Світлана Лисенко(Wednesday, 29 January 2020 12:13)
Стаття свідчить про те, що автор досить продумано та доречно використовує методи та форми роботи у своїй роботі, враховуючи саме особливості учнів з інтелектуальними порушеннями та їх зону
найближчого розвитку. Стаття цікава та змістовна, містить багато цікавих та ефективних прийомів та методів роботи з дітьми.
#11
Олена Чернієнко(Tuesday, 21 January 2020 15:34)
Дякую, Світлано Петрівно, за цікаву, змістовну статтю! Я знаю, що ви постійно перебуваєте в пошуку цікавих форм, прийомів, засобів, технологій навчання, не боїтеся експериментувати, поєднувати
елементи передового педагогічного досвіду та інноваційних технологій в освітньому процесі. Дякую за роботу!
#10
Басиста Тетяна(Saturday, 18 January 2020 19:33)
При роботі з учнями, що мають інтелектуальні порушення важливо вмотивувати кожного учня-це складне завдання в якому на допомогу вчителю приходять ІКТ. Вони викликають бурхливу емоційну реакцію,
зацікавленість в вивченому матеріалові. Особливо дякую автору за приклади методів роботи на уроках літературного читання з використанням ІКТ. Сттаття, цікава, актуальна, повністю розкрита.
#9
Анна Царенко(Thursday, 16 January 2020 22:14)
Навчання дітей з особливими освітніми потребами, не підлягає під основний заданий принцип навчання, тому навчальний процес таких дітей потребує змін. Одним із способів корекції освітнього процесу є
використання інноваційних педагогічних технологій. Дякую автору за розкриття нових інноваційних форм та методів роботи
#8
Олена Долінка(Wednesday, 15 January 2020)
Є такий мудрий вислів: "Люди перестають мислити, коли перестають читати"... І ми знаємо, як важко інколи привернути дитину до книги, навчити її любити читати, вміти отримувати від того задоволення. У
статті дуже вдало підібрані ті механізми і методи, які допоможуть вчителю в цьому важливому процессі. І особливо цінне те, що ці прийоми вчитель впроваджує через позитивні емоції, віру в свої
можливості і сили. Дякую за змістовний і цікавий матеріал!
#7
Наталя Малишко, (Спеціальна школа №1)(Wednesday, 15 January 2020 20:45)
Зміст статті дуже цікавий. Вчитель показала, як прививає дітям любов до читання, використовуючи у своїй повсякденній роботі різноманітні інноваційні методи і форми роботи, які сприяють розвитку у
дітей читацьких здібностей. Дякую за великий вибір різних видів методів і форм, які буду використовувати у своїй роботі!
#6
Мирослава Кукуріло(Tuesday, 14 January 2020 21:32)
Дякую за цікаву статтю та практичний досвід. Дуже добре, що Ви вселяєте в учнів впевненість у своїх силах, бажання долати труднощі та пізнавати нове. А щоб досягти такого результату, безсумнівно
потрібно використовувати інноваційні методи та форми роботи. Успіхів Вам та творчої наснаги!
#5
Ірина Гулак(Tuesday, 14 January 2020 16:40)
Через гру вчитель залучає дітей до праці на уроці, дає їм змогу відчути свій успіх та повірити в свої сили. А це є одним з головних завдань НУШ. Колего, успіхів Вам!
#4
Наталія Одорожа КЗ "СШ № 1"(Tuesday, 14 January 2020 13:16)
В даній статті розглядаються особливості застосування інноваційних методів навчання на уроках читання, приводяться їх приклади та аналізуються способи їх проведення. Дякую за цікаві форми роботи,
буду використовувати на своїх уроках.
#3
Ольга Віталіївна(Tuesday, 14 January 2020 12:35)
Використання інноваційних технологій навчання на уроках літературного читання сприяє підвищенню пізнавального інтересу, творчої активності учнів з інтелектуальними порушеннями, дає широкі можливості
для виявлення індивідуальних потреб, здібностей учнів.
#2
Тетяна Кондратенко(Tuesday, 14 January 2020 12:27)
У статті вчитель навела приклади використання інтерактивних технологій на своїх уроках, що підкреслює, як значимість самих технологій у роботі з дітьми з особливими потребами, так само і високий
рівень педагогічної майстерності та кваліфікації автора статті.
#1
Баркова Світлана(Tuesday, 14 January 2020 11:19)
Джерелом мотивації у навчанні є інтерес учня. Зараз без інтерактивних технологій цей інтерес не підтримаєш. У вчителя менше часу іде на викладання матеріалу, але він розкривається як організатор і
направляючий в навчанні. Це дуже важливо для забезпечення високого рівня навчальо-виховного процесу.
