Формування цілісної особистості, здатної до творчості, саморозвитку є одним з важливих завдань педагога. Загальнокультурна компетентність - важлива ланка в цій кропіткій роботі. Автор статті показав
цікаві форми практичної діяльності з формування даної компетентності. Стаття є актуальною і змістовною.
#5
Тетяна Федорченко, методист ЦМСПС(Thursday, 23 January 2020 15:15)
Шановна Ліліє Григорівно!
Дійсно, формула Нової української школи передбачає наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі. Ви наголосили, що не слід забувати: ми хочемо мати інформаційно
грамотну особистість XXI століття, яка здатна орієнтуватися у розмаїтті медіаінформації, використовуючи її для становлення власної життєвої позиції.
Я дуже дякую, що це проблема є актуальною для вас.
Бажаю успіхів у подальшій роботі!
#4
О. Інна(Tuesday, 21 January 2020 15:15)
Цікава, змістовна, актуальна стаття. Підтримую автора:"Залучення учнів до світу мистецтва є важливим чинником розвитку творчої особистості з багатим духовним потенціалом, сформованими уявленнями про
прекрасне, художньо-естетичними ідеалами".
#3
ГавриловаТ.В. Гірнича гімназія(Thursday, 16 January 2020 22:51)
Дуже гарна та актуальна стаття. Дякую за цікаві ідеї.
#2
Наталія Щербакова(Thursday, 16 January 2020 21:14)
Дуже цікава та актуальна стаття. Автор вдало розкриває суть та значення загальнокультурної грамотності, яка формується на уроках навчального предмету "Мистецтво". Повністю згодна з автором статті, що
саме загальнокультурна компетентність визначає загальну культуру людини, впливає на формування морально-особистісних якостей та поведінку учнів. Дякую за цікаві ідеї.
#1
kasyanenko.valentine@gmail.com(Tuesday, 14 January 2020)
Запропонована до розгляду стаття має високу ступінь актуальності, яка визначається великими змінами у сучасній діяльності закладів освіти. Дотримання автором статті комплексного підходу до вивчення
проблеми дозволяє врахувати сучасні підходи розуміння особливостей формування загальнокультурної грамотності учнів. Запропонований аналітичний зріз практики діяльності педагогічного колективу з
зазначеної проблеми дозволяє скласти правильне враження про мотиваційну детермінанту системи роботи.
Текст статті свідчить на користь обраного автором аналітичного методологічного підходу, аргументація положень позначена відповідною дослідницькою логікою.
Тетяна Бобир (Thursday, 23 January 2020 19:58)
Формування цілісної особистості, здатної до творчості, саморозвитку є одним з важливих завдань педагога. Загальнокультурна компетентність - важлива ланка в цій кропіткій роботі. Автор статті показав цікаві форми практичної діяльності з формування даної компетентності. Стаття є актуальною і змістовною.
Тетяна Федорченко, методист ЦМСПС (Thursday, 23 January 2020 15:15)
Шановна Ліліє Григорівно!
Дійсно, формула Нової української школи передбачає наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі. Ви наголосили, що не слід забувати: ми хочемо мати інформаційно грамотну особистість XXI століття, яка здатна орієнтуватися у розмаїтті медіаінформації, використовуючи її для становлення власної життєвої позиції.
Я дуже дякую, що це проблема є актуальною для вас.
Бажаю успіхів у подальшій роботі!
О. Інна (Tuesday, 21 January 2020 15:15)
Цікава, змістовна, актуальна стаття. Підтримую автора:"Залучення учнів до світу мистецтва є важливим чинником розвитку творчої особистості з багатим духовним потенціалом, сформованими уявленнями про прекрасне, художньо-естетичними ідеалами".
ГавриловаТ.В. Гірнича гімназія (Thursday, 16 January 2020 22:51)
Дуже гарна та актуальна стаття. Дякую за цікаві ідеї.
Наталія Щербакова (Thursday, 16 January 2020 21:14)
Дуже цікава та актуальна стаття. Автор вдало розкриває суть та значення загальнокультурної грамотності, яка формується на уроках навчального предмету "Мистецтво". Повністю згодна з автором статті, що саме загальнокультурна компетентність визначає загальну культуру людини, впливає на формування морально-особистісних якостей та поведінку учнів. Дякую за цікаві ідеї.
kasyanenko.valentine@gmail.com (Tuesday, 14 January 2020)
Запропонована до розгляду стаття має високу ступінь актуальності, яка визначається великими змінами у сучасній діяльності закладів освіти. Дотримання автором статті комплексного підходу до вивчення проблеми дозволяє врахувати сучасні підходи розуміння особливостей формування загальнокультурної грамотності учнів. Запропонований аналітичний зріз практики діяльності педагогічного колективу з зазначеної проблеми дозволяє скласти правильне враження про мотиваційну детермінанту системи роботи.
Текст статті свідчить на користь обраного автором аналітичного методологічного підходу, аргументація положень позначена відповідною дослідницькою логікою.