Comments: 23 (Discussion closed)
  • #23

    Бабенко Юлія КЗ"НВО 1-3ст."Мрія" (Tuesday, 21 January 2020 08:24)

    Дууууже збагатилася моя "Педагогічна скарбничка" різноплановими вправами для невеличких відпочіночків, навіть без музичноно супроводу є можливість застосивувати їх у своїй роботі, дякую за досвід!

  • #22

    Тетяна Федорченко, методист ЦМСПС (Monday, 20 January 2020 11:55)

    Шановна пані Олено!
    Використання арт-терапевтичних методів на уроках музичного мистецтва цей той формат, який не має обмежень і протипоказань. Зміст вашої статті це переконливо довів.
    Адже, арт-терапію вважають одним із найбільш м'яких, але ефективних методів, який дає змогу людині виразити свій внутрішній світ через художньо – естетичну творчість – музикування, танок, малювання, ліплення, акторську гру тощо.
    Ви уміло продемонстрували, що в структурі кожного арт-заняття (уроку) ви будуєте дві складові частини. Перша – невербальна, творча, неструктурована, де основним видом діяльності є сам процес творчості. Друга частина – вербальна інтерпретація створених зображень, асоціацій, емоцій та почуттів, що виникали в процесі роботи.
    Дякую за змістовність статті, науковість і практичність. Бажаю досягнень і успіхів у вашій роботі!

  • #21

    Кирнасовська С.М. НВО "Мрія" (Monday, 20 January 2020 00:25)

    Дуже дякую, Олено Вікторівно, за таку цікаву статтю. Буду використовувати ваші прийоми у своїй роботі. Бажаю творчих успіхів та натхнення!

  • #20

    ГавриловаТ.В. Гірнича гімназія (Thursday, 16 January 2020 22:04)

    Щиро Дякую ,Олена Вікторівна за цікаву та пізнавальну статтю, за ваші поради , практику і ваше щире серце. Обов'язково буду використовувати вправи арт-терапії , у своїй роботі з дітьми на уроках. Успіхів вам і творчого натхнення!

  • #19

    Кравченко Олена, НВО Мрiя (Monday, 13 January 2020 16:33)

    Дякую за цiкаву статтю!!! Буду використовувати Вашi поради в своїй роботi.

  • #18

    Анна Гапона НВО № 25 (Monday, 13 January 2020 13:24)

    Олена Вікторівна, велика подяка за вправи. Завжди ціную Ваші поради і практику,окремо за курси,які проходили влітку

  • #17

    Біла Лариса, НВО "Мрія" (Sunday, 12 January 2020 23:17)

    Шановна Олено Вікторівно, Ви дуже цікаво розкрили тему використання арт-терапевтичних методів на уроках музичного мистецтва. Мене зацікавили спеціально розроблені вправи дихальної музикотерапії, танцювально - рухової терапії, казкотерапії, комплекс дихальної гімнастики А.Стрельникової. Дякую Вам за цю статтю, обов'язково використаю ці вправи на своїх уроках. Творчих успіхів!

  • #16

    Світлана Проскура , КЗ НВО І - ІІІ ст. "МРІЯ" (Sunday, 12 January 2020 19:14)

    Олено Вікторівно, вперше натрапила та такий матеріл, дуже була вражена вокалотерапією. Дійсно важлива й корисна на сучасному етапі навчання методика! Є бажання не тільки подивитися, як відбувається цей момент на Ваших уроках, а й приєднатися та спробувати... Щиро дякую, цікаво й корисно!

  • #15

    Ольга Кондратенко, НВО "Мрія " (Sunday, 12 January 2020 15:03)

    Дуже цікава та змістовна стаття. Абсолютно підтримую Вас у тому, що уроки мистецтва надають значний психотерапевтичний вплив, знімаючи нервово-психологічну напругу, викликану іншими уроками.
    Дякую Вам!

  • #14

    Гончарова Ірина, НВО "Мрія" (Sunday, 12 January 2020 14:52)

    Дуже цікава методика. Дані вправи можна використовувати не тільки на уроках мистецтва. Дякую за змістовний матеріал. Творчих успіхів Вам!

  • #13

    Каргаполова Ірина,НВО "Мрія" (Sunday, 12 January 2020 11:44)

    Дякую Олені Вікторівні за змістовний матеріал, викладений у статті. Матеріал дійсно корисний для використання не тільки на уроках з мистецтва. Це із цікавістю сприймається дітьми і цікаво викладати вчителям.
    Творчих вам успіхів.