Світлана Лисенко (Wednesday, 29 January 2020 12:13)
Стаття свідчить про те, що автор досить продумано та доречно використовує методи та форми роботи у своїй роботі, враховуючи саме особливості учнів з інтелектуальними порушеннями та їх зону найближчого розвитку. Стаття цікава та змістовна, містить багато цікавих та ефективних прийомів та методів роботи з дітьми.
Олена Чернієнко (Tuesday, 21 January 2020 15:34)
Дякую, Світлано Петрівно, за цікаву, змістовну статтю! Я знаю, що ви постійно перебуваєте в пошуку цікавих форм, прийомів, засобів, технологій навчання, не боїтеся експериментувати, поєднувати елементи передового педагогічного досвіду та інноваційних технологій в освітньому процесі. Дякую за роботу!
Басиста Тетяна (Saturday, 18 January 2020 19:33)
При роботі з учнями, що мають інтелектуальні порушення важливо вмотивувати кожного учня-це складне завдання в якому на допомогу вчителю приходять ІКТ. Вони викликають бурхливу емоційну реакцію, зацікавленість в вивченому матеріалові. Особливо дякую автору за приклади методів роботи на уроках літературного читання з використанням ІКТ. Сттаття, цікава, актуальна, повністю розкрита.
Анна Царенко (Thursday, 16 January 2020 22:14)
Навчання дітей з особливими освітніми потребами, не підлягає під основний заданий принцип навчання, тому навчальний процес таких дітей потребує змін. Одним із способів корекції освітнього процесу є використання інноваційних педагогічних технологій. Дякую автору за розкриття нових інноваційних форм та методів роботи
Олена Долінка (Wednesday, 15 January 2020)
Є такий мудрий вислів: "Люди перестають мислити, коли перестають читати"... І ми знаємо, як важко інколи привернути дитину до книги, навчити її любити читати, вміти отримувати від того задоволення. У статті дуже вдало підібрані ті механізми і методи, які допоможуть вчителю в цьому важливому процессі. І особливо цінне те, що ці прийоми вчитель впроваджує через позитивні емоції, віру в свої можливості і сили. Дякую за змістовний і цікавий матеріал!
Наталя Малишко, (Спеціальна школа №1) (Wednesday, 15 January 2020 20:45)
Зміст статті дуже цікавий. Вчитель показала, як прививає дітям любов до читання, використовуючи у своїй повсякденній роботі різноманітні інноваційні методи і форми роботи, які сприяють розвитку у дітей читацьких здібностей. Дякую за великий вибір різних видів методів і форм, які буду використовувати у своїй роботі!
Мирослава Кукуріло (Tuesday, 14 January 2020 21:32)
Дякую за цікаву статтю та практичний досвід. Дуже добре, що Ви вселяєте в учнів впевненість у своїх силах, бажання долати труднощі та пізнавати нове. А щоб досягти такого результату, безсумнівно потрібно використовувати інноваційні методи та форми роботи. Успіхів Вам та творчої наснаги!
Ірина Гулак (Tuesday, 14 January 2020 16:40)
Через гру вчитель залучає дітей до праці на уроці, дає їм змогу відчути свій успіх та повірити в свої сили. А це є одним з головних завдань НУШ. Колего, успіхів Вам!
Наталія Одорожа КЗ "СШ № 1" (Tuesday, 14 January 2020 13:16)
В даній статті розглядаються особливості застосування інноваційних методів навчання на уроках читання, приводяться їх приклади та аналізуються способи їх проведення. Дякую за цікаві форми роботи, буду використовувати на своїх уроках.
Ольга Віталіївна (Tuesday, 14 January 2020 12:35)
Використання інноваційних технологій навчання на уроках літературного читання сприяє підвищенню пізнавального інтересу, творчої активності учнів з інтелектуальними порушеннями, дає широкі можливості для виявлення індивідуальних потреб, здібностей учнів.
Тетяна Кондратенко (Tuesday, 14 January 2020 12:27)
У статті вчитель навела приклади використання інтерактивних технологій на своїх уроках, що підкреслює, як значимість самих технологій у роботі з дітьми з особливими потребами, так само і високий рівень педагогічної майстерності та кваліфікації автора статті.
Баркова Світлана (Tuesday, 14 January 2020 11:19)
Джерелом мотивації у навчанні є інтерес учня. Зараз без інтерактивних технологій цей інтерес не підтримаєш. У вчителя менше часу іде на викладання матеріалу, але він розкривається як організатор і направляючий в навчанні. Це дуже важливо для забезпечення високого рівня навчальо-виховного процесу.