Comments: 6 (Discussion closed)
  • #6

    Тетяна Бобир (Thursday, 23 January 2020 19:58)

    Формування цілісної особистості, здатної до творчості, саморозвитку є одним з важливих завдань педагога. Загальнокультурна компетентність - важлива ланка в цій кропіткій роботі. Автор статті показав цікаві форми практичної діяльності з формування даної компетентності. Стаття є актуальною і змістовною.

  • #5

    Тетяна Федорченко, методист ЦМСПС (Thursday, 23 January 2020 15:15)

    Шановна Ліліє Григорівно!
    Дійсно, формула Нової української школи передбачає наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі. Ви наголосили, що не слід забувати: ми хочемо мати інформаційно грамотну особистість XXI століття, яка здатна орієнтуватися у розмаїтті медіаінформації, використовуючи її для становлення власної життєвої позиції.
    Я дуже дякую, що це проблема є актуальною для вас.
    Бажаю успіхів у подальшій роботі!

  • #4

    О. Інна (Tuesday, 21 January 2020 15:15)

    Цікава, змістовна, актуальна стаття. Підтримую автора:"Залучення учнів до світу мистецтва є важливим чинником розвитку творчої особистості з багатим духовним потенціалом, сформованими уявленнями про прекрасне, художньо-естетичними ідеалами".

  • #3

    ГавриловаТ.В. Гірнича гімназія (Thursday, 16 January 2020 22:51)

    Дуже гарна та актуальна стаття. Дякую за цікаві ідеї.

  • #2

    Наталія Щербакова (Thursday, 16 January 2020 21:14)

    Дуже цікава та актуальна стаття. Автор вдало розкриває суть та значення загальнокультурної грамотності, яка формується на уроках навчального предмету "Мистецтво". Повністю згодна з автором статті, що саме загальнокультурна компетентність визначає загальну культуру людини, впливає на формування морально-особистісних якостей та поведінку учнів. Дякую за цікаві ідеї.

  • #1

    kasyanenko.valentine@gmail.com (Tuesday, 14 January 2020)

    Запропонована до розгляду стаття має високу ступінь актуальності, яка визначається великими змінами у сучасній діяльності закладів освіти. Дотримання автором статті комплексного підходу до вивчення проблеми дозволяє врахувати сучасні підходи розуміння особливостей формування загальнокультурної грамотності учнів. Запропонований аналітичний зріз практики діяльності педагогічного колективу з зазначеної проблеми дозволяє скласти правильне враження про мотиваційну детермінанту системи роботи.
    Текст статті свідчить на користь обраного автором аналітичного методологічного підходу, аргументація положень позначена відповідною дослідницькою логікою.