Comments: 18 (Discussion closed)
  • #18

    Марія Вишневська (Wednesday, 22 January 2020 20:31)

    Проектна технологія безпосередньо впливає на розвиток учня, орієнтується на нього. Вона дає можливість учителеві тісно впливати на зовнішні мотиви (допитливість, прагнення бути дорослим, активне сприйняття нового) та на внутрішні мотиви (почуття обов’язку, бажання вчитися, любов до книги, потяг до самоосвіти, прагнення до успіху тощо) школяра, дає змогу поєднати ціннісно-змістовні основи культури та процес діяльнісної соціалізації учня. Дуже цікава тема, дякую за статтю!

  • #17

    Світлана Блошенко НВО № 32 (Wednesday, 22 January 2020 20:31)

    У запропонованій статті автор продемонструвала
    переконливе розуміння того факту, що питання проектної технології має на меті стимулювати інтерес учнів до певних проблем, що передбачають володіння визначеною сумою знань, та через проектну діяльність, яка передбачає розв'язання однієї або цілої низки проблем, показати практичне застосування отриманих умінь та навичок. Дякую!

  • #16

    natasharubakhina8@gmail.com (Wednesday, 22 January 2020 20:30)

    Цікава і змістовна стаття, нею може користуватися як і вчитель так і вихователь. Матеріал викладено доступно і цікаво.

  • #15

    Наталія Іваненко (Tuesday, 21 January 2020 18:34)

    Стаття інформативна та корисна, містить власні приклади роботи з учнями. Вважаю, що матеріал статті може бути використаний у роботі сучасного творчого педагога. Дякую автору за творчий підхід та цікаве викладення матеріалу.

  • #14

    Хомко Олена, НВО № 32, заступник директора (Tuesday, 21 January 2020 18:08)

    Ваш досвід, Ніно Володимирівно, вважаю цінним та корисним в першу чергу для себе, тому що також використовую цю технологію у роботі з учнями. І мені цікаво було дізнатися, яку роботу проводять в цьому напрямі вчителі початкової школи та вихователі, щоб потім продовжити те, що почали Ви. Актуально для сучасної освіти! Дякую!

  • #13

    Людмила Слюсаренко, гімназія імені Олександра Пушкіна (Monday, 20 January 2020 20:05)

    Ніно Володимирівно, дякую за цікаву та змістовну статтю. Повністю згодна, що проектна діяльність- нині одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції. Це один з ефектних способів розвитку креативності учнів. Сомастійне здобування знань, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему відбувається саме через метод проекту. Крім того, робота над проектами - це захоплююча, цікава і цілком посильна для дітей організація науково - дослідницької діяльності вчителя і учнів.

  • #12

    Тетяна Федорченко. методист ЦМСПС (Monday, 20 January 2020 10:57)

    Шановна пані Ніно! Ваша стаття побудована на теорії, яка базується на висновку, що проектна технологія заснована, насамперед, на розвиток самостійності учнів, яка забезпечує їх індивідуальні інтереси та здібності, створює не тільки конкретні пошукові дії, але і системний підхід до вирішення різних завдань.
    Ви переконливо довели, що проектування - дуже хороший інструмент для формування функціонально грамотної особистості, розвитку творчих здібностей дитини, удосконалення таких якостей, як самостійність, оригінальність мислення, незалежність саме в роботі вихователя групи подовженого дня.
    Ті проекти, які ви опрацювали разом з дітьми, показали, що така форма роботи формує і розвиток особистісних якостей - вміння працювати спільно, здатність бути повноправним членом колективу та уміти вибудовувати ділові відносини, що забезпечує координоване виконання взаємопов'язаних дій.
    Дякую за змістовну статтю і зичу успіхів у вашій почесній і благородній професії – вихователь!

  • #11

    Наталія Бєдіна, вчитель початкових класів, НВО №32 (Saturday, 18 January 2020 16:35)

    Дійсно, метод проектів є одним із провідних засобів перетворення школи навчання на школу життя, оволодіння учнями навичками планування власної діяльності, навичками вибору способів та шляхів. Ці здійснення, формування та актуалізації життєвого досвіду учнів. Діти вчаться спілкуватися, співчувати, дружити, бути толерантними, чемними.
    Завдяки проектам, ми отримуємо результат — впевненість учнів у собі, адекватна оцінка власних сил та можливостей, вміння працювати у групах та індивідуально, правильно ставити мету, обирати шляхи її реалізації, досягати поставлених цілей.Так, робота над проектами надихає вихователя шукати та винаходити багато нових питань для обговорення, бути винахідливішим, робити виховний процес ефективним.
    Отже, саме метод проектів є одним із найголовніших компонентів педагогічної системи розвитку творчих здібностей у процесі виховання підростаючого покоління.
    Дякую, Ніно Володимирівно , за такий цікавий матеріал. Бажаю Вам творчої наснаги.

  • #10

    Ольга Лавріненко, вихователь ГПД НВО №32 (Friday, 17 January 2020 20:33)

    Метод проєктів в наш час вважається технологією 21 ст., адже дає змогу ефективно формувати в учнів ключові компетентності, дає можливість залучати до науково-дослідної та пошукової діяльності, створювати додаткову мотивацію до навчання, а також вже в ранньому віці найбільш повно визначати та розвивати інтелектуальні та творчі здібності дитини. Стаття Гаги Н.В., в основі якої лежить власний досвід, доводить, що метод проєктів дійсно є засобом ефективного та якісного навчання та виховання молодших школярів. Дякую, Ніно Володимирівно , за корисний досвід та бажаю Вам творчого натхнення та успіхів.