  • #12

    Олена Осіпчук НВО" Мрія" (Sunday, 12 January 2020 11:25)

    Олено Вікторівно ,дуже гарна ,цікава і пізнавальна стаття. Арт-терапія дуже цікава і дуже потрібна в сучасній школі, її можна використовувати на багатьох уроках для регуляції емоційного стану,розвитку творчої уяви дітей.Творчих успіхів Вам!

  • #11

    Борзенко Ганна (Sunday, 12 January 2020 10:51)

    Стаття дуже пізнавальна,цікава для педагогів. Зазначені вправи можна використовувати на різних уроках в початковій школі. Дякую за статтю.

  • #10

    Лішенко Тетяна, НВО "Мрія" (Sunday, 12 January 2020 10:45)

    Дякую, Олено Вікторівно, за цікаву статтю! Питання, розкрите в статті - сучасне. Казкотерапія, вокалотерапія допомагають учням початкових класів переключатись від складних завдаань і предметів, а приклади вправ, наведдені в статті, можна використовувати і на інших уроках. Ваші уроки завжди насичені, цікаві і сучасні. Подальших успіхів!

  • #9

    Леканова Т.А., НВО "Мрія" (Sunday, 12 January 2020 10:26)

    Уроки мистецтва надають значний психотерапевтичний вплив, знімаючи нервово-психологічну напругу, викликаною іншими уроками. Олена Вікторівна показала приклади вправ, які можна використовувати і на інших уроках. Дякую Вам!

  • #8

    Тамара Сидоренко, вчитель біології НВО» Мрія» (Sunday, 12 January 2020 10:09)

    Терапія мистецтвом- це один із засобів самовираження дитини через творчість, розкритись духовно, можливість зняття психічної напруги, регуляції емоційного стану , і, навіть фізіологічних процесів організму. Дуже цікава і потрібна в сучасній школі методика. Успіхів Вам,Олено Вікторівно!

  • #7

    Зінаїда Тиккоєва НВО "Мрія" (Saturday, 11 January 2020 22:02)

    Олено Вікторівно, я в захваті від Вашої статті, а особливо від танцювально-рухової терапії, яка безпосередньо впливає на емоційний стан дитини.
    Погоджуюся з Вами, що пластичні імпровізації під музику розвивають фантазію, творчу уяву дітей, знімається психічна напруга. Творчих Вам успіхів.

  • #6

    Ірина Гриценко ,вчитель початкових класів НВО І-ІІІ ст. "Мрія" (Saturday, 11 January 2020 20:39)

    Дуже цікава стаття. Я погоджусь з автором , що мистецтвом можна зцілити людину. Мистецтво , чи то музичне ,чи то образотворче, має психотерапевтичний вплив. Олена Вікторівна показала , як за допомогою дихальної гімнастики, казкотерапії, танцювально-рухової терапії, вокалотерапії та ін. можна розкрити творчі можливості учня, дати йому впевненість у собі.

  • #5

    Катерина Бучковська НВО Мрія (Saturday, 11 January 2020 20:07)

    Дякую вам за написання такої цікавої статті. Елементи арт-терапії можна використовувати на будь-якому уроці, особливо в молодшій школі. Прочитала статтю із великим задоволенням. Успіхів вам!

  • #4

    Інна Цвєтанович, НВО "Мрія" (Saturday, 11 January 2020 19:57)

    Дуже цікава та змістовна стаття. Олена Вікторівна "живе" своєю справою. Саме тому діти із задоволенням поспішають на уроки мистецтва. Адже там вони отримують масу позитивних емоцій та задовольняють свої духовні потреби. Дякую. Творчих успіхів.

  • #3

    Зинаида Тиккоєва НВО "Мрія" (Saturday, 11 January 2020 17:14)

    Олено Вікторовно, я в захваті від вашої статті, а особливо від танцювально-рухової терапії, яка безпосередньо впливає на емоційний стан дитини.
    Погоджуюся з Вами, що пластичні імпровізації під музику розвивають фантазію, творчу уявау дітей, знімається психічна напруга. Творчих успіхів.

  • #2

    Наталія Коротенко, заступник директора НВО "Мрія" (Saturday, 11 January 2020 17:00)

    Олено Вікторівно, дякую за статтю. Ваші уроки дуже цікаві, учні з задоволенням вивчають мистецтво. У творчого вчителя- творчі учні. Успіхів. Так тримати.

  • #1

    Кріпака Світлана, НВО "Мрія" (Saturday, 11 January 2020 16:32)

    Пані Олено, надзвичайно цікавий, корисний та практичний матеріал викладений у статті. Напевно, тому ваші уроки такі насичені, творчі та сучасні. А найголовніше - сповнені радісних емоцій для учнів. ДЯКУЮ! Подальшого розвитку та успіху!