі.
Олена Качіна, вихователь ДНЗ№62 (Tuesday, 21 January 2020 17:46)
Дякую за змістовний матеріал. Стаття актуальна. Сьогодення, дійсно, вимагає використання інноваційних технологій, які доцільно використовувати в логопедичній роботі. Безпосередньо працюючи в тандемі з логопедом Валентиною Михайлівною, хочу відмітити, що використовуючи Су-Джок масажери отримуємо дійсно унікальні результати не лише в розвитку і корекції мовлення дітей а й в розвитку підготовки руки до письма та дрібної моторики рук. Бажаю натхнення і успіхів в подальшій діяльності!
Мазур Антоніна, вихователь ДНЗ№62 (Tuesday, 21 January 2020 11:44)
Цікава стаття. змістовна і корисна. Навчання дітей з особливими потребами не підлягає під основний принцип навчання, тому навчальний процес потребує постійно змін для зацікавлення і утримання уваги.
Автор доцільно висвітлила використання різних інноваційних технологій у корекційно-логопедичній роботі з дітьми із ЗНМ.
Ваша стаття свідчить про високий педагогічний рівень знань, майстерність та професіоналізм. Дякую. що поділилися своїм досвідом, цікавим матеріалом з колегами. Стаття може стати у нагоді і батькам, які мають дітей дошкільного віку.
Бажаю творчих успіхів і натхнення в подальшій роботі.
Нога Тетяна, вихователь ДНЗ №62 (Monday, 20 January 2020 15:11)
Велика подяка авторці статті за доступність та роз"яснення використання інноваційної технології "Су-Джок" терапії. Вчитель-логопед навела багато прикладів застосування прийомів Су-Джок терапії у навчальному процесі, які допомагають у подоланні проблем у корекційно-логопедичній роботі з дітьми із ЗНМ. Стаття цікава і актуальна.
Марія Вікторівна, сімейний лікар (Friday, 17 January 2020 13:55)
Дякую за статтю. Викладено зрозуміло та доступно. Зацікавилась темою в зв'язку з тим, що на прийом приходить дедалі більше маленьких пацієнтів з тим чи іншим порушенням мови. Особливо зацікавила Су-Джок терапія, гадаю зможу її використовувати і в своїй лікарській практиці.
Світлана Василівна (Friday, 17 January 2020 13:24)
Дякую за змістовну та докладну статтю. Бажаю Вам успіхів у подальшій роботі.
Сергiй (Thursday, 16 January 2020 21:40)
Дуже цікава та корисна стаття! Бажаю успіхів у та наснаги у вашій праці!
Марія (Thursday, 16 January 2020 21:34)
Хороша стаття, добре що автор поділилась власним досвідом використання описаних методів. Бажаю успіхів у роботі!
Ганна ДНЗ #62 (Thursday, 16 January 2020 18:45)
Су-Джок терапія дедалі все більше впроваджується вчителями-логопедами в практику, оскільки допомагає відволікти дитину від суто навчального процесу, зняти нервову напругу позитивно налаштувати на взаємодію, адже хто з нас не любить масаж. Я також в своїй практиці застосовую в індивідуальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами Су-Джок масажери. Усім бажаю успіхів та наснаги в такій нелегкій, але дуже потрібній педагогічній роботі.
Алла (Tuesday, 14 January 2020 23:07)
Цікава стаття, гарно висвітлений матеріал, бажаю вам успіхів у роботі.