  • #9

    Шовкопляс Н.А, вихователь групи подовженого дня , Козацька гімназія (Friday, 17 January 2020 20:10)

    Дуже корисний матеріал для вихователів групи подовженого дня . Адже системне застосування проектної технології : вимагає від учнів застосовувати нові знання, спираючись на засвоєний раніше матеріал; виробляє вміння діяти і приймати рішення самостійно чи в складі команди та розв’язувати конфлікти; шукати, компонувати і застосовувати нову інформацію з різноманітних джерел, використовуючи сучасні технології для виконання конкретних завдань; розвиває критичне мислення і прагнення до творчості та саморозвитку; формує бажання і здатність самостійно вчитися.

  • #8

    Світлана Цуркан НВО №32 (Thursday, 16 January 2020 20:19)

    Сучасні педагогічні технології передбачають новий підхід до навчання, виховання та формування особистості учня. Традиційна система освіти недостатньо орієнтована на індивідуальність учня, тому вчителі та вихователі використовують такі форми та методи роботи, які дають змогу учням самостійно вчитися та критично мислити. Згодна з автором статті, що проектна діяльність виробляє вміння діяти і приймати рішення самостійно чи в складі команди; вчить учнів шукати, компонувати і застосовувати нову інформацію з різноманітних джерел, використовуючи сучасні технології. Дякую Ніні Володимирівні за цікаву і змістовну статтю.

  • #7

    Людмила Вахрушева, НВО№32 (Thursday, 16 January 2020 17:27)

    Школа сьогодення вимагає від нас, педагогів, творчого підходу до роботи в педагогічній практиці. Значна увага приділяється використанню у навчально- виховному процесі проектних технологій, впровадження яких спрямоване на стимулювання інтересу учнів до нових знань, розвиток дитини шляхом вирішення проблем і застосування здобутого у конкретній практичній діяльності. Пріоритетним напрямком державної політики в сучасній освіті є особистісна орієнтація. Школа сьогодення робить спробу повернутися до індивідуальності кожної дитини. Створюються відповідні умови для розвитку й максимальної реалізації її нахилів і здібностей. Я погоджуюсь з автором статті, що одним із шляхів вирішення цієї проблеми є проектна діяльність. Тому Ваш досвід дуже корисний. Дякую, бажаю творчої наснаги та успіху!

  • #6

    Вікторія Теличенко НВО№32 (Wednesday, 15 January 2020 17:30)

    Повністю згодна з думкою автора, що метод проектів — це одна з популярних сучасних педагогічних технологій організації роботи учнів в різний час. Важливою рисою цього методу роботи є його спрямованість на розвиток особистості через виконання навчальних завдань. Під час роботи над проектом ми формуємо в учнів такі якості як повага до інших, відповідальність, самостійність, уважність. Читаючи статтю, зрозуміло, що метод проектів вихователь широко використовує в позаурочний час. а саме основне, що діти крім теоретичного опрацювання матеріалу, практично роблять корисну спаву, залучаючи до цього батьків. Дякую, Ніно Володимирівно, за цікавий і змістовний матеріал, творчої наснаги в подальшій роботі.

  • #5

    Наталія Нєпопалова, НВО №32 (Tuesday, 14 January 2020 20:15)

    Проєктування - дуже хороший інструмент для формування і розвитку особистісних якостей - вміння працювати спільно, здатність бути повноправним членом колективу, терпимим до своїх товаришів. Саме в ГПД проєктна технологія є одним із ефективних способів розвитку креативності учнів. Багато в статті корисної інформації з власного досвіду вихователя. Успіхів Вам, Ніно Володимирівно, та творчого натхнення.

  • #4

    Бабич Оксана, НВО №32 (Tuesday, 14 January 2020 19:45)

    Застосування методу проектів – це нагальна потреба нашого часу. Метод
    проектів засвідчує повну узгодженість навчання з життям, з інтересами учнів.
    Він ставить учня у становище дорослої людини. Матеріал цікавий та змістовний.Дякую автору статті.

  • #3

    Лариса Нестеряк, НВО №32 (Tuesday, 14 January 2020 19:02)

    Проєктне навчання дедалі більше набирає обертів, оскільки є дуже ефективним і актуальним підходом до виховання та навчання. Дійсно, погоджуюсь з автором статті, що після його успішного впровадження в учнів покращується мотивація до навчання, формується вміння самостійно вчитися, критично мислити, підвищується рівень навчальних досягнень. Дякую Ніні Володимирівні за цікаву та змістовну статтю.

  • #2

    Боковня Я.С. НВО № 32 (Tuesday, 14 January 2020)

    На ГПД дуже важливо зіцікавити учнів та спрямувати їх на діяльність. Тому стаття є актуальною та змістовною. Дякую.

  • #1

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Monday, 13 January 2020 19:38)

    Сьогодення все наполегливіше вимагає пошуку таких форм та методів навчання і виховання, впровадження яких сприяло б активізації навчальнопізнавальної діяльності учнів, підвищувало б ефективність набуття ними нових знань, вмінь, розвивало б творчу активність, а також навички колективно злагоджених дій. В даній роботі представлено власний досвід вихователя з використання проєктного методу у виховній роботі в умовах ГПД, перелік основних компетентностей і загальнонавчальних вмінь та навичок, які формуються в результаті роботи учнів молодшого шкільного віку над проєктами. Наведено приклади проєктів, які реалізовує пані Ніна. Безумовно, матеріал цікавий, актуальний, стане у нагоді як учителю, так і вихователю ГПД.