Comments: 12
  • #12

    Світлана Лисенко (Wednesday, 29 January 2020 12:13)

    Стаття свідчить про те, що автор досить продумано та доречно використовує методи та форми роботи у своїй роботі, враховуючи саме особливості учнів з інтелектуальними порушеннями та їх зону найближчого розвитку. Стаття цікава та змістовна, містить багато цікавих та ефективних прийомів та методів роботи з дітьми.

  • #11

    Олена Чернієнко (Tuesday, 21 January 2020 15:34)

    Дякую, Світлано Петрівно, за цікаву, змістовну статтю! Я знаю, що ви постійно перебуваєте в пошуку цікавих форм, прийомів, засобів, технологій навчання, не боїтеся експериментувати, поєднувати елементи передового педагогічного досвіду та інноваційних технологій в освітньому процесі. Дякую за роботу!

  • #10

    Басиста Тетяна (Saturday, 18 January 2020 19:33)

    При роботі з учнями, що мають інтелектуальні порушення важливо вмотивувати кожного учня-це складне завдання в якому на допомогу вчителю приходять ІКТ. Вони викликають бурхливу емоційну реакцію, зацікавленість в вивченому матеріалові. Особливо дякую автору за приклади методів роботи на уроках літературного читання з використанням ІКТ. Сттаття, цікава, актуальна, повністю розкрита.

  • #9

    Анна Царенко (Thursday, 16 January 2020 22:14)

    Навчання дітей з особливими освітніми потребами, не підлягає під основний заданий принцип навчання, тому навчальний процес таких дітей потребує змін. Одним із способів корекції освітнього процесу є використання інноваційних педагогічних технологій. Дякую автору за розкриття нових інноваційних форм та методів роботи

  • #8

    Олена Долінка (Wednesday, 15 January 2020)

    Є такий мудрий вислів: "Люди перестають мислити, коли перестають читати"... І ми знаємо, як важко інколи привернути дитину до книги, навчити її любити читати, вміти отримувати від того задоволення. У статті дуже вдало підібрані ті механізми і методи, які допоможуть вчителю в цьому важливому процессі. І особливо цінне те, що ці прийоми вчитель впроваджує через позитивні емоції, віру в свої можливості і сили. Дякую за змістовний і цікавий матеріал!

  • #7

    Наталя Малишко, (Спеціальна школа №1) (Wednesday, 15 January 2020 20:45)

    Зміст статті дуже цікавий. Вчитель показала, як прививає дітям любов до читання, використовуючи у своїй повсякденній роботі різноманітні інноваційні методи і форми роботи, які сприяють розвитку у дітей читацьких здібностей. Дякую за великий вибір різних видів методів і форм, які буду використовувати у своїй роботі!

  • #6

    Мирослава Кукуріло (Tuesday, 14 January 2020 21:32)

    Дякую за цікаву статтю та практичний досвід. Дуже добре, що Ви вселяєте в учнів впевненість у своїх силах, бажання долати труднощі та пізнавати нове. А щоб досягти такого результату, безсумнівно потрібно використовувати інноваційні методи та форми роботи. Успіхів Вам та творчої наснаги!

  • #5

    Ірина Гулак (Tuesday, 14 January 2020 16:40)

    Через гру вчитель залучає дітей до праці на уроці, дає їм змогу відчути свій успіх та повірити в свої сили. А це є одним з головних завдань НУШ. Колего, успіхів Вам!

  • #4

    Наталія Одорожа КЗ "СШ № 1" (Tuesday, 14 January 2020 13:16)

    В даній статті розглядаються особливості застосування інноваційних методів навчання на уроках читання, приводяться їх приклади та аналізуються способи їх проведення. Дякую за цікаві форми роботи, буду використовувати на своїх уроках.

  • #3

    Ольга Віталіївна (Tuesday, 14 January 2020 12:35)

    Використання інноваційних технологій навчання на уроках літературного читання сприяє підвищенню пізнавального інтересу, творчої активності учнів з інтелектуальними порушеннями, дає широкі можливості для виявлення індивідуальних потреб, здібностей учнів.

  • #2

    Тетяна Кондратенко (Tuesday, 14 January 2020 12:27)

    У статті вчитель навела приклади використання інтерактивних технологій на своїх уроках, що підкреслює, як значимість самих технологій у роботі з дітьми з особливими потребами, так само і високий рівень педагогічної майстерності та кваліфікації автора статті.

  • #1

    Баркова Світлана (Tuesday, 14 January 2020 11:19)

    Джерелом мотивації у навчанні є інтерес учня. Зараз без інтерактивних технологій цей інтерес не підтримаєш. У вчителя менше часу іде на викладання матеріалу, але він розкривається як організатор і направляючий в навчанні. Це дуже важливо для забезпечення високого рівня навчальо-виховного процесу.