Олена Качіна, вихователь ДНЗ№62(Tuesday, 21 January 2020 17:43)
Дякую за цiкаву статтю!!! Стаття актуальна. Ви дуже цікаво розкрили тему використання артартикуляційних та пальчикових гімнастик. Як вихователь логопедичної групи, обов'язково буду використовувати
ваші поради в своїй роботi. Успiхiв Вам та творчих злетів!!!
#12
Мазур Антоніна, вихователь ДНЗ№62(Tuesday, 21 January 2020 11:27)
Дуже цікава інформаційна стаття. Автор змістовно, доцільно та лаконічно розкрила використання інноваційних методів та форм роботи в корекційному процесі. В сучасних умовах неможливо досягнути успіху
використовуючи лише методи навчання. Сьогодення вимагає творчості, креативності, інновацій. Спробую використати елементи цієї ефективної технології у своїй роботі. Дякую за змістовну статтю, вдале
поєднання артикуляційної та пальчикової гімнастики та можливість перейняти досвід роботи.
#11
Нога Тетяна, вихователь ДНЗ №62(Monday, 20 January 2020 15:09)
Стаття автора є надзвичайно актуальною, корисною і змістовною. Матеріал цікавий та доступний для розуміння кожному. Широко розкрито суть поєднання артикуляційної та пальчикової гімнастики При
систематичному використанні цих методів у співпраці " вихователь" - "вчитель-логопед" - "батьки", можна досягти великих успіхів у подоланні мовленнєвих порушень. Працюючи не перший рік вихователем на
логопедичній групі, можу підтвердити результативність такого підходу у корекційній роботі. Дякую за змістовний і практичний матеріал.
#10
Майсак Надія ДНЗ № 24(Sunday, 19 January 2020 18:12)
Відразу видно професійність автора. У статті подано багато практичного матеріалу - вправи для розвитку артикуляції та пальчикової гімнастики. Я поповнила свою скарбничку і буду використовувати
матеріал на підрупових та індивідуальних заняттях.
#9
Олена Порхун вч-логопед ДНЗ61(Sunday, 19 January 2020 16:38)
Чудова стаття, хороший досвід, який дає високі результати в роботі.
#8
Бєлоусова Надія, СДНЗ 46(Saturday, 18 January 2020 20:59)
Дякую за змістовну статтю, особливо практичну частину. Доцільне поєднання артикуляційної та пальчикової гімнастика. Спробую досвід Вашої роботи в своїй практичній діяльності.
#7
Наталья Онуфрієва 24(Saturday, 18 January 2020 14:39)
Розвиток артикуляційної моторики в логопедичній роботі співзвучне з роботою над дикцією у вокальній діяльності. Спробую на практиці поєднати роботу з артикуляційної гімнастики з самомасажем з
вокальними вправами для дикції на заняттях логоритміки. Дякую за можливість єкспериментувати.
#6
Наталiя днз 24(Saturday, 18 January 2020 10:20)
Практична спрямованiсть статтi заслуговує на увагу усіх фахівців корекційного процесу. На мою думку ця стаття стане в нагоді молодим фахівцям, які шукають практичні поради. Вважаю, що автор статті
фахово розкрив особливості взаємодії артикуляційної та дрібної моторики. Успіхів вам в роботі.
#5
Валентина ДНЗ №62(Thursday, 16 January 2020 21:23)
Розвиток артикуляційного апарату у дошкільників сприяє корекції та розвитку правильної звуковимови у дошкільників. Синхронізація роботи органів артикуляції та дрібної моторики пальців поліпшує та
посилює результативність корекційної роботи з дошкільниками. Анна Миколаївна, дякую за цікаву, змістовну статтю та можливість перейняти ваш досвід.
#4
Алла, ДНЗ 1(Thursday, 16 January 2020 18:50)
Сучасні діти дошкільного віку, як всім відомо дуже погано розмовляють, у них погано розвинутий артикуляційний апарат, тому як ваша колега прекрасно вас розумію, що хочеться охопити і поєднати,
здавалося не можливе. Мені дуже подобаються ваші ідеї, це є актуальним для сучасних дітей. Дякую за чудову статтю.
#3
Ольга, ДНЗ 4(Wednesday, 15 January 2020 07:30)
Стаття дуже сподобалась. Практичну частину можна використовувати під час занять. Автору творчих успіхів!
#2
Олександра Хрипун, ДНЗ № 61(Tuesday, 14 January 2020 21:00)
Дякую за статтю, дуже цікавий інноваційний підхід в корекційній роботі з дітьми. Бажаю творчих успіхів, натхнення і задоволення від своєї роботи.
#1
Інна Цвєтанович, НВО "Мрія"(Saturday, 11 January 2020 20:12)
Дякую за чудову змістовну статтю та наданий практичний матеріал. Успіхів вам у роботі та творчої наснаги.
Олена Качіна, вихователь ДНЗ№62 (Tuesday, 21 January 2020 17:43)
Дякую за цiкаву статтю!!! Стаття актуальна. Ви дуже цікаво розкрили тему використання артартикуляційних та пальчикових гімнастик. Як вихователь логопедичної групи, обов'язково буду використовувати ваші поради в своїй роботi. Успiхiв Вам та творчих злетів!!!
Мазур Антоніна, вихователь ДНЗ№62 (Tuesday, 21 January 2020 11:27)
Дуже цікава інформаційна стаття. Автор змістовно, доцільно та лаконічно розкрила використання інноваційних методів та форм роботи в корекційному процесі. В сучасних умовах неможливо досягнути успіху використовуючи лише методи навчання. Сьогодення вимагає творчості, креативності, інновацій. Спробую використати елементи цієї ефективної технології у своїй роботі. Дякую за змістовну статтю, вдале поєднання артикуляційної та пальчикової гімнастики та можливість перейняти досвід роботи.
Нога Тетяна, вихователь ДНЗ №62 (Monday, 20 January 2020 15:09)
Стаття автора є надзвичайно актуальною, корисною і змістовною. Матеріал цікавий та доступний для розуміння кожному. Широко розкрито суть поєднання артикуляційної та пальчикової гімнастики При систематичному використанні цих методів у співпраці " вихователь" - "вчитель-логопед" - "батьки", можна досягти великих успіхів у подоланні мовленнєвих порушень. Працюючи не перший рік вихователем на логопедичній групі, можу підтвердити результативність такого підходу у корекційній роботі. Дякую за змістовний і практичний матеріал.
Майсак Надія ДНЗ № 24 (Sunday, 19 January 2020 18:12)
Відразу видно професійність автора. У статті подано багато практичного матеріалу - вправи для розвитку артикуляції та пальчикової гімнастики. Я поповнила свою скарбничку і буду використовувати матеріал на підрупових та індивідуальних заняттях.
Олена Порхун вч-логопед ДНЗ61 (Sunday, 19 January 2020 16:38)
Чудова стаття, хороший досвід, який дає високі результати в роботі.
Бєлоусова Надія, СДНЗ 46 (Saturday, 18 January 2020 20:59)
Дякую за змістовну статтю, особливо практичну частину. Доцільне поєднання артикуляційної та пальчикової гімнастика. Спробую досвід Вашої роботи в своїй практичній діяльності.
Наталья Онуфрієва 24 (Saturday, 18 January 2020 14:39)
Розвиток артикуляційної моторики в логопедичній роботі співзвучне з роботою над дикцією у вокальній діяльності. Спробую на практиці поєднати роботу з артикуляційної гімнастики з самомасажем з вокальними вправами для дикції на заняттях логоритміки. Дякую за можливість єкспериментувати.
Наталiя днз 24 (Saturday, 18 January 2020 10:20)
Практична спрямованiсть статтi заслуговує на увагу усіх фахівців корекційного процесу. На мою думку ця стаття стане в нагоді молодим фахівцям, які шукають практичні поради. Вважаю, що автор статті фахово розкрив особливості взаємодії артикуляційної та дрібної моторики. Успіхів вам в роботі.
Валентина ДНЗ №62 (Thursday, 16 January 2020 21:23)
Розвиток артикуляційного апарату у дошкільників сприяє корекції та розвитку правильної звуковимови у дошкільників. Синхронізація роботи органів артикуляції та дрібної моторики пальців поліпшує та посилює результативність корекційної роботи з дошкільниками. Анна Миколаївна, дякую за цікаву, змістовну статтю та можливість перейняти ваш досвід.
Алла, ДНЗ 1 (Thursday, 16 January 2020 18:50)
Сучасні діти дошкільного віку, як всім відомо дуже погано розмовляють, у них погано розвинутий артикуляційний апарат, тому як ваша колега прекрасно вас розумію, що хочеться охопити і поєднати, здавалося не можливе. Мені дуже подобаються ваші ідеї, це є актуальним для сучасних дітей. Дякую за чудову статтю.
Ольга, ДНЗ 4 (Wednesday, 15 January 2020 07:30)
Стаття дуже сподобалась. Практичну частину можна використовувати під час занять. Автору творчих успіхів!
Олександра Хрипун, ДНЗ № 61 (Tuesday, 14 January 2020 21:00)
Дякую за статтю, дуже цікавий інноваційний підхід в корекційній роботі з дітьми. Бажаю творчих успіхів, натхнення і задоволення від своєї роботи.
Інна Цвєтанович, НВО "Мрія" (Saturday, 11 January 2020 20:12)
Дякую за чудову змістовну статтю та наданий практичний матеріал. Успіхів вам у роботі та творчої наснаги